Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mun ihannemiäs

cherryhoney

Rakastuin lappilaiseen mieheen, ite oon savolais likka. Tää mies on mua 12v vanhempi ja tällä hetkellä mie oon 21v ja kultani 33v. Miehen ulkonäössä pidän siitä että hän on pitkä, hoikka, ruskeat paksut hiukset, mielyttävät kasvot ja ihanat silmät ja ihana hymy, tatuoitu, persoonallinen tyyli... :) hänen luonteessaan tykkään siitä että hän on ystävällinen, tunteellinen, sosiaalinen, avoin erilaisuutta kohtaan, äkkipikainen extempore ihminen myös... Ikäero ei meidän suhteessa oikeen näy mitenkään, kun luonteeltamme ollaan hyvin samanlaisia, meneviä molemmat ja kummallakaan ei ollu aiemmista suhteista myöskään lapsia niin elämäntilanteetkin oli helppo kietoa yhteen. Tällä hetkellä tosin yritetään meidän esikoista, joten jos hyvin käy niin musta tulee äiti ensimmäisen kerran 22-vuotiaana ja miehestä isä 34-vuotiaana. Täydelliset iät meille molemmille. :) ite oon halunnu aina nuorena sitoutumista ja lapsia, joten siinäkin mielessä mulle sopii parhaiten vanhempi kundi! . Mun miehellä on myös rikollinen ja huumeiden täyteinen menneisyys, mutta onneksi rakkaani on ollut jo kuivilla huonosta elämästä 5v ajan. En koe että mun täytyis tuomita häntä hänen menneisyydestään, koska itellänikin on ollu todella rankkoja aikoja elämässä... Joten kun oma elämä on joskus ollu täysin hullun myllyä, nii sitä pystyy paremmin ymmärtämään miksi toisenkin elämä on ollu sellasta ! Ja ajattelen myös niin, että ei ihmistä voi ikuisuutta virheistään tuomita, että pääasia on et niistä oppii ja parantaa tapansa ja on parempi ihminen! . Eikä mun mies ole onneksi mitään niin pahoja virheitä tehnyt etteikö niitä vois anteeks antaa, ei oo siis tehny mitään henkirikosta tms. Tutustuttiin ekan kerran 6v sitten ja seurustelemaan alettiin kun mä olin 18v ja mies 30v, hyvin meillä on menny ja päivä kerrallaan tässä elellään eteenpäin, tiiän että mun mies saattaa joskus sortua käyttämään uudestaan huumeita mutta mä en jaksa nyt sellasta pelätä koska meillä on kuitenkin menny useamman vuoden ajan hyvin ja ollaan kyllä toistemme tukena kaikessa. :) <3

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        80
        1985
      2. Tietysti jokainen ansaitsee

        Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
        Ikävä
        18
        1753
      3. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        16
        1614
      4. 50+ naiset kyl

        Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
        Ikävä
        21
        1380
      5. Välitän sinusta mies

        Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
        Työpaikkaromanssit
        6
        1272
      6. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        58
        1267
      7. En voi sille mitään

        Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
        Ikävä
        12
        1254
      8. hieman diabetes...

        Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
        Pattaya
        12
        1246
      9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

        siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
        Tunteet
        10
        1212
      10. Annetaanko olla vaan

        Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
        Ikävä
        29
        1191
      Aihe