peppukarvansa kun ne kasvavat liianpitkiksi?
Leikkaako naiset
ölölölölööööö
5
120
Vastaukset
Naiset leikkaavat myös häppärit ja klitoriksen, kun ne rupeavat iän myötä rehottamaan.
- asioistatietävätaho
Niin paitsi suomalaisten kusipää-ämmien ihannemaassa Somaliassa klitoris leikataan isän tai isoveljen toimesta jo 10-vuotiaana. On ne edistyksellisiä, tuotakaan hommaa ei tarvitse tehdä itse.
Ei. Naisilla on ihan perus mullet- meininki käynnissä jalkovälissä: " busines in the front, party in the back", vai kuinka sanonta nyt meneekään..
Milloin ne on liian pitkät?
- Ex-----PUA
Karvaton tinsa(lat. rectum) on herkuista herkuin. Sieltä se pilkistää kun pakaroita levittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935337
- 564151
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282098Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331302Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201118- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001