Haluaako naiset rikkaan miehen?

Atm32

51

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinsemeneee
      • 12121212

Tämä heppu on täydellinen esimerkki rahan ja statuksen halo-efektistä.

Olen ollut kahdessa tilaisuudessa jossa kaveri oli puhumassa, ja molemmissa naiset kuiskivat kilvan kuinka vaatimaton ja tavallinen mies on.

Kuinkahan usein hoikat jakkupukunaiset ylistävät tuon näköisen ja huonosti pukeutuneen tavismiehen "vaatimattomuutta" ja "tavallisuutta"?

• Koppurakipakka

Nykyään naisillakin on yhtäläiset mahdollisuudet opiskella.. Ettei tarvitse sitten puliukko-lookin omaaviin miehiin vilkuilla. ;)
        Ja juujuu, tiedän toki monen helpommalla tahtovansa päästä.. Huonoa kotikasvatusta sellainen silti.

Ymmärrän taas ettei pienituloisena ole järkeä pistää viimesiä eurojaan siistimpiin vaatteisiin mutta en silti tuollaista hampuusia kattelis miljoonista huolimatta.
        -> köyhemmälle voisin ostaa sentää ne uudet vaatteet.. Ja olen ostanutkin joskus.

Ei kaikki naiset juokse vain rahan perässä.. Ennemmin vaik hyvän m.. Jos senkään. :D

• ensivaikutelma

Mää en ymmärrä sitä, että jotkut on jääneet jonnekin 80-luvun nahkarotsi on cool maailmaan hevilettiensä kanssa. Tuostakin miehestä saisi ihan hyvän näköisen ukon jos sen vain "päivittäisi" tähän aikaan. Parturiin ja tavallinen takki päälle niin jää se "kapakinhuuruinen" olemus pois mikä luotaan työntää normaaleja naisia.

Eikö sitä voi vähän siistiä itseään ja kirpputoreiltakin saa jo paremman näköisiä vaatteita kuin ennen. Joihinkin asioihin vain liittyy paljon assosiaatioita ja monesti ne kertovat ihmisestä paljon. Kuka muu mies edes haluaa pitää pitkää lettiä kuin hevarit? Se on vanhojen ukkojen entinen Cool eli entiset kapakkaritarit.

Voin sanoa että olen yhden miehen "nostanut rapakosta" ja kylläpä se alkoi sen jälkeen kelpaamaan hyvin kilteille ja tavallisille naisille, jotka se aiemmin pelotti pois! Alkoi saamaan kehuja pelkkien vaatteiden takia naisilta! Ja naiset alkoi jopa ehdottelemaan sille kaikkea ja viuhka alkoi käymään! Nimenomaan ne kunnolliset ja tavalliset. Tosin mulla on pettämätön stylistisilmä mitä ei rahalla saa ;D heh

Omasta ulkonäöstä kannattaa miettiä se, että mitä sillä viestii toisille ihmisille? En tarkoita että tarvitsee alkaa meikata tai muuttaa itseään mutta siisti. Ja jos sitten haluaa kiltin kunnon naisen löytää, niin ei kannata yrittää olla joku Cool! Kiltit naiset ei etsi tupakoivia, kaljatuoppi kädessä istuvia coolia hevilettiä. Tälläinen ulkonäkö kerää luokse jo ihan toisenlaista naistyyppiä. Eli samanlaiset vetää luokseen samanlaista!

Kyse on siitä, minkätyyppisien naisten haluaa lähestyvän itseään? Mitä omalla ulkoisella olemuksellaan haluaa viestiä toiselle. Tämä ei siis tarkoita ulkonäköä itsessään vaan pukeutumista, siisteystasoa, hiusten leikkausta, sitä miten itsensä kantaa ja käyttäytyy...

Mun täytyy sanoa omasta puolestani, että mua luotaan työntään kaikki miesten korut, tatuoinnit, pitkät hiukset, synkkä pukeutuminen, kovistyyli, epäsiisti olemus, hien haju, tupakointi, alkoholismi, huumeiden käyttö, kiroilu...

• 12121212
        ensivaikutelma kirjoitti:

Mää en ymmärrä sitä, että jotkut on jääneet jonnekin 80-luvun nahkarotsi on cool maailmaan hevilettiensä kanssa. Tuostakin miehestä saisi ihan hyvän näköisen ukon jos sen vain "päivittäisi" tähän aikaan. Parturiin ja tavallinen takki päälle niin jää se "kapakinhuuruinen" olemus pois mikä luotaan työntää normaaleja naisia.

Eikö sitä voi vähän siistiä itseään ja kirpputoreiltakin saa jo paremman näköisiä vaatteita kuin ennen. Joihinkin asioihin vain liittyy paljon assosiaatioita ja monesti ne kertovat ihmisestä paljon. Kuka muu mies edes haluaa pitää pitkää lettiä kuin hevarit? Se on vanhojen ukkojen entinen Cool eli entiset kapakkaritarit.

Voin sanoa että olen yhden miehen "nostanut rapakosta" ja kylläpä se alkoi sen jälkeen kelpaamaan hyvin kilteille ja tavallisille naisille, jotka se aiemmin pelotti pois! Alkoi saamaan kehuja pelkkien vaatteiden takia naisilta! Ja naiset alkoi jopa ehdottelemaan sille kaikkea ja viuhka alkoi käymään! Nimenomaan ne kunnolliset ja tavalliset. Tosin mulla on pettämätön stylistisilmä mitä ei rahalla saa ;D heh

Omasta ulkonäöstä kannattaa miettiä se, että mitä sillä viestii toisille ihmisille? En tarkoita että tarvitsee alkaa meikata tai muuttaa itseään mutta siisti. Ja jos sitten haluaa kiltin kunnon naisen löytää, niin ei kannata yrittää olla joku Cool! Kiltit naiset ei etsi tupakoivia, kaljatuoppi kädessä istuvia coolia hevilettiä. Tälläinen ulkonäkö kerää luokse jo ihan toisenlaista naistyyppiä. Eli samanlaiset vetää luokseen samanlaista!

Kyse on siitä, minkätyyppisien naisten haluaa lähestyvän itseään? Mitä omalla ulkoisella olemuksellaan haluaa viestiä toiselle. Tämä ei siis tarkoita ulkonäköä itsessään vaan pukeutumista, siisteystasoa, hiusten leikkausta, sitä miten itsensä kantaa ja käyttäytyy...

Mun täytyy sanoa omasta puolestani, että mua luotaan työntään kaikki miesten korut, tatuoinnit, pitkät hiukset, synkkä pukeutuminen, kovistyyli, epäsiisti olemus, hien haju, tupakointi, alkoholismi, huumeiden käyttö, kiroilu...

Niklas Herlinillä on yli miljardin euron varallisuus, ja mies kiertää puhumassa erilaisissa tilaisuuksissa. Siinä vaiheessa voi pukeutua ihan miten huvittaa.

Muilta osin olen kansssasi samaa mieltä.

• ensivaikutelma kirjoitti:

Eikö Herlin ole naimisissa, joten lienee aika sama, miltä näyttää parinetsintämielessä.

• flowersreally
        ensivaikutelma kirjoitti:

Maan päällä kulkee vielä joitakin alkuolioita, jotka eivät juuri välitä antamistaan "viesteistä" ja kehittyneemmän kansanosan niille antamista tulkinnoista.

• OlinTietämätönVaroista

Kommentoin otsikon kysymykseen. En iltalehden juttuun.

En ole koskaan tehnyt ihmissuhdepäätöksiä varallisuuden pohjalta. Rahaa voi tulla ja mennä. Ihminen on tärkein.

Olen kolmannessa parisuhteessani. Ensimmäinen mies oli keskituloinen, jaoimme kulut mitään sopimatta puoliksi, lisäksi vastasin lasten hankinnoista. Lapset olivat pineiä, miehelle jäi rahaa omiin menoihinsa, minulle ei. Mutta olimme perhe eikä rahasta edes puhuttu. Kaikki sujui hyvin. Jäin leskeksi lasten ollessa teini-iässä.

Myöhemmin tapasin uuden kumppanin. Kumppani oli perus-/keskituloinen, mutta nuuka. Erittäin nuuka. Eli kokonaan siivelläni. Lopulta se ja muut asiat rasittivat suhdettamme, joka sittemmin päättyi ja tapasin nykyisen mieheni.

Tykästyin nykyiseen mieheeni, hänen karismaansa ja luonnollisuuteensa syvästi. Panin kyllä merkille, että mnies hoiti mielelläään esim.kauppalaskut. Se tuntui oudolta, koska olin tottunut hoitamaan kaiken itse. Huomasin kuitenkin että se on miehelle tärkeää enkä halunnut kinata asiasta. Vajaa vuosi suhteemme alettua minulle selvisi, että mies on oikeasti varakas. Ei varsinaisesti varmaankaan rikas, mutta huomattavasti keskimääräistä varakkaampi ja vauraampi. Hän ei kuitenkaan mitenkään pröystäile, anna ylimääräisiä tippejä tms. Mutta kyllä huomaan että voimme tehdä aiempia kokemuksiani huolettomammin hankintoja ja taloudellisia päätöksiä. Se tuntuu helpottavalta.

• Jussi.Kurppa-Aho

"Eli kokonaan siivelläni. Lopulta se ja muut asiat rasittivat suhdettamme, joka sittemmin päättyi ja tapasin nykyisen mieheni."

Mies elää naisen siivellä = ero.

"Mutta kyllä huomaan että voimme tehdä aiempia kokemuksiani huolettomammin hankintoja ja taloudellisia päätöksiä. Se tuntuu helpottavalta."

Nainen elää miehen siivellä = kyllähän se helpottaa.

Rahalla ei ole väliä? Haista nyt gold digger ... :D

• vanhajakaunis

Tottakai raha ratkaisee,
        ainakin erittäin monilla nykyajan sometyrkyillä? Miehille taas ulkönäkö tuntuu olevan tärkeintä?
        Minuakin kosiskeli nuorena moni varakas mies. Olisin matkoillani "päässyt vaimoksi" mm. ruotsalaisen hotelliyrittäjän, sveitsiläisen pankkiirin, italialaisen perheyhtiön perijän, kreikkalaisen ravintoloitsijan, algerialaisen kuljetusyrityksen perijän kanssa. (siis tässä vain ne, jotka tulivat vielä myöhemmin Suomeen asti minua kosimaan, lisäksi feikkikosintoja paljon)
        Valitsin ihanan suomalaisen miehen, en kerro ammattia, mutta olemme edelleen yhdessä!

• enhaluarikasta

Olen tavannut paljon pikkurikkaita miehiä (en miljonäärejä) joilla on ollut joko rahaa tai myös sen päälle asemaa tai koulutusta. Myös niiden tavallisten ja köyhien lisäksi (en siis itse ole varta vasten heitä etsinyt).

Heitä on kahtaa sorttia. Toiset pröystäilevät rahoillaan ja yrittävät tehdä sillä vaikutusta, pahimmat suurimpiirtein yrittävät ostaa sinut rahoillaan ja ovat antamassa sinulle kaikkea mitä sillä saakin. ÄRSYTTÄVIÄ TYYPPEJÄ! Siinä menee jo maku koko mieheen koska tulee olo, että minuahan yritetään ostaa ja laittaa huoran asemaan. Rakastamastaan naisesta saa pitää huolta ja antaa asioita mutta siinä on ero mistä motiiveista sen tekee ja miten sen tekee. Tämä pätee myös muiden miesten antamisiin. Onko se lahja vai lahjus. Jos siitä odotetaan vastapalveluksia "luonnossa" motiivi on väärä ja naisen esineellistäminen huoraksi. Todellinen lahja ei odota takaisin mitään ja antaa naiselle mahdollisuuden vapaaehtoisuuteen kaikessa. Se ei siis laita sinua kiitollisuudenvelkaan. Tämä on suurimpia syitä miksi hyvin harvalta mieheltä voi edes ottaa vastaan yhtään mitään lahjaakaan. Heti oltaisiin kuvittelemassa ties mitä siitä hyvästä että vastaanotat sen ja vaatimassa "vastapalveluksia".

Toiset ovat sitten rikkaita mutta eivät tee siitä suurta numeroa. Se on heille arkipäivää, eivätkä he itsekään pidä sitä elämän onnena. Heidän kanssaan se asia ei häiritse seurustelua ja se paljastuu monesti vasta myöhemmin. He eivät välttämättä edes kerro omasta rikkaudestaan vasta kuin ajan myötä se tulee selville ja elävät aika tavallisen näköistä elämää. Vähän samalla tavalla kuin aidon älykönkään ei tarvitse tuoda esille älykkyyttään, joka tilanteessa mutta toiset, jotka ovat vain koulutuksen kautta räpiköineet ulkoaopettelemalla jonkun paremman ammatin voivat olla niin täynnä itseään ja älykkyyttään korostaa että se on suorastaan vitsi! Eli jotkut ylpistyvät siitä mitä heillä on, on sitä vähän tai paljon. JA SE ON ÄRSYTTÄVÄÄ ja luotaan työntävää! En pidä ylpeistä ihmisistä.

Olen tapaillut rikkaita miehiä mutta en ole huolinut yhtäkään heistä heidän rikkautensa tähden. Moni on saanut pakit lopulta koska ei ole muuten sopiva minulle. Olen itse köyhä, joten tämä todistaa sen, että raha ei tuo rakkautta enkä ole köyhyydestäni huolimatta kertaakaan katunut elämäni valintoja. Olisin monen kanssa saanut rahallisesti helpon elämän. Jotkut olisivat ehkä jopa rakastaneet minua mutta tunne ei ole ollut molemminpuolinen. En ota rahasta ketään. Mutta se ei haittaa, jos ihminen on muuten sopiva. Siinähän on paljon hyvääkin! Mutta en voisi huolia miestä, joka on hankkinut rahansa rikollisesti tai ihmisiä riistäen. Omaatuntoani en myy rahasta.

Raha monesti voi muuttaa ihmistä ja tehdä hänestä ylpeän, kerskailijan, nautinnonhaluisen pintaliitäjän. He monesti tylsistyvät nopeasti ja ovat moraalisesti rappiolla. Moni käyttää rahasta tulevaa valtaansa väärin. En henkilökohtaisesti pidä sellaisista ihmisistä. Enkä sano että kaikki ovat sellaisia. Mutta olen tutustunut myös köyhiin miehiin ja olisin valmis siihenkin jos hänen kanssaan syttyisi rakkaus. En arvosta itse rahaa ollenkaan, enkä sitä mitä rahalla saa. Sen tiedän jo kokemuksesta että se ei tee minua onnelliseksi. Paras on minusta kun rahaa on sopivasti, ei liikaa eikä liian vähän, molemmat ovat vaikeat. Rahaa kuitenkin tarvitaan elämiseen ja raha kaiken hankkii. Oma talo ja normaali palkka riittää minulle.

• 12121212

Kirjoitat ihan täyttä roskaa.

Olet tavannut paljon varakkaita miehiä, vaikka pieni vähemmistö miehistä on varakkaita. Eli selkeästi olet tavalla tai toisella hakeutunut varakkaiden miesten seuraan.

Hassua muuten kuinka kaikkea naisten kirjoittamaa pitää lukea rivien välistä.

"He eivät välttämättä edes kerro omasta rikkaudestaan vasta kuin ajan myötä se tulee selville ja elävät aika tavallisen näköistä elämää."

_Aika_ tavallisen näköistä?

• kauneustuorikkaitakin
        12121212 kirjoitti:

Kirjoitat ihan täyttä roskaa.

Olet tavannut paljon varakkaita miehiä, vaikka pieni vähemmistö miehistä on varakkaita. Eli selkeästi olet tavalla tai toisella hakeutunut varakkaiden miesten seuraan.

Hassua muuten kuinka kaikkea naisten kirjoittamaa pitää lukea rivien välistä.

"He eivät välttämättä edes kerro omasta rikkaudestaan vasta kuin ajan myötä se tulee selville ja elävät aika tavallisen näköistä elämää."

_Aika_ tavallisen näköistä?

Monet rikkaat miehet hakeutuu kauniiden naisten seuraan, ei niitä kauniiden tarvii etsiä!

• Minusta "enhaluarikasta" kirjoitti aivan asiaa monessa kohtaa. Tutkinnot on ulkoaopettelua ja moni tutkija ei itseasiassa ole mitenkään erityisen älykäs, vaan ennemminkin sitkeitä yhteen asiaan keskittyviä hikipinkoja.

Ja joo... Yhteiskunta ja tittelit on jotain joka on ulkopuolista. Mitä väliä sillä rahalla on elämänkumppanuudessa? Paitsi niille jotka ei tajua mitä elämänkumppani tarkoittaa. Itse haluaisin ainaki ennemmin tuollaisen "enhaluarikasta" tapauksen, kuin jonkun jolla on joku tietty titteli tai pankkitili.

Mutta... Aivan yhtä varma oon siitä, ettei kaikki oo samanlaisia ja ettei kaikki kykene samaan ajatteluun.

• HC-ätmel

Naiset aina tapailevat rikkaita miehiä.

• Nainen43hki

Miehellä pitää olla rahaa jotta voi tarjota minulle hyvät olosuhteet elämiseen eli hieno asunto, auto pitää olla, pitää olla kesämökki myös. Minä en myöskään osta kirpputorin kirppu vaatteita vaan uusia tyylikkäitä vaatteita. Miehen pitää olla kunniahimoinen ja hyvässä työssä.

• artphoto

Mä en koskaan voi käsittää tuota rikkaiden miesten haluamista, kasvoin itse alueella, jossa oli paljon rikkaita, en tiedä miksi, mutta en pidä rikkaista miehistä, enemmänkin ihan jostain sosiaalipummeistakin ja muutenkin, kun miehessä etsin hyvää ulkonäköä, älyä, coolia ja hyvää luonnetta, niin en mä nyt oikein tiedä, kun tuonkin löytämisessä on ihan tarpeeksi vaivaa, et pitäis sillä olla vielä rahaa sitten. Toki mulle kelpais ilmainen raha juuri nyt, mutta kyllä mä mieluummin haluan kundin, joka 'sytyttää'. Ja eiks toi nyt ole vähän kusipäistä touhua... ;-)

• vähävioittuneet

Tietynlaiset naiset, kyllä, ihan niin kuin tietynlaiset miehetkin kiinnostuu aina samannäkösistä naisista, siispä niiden pää on helppoo saada kääntymään kunhan on vaan tietynnäkönen. :D Tyhmiä!

• Anne.L.Yliopisto

Ehdoton vastatutkimuslause!

Vain persoonaintressi on miljonääriä kohtaan!

• Jos nyt yksi nainen ei halua rikasta miestä niin kyllä suurin osa naisista haluaa

• atännä

Eikös sulla ole nyt rahaa. Missä naiset? ;)

• 1289
        atännä kirjoitti:

Eikös sulla ole nyt rahaa. Missä naiset? ;)

Niimpä. Eikös hänellä tosiaankin pitäisi käydä valtava flaksi, jos omat teoriansa pitäisivät paikkansa.

• eipissis

En halua rikasta miestä, miehen varallisuus ihan sivuseikka.

mutta ne pissisnaiset kyllä haluaa, ja kaikki miehet haluu pissisnaisen :D Sellaisen joka ottaa belfieitä instaan ja duckface-poseeraa ja harrastaa 3cm pituisia tekoripsiä ja on muutenkin niiiiin ehana!!!

• Harva nainen on pelkästään rahan perässä, mutta monet naiset viehättyvät ominaisuuksista, joilla usein myös vaurastuu. Älykkyys, ahkeruus, hyvät sosiaaliset taidot, siisti ulkonäkö, karismaa jne...

• 1413

Jep. Siksipä Atm32:n ei naista saa, vaikka rahaa piisaa.

• 1413 kirjoitti:

Jep. Siksipä Atm32:n ei naista saa, vaikka rahaa piisaa.

Aivan. Täällä vaan perseburgerit ja muut elämän alisurittajat takertuvat yksittäisiin ominaisuuksiin, kun eivät kykene hahmottamaan kokonaisuuksia.

• opiskelija-nainen

Minä haluan. Olen opiskelija ja ei ole paljoakaan rahaa joten minulle kelpaa työssä käyvä hyvin tienaava mies. Rikas atm mies kelpaa myös.

• Huora.

• atännä
        super-atm kirjoitti:

Huora.

Etkö sinäkään nyt Atm32:n tekstejä tunnista. :)

• atännä kirjoitti:

Etkö sinäkään nyt Atm32:n tekstejä tunnista. :)

En, mutta sinä vainoharhaisena junttina kuvittelet mitä sattuu.

Mutta täytyy sanoa että nuorille opiskelijanaisille kelpaa oikein hyvin vaikka atm:n rahat, mieluiten antamatta seksiä mutta kyllähän rahaa saadakseen nuoren naisopiskelijan täytyy pillua antaa.

• Oon jotenkin karttanut rikkaita miehiä, kun olen ajatellut että mä en tavallisena duunarina sais kuulla kuin valitusta rikkaalta mieheltä. Eihän sulla ole kuin tuulenhuuhtoma perse ja olisin aina velkaa mielessäni. Ja olen ajatellut, että me leikitään muutenkin eri sarjoissa. Tuntuu mukavammalta tehdä jotain konkreettista rahansa eteen, eikä vaan ojentaa kättä. :)

Kai se raha menee yleensä rahan luo. Jotenkin semmoinen rikkaus ei tuntuis pahalle, jonka oltais yhdessä hankittu eikä sekään, jos minä olisin äkkirikas ja antaisin rahaa miehelle. Mutta saavana osapuolena koen sen jotenkin kiusalliseksi...vaatimaton luonne. ;)

• super-atm

Miehesi ansaitsee kuitenkin yli 1000€/kk sinua enemmän, joten älä taas jauha paskaa.

• super-atm kirjoitti:

Miehesi ansaitsee kuitenkin yli 1000€/kk sinua enemmän, joten älä taas jauha paskaa.

Tilapäistä kaikki on vaan. Mitäs jos mä alankin ensi vuonna saamaan yhtä hyvin tai enemmän, mentyäni töihin? :)

Jospa mä meenkin miesvaltaiselle alalle konekuskiksi. Mutta oikeasti, miksi minun elämä sinua niin kovin kiinnostaa?

• sönkkö kirjoitti:

Tilapäistä kaikki on vaan. Mitäs jos mä alankin ensi vuonna saamaan yhtä hyvin tai enemmän, mentyäni töihin? :)

Jospa mä meenkin miesvaltaiselle alalle konekuskiksi. Mutta oikeasti, miksi minun elämä sinua niin kovin kiinnostaa?

Jos ja jos. Sinä pysyt naisten suojatyöpaikassa. Enintään jäät kotirouvaksi laiskottelemaan miehesi rahoilla.

Mene parisuhdepalstalle änkyttämään. Tämä on sinkkupalsta ja tarkoitettu sinkuille.

• super-atm kirjoitti:

Jos ja jos. Sinä pysyt naisten suojatyöpaikassa. Enintään jäät kotirouvaksi laiskottelemaan miehesi rahoilla.

Mene parisuhdepalstalle änkyttämään. Tämä on sinkkupalsta ja tarkoitettu sinkuille.

Niin ajattelin logistiikka puolelle suunnata, katsotaan nyt kuinka starttaa. :)

Mua ei niin nappaa enää muksujen kanssa solkottaa aamusta iltaan, töissä ja sitten taas kotona. Kyllä jotain muuta tarttis päästä tekemään.

En mene. Mene sinä pakkomielteisten palstalle, jos jossain semmonen on. Tämä on tarkoitettu kaikille keltä ei ole pääsyä evätty.

• sönkkö kirjoitti:

Niin ajattelin logistiikka puolelle suunnata, katsotaan nyt kuinka starttaa. :)

Mua ei niin nappaa enää muksujen kanssa solkottaa aamusta iltaan, töissä ja sitten taas kotona. Kyllä jotain muuta tarttis päästä tekemään.

En mene. Mene sinä pakkomielteisten palstalle, jos jossain semmonen on. Tämä on tarkoitettu kaikille keltä ei ole pääsyä evätty.

Tuossa huomaa miten helppoa naisten eläminen on. Mies raataa töissä ja nainen kirjoittaa koko päivän sinkkupalstalle. Olet parisuhdehuora.

• syllistäjä.kö
        super-atm kirjoitti:

Tuossa huomaa miten helppoa naisten eläminen on. Mies raataa töissä ja nainen kirjoittaa koko päivän sinkkupalstalle. Olet parisuhdehuora.

Nainen hoitaa kodin ja lapset, monen miehen oma valinta.

• syllistäjä.kö kirjoitti:

Nainen hoitaa kodin ja lapset, monen miehen oma valinta.

Naisista läheskään kaikki eivät hoida kotia sen enempää kuin miehetkään, vaan ne kuuluvat naisen meilestä yhteisiin töihin. Kun mies tekee kotitöistä vähintään puolet, niin sen lisäksi nainen vaatii että meihen pitää tehdä perinteiset ns. miestentyöt, joita nainen ei suostu tekemään koska on nainen.

Lastenhoito kotona on monen naisen oma valinta. Heillä on mahdollisuus valita vievätkö lapset päivähoitoon ja menevätkö itse töihin vai jäävätkö kotiin hoitamaan lapsia samalla kun parempituloinen mies käy töissä.

Parempituloisen miehen valinta on naiselle täysin harkittua. Turha selittää että nainen on ihan sattumalta rakastunut rikkaaseen mieheen, tai esim. rikkaan miehen tavallisuuteen.

Naiset uhrituu kotiäiteinä ja vaativat yhteiskunnalta jotain rahallisia palkintoja siitä hyvästä että heillä on mahdollisuus olla kotona ja käymättä töissä.

• enkäytäenäänimimerkkiä
        super-atm kirjoitti:

Naisista läheskään kaikki eivät hoida kotia sen enempää kuin miehetkään, vaan ne kuuluvat naisen meilestä yhteisiin töihin. Kun mies tekee kotitöistä vähintään puolet, niin sen lisäksi nainen vaatii että meihen pitää tehdä perinteiset ns. miestentyöt, joita nainen ei suostu tekemään koska on nainen.

Lastenhoito kotona on monen naisen oma valinta. Heillä on mahdollisuus valita vievätkö lapset päivähoitoon ja menevätkö itse töihin vai jäävätkö kotiin hoitamaan lapsia samalla kun parempituloinen mies käy töissä.

Parempituloisen miehen valinta on naiselle täysin harkittua. Turha selittää että nainen on ihan sattumalta rakastunut rikkaaseen mieheen, tai esim. rikkaan miehen tavallisuuteen.

Naiset uhrituu kotiäiteinä ja vaativat yhteiskunnalta jotain rahallisia palkintoja siitä hyvästä että heillä on mahdollisuus olla kotona ja käymättä töissä.

Montakohan kertaa sullekin olen kertonut, että isä meillä on nimenomaan halunnut että olen lapsien kanssa kotona. Juuri siksi, että hän EI HALUA olla lasten kanssa kotona eikä LIIAN PIENINÄ vietävän päiväkotiin. Varsinkaan elämäntilanteessa missä siirtymätilanteita tulee eteen ja ne on tiedossa. Miksi turhaa sinkoilla joka paikkaan ennen kuin asiat ovat sillä tolalla, että voidaan asettua sekä kotiin, töihin että päiväkotiin ilman alituisia muuttujia?

Sinä mietit vain rahaa, etkä ollenkaan ihmisien kuten lapsien hyvinvointia. Tai vanhempien syitä valita. Jos isä haluaa olla töissö ja äidin olevan kotona tietyn ajan, niin mitä vittua se sinulle kuuluu?

Ja mikä rikas joku koneenkuljettaja sinusta on?

Mutta kun et sinä vatipää mitään ymmärrä mitä luet.

• enkäytäenäänimimerkkiä kirjoitti:

Montakohan kertaa sullekin olen kertonut, että isä meillä on nimenomaan halunnut että olen lapsien kanssa kotona. Juuri siksi, että hän EI HALUA olla lasten kanssa kotona eikä LIIAN PIENINÄ vietävän päiväkotiin. Varsinkaan elämäntilanteessa missä siirtymätilanteita tulee eteen ja ne on tiedossa. Miksi turhaa sinkoilla joka paikkaan ennen kuin asiat ovat sillä tolalla, että voidaan asettua sekä kotiin, töihin että päiväkotiin ilman alituisia muuttujia?

Sinä mietit vain rahaa, etkä ollenkaan ihmisien kuten lapsien hyvinvointia. Tai vanhempien syitä valita. Jos isä haluaa olla töissö ja äidin olevan kotona tietyn ajan, niin mitä vittua se sinulle kuuluu?

Ja mikä rikas joku koneenkuljettaja sinusta on?

Mutta kun et sinä vatipää mitään ymmärrä mitä luet.

"Montakohan kertaa sullekin olen kertonut, että isä meillä on nimenomaan halunnut että olen lapsien kanssa kotona."

Et kertaakaan, eikä minua kiinnosta jonku rikkaan miehen kotirouvan typerät jutut.

"Sinä mietit vain rahaa, etkä ollenkaan ihmisien kuten lapsien hyvinvointia."

En minä mieti vain rahaa. Naiset miettivät, niin kuin sinäkin. Olet tarkoituksella hankkinut itsellesi rikkaan miehen, jotta saat olla kotona ja elää miehesi rahoilla.

"Mutta kun et sinä vatipää mitään ymmärrä mitä luet."

Minä ymmärrän kaiken, mutta sinä elämänkoululainen feministikusipää et ymmärrä olla kehuskelematta sillä että olet miehesi rahoilla elävä parisuhdehuora.

• kaikysyäsaan
        super-atm kirjoitti:

"Montakohan kertaa sullekin olen kertonut, että isä meillä on nimenomaan halunnut että olen lapsien kanssa kotona."

Et kertaakaan, eikä minua kiinnosta jonku rikkaan miehen kotirouvan typerät jutut.

"Sinä mietit vain rahaa, etkä ollenkaan ihmisien kuten lapsien hyvinvointia."

En minä mieti vain rahaa. Naiset miettivät, niin kuin sinäkin. Olet tarkoituksella hankkinut itsellesi rikkaan miehen, jotta saat olla kotona ja elää miehesi rahoilla.

"Mutta kun et sinä vatipää mitään ymmärrä mitä luet."

Minä ymmärrän kaiken, mutta sinä elämänkoululainen feministikusipää et ymmärrä olla kehuskelematta sillä että olet miehesi rahoilla elävä parisuhdehuora.

Onko 2500 euroa tienaava rikas? xxxDDD

• kaikysyäsaan kirjoitti:

Onko 2500 euroa tienaava rikas? xxxDDD

Ei ole. Mutta kyse onkin siitä ansaitseeko mies enemmän vai vähemmän kuin nainen. Jos nainen elää miehen rahoilla, niin nainen on parisuhdehuora.

• sinkkuneito-henna

Ei rikkaat ole tavista parempia ihmisinä. Enemmänkin kusipäisiä jotka haluaa naisen tekevän kotityöt. En ikinä kelpuuttaisi rikasta miestä, mielummin otan työttömän joka pärjää kuitenkin vähällä ja pystyy maksamaan vuokran ja laskut. En kaipaa mitään luxusta enkä kalliita illallisia jotta mies voi elvistella että maksaa naisen ruuat. Mielummin menen grillille syömään kun hienoon ravintolaan.

• "Hän koki, että mies haki häneltä kehuja ja pönkitystä saavutuksistaan."

Outoa, että miljönäärillä on noin huono itsetunto.

• 173

Onhan niillä usein. Ei se raha itsetuntoa korjaa. Päähän se helposti nousee, ja niitä tyyppejä jotkut pitävät hyväitsetuntoisina.

• Ikis__M

Niin ja sitten jun nainen on panorinkelöinyt rikkaiden miesten kanssa ja sen jälkeen persaukisten jännämiesten kanssa se ylpeänä tyytyy johonkin keskituloiseen aisuriin. Olipa onnellinen loppu tarinalla.

• Mie oon aina miettiny mitä tapahtuu kun klitorista purasee.. :D

• Mies3333333

Eikö tuon rikkaan miehen himo lähde jostakin naisen biologiasta, jossa varallisuus ja raha mahdollistaa lasten selviytymisen hengissö, en vain tiedä mihin monet nyky ajan naiset tarvitsee tätä, koska pelkästään sinkkuna olokin mahdollistaa tämän lasten selviytymisen, puhumattakaan parisuhteista, joissa mies on vaikka keskituloinen.

Omasta mielestä tämä biologiasta lähtevä tunne on nykyaikana aika väärä. Mutta toki miehenä on sanottava se, että ainakin itsellä olis mukavaa, jos naisella olis oikeasti sitä rahaa, vaikka toisaalta tiedän, että se ei onnea tee. Varsinkaan, jos vastapuoli olisi omalle luonteelle sopimaton. Mutta jos luonne ok, niin kyllä rahakin kelpais:)

• Pihtarikurppa

Juukeli, mä satuin joku aika sitten tapaamaan varakkaan ytmin. Komea, hauska, älykäs ja siis rahaa löytyy. Tavoista poiketen ajattelin antaa sille, koska ytmit on niin harvassa. Että ehkä joo, kyllä noissa rahamiehissä on sitä jotain mitä ätmeissä ei ole. :-D

• Ikis__M

Jos et jo antanut niin taisipa juna mennä jo, joku muu varmaan ehti ensin.

• Pihtarikurppa
        Ikis__M kirjoitti:

Jos et jo antanut niin taisipa juna mennä jo, joku muu varmaan ehti ensin.

Tuskinpa. Se on ytmi, joten ehtii hyvin hoitelemaan mut muiden ohessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      380
      2968
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1599
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1390
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      17
      1215
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      59
      1068
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      29
      1040
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      983
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      81
      975
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      153
      939
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      206
      864
    Aihe