... järjestetään tällä kertaa jossain viidakon syövereissä, jossa katsomoissa villitsevät apinat eivät osaa käyttäytyä, oli laji sitten perinteinen apinaurheilulaji tai sitten herrasmieslaji.
Vastaukset 11
- rasismi.on.tylsää
Lähinnä se on huomattu, että täällä palstalla joku "apina" (sapiens??) ei osaa käyttäytyä. Vaikka kovasti asiaa näyttää olevankin - jotenkin se tyssää kirjoittajan omien ennakkoluulojen "viidakon" "syövereissä" rimpuilevaan ulosantiin.
- hahahhahaahahahhaha
löytyihän se selittelevä tosikko =))))
- elämänkokokirjo
Löytyi myös tyhjännauraja.
S24-palstalta löytyy kaikki erilaiset ihmistyypit. - OlenMyös
elämänkokokirjo kirjoitti:
Löytyi myös tyhjännauraja.
S24-palstalta löytyy kaikki erilaiset ihmistyypit.... ja tyhjän kommentoija...
- rasismi.on.tylsää
Kyllä te matalamielet olette itse niitä "tosikoita" selittelyinenne.
- 543654364364317
Tuli pistettyä merkille yleisurheilustadionilla, kun apinalauma ulvoi satasen finaalissa jenkki lenkkeilijälle.
- rasismi.on.tylsää
Pistitkö merkille myös noiden mielteidesi terapoinnin tarpeen?
- VislaavaApinalauma
Ranskalainen seiväshyppääjä sai myös tuta apinameiningin. Haastattelussa toi esiin ajatuksen, että (viidakon)viheltäjät olisi voineet jääneet kotiin TV:n ääreen katsomaan kisoja. Taisi tosin unohtaa, ettei tuolla viidakon syövereissä ole sähköjä (paitsi ukonilmalla) saati sitten töllöjä.
- Kit_Walker
JFK:lla oli ilmeisesti kunnon chimp out käynnistynyt satasen finaalista, kun luultiin terroristi-iskuksi.
Voit ottaa apinat pois viidakosta, muttet viidakkoa apinoista.
- Vanha viidakon sananlasku - rasismi.on.tylsää
Myöskään rasistia et voi ottaa pois fobia-rimpuilustaan. Sieltä täytyisi ihan itse kasvaa ulos.
- ArskaHa
Mun mielestä kesä-olympialaiset voisi pitää aina Kreikassa ja kustannukset jaettaisiin osallistujamaiden bruttokansantuotteen suhteessa. Voisi maratoninkin juosta alkuperäisellä reitillä. Samalla tavoin voisi talvikisat pitää aina Oslossa, jossa jotain ymmärretään hiihdosta - alppilajit ja kelkkailut voisi sitten sijoittaa jonnekin alppiseudulle.....
Joukkuelajit voisi poistaa kokonaan, niillähän on omat ja paremmat kisat (kuten jalkapallossa) ja muutenkin voisi lajeja karsia reilusti.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134742Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197700Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!26638Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99624- 61619
- 42554
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59515