sisarusten lapsi

epätietoine

Epäilen, että äitini teki siskopuoleni oman veljensä kanssa. Voiko lapsesta tulla normaali siitä huolimatta, vai tuleeko aina sisarusten lapsista vammaisia, epämuodostuneita ja vajaaälyisiä tms?

10

2985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eptietoine

      Epäilen myös äitini isää siskopuoleni isäksi. Eli jompi kumpi on siskopuoleni isä. Siskopuolessani ei ole ollenkaan ulkopuolista ulkonäköä, pelkästään vain äitini näköä ja äidin isän ja veljen näköä ylikorostuneena ja tietyllälailla myös epänormaalisti vääristyneenä.

      • isänjaäidintyttö

        Ulkonäöstä et mitenkään voi päätellä, onko joku sukurutsauksen tulos. Minä olen täysin äitini ja hänen sukulaistensa näköinen, pikkusiskoni täysin isän ja hänen sukulaistensa näköinen ja kaksi muuta sisarusta siitä väliltä. Olen silti aivan varma että isäni on isäni ja äitini on äitini eli äitini ei takuuvarmasti ole kyhännyt minua veljensä tai isänsä kanssa. Toisen geenit ovat väistyviä, toiset hallitsevia, miten nyt kenekin kohdalla sattuu. Tuollaiset epäilyt antavat sellaisen vaikutelman, että sinulla saattaa olla mielenterveysongelmia kuten vainoharhaisuutta. Kannattaisi ehkä käydä alan ammattilaisen puheilla enne kuin tilanteesi pahenee.


    • hoit_su

      Nyt rauhoitu juttuinesi, menee niin kovaa että☺

    • epätietoine

      Mutta kun äitini ei suostu kertomaan kuka oli siskopuoleni isä, joten jotain hämärää siinä on. Äitini ja hänen veljensä sairastavat molemmat skitsofreniaa.

      • eikuulusinulle

        asiahan on niin, että sinulle ei kuulu pätkääkään kuka on siskopuolesi isä.
        Isyys on täysin äitisi, siskopuolesi ja tämän siskopuolesi siittäneen miehen keskinen asia.


      • epätietoine
        eikuulusinulle kirjoitti:

        asiahan on niin, että sinulle ei kuulu pätkääkään kuka on siskopuolesi isä.
        Isyys on täysin äitisi, siskopuolesi ja tämän siskopuolesi siittäneen miehen keskinen asia.

        Mutta kun siskopuolenikaan ei tiedä kuka on hänen isänsä eikä äitini ole kertonut sitä. Eikä tainut siskopuoleni isäkään tietää olleensä jonku isä. Äitini on vuosien varrella keksinyt juttuja aina välillä kuka on se isä, mutta jutut ja isä muuttuu aika ajoin. Nyt viimeksi sain taas tietää, että isä onkin kuollut jo aikaa sitten. Miksei äitini voi kertoa kuka se oli ellei kyseessä joko ukkomies, raiskaus tai sitten tosiaankin äitini isä tai veli ollut asialla tehdessään äitini paksuksi.


      • niiih
        epätietoine kirjoitti:

        Mutta kun siskopuolenikaan ei tiedä kuka on hänen isänsä eikä äitini ole kertonut sitä. Eikä tainut siskopuoleni isäkään tietää olleensä jonku isä. Äitini on vuosien varrella keksinyt juttuja aina välillä kuka on se isä, mutta jutut ja isä muuttuu aika ajoin. Nyt viimeksi sain taas tietää, että isä onkin kuollut jo aikaa sitten. Miksei äitini voi kertoa kuka se oli ellei kyseessä joko ukkomies, raiskaus tai sitten tosiaankin äitini isä tai veli ollut asialla tehdessään äitini paksuksi.

        Sit vaan tilaat netistä dna-testin. Sillä selvitätte tuon pulman.

        Tosin se kertoo vain sen onko isäsi vesi siskosi isä, ei muuta.


      • epätieoine
        niiih kirjoitti:

        Sit vaan tilaat netistä dna-testin. Sillä selvitätte tuon pulman.

        Tosin se kertoo vain sen onko isäsi vesi siskosi isä, ei muuta.

        Voiko tuon testin tehdä, vaikka tuo veli ja isä ovat jo kuolleet? Vaikeaa saada siskolta testinäyte koska siskoni ei pidä yhteyttä äitiinsä eikä minuukaan joten taitaa jäädä tekemäättä testi.


    • hoitooooooon

      Minun siskopuoleni on setäni kaiman serkun kummin enon poikapuolen lapsi! Olen siitä varma! Ja itse olen isoisä itselleni.

    • Ei tule

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe