Hain au pairiksi eur aupair järjestön kautta, kävin haastattelussa jossa oli kielitestit haastattelu ja psykologinen testi. Sain nyt tiedon että psykologin testi ei ole mennyt amerikassa läpi! Tuntuu ihan uskomattomalta koska olen sosiaali- ja terveysalalla ja oikeasti empaattinen ja motivoitunut. Muita joilla käynyt näin? Tiedän että itsestä tämä johtuu ja varmaan osaksi myös kielimuurista englanniksi piti täyttää se lappu mutta tuntuun uskomattomalta että tuosta saisin hylätyn :o Kertokaa miten tästä nyt jatkamaan! Sieluntovereita?
Hylätty hakemus!
Mitä-
2
139
Vastaukset
- Mitä-
Ja haastatelijan mielestäkin men tosi hyvin ja sanoi että varmasti tuollaiselle on au pairina töitä. Pitääkö tässä nyt hakea toisen järjestön kautta ja vaikuttaako tämä siihen?
- heipsistä
Hae nyt vielä toisenkin järjestön kautta. Tämä yritys ei siihen vaikuta.
Pidä silti mielessäsi, että psykologisessa testissä ilmeisesti on tullut esille jotain, minkä vuoksi au pairin työ ei sovellu sinulle, vaikka oletkin sosiaalinen. Kyse on siis myös sinun omasta edustasi.
Et ole epäonnistunut testissä. Tulos vain on mikä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575755
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263554- 772482
- 372049
- 331832
- 421799
- 1041730
- 211616
- 271472
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371378