... järjestetään tällä kertaa jossain viidakon syövereissä, jossa katsomoissa villitsevät apinat eivät osaa käyttäytyä, oli laji sitten perinteinen apinaurheilulaji tai sitten herrasmieslaji.
Sääli, että kesäolympialaiset...
11
165
Vastaukset
- rasismi.on.tylsää
Lähinnä se on huomattu, että täällä palstalla joku "apina" (sapiens??) ei osaa käyttäytyä. Vaikka kovasti asiaa näyttää olevankin - jotenkin se tyssää kirjoittajan omien ennakkoluulojen "viidakon" "syövereissä" rimpuilevaan ulosantiin.
- hahahhahaahahahhaha
löytyihän se selittelevä tosikko =))))
- elämänkokokirjo
Löytyi myös tyhjännauraja.
S24-palstalta löytyy kaikki erilaiset ihmistyypit. - OlenMyös
elämänkokokirjo kirjoitti:
Löytyi myös tyhjännauraja.
S24-palstalta löytyy kaikki erilaiset ihmistyypit.... ja tyhjän kommentoija...
- rasismi.on.tylsää
Kyllä te matalamielet olette itse niitä "tosikoita" selittelyinenne.
- 543654364364317
Tuli pistettyä merkille yleisurheilustadionilla, kun apinalauma ulvoi satasen finaalissa jenkki lenkkeilijälle.
- rasismi.on.tylsää
Pistitkö merkille myös noiden mielteidesi terapoinnin tarpeen?
- VislaavaApinalauma
Ranskalainen seiväshyppääjä sai myös tuta apinameiningin. Haastattelussa toi esiin ajatuksen, että (viidakon)viheltäjät olisi voineet jääneet kotiin TV:n ääreen katsomaan kisoja. Taisi tosin unohtaa, ettei tuolla viidakon syövereissä ole sähköjä (paitsi ukonilmalla) saati sitten töllöjä.
- Kit_Walker
JFK:lla oli ilmeisesti kunnon chimp out käynnistynyt satasen finaalista, kun luultiin terroristi-iskuksi.
Voit ottaa apinat pois viidakosta, muttet viidakkoa apinoista.
- Vanha viidakon sananlasku - rasismi.on.tylsää
Myöskään rasistia et voi ottaa pois fobia-rimpuilustaan. Sieltä täytyisi ihan itse kasvaa ulos.
- ArskaHa
Mun mielestä kesä-olympialaiset voisi pitää aina Kreikassa ja kustannukset jaettaisiin osallistujamaiden bruttokansantuotteen suhteessa. Voisi maratoninkin juosta alkuperäisellä reitillä. Samalla tavoin voisi talvikisat pitää aina Oslossa, jossa jotain ymmärretään hiihdosta - alppilajit ja kelkkailut voisi sitten sijoittaa jonnekin alppiseudulle.....
Joukkuelajit voisi poistaa kokonaan, niillähän on omat ja paremmat kisat (kuten jalkapallossa) ja muutenkin voisi lajeja karsia reilusti.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220