Tervetuloa ensimmäiseen club Interface iltaan marraskuussa 19.11.! Meillä on suuri ilo ja kunnia tuoda ensimmäiselle keikalle Venäjälyä synapoppi kone WANT/ed, joka päräytti Saksan alternative listalle sijalle 7 aiemmin tänä vuonna. Mukaansa he kaappaavat Ruotsista syntikkapop maestron Erotic Elkin. Ja kattauksen kruunaa kovaakin kovemmat kotimaiset esiintyjät!
WANT/ed ft. Erotic Elk (Russia / Sweden) Live
Unzyme (Finland) Live
Dj Ohmi
Dj Lupu
VJ Move
Early bird lippuja tarjolla pyörästi 9€ hinnalla palvelumaksuineen
Tarjolla myös rajoitettu erä Unzymen cd labratakki lippu paketteja
Liput: https://www.ticted.com/fi/events/3406
https://www.facebook.com/events/1290521117643828/
Club Interface 19.11. ebm/synthpop/futupop etc.
7
152
Vastaukset
Lisää lippukilpailuja onpi luvassa :)
- clubinterface
Tänään Kaaosradio.fi taajuudella klo 20 alkaen Club Interface show. 90min vaihtoehtoista, synkempää elektronista musiikkia
- clubinterface
Vielä on jokunen halvempi early bird lippu kaupan! Lippuja saa ticted.fi tai Asematunnelin Cybershopista.
Cyberissa liput on 8€ tai Unzyme paketti 25€
Tictedissa 9€ tai 27,50€
https://www.ticted.com/fi/events/3406 - clubinterface
Early Bird liput on myyty loppuun. Nyt saa vielä normi- tai pakettilippuja kummastakin paikasta.
Normilippu 10€ ( palvelumaksu n.1€)
Paketti 25€ ( palvelumaksu 2,50€)
Cybershopista kaikki ilman palvelumaksuja - clubinterface
Dj Antinomy tekee ensimmäisen dj-keikkansa bileissämme ja tämä on meille kunnia! Hän soittaa ensimmäisen tunnin 22-23, tulkaa kannustamaan taitavaa neitokaista!
Ovelta tulee saamaan lippuja :) Tervetuloa! - clubinterface
Soittoajat löytyvät nyt tapahtumasivulta. Ovelta saa myös lippuja kympin hinnalla. Paikalla on myös myyntopöytä, josta löytää Unzyme tavaraa sekä ScentAir recordsin julkaisuita.
Tervetuloa! - Clubinterface
Soittoajat on nyt lyöty lukkoon:
22-23 Dj Antimony
23-00 Want/ed ft. Tomas Gustafson of Erotic Elk LIVE
00-00.45 Dj Ohmi
00.45-01.30 Unzyme LIVE
01.30-02.15 Dj Ohmi
2.15-03.30 Dj Lupu
-Lippuja saa vielä Cybershopista (laminoituja) tai ticted.fi. Ennakolipulla pääsee jonon ohi
-Ovelta saa lippuja 10€ hintaan. Maksu vain käteisellä valitettavasti
-Jos vietät synttäreitä 17.11.-21.11. tarjoamme sinulle ilmaisen sisäänpääsyn! Ainoa edellytys on kuvallinen henkkari
-Paikalla on myös myyntipöytä, josta saa Unzymen levyjä sekä ScentAirin levyjä ainkain.
Lämpimästi tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512