... järjestetään tällä kertaa jossain viidakon syövereissä, jossa katsomoissa villitsevät apinat eivät osaa käyttäytyä, oli laji sitten perinteinen apinaurheilulaji tai sitten herrasmieslaji.
Sääli, että kesäolympialaiset...
11
196
Vastaukset
- rasismi.on.tylsää
Lähinnä se on huomattu, että täällä palstalla joku "apina" (sapiens??) ei osaa käyttäytyä. Vaikka kovasti asiaa näyttää olevankin - jotenkin se tyssää kirjoittajan omien ennakkoluulojen "viidakon" "syövereissä" rimpuilevaan ulosantiin.
- hahahhahaahahahhaha
löytyihän se selittelevä tosikko =))))
- elämänkokokirjo
Löytyi myös tyhjännauraja.
S24-palstalta löytyy kaikki erilaiset ihmistyypit. - OlenMyös
elämänkokokirjo kirjoitti:
Löytyi myös tyhjännauraja.
S24-palstalta löytyy kaikki erilaiset ihmistyypit.... ja tyhjän kommentoija...
- rasismi.on.tylsää
Kyllä te matalamielet olette itse niitä "tosikoita" selittelyinenne.
- 543654364364317
Tuli pistettyä merkille yleisurheilustadionilla, kun apinalauma ulvoi satasen finaalissa jenkki lenkkeilijälle.
- rasismi.on.tylsää
Pistitkö merkille myös noiden mielteidesi terapoinnin tarpeen?
- VislaavaApinalauma
Ranskalainen seiväshyppääjä sai myös tuta apinameiningin. Haastattelussa toi esiin ajatuksen, että (viidakon)viheltäjät olisi voineet jääneet kotiin TV:n ääreen katsomaan kisoja. Taisi tosin unohtaa, ettei tuolla viidakon syövereissä ole sähköjä (paitsi ukonilmalla) saati sitten töllöjä.
- Kit_Walker
JFK:lla oli ilmeisesti kunnon chimp out käynnistynyt satasen finaalista, kun luultiin terroristi-iskuksi.
Voit ottaa apinat pois viidakosta, muttet viidakkoa apinoista.
- Vanha viidakon sananlasku - rasismi.on.tylsää
Myöskään rasistia et voi ottaa pois fobia-rimpuilustaan. Sieltä täytyisi ihan itse kasvaa ulos.
- ArskaHa
Mun mielestä kesä-olympialaiset voisi pitää aina Kreikassa ja kustannukset jaettaisiin osallistujamaiden bruttokansantuotteen suhteessa. Voisi maratoninkin juosta alkuperäisellä reitillä. Samalla tavoin voisi talvikisat pitää aina Oslossa, jossa jotain ymmärretään hiihdosta - alppilajit ja kelkkailut voisi sitten sijoittaa jonnekin alppiseudulle.....
Joukkuelajit voisi poistaa kokonaan, niillähän on omat ja paremmat kisat (kuten jalkapallossa) ja muutenkin voisi lajeja karsia reilusti.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237