Sinkkuvuosia on kertynyt jo jokunen.
Huvittavin huomio, jonka olen tänä aikana tehnyt on se, ettei mihelle kannata näyttää kiinnostustaan kovin voimakkaasti alkuun. Oli kyseessä mikä tahansa mies ulkonäköön tai varakkuuteen ym. katsomatta, niin miehen kiinnostus loppuu, jos näyttää olevansa vähän epävarma ja kiinnostunut toisesta.
Sen sijasn välinpitämättömyys pitää miehen kiinnostusta yllä.
Kyllä olen testannut teoriani ja se on toiminut. Epävarman miehen kiinnostuksen saa loppumaan näyttämällä oman epävarmuutensa ja kehumalla miestä ja vahvistamalla tämän itsetuntoa.
Taidanpa jäädä ikisinkuksi ihan vain siksi etten jaksa esittää mitään muuta kuin olen edes alkuun.
Ulkonäössäni ei ole vikaa... Iässä saattaa olla, mutta senhän voi vaikka jättää kertomatta...
Miehen kiinnostus...
43
2833
Vastaukset
- Munaotus
Mjaa, kyllä minä kiinnostun naisesta joka kiinnostuu minusta
- ei.kiinnosta
Naisiin tehoaa parhaiten välinpitämättömyys. Natisevat tai melskaavat mitä hyvänsä, ei yksinkertaisesti kiinnosta. Evvk
- 8117
ei.kiinnosta kirjoitti:
Naisiin tehoaa parhaiten välinpitämättömyys. Natisevat tai melskaavat mitä hyvänsä, ei yksinkertaisesti kiinnosta. Evvk
Tehoaako? Miksi sitten olet sinkku?
- ei.kiinnosta
8117 kirjoitti:
Tehoaako? Miksi sitten olet sinkku?
Naimisissa, samassa liitossa vuodesta 1970. Revi siitä
- Anonyymi
Juu samaa mieltä, eikös naiset todenneet, ettei miehen pidä osoittaa kiinnostusta ja tunteitaan naiselle, se saa naisen nousemaan takajaloilleen.
- huuhaataa
Tämä on näitä naisten harhaluuloja joihin nainen haluaa uskoa koska se hyödyttää teitä.
Ihan saman tason huuhaata kun nainen väittää, että miehelle on turnoff jos nainen tekee aloitteen vaikka totuus on että ainoa turnoff siinä tapauksessa on pelkästään se nainen joka havittelee itseään parempitasoisempaa miestä.
Naisen aloite ja mielenkiinnon näyttäminen on aina iso turnon.- tuccia
Eiks sellainen aktiivinen nainen saa helpon leiman?
- pelleilyä.riittää
tuccia kirjoitti:
Naisethan on helppoja, toisille suorastaan tyrkkyjä
- eioleniinvaikeaa
tuccia kirjoitti:
Ei.
Koska kyse kiinnostuksen osoittamisessa on parisuhde. Mutta jos se tehdään miehelle jonka tasoinen nainen ei ole tai mies on renttu niin naisesta tulee silloin tietynlainen kuva muille miehille.
Ero kiinnostuksen osoittamisessa on huima verrattuna siihen että tarttuu miestä pallesita kiinni.
Esimerkiksi baarissa miehen iskeminen sänkyyn on hieman eri juttu kuin kiinnostuksen osoittaminen. - kdh
tuccia kirjoitti:
Ei kiinnostuksen osoittaminen ja aktiivisuus tarkoita, että nainen antaisi (seksiä). Se tarkoittaa, että nainen haluaa tutustua; jatko riippuu siitä, mihin suuntaan kiinnostus menee tutustumisen seurauksena.
Tietenkin sellainen, joka suostuu ollenkaan puhumaan yms. on helpompi kuin sellainen, joka kieltäytyy kaikesta kontaktista, mutta ei 'helppo' merkityksessä 'lutka'.
- crux
Eikö sitä nyt vähän kannattaisi jaksaa vetää roolia jos tiedät että se tuo hyvän lopputuloksen?
- turhaa.vaivaa
Kun ei lopputuloksesta koskaan tiedä.
- AktiivinenKiinnostaa
Jaa. Jos nainen nettideiteissä ei osoita pätkääkään kiinnostavuuden merkkejä lemppaan hänet samantien. On siellä sentään kiinnostuneitakin jotka asian heti osoittavat.
- 12121212
"Kyllä olen testannut teoriani ja se on toiminut. Epävarman miehen kiinnostuksen saa loppumaan näyttämällä oman epävarmuutensa ja kehumalla miestä ja vahvistamalla tämän itsetuntoa."
Katsotaanpa.
"Ulkonäössäni ei ole vikaa..."
Eli toisin sanottuna epävarmalla miehellä tarkoitat itsevarmaa ja komeaa miestä joka ei ole varma oletko riittävän tasokas hänelle vai pitäisikö jatkaa etsimistä. Juuri saalistushaluinen mies, eli määrätietoinen naisten kaatamiseen tottunut, menettää helposti mielenkiintonsa jos saalis on liian helppo.- Summasummarumm
Sama se sulla on kun et naista saa. Yrität niitä jotka ovat liian korkeita tasoasi nähden. Yritä niitä tasoisiasi naisia, niin kyllä nainen varmasti löytyy.
- 12121212
Summasummarumm kirjoitti:
Sama se sulla on kun et naista saa. Yrität niitä jotka ovat liian korkeita tasoasi nähden. Yritä niitä tasoisiasi naisia, niin kyllä nainen varmasti löytyy.
En tällä hetkellä hae naista, vaan keskityn tasoni nostamiseen. Olen vasta 29 eli kiirettä ei ole kunhan urakehitys säilyy nousujohtoisena.
Kun loma loppuu, alkaa töissäkin kiireet vastuullisempien tehtävien myötä. Suunnitelmissa on paljon muutakin. - Summasummarumm
Ei se sun urasi kehitys auta eikä ulkonäkö jos olet Inisevä valittava, luonteeltasi ruma mies. Kukaan ei halua negatiivista ihmistä kumppanikseen, se syö itseään ja suhdetta.
- S24.nFemakotRy
Summasummarumm kirjoitti:
Ja taas! Kuinkahan monta valitusvirttä täälläkin on käyty siitä, että naisten mielestä mitään tasoluokituksia ei ole olemassakaan? Mutta heti kun pitää haukkua rumaa ätmiä, niin kappas palstafemakolta pukkaa tasoteoriaa:D
- palstafemakko
12121212 kirjoitti:
En tällä hetkellä hae naista, vaan keskityn tasoni nostamiseen. Olen vasta 29 eli kiirettä ei ole kunhan urakehitys säilyy nousujohtoisena.
Kun loma loppuu, alkaa töissäkin kiireet vastuullisempien tehtävien myötä. Suunnitelmissa on paljon muutakin.Onnea projektille. :)
Älä hajoa, jos elämä ei menekään suunnitelmien mukaan. ;)
- miessex1
Näin se menee, ihminen on rakennettu sillä tavalla että vain haasteet kiinnostavat. Sama se on miehillä ja naisilla!
Olen juossut psykologeilla ja muilla sielun parantajilla mutta nyt vanhana 45 vuotta myönnän tämän tosiasian! - dbk
Taidat keksiä noita teorioitasi tyhjästä. Ainakin minun kiinnostukseni loppuu, jos nainen ei ole kiinnostunut, ja toisaalta naisen osoittama kiinnostus kannattelee omaa kiinnostustani korkeammalle kuin sitä muuten olisi.
- Lillis123
Kyllä vähän voi aina näyttää kiinnostusta. Mutta epävarmuuksiaan ja suurempaa kiinnostusta ei kannata näyttää. Eikä kannata olla lähellekään aina saatavilla.
No toikin on hyvä alku, mut kyl tarttee naisenki tehdä osuutensa. Itse ainaki meinaan, että jos nainen on kovinkin saavuttamattomissa, niin sillä on luultavasti muuta seuraa. Ehkä useampikin mies kierroksessa.
Mitä jos käyttäytyisit sillai kun että millaisen suhteen sit miehen kaa haluut. Jos ei mätsää niin sitten ei. Minkäs sillekkään mahtaa.
Huh huh, kyllä on elämä kovaa, yksin ei ole hyvä eikä kaksinkaan aina. Pelejä ja niiden kirjoittamattomia sääntöjä. Sielunkumppanin tuntee katseesta ja äänestä, kun sellainen tulee vastaan. Sen tuntee vain, kipinän. Ei silloin tarvita pelaamista.
- artphoto
Nuo miehet pelkää kuollakseen sitoutumista ja välittämistä, unohda ne, vain mies joka innostuu, kun näytät olevasi kiinnostunut on mahdollinen valinta. Toi on jotain narsistista pelleilyä miehiltä.
- Juu_Ei
Juu, ei!
- 1849
Johtuu siitä, että naisten seksuaalisen vapautumisen seurauksena heitä ei enää kiinnosta perheen perustaminen vaan irtopaneskelu.
- engelska
Minkälaisessa maailmassa te elätte sinkkuilun kanssa? Ihmeellistä peliä ja teorioita siitä mikä toimii ja mikä ei?
Jos on kiinnostunut toisesta käy sen kertomassa ja jos toinen on kiinnostunut, niin sitten tutustutaan ja katsotaan miten homma toimii. Jos toinen ei ole kiinnostunut etsitään seuraava kiinnostava ja repeat kunnes onnaa. Ei pelejä, ei teorioita. Simple as that!- harmi.et.asia.näin
Naisten kanssa ei yleensä voi olla pelaamatta pelejä..
- engelska
harmi.et.asia.näin kirjoitti:
Naisten kanssa ei yleensä voi olla pelaamatta pelejä..
Pelin pelaamiseen tarvitaan aina kaksi osapuolta. Älä väistä omaa vastuutasi. Jos alat jonkun pelailemaan, niin siinähän sitten pelailet maailman tappiin asti.
- harmi.et.asia.näin
engelska kirjoitti:
Pelin pelaamiseen tarvitaan aina kaksi osapuolta. Älä väistä omaa vastuutasi. Jos alat jonkun pelailemaan, niin siinähän sitten pelailet maailman tappiin asti.
No kuvitellaan vaikka tilanne, että jos olet mies joka on täysin epäsosiaalinen totaalikokematon neitsyt niin jos olet oma rehellinen itsesi niin et saa ketään naista mutta jos feikkaat kokenutta ja parempaa mitä oikeasti olet niin voit saada naisen kiinnostumaan sinusta.
Olen erimieltä kuin alottaja. Itse taas lähden pois, jos vastakaikua ei kuulu. Joidenkin tapauksien kohdalla sitä pitää tulla liiankin nopeaa. Joku haluaa olla kaveri tai ettei vastaa flirttiin niin hyvin luultavaa ettei mua näe koskaan. Varsinkin jos kyse on mun mielestä liian hyvästä yksilöstä. Ei sillä... Ei liian "helppokaan" pidä olla. Mutta kiinnostus ei tarkota että mennään kulmalle paneen.
Itse olen niitä, jotka ei painosta painostamisen jälkeenkin, vaan ymmärrän mielelläni tilanteen mahdollisimman pienin vihjein. Joskin sitä vinkkiä siihen suuntaan että jos onkin kiinostunut... Niin se pitää suunnilleen tavata ja kertoa mielellään parilla eri kielel. 8)Kiinnostuksen näyttäminen mielenkiinnon tappajana on yhtä todennäköinen kuin liika kauneus, älykkyys, hauskuus tai varakkuus.
Vai voisiko syy sittenkin olla siinä, että osoitat kiinnostusta miehille, jotka eivät ole sinusta alunperinkään kiinnostuneita? Eihän sellaista tarvitse torjua, joka ei aloitetta tee.
Summa summarum, päätelmäsi on todellista naisen logiikkaa. :-)- 6281
Muuten samaa mieltä kanssasi, mutta voin valitettavasti kertoa, että älykkyys tappaa naisten mielenkiinnon aika hyvin. En toisaalta viitsi alkaa tyhmääkään esittää.
6281 kirjoitti:
Muuten samaa mieltä kanssasi, mutta voin valitettavasti kertoa, että älykkyys tappaa naisten mielenkiinnon aika hyvin. En toisaalta viitsi alkaa tyhmääkään esittää.
Ei se johtu älykkyydestä vaan siitä, miten sen tuo esiin, eli sosiaalisten taitojen puutteesta. Sama pätee noihin "liian kauniisiin" naisiin.
- Puhutpaskaa
Kuulostaa täydeltä hevonpaskalta.
Ainut syy joka tulee mieleen on se että sinulla on ollut:
1) Panosuhde
2) kaverisuhde itseäsi tasokkaampaan mieheen
joissa olet sitä kiinnostusta osoittanut ja miestä ei ole kiinnostunut sinun kanssa seurustelu.
Jos taas tapailette jo muuten niin ihme täytyy olla jos naisen kiinnostuksen osoitus aiheuttaisi miehen perääntymisen. - Naisasialooseri1
Ei pidä vaan on pahin mahdollinen turn off. Tosin jos ja kun osoitat kiinnostusta itseäsi tasokkammalle miehelle niin miehen kiinnostus lopahtaa koska sitä ei alun alkaenkaan ollut.
Ja naisen on turha valehdella ikäänsä alaspäin, ylöspäin valehtelu sen sijaan kyllä menee läpi. No anna ny vähän vinkkiä että oot kiinnostunu..
Vähän paha ihan kuiviltaan lähestyä naista.- PalstanRuminMies
Tuolla periaatteella jokainen nainen mitä olen yrittänyt silloin kun vielä naisia yritin 20vuoden aikana on olleet kiinnostuneita minusta. Yhtä välinpitämättömiä jokainen. Epävarma olen ollut sitten aina kun yksikään nainen ei ole sitä kiinnostusta osoittanut joten jos sinä jäät peleilläsi ja leikeilläsi sinkuksi niin tervetuloa kerhoon. Ainoo vaan että ihan totuuteen perustuvalla faktalla sanon että senkummemmin naisten leikkejä ja pelejä arvostelematta kyllä suurin syy minun ainaisille pakeille ja naisten kiinnostumattomuudelle on minun rumuus. On se vaan kumma että komeiden kavereideni kanssa naisilla ei tuollaista "en osoita kiinnostusta" leikkimisiä ole. Eiköhän fakta ole se että jos sä oikeasti jostain kiinnostut niin sä sen myös osoitat. Onko periaatteesi myös se että olet kiinnostunut jostain työpaikasta mutta et ota työnjohtoon mitään yhteyttä kun kyllä johdon pitää tajuta kun et osoita mitään mielenkiintoa että olet erityisen kiinnostunut siitä työstä?? :)) Ei jumalauta oikeasti näitä selityksiä!!!
- palstailija
Totta useimpien kohdalla. Parempi niin, että kiinnostus lisääntyy ajan kanssa, kun on tutustuttu paremmin. Voi olettaa sun ihastuneen muuhunkin kuin ulkokuoreen. Plus et vaikuta epätoivoiselta, jonka nopeesti piti löytää joku mies.
Toisaalta, jos mies on halukas kunnon suhteeseen ja kiinnostunut sinusta, kiinnostuksen merkit sinulta ovat todella tervetulleita. Ei kiinnostuneet ja pelimiehet ei tykkää sitä, jos haluat edetä. Tavoitteena pitää sut varalla ja katsella muuta tarjontaa. - FMKewklfwemklwe
Ei pidä paikkaansa. Suhteet joita olen saanut aikaiseksi ja elänyt todeksi ovat olleet aina molemminpuoliseen osoitettuun kiinnostuseen perustuvia.
Tämä ei tarkoita ettäkö maailmassa ei olisi miehiä joille se naisen kiinnostus on oikeasti latistava asia - mutta nuo miehet eivät ole potentiaalista kumppanimatskua. Itseen kohdistettu kiinnostus on samanlainen asia kuin tarjottu apu - siitä on hyötyä vain jos ymmärtää ottaa sen vastaan. - Anonyymi
Minä näytin kiinnostukseni heti...seksimme on jumalaista..olemme tavanneet vain muutaman kerran niin että olen vieraillut hänen luonaan...nyt hän halusi tulla mun luo, syykin selvisi:hän haluaa olla 4 yötä kanssani, kun minä olisin vain 2 yötä tai 1 yö hänen luonaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402