HÄPEÄLLISTÄ!! Pthyi
Vastaukset 7
- Kikkelitt
On teilläkin elämä. Vesi kielellä odottaa että suomalaiset epäonnistunu ja tulöa tänne valittamaan. Pthyi!
- Pthyiii
Minä veronmaksajana joudun maksamaan tullaisille surkeille matkat ynnä muut.
- kjhjkhj
Voin kuule kertoa, että tuolla sinun järjenjuoksulla et voi olla kovin kaksinen veronmaksaja. Eli elämäsi aikana kulutat tuplaten verovaroja, siihen nähden mitä maksat...
- Batti
Et ole edes töissä niin minä maksan sinun tuet.
- MrJuha82outolintu
Murto on häpäissyt suomen kansan.
- luuseri-sanni
Totta. Tulos oli surkea.
- Anonyymi
luuseri-sanni kirjoitti:
Totta. Tulos oli surkea.
Tunnen syvää myötähäpeää lintilän LP tuloksesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70889
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha554789- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57561