Ootteko saaneet kaupan päälle jotain

uutta.biiliä

Ellei ole mitään kamppanjaa niin aika nihkeesti tuntuu saavan mitään kaupan päälle.
Korostan juuri siitä että kamppanjoissa on kyllä kaupanpäällisiä, vaikka renkaat vanteineen joka on aika arvokas kaupanpäällinen jne.

30

1532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeitkuja

      Tarjoukset ovat yleensä tehtaan tai maahantuojan kampanjoita. Myyjällä ei ole kovin iso mahdollisuus ja intressi hankkia renkaita tai muita maksullisia tavaroita ja eikö asiakkaalle ole mahdollisimman pieni väliraha parasta ja sitten voi hankkia itse renkaat halvemmalla kuin mitä automyyjä pystyy ostamaan.

    • entinenköyhä

      Annan kaupanpäälle käyntikortin, joka näppärästi on tarra. Itsekin tykkään liimailla niitä...

      • VittuPerkeleKyrpä

        Yleisiä käymälöitäkö töhrit niillä tarroillasi?
        Jätä ne viattomat vessanpytyt rauhaan, saatana!


    • skodamiesaina

      Tein skodakaupat ja sain ämpärin.

    • HesastaOstin

      Ostin jobbariliikkeestä auton ja sain kaupanpäälle kalliita vikoja.

    • 464347537

      Ruostesuojauksen voi kyllä saada kaupanpäälle niin uuteen kuin käytettyynkin, ja sitä kannattaa ehdottomasti aina vaatia varsinkin kun mikään ei velvoita maahantuojia suojaamaan autoja. Monet ovatkin esim pohjan katteiden alla tai palkeista täsyin suojaamattomia.

      Suomessa levitetään tiesuolaa niin helvetisti että harva auto on 3-4v jälkeen enää ruosteeton. Toki puhkiruostumiseen menee kauemmin mutta kun se ruostevaurio on alkanut, on vain ajan kysymys koska on läpimätä. Jälkisuojaus voi melko tehokkaasti hidastaa ruostumista joten siksi käytettyynkin kannattaa vaatia.

      Eli uuteen vaadi aina suojausta kaupan päälle, poikkeuksena vain harva merkki kuten joku Volvo tai Audi joka voi kestää ilman suojausta.

      Vaadi aina ensisijaisesti ruostesuojattua käytettyä, jos ei löydy, niin vaad ehdottomsti suojausta kaupanpäälle niin edes hidastaa alkantta ruostumista.

      Tekniikkaviat ovat tosi pieni murhe tuohon tiesuolan aiheuttamaan ruostehelvettiin verrattuna.

      • HyvääYötäJaHuomenta

        Olipas sitten selkeä AMMATTIVALITTAJA-KUNINGASKULUTTAJAN kommentti, jonka kehoittaisin normaaliälyisten autoliikkeen asiakkaiksi pyrkivien jättämään omaan arvoonsa, joka on muuten numeraalisella asteikolla tasan nolla.

        "...sitä kannattaa ehdottomasti aina vaatia... ...vaadi aina suojausta kaupan päälle... Vaadi aina... ...vaadi ehdottomasti suojausta kaupanpäälle..."

        Vaadi ja vaadi, niin takaat vain sen, ettei sinun tarvitse autoa ostaa olenkaan.


      • 576868
        HyvääYötäJaHuomenta kirjoitti:

        Olipas sitten selkeä AMMATTIVALITTAJA-KUNINGASKULUTTAJAN kommentti, jonka kehoittaisin normaaliälyisten autoliikkeen asiakkaiksi pyrkivien jättämään omaan arvoonsa, joka on muuten numeraalisella asteikolla tasan nolla.

        "...sitä kannattaa ehdottomasti aina vaatia... ...vaadi aina suojausta kaupan päälle... Vaadi aina... ...vaadi ehdottomasti suojausta kaupanpäälle..."

        Vaadi ja vaadi, niin takaat vain sen, ettei sinun tarvitse autoa ostaa olenkaan.

        Tuliko äitiä ikävä nyt kun ihmiset ei huoli suojaamatonta autoasi ja autokauppias ei maksa yhtä hyvin kuin suojatusta?


      • SkandinaviaAuto

        Audi, Volvo ja uudet GM autot eivät ruostu koska ovat kokonaan uppogalvanoituja/sinkittyjä. Muissa merkeissä sinkitään vain ulkopellit ja pohja ruostuu.
        Saumausaineet ovat myös huonoja jopa Mersussa.


      • 46376765634
        SkandinaviaAuto kirjoitti:

        Audi, Volvo ja uudet GM autot eivät ruostu koska ovat kokonaan uppogalvanoituja/sinkittyjä. Muissa merkeissä sinkitään vain ulkopellit ja pohja ruostuu.
        Saumausaineet ovat myös huonoja jopa Mersussa.

        Niinhän kaikki haluaa kuvitella kunnes auto saavuttaa sen 10-15v iän ja ruosteet ilmaantuu. Kyllä niitä vain paljon Volvoja, Audeja ja GM autoja näkyy ruosteisena kun puhutaan 10-15v ikäisistä, ja tuolloin siis alkaa ulos näkymään, itse ruoste alkaa leviämään paljon aiemmin. Ei mikään valmistaja suojaa tehtaalla autoja niin hyvin että kestäisi 10-15v jokatalvista tiesuola-ajoa.


      • FaktaaPöytään
        46376765634 kirjoitti:

        Niinhän kaikki haluaa kuvitella kunnes auto saavuttaa sen 10-15v iän ja ruosteet ilmaantuu. Kyllä niitä vain paljon Volvoja, Audeja ja GM autoja näkyy ruosteisena kun puhutaan 10-15v ikäisistä, ja tuolloin siis alkaa ulos näkymään, itse ruoste alkaa leviämään paljon aiemmin. Ei mikään valmistaja suojaa tehtaalla autoja niin hyvin että kestäisi 10-15v jokatalvista tiesuola-ajoa.

        Kurkista seuraavan kerran 2001 tai uudemman isokorisen Volvon alle. Et tule näkemään pohjassa ruostetta muuta kuin ehkä pintaruosteen paljaissa tukivarsissa. Lähetä tänne linkki jossa on kuva Volvosta jossa on ruostetta.
        Jos sen suojakerrosta ei mene pilaamaan niin ei muuten 2001 ja uudempaa Volvoa löydy ruosteisena. Ja nyt siis puhutaan aidoista isokorisista, S60, S80, V70, XC70 ja XC90.


    • eieie

      Yleensä ammatinharjoittajille tulee yksityisiltä vaihdossa piilovikainen p-kakasa ,siinä se mitä tulee kaupanpäälle ja sama neiti itkee heti pyyhkijöiden sulista vuoden päästä ja vaatii korvauksia .

    • TeroTeräväinen

      Minä taisin maksaa liikaa välirahaa tojotalle, kun sain tuulipuvun ja lippalakin pyytämättä. Jos en olisi saanut, niin kyllä olisin pyytänyt.

      • Skodillac

        Mersukaupassa jaetaan lippiksiä ja tuulipukulaiset vanhukset ajaa skodilla.


    • Korruption_uhri

      Ostin uuden Peugeot 406:n syksyllä 1996 eli melkein 20 vuotta sitten. Kaupantekotilaisuudessa minulle työnnettiin yllättäen ja pyytämättä kouraan lahjalaatikko ja siinä tällainen:

      http://www.astiaparatiisi.fi/kannut1_htm_files/1248.jpg

      En ole vielä keksinyt käyttöä kaatimelle. Ehkäpä siitä olisi apua vaikkapa pissapojan säiliötä täytettäessä.

      Auto sinänsä on palveluskäytössä edelleen – ja miksei olisi! Itse luovuin siitä jo muutama kesä sitten, mutta jälkipolvellehan tuo onneksi näkyy vielä kelpaavan.

      Eihän 20 vuotta ole tietenkään Peugeotille vielä ikä eikä mikään, mutta uusimmat kikottimet tuon ikäisestä vielä puuttuvat. Ei ole ilmastointia eikä vakionopeussäädintä ja automaattivaihteistostakin olisi silloin aikanaan saanut pulittaa liikaa lisähintaa.

    • Veijo.Vagilainen

      Ostin Volkkarin ja sain kaupanpäälle idiootin leiman.

    • Löysätpois

      Yleensä tinkaan ja uuden tapauksessa kilpailutan hinnan, joten ei saa kuin ehkä lumiharjan päälle uuteen, käytettyyn ei sitäkään.

    • Newcar

      Lumiharja ja parkkikiekko tulivat kaupantekijäisinä. Se ei kuulosta paljolta, mutta itse auton hinnasta myyjä antoi alennusta vähän yli tuhat euroa. Sen lisäksi hän luotti minuun ostajana sen verran, että päästi minut uudella autollani kaupasta kotimatkalle ilman sentinkään käsirahaa. Matkaa oli n. 250 km ja hintaa n. 20 000 euroa, joten pidin autokaupan päätöstä merkittävänä eleenä.

    • Nysvä

      Kun ostin Corollan, niin myyjä näytti kaupanpäällisiksi kädestäpitäen miten maskiin hässitään. Taisipa sipaista minuakin takalistoon.

      • Perse.kipeenä

        Mulle kävi samoin, tosin olin ostamassa saksalaista autoa.


    • jobbariliikkeestä

      Satiaisia.

    • Migos88

      Minä ostin yksityiseltä ja sain kaupanpäälle tippurin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1762
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1758
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1241
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1067
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      10
      980
    Aihe