Millainen paikka olis asua? Pieniä asuntojahan nuo on mut aika edullisia. Tällaisia kyselee etelä-suomessa asuva ex-sallalainen. Työura rupeaa olemaan takana ja paluu Sallaan päin kiinnostaisi. Omaakaan ei enää näillä kymmenillä harkitse kun perillisiäkään ei ole.
Liinaharjuntien vuokrarivitalot
6
1556
Vastaukset
- qwsdfg
saattaahan siellä olla sallan puliporukkaa,ei sen kummempaa,enkä tiedä missä kunnossa on ne asunnot.
- PysySiellä
Aloittajan ei kannata tulla Sallan kuntaa rasittamaan. Olet kuitenkin vajaan viiden sisään Hopeaharju-kunnossa.
Kiitos, jos pysyt Etelä-Suomessa!
Terv. Sallan kunnan sosiaalitoimi- exsalla
Ahaa..sinulla pelko"perseessäsi"että tukesi pienenee.
- eitrollata
Eipä taida sosiaalitoimisto tuollaisia terveisiä näillä sivuilla välittää. Tässä oiva esimerkki mitä TROLLIT syöttävät näille sivuille, edesvatuutonta kirjoittelua.
Tervetuloa vaan Sallaan , mukava että harkitset paluuta kotikuntaan viettämään eläkepäiviä. Salla rauhallinen turvallinen paikkakunta , hyvä paikka virkeille eläkeläisille. - harkitse_kuitenkin
Jos olet tottunut etelän menoon, saattaa aika tulla pitkäksi Sallassa. Itse myös aikoinaan lähtenyt, enkä paluuta harkitsekkaan. Hyvin riittää kun kesäisin käväisee entisillä palkisilla.
Sallassa kuitenkin ovat palvelut kaukana terveyskeskuspäivystyskin iltaisin ja viikonloppuisin olisiko jo Rovaniemellä. - KaipuuSallaan
Sallassa palvelut ovat lähellä, kävelymatkan päässä. Terveyskeskuspäivystystä tarvitsee harvoin, eikä sen sijainti kaukana haittaa jokapäiväistä elämää. Nettiyhteydet pelaavat ja sen kautta saa lisää palveluita, hupia ja hauskuutta sekä monenlaisia vinkkejä/välineitä harrastustoimintoihin, joten ei se vapaa-aikakaan Sallassa käy tylsäksi.
Luksuksena Sallassa elämisen tahti on ihanasti verkkaisempaa kuin tuolla etelässä. Ei ole aina kiire, kiire, kiire eikä tarvitse aina juosten kulkea.
Paikallisen tuntuvat moittivan paljonkin omaa kyläänsä tällä palstalla, mutta Salla on kuitenkin kaunis ja virkeä kylä verrattuna noihin etelän samankokoisiin pikkukyliin. Olkaa sallalaiset ylpeitä omasta kylästänne!
Itse voisin hyvinkin muuttaa takaisin Sallaan. Työn vuoksi täytyy vielä odottaa, mutta jospa minäkin paluumuutan sitten kun jään eläkkeelle...
Liinaharjuntien vuokra-asuntojen kunnosta tai asukkaista ei minulla ole tietoa, mutta voithan kokeilla niissä asumista. Jos et viihdy, etsiskele toinen asunto joko kunnalta tai yksityiseltä vuokranantajalta. Kyllä se mieluisa asunto varmasti Sallasta löytyy. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053