Pakarapumppaus

pakarajumppaa

Liike pakaratreenissä, jossa kyynärpäät ovat maassa ja selkä on suorana, jolloin yhtä jalkaa ylösalaisin nostetaan ylös ja alas, niin pakarapumppaus liikkestä kysyisin, että jos harrastaa muita liikuntalajeja, niin pitääkö pakarapumppaus treeniliike aloittaa alkulämmittelynä, vai vasta pääliikunnan loppuvaiheessa, jos harrastaa esimerkiksi tennistä, sulkapalloa, jalkapalloa, uintia, kuntosalilla treeniä, niin pääurheilun jälkeen loppuvenyttelyssä?

7

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cwfawg

Koska kyseessä ei ole voimaliike niin sillä ei varmaan ole niin väliä. Jos sen tekee vähemmillä toistoilla niin se toimii varmaan hyvin lämmittelynä tai pitemmillä toistoilla voit treenin jälkeen vielä viedä tuolla lihaksen loppuun. Eli toimii varmasti kummallakin tavalla toistomääriä säätämällä.

• Gluteus_maximus

Ei tuosta ole mitään hyötyä. Tee "selkälaudan" kanssa siten, että nousu vain vaakasuoraan tasoon asti, painoa sopivasti niskassa, maltillisella nopeudella. Näitä kun jalkakyykyn päälle, niin vot.

Ilman "selkä"lautaa voi tehdä Renzon treeniä selällään, toinen jalka ilmaan, toinen koukussa jalkapohja mattoon, ja perseen noustoja siitä. Sylissä voi pitää jotain levypainoa tms. Tai sitten kaveri poikittain päälle, ja molemmilla jaloilla.

• Gluteus_maximus

Ja jos liian vauhdilla teet "selkä"lautaliikettä, niin hamstringit paukkuvat ikävästi (todella hidas kuntouttaa, kungfupotkut voi sillä jalalla unohtaa pidemmäksi aikaa), joten lämmittely ensin ja rauhallisesti.

• PumpMachine

Entäs sitten se pakaroitten väliin pumppaus? Haittaako jos pumppaa kesken treenin vai olisiko parempi ennen tai jälkeen? Minkälainen tahti ja tulokulma sopivat parhaiten?

• aitoBlueteam

minä se vasta pumppaankin

• Apropopoo

Tuo aloittajan liike on muuten jostain akkojen jumppavideoilta ajalta Jane Fonda ja Iltajumppa.

• tosimiäs

Kyllä ämmät on tyhmiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4592
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1837
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1540
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1016
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      981
    6. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      103
      930
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      913
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      842
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      807
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4