Ihmisen ulkonäkö

DDWQ

Kummat kaipaavat enemmän ulkonäkönsä kehumista, miehet vai naiset?

12

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisten itsetunto kuolee jos ei joku jännämies kehu niitä joka päivä.

• EiSeMtn

Sen verran tiuhaan tahtiin nuoret miehet lähettelevät itsestään kuvia, ilman vaatteita, että sanoisin miesten olevan aika paljon kehujen perään.
      Ei se mtn, täti tykkää.

• Eiköhän kehujen kaipuun määrä riipu kuitenkin enemmän luonteesta ja elämäntilanteesta kuin sukupuolesta. Ja vielä sitten siitäkin millaisia muita asioita on, joiden varaan oma itsetunto rakentuu.

• kokemuksenimukaan

Nuoret miehet.

• silkkoa-sisältä

Miehet. Olenkin oppinut kehumaan vuolaasti sellaisia miehiä, jotka sitä erityisesti kaipaavat, vaikka heidän ulkonäkönsä ei täysin itseäni miellyttäisikään. Pienistä vihjeistä on helppo päätellä, mitä he toivovat, kehutaanko nuorekkuutta, tyylikkyyttä, silmiä, vartaloa tai karismaa.

Itse naisena en ulkonäkökehuista enää kauheasti syty. Etenkin jos olen kiinnostunut miehestä tosissaan, se on usein pettymys, että pelkkää ulkonäköä kehutaan. Ajattelen, että täsmälleen minun näköiseni voi olla luonteeltaan myös täysi kusipää tai bimbo ja näen mielessäni miehen kehumassa minun näköistä tyhjäpäätä samoilla sanoilla. Se latistaa fiiliksen kummasti. Parhaat kehut jotka olen saanut, liittyvät luonteeseeni ja persoonaan. Ne onkin tulleet miehiltä, joiden kanssa olen seurustellut pisimpään eli vuosia.

• stadineito

Komppaan! Pieleen menee myös muhun tutustuminen jos puhe pyörii vaan ulkoisessa habituksessa. Kun nainen on tietyn näkönen, monet äijät luulee heti tietävänsä millanen sä oot ja mitä sä heiltä haluat. Ja sit kun et ookaan vaikuttunu niiden kliseiden laukomisesta, ne melkein suuttuu!
        No onneks on niitäkin miehiä, jotka osaa keskustella ihmisen kanssa eivätkä koko ajan alleviivaa vain sukupuolta. Ja niitä ei löydy baareista.

• Luolasukeltaja

Kissat

(Reps)

• tääontärkeetä

Joo joo mutta. Uros- vaiko naaraspuoliset?

• Luolasukeltaja
        tääontärkeetä kirjoitti:

Joo joo mutta. Uros- vaiko naaraspuoliset?

Sulla ei ole mun huumorintajua.

(mou)

• tääkinontärkeetä
        Luolasukeltaja kirjoitti:

Sulla ei ole mun huumorintajua.

(mou)

Eikä sulla mun.

(nau)

• Sukupuolesta riippumatonta, täysin yksilön kehuntarpeista kiinni.

• ikisinkkuäijä

Nuoret sitä kaipaa enemmän ku varttuneemmat ihmiset ja se on ihan luonnollista.
      Mutta olishan se kiva jos aikamieskin sais joskus kehuja ulkonäön suhteen eikä vaan toistoa että oot ihan mukava tyyppi. En sentään ole ihan rumimmasta päästä mutta sitä ei ilmeisesti passaa sanoa ääneen....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      529
      1713
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      843
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      786
    5. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      667
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      656
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      598
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe