Olen välillä niin yksinäinen että tekisi mieli kuolla. Haluaisin olla ihmisten seurassa mutta suurimman osan ajasta vietän yksin kämpilläni. Lähes kaikki kaverini seurustelevat ja olo tuntuu usein ulkopuoliselta. Sisaruksillani on jo kumppanit ja perheet, minulla ei ketään. Vaikka näkisin ystäviäni, olen silti loppuajan päivästä yksin. Olisi niin mukavaa tehdä poikaystävän kanssa kaikkea, vaikkapa matkustella ja viettää koti-iltoja. Kaipaan niin rakkautta ja lämpöö että ihan itkettää.
Nettideittailuun olen jo kyllästynyt ja eipä baaristakaan tahdo kunnollisia miehiä löytyä. En tahtoisi etsimällä etsiä miestä. Alan pikkuhiljaa jo uskoa siihen että minun pitää vain tyytyä elämään yksin.
Olen niin yksin
53
1385
Vastaukset
- gdfgdfgfdg
Samaa mietin itsekin, oletko mistä päin ja minkä ikäinen?
- aquarius23
23v ja itä-suomesta.
aquarius23 kirjoitti:
23v ja itä-suomesta.
Rakastettava hyvin kaunis "Aquarius23", ota yhteyttä niin Sinun ei tarvitse olla yksin hetkeäkään vaan saisit vierellesi hellän tunteellisen miehen.
- Ikis__M
Sinä et vaan osaa olla yksin ja tuskinpa tuo vaiva helpottaisi vaikka jonkun ykskaks löytäisitkin, hetken olisi kivaa mutta aika pian varmaan kyllästyisit olemaan kaksinkin. Ajan kanssa opit tuon yksinolon, jopa nauttimaan siitä ja sitten saattaa jo tuntua ahdistavalta ajatus kumppanista.
- onkoparempi
Ojasta allikkoon. Ihminen oppii olemaan niin hyvin yksin, ettei enää osaa olla toisen kanssa.
- Ikis__M
onkoparempi kirjoitti:
Ojasta allikkoon. Ihminen oppii olemaan niin hyvin yksin, ettei enää osaa olla toisen kanssa.
Niin se menee eikä ihminen ole kai koskaan täysin tyytyväinen. Itse ainakin olen niin tottunut olemaan yksin että joskus jopa puhelinsoitot tuntuu häiritseviltä ja ärsyttävät vaikka toisinaan sitten taas kaipaan parisuhdetta, tai ainakin sen hyviä puolia. Ei se "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa" oikeastaan kyllä osaamisesta ole kiinni vaan siitä ettei halua ketään sotkemaan paikkoja ja omia rutiineja.
- onkoparempi
Ikis__M kirjoitti:
Niin se menee eikä ihminen ole kai koskaan täysin tyytyväinen. Itse ainakin olen niin tottunut olemaan yksin että joskus jopa puhelinsoitot tuntuu häiritseviltä ja ärsyttävät vaikka toisinaan sitten taas kaipaan parisuhdetta, tai ainakin sen hyviä puolia. Ei se "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa" oikeastaan kyllä osaamisesta ole kiinni vaan siitä ettei halua ketään sotkemaan paikkoja ja omia rutiineja.
Kun ihminen on liian kauan yksin, hän menettää joustavuutensa. Oma elämä rakentuu niin mukavaksi, että toinen ihminen tuntuisi lähinnä häiriötekijältä. Nuorena pariutuvat ovat vielä joustavia ja oppivat luonnostaan tekemään kompromisseja. Kun tietty ikä ohitetaan, ihminen todennäköisesti jää ikisinkuksi, koska omista rutiineista irti ravistautuminen tuntuu liian vaivalloiselta, eivätkä parisuhteen tuomat edut tunnu tarpeeksi hyviltä vaivaan nähden.
- Ikis__M
onkoparempi kirjoitti:
Kun ihminen on liian kauan yksin, hän menettää joustavuutensa. Oma elämä rakentuu niin mukavaksi, että toinen ihminen tuntuisi lähinnä häiriötekijältä. Nuorena pariutuvat ovat vielä joustavia ja oppivat luonnostaan tekemään kompromisseja. Kun tietty ikä ohitetaan, ihminen todennäköisesti jää ikisinkuksi, koska omista rutiineista irti ravistautuminen tuntuu liian vaivalloiselta, eivätkä parisuhteen tuomat edut tunnu tarpeeksi hyviltä vaivaan nähden.
En niinkään sanoisi että joustavuutensa vaan enemminkin itsenäistyy, on enemmän "minä" kuin "me" jo ihan muidenkin silmissä. Ainakin omista kavereistakin ajattelee ne jotka pariutui parikymppisenä niistä ajattelee aina parina xxx ja xxx kun taas sitten yksinelävät ajattelee enemmän yksilönä. Tuo joustavuuskin kieltämättä totta sikäli ettei niin mielellään tee päätöksiä kimpassa vaan mieluummin itse ja tosiaan ne parisuhteen edut alkaa tuntua vaa'assa köykäisemmiltä kuin vastuut ja muut sisältyvät velvollisuudet.
- onkoparempi
Ikis__M kirjoitti:
En niinkään sanoisi että joustavuutensa vaan enemminkin itsenäistyy, on enemmän "minä" kuin "me" jo ihan muidenkin silmissä. Ainakin omista kavereistakin ajattelee ne jotka pariutui parikymppisenä niistä ajattelee aina parina xxx ja xxx kun taas sitten yksinelävät ajattelee enemmän yksilönä. Tuo joustavuuskin kieltämättä totta sikäli ettei niin mielellään tee päätöksiä kimpassa vaan mieluummin itse ja tosiaan ne parisuhteen edut alkaa tuntua vaa'assa köykäisemmiltä kuin vastuut ja muut sisältyvät velvollisuudet.
Onkin ihan hyvä muistaa, että parisuhteessa olet vastuussa toisesta ihmisestä. Kun toiselle lävähtää aivohalvaus ja hän päätyy täysin autettavaksi vuodepotilaaksi, se on nimenomaan aviopuolison velvollisuus hoitaa. Täällä kirjoitellaan siitä, kuinka nainen ei saa olla läski tai mies ei saa olla lyhyt. Jutut kuulostavat ihan naurettavilta, sillä tosiasiassa parisuhteessa on kyseessä paljon isommat asiat. Parisuhteeseen ei pidä ruveta, jos ei osaa kuvitella olevansa toisen tukena niin hyvinä kuin huonoinakin hetkinä.
- Ikis__M
onkoparempi kirjoitti:
Onkin ihan hyvä muistaa, että parisuhteessa olet vastuussa toisesta ihmisestä. Kun toiselle lävähtää aivohalvaus ja hän päätyy täysin autettavaksi vuodepotilaaksi, se on nimenomaan aviopuolison velvollisuus hoitaa. Täällä kirjoitellaan siitä, kuinka nainen ei saa olla läski tai mies ei saa olla lyhyt. Jutut kuulostavat ihan naurettavilta, sillä tosiasiassa parisuhteessa on kyseessä paljon isommat asiat. Parisuhteeseen ei pidä ruveta, jos ei osaa kuvitella olevansa toisen tukena niin hyvinä kuin huonoinakin hetkinä.
Toki noin ja seikka jota useimmat eivät tunnu ajattelevan ollenkaan, itse taas ehkä vähän liikaakin niin saattaa hyväkin juttu mennä "ohitse" kun ei halua ottaa sitä vastuuta vaan mieluummin vaan kepeästi seurustelisi ja sitäkään ei sitten viitsi tehdä jos toinen ihan tosissaan hakee vakavaa suhdetta. Ollaan kyllä ihan samaa mieltä tuosta viimeisestä lauseestasi.
- onkoparempi
Ikis__M kirjoitti:
Toki noin ja seikka jota useimmat eivät tunnu ajattelevan ollenkaan, itse taas ehkä vähän liikaakin niin saattaa hyväkin juttu mennä "ohitse" kun ei halua ottaa sitä vastuuta vaan mieluummin vaan kepeästi seurustelisi ja sitäkään ei sitten viitsi tehdä jos toinen ihan tosissaan hakee vakavaa suhdetta. Ollaan kyllä ihan samaa mieltä tuosta viimeisestä lauseestasi.
Olen vähän sitä mieltä, että nykyisin ihmiset haluavat vain rusinat pullasta. Toisen kanssa on kivaa vähän niinkuin seurustella. Seksiä ja hauskanpitoa, mutta ei mitään vastuuta eikä velvoitteita. Jos naimisiinkin mennään niin ajatellaan, että pidetään kunnon bileet tai leikitään päivä prinsessaa. Siinä alttarilla tulee kuitenkin luvattua seistä toisen tukena tuli elämässä vastaan mitä tahansa. Se ei ole pieni lupaus.
- Ikis__M
onkoparempi kirjoitti:
Olen vähän sitä mieltä, että nykyisin ihmiset haluavat vain rusinat pullasta. Toisen kanssa on kivaa vähän niinkuin seurustella. Seksiä ja hauskanpitoa, mutta ei mitään vastuuta eikä velvoitteita. Jos naimisiinkin mennään niin ajatellaan, että pidetään kunnon bileet tai leikitään päivä prinsessaa. Siinä alttarilla tulee kuitenkin luvattua seistä toisen tukena tuli elämässä vastaan mitä tahansa. Se ei ole pieni lupaus.
Niin se menee ja luulen että syy löytyy nykymaailman erokulttuurista, ei oikein huvita kenenkään itsekään ottaa sitä vastuuta kun muutenkin liikutaan niin kaltevalla pohjalla jo lähdössä. Vaikka paljon moititaan entisajan maailmaa ja miten on hyvä kun nykyään voi helposti erota on tässä nykyisyydessä sitten kääntöpuolena se ettei miehet, ainakaan vähänkään järkevät, uskalla sitoutua kun siinä ei voi kuin menettää paljon eron tullen joka aika varmasti tulee jossain vaiheessa, 80% erohakemuksista tekee nainen ja muutenkin kaikki valtit on naisten käsissä kun saavat huoltajuuden ym. halutessaan.
- onkoparempi
Ikis__M kirjoitti:
Niin se menee ja luulen että syy löytyy nykymaailman erokulttuurista, ei oikein huvita kenenkään itsekään ottaa sitä vastuuta kun muutenkin liikutaan niin kaltevalla pohjalla jo lähdössä. Vaikka paljon moititaan entisajan maailmaa ja miten on hyvä kun nykyään voi helposti erota on tässä nykyisyydessä sitten kääntöpuolena se ettei miehet, ainakaan vähänkään järkevät, uskalla sitoutua kun siinä ei voi kuin menettää paljon eron tullen joka aika varmasti tulee jossain vaiheessa, 80% erohakemuksista tekee nainen ja muutenkin kaikki valtit on naisten käsissä kun saavat huoltajuuden ym. halutessaan.
Luulen, että osasyynä on myös nykyajan itsekäs mulle heti kaikki-kulttuuri. Entisaikoina ajateltiin enemmän, että ihmisellä on velvollisuuksia yhteiskuntaa ja sukuaan kohtaan. Nykyisin vain mietitään miten oman elämänsä voisi viettää kaikkein mukavimmin.
- Ikis__M
onkoparempi kirjoitti:
Luulen, että osasyynä on myös nykyajan itsekäs mulle heti kaikki-kulttuuri. Entisaikoina ajateltiin enemmän, että ihmisellä on velvollisuuksia yhteiskuntaa ja sukuaan kohtaan. Nykyisin vain mietitään miten oman elämänsä voisi viettää kaikkein mukavimmin.
On se toki noinkin mutta minkäs teet kun yhteiskuntakin antaa esimerkkiä jättämällä vanhukset ym. heitteille ja suosii kyynärpäätaktiikkaa, menettää kansallisen identiteetin jne. Ei missään oikein ole enää semmoista me-henkeä kuin joskus sotavuosina ollut vaan kaikki tuntee itsensä syrjäytyneiksi, jopa ne hyväosaiset ja masennuslääkkeitä kuluu.
- onkoparempi
Ikis__M kirjoitti:
On se toki noinkin mutta minkäs teet kun yhteiskuntakin antaa esimerkkiä jättämällä vanhukset ym. heitteille ja suosii kyynärpäätaktiikkaa, menettää kansallisen identiteetin jne. Ei missään oikein ole enää semmoista me-henkeä kuin joskus sotavuosina ollut vaan kaikki tuntee itsensä syrjäytyneiksi, jopa ne hyväosaiset ja masennuslääkkeitä kuluu.
Niinpä, maalaisjärjellä varustettu ihminen sanoo, että vanhukset jätetään heitteille. Päättäjät taas muotoilevat asian toisin. Heidän mukaansa vanhuksien kotona asumista tuetaan. Sama asia, eri sanat.
Ehkä olemme myös oppineet jättämään asioita liikaa valtiolle. Me olemme kuitenkin ne, jotka valtiota asuttavat. Pitäisi ajatella enemmän mitä itse voimme tehdä, eikä ajatella, että valtion kuuluu hoitaa. Valtio kun ei oikeasti pian hoida enää mitään. - Ikis__M
onkoparempi kirjoitti:
Niinpä, maalaisjärjellä varustettu ihminen sanoo, että vanhukset jätetään heitteille. Päättäjät taas muotoilevat asian toisin. Heidän mukaansa vanhuksien kotona asumista tuetaan. Sama asia, eri sanat.
Ehkä olemme myös oppineet jättämään asioita liikaa valtiolle. Me olemme kuitenkin ne, jotka valtiota asuttavat. Pitäisi ajatella enemmän mitä itse voimme tehdä, eikä ajatella, että valtion kuuluu hoitaa. Valtio kun ei oikeasti pian hoida enää mitään.Juurikin noin ja sama juttu alkaa olla vähän joka sektorilla ettei laitospaikkoja vaan ole, mt-ongelmaiset laitetaan kaduille, lasten- ja nuorten ongelmia vähätellään jne. Me ollaan ne asuttajat mutta suoraan sanottuna meillä on niin p..ka "demokratia" jossa kyllä hyysätään koko muu maailma mutta omat jätetään heitteille sen muun hyysäämisen hintalapun vuoksi ettei taida voida paljon mitään enää kukaan tälle. Liian paljon oma napa merkitsee kaikkialla ja oman kansan ryöväämisestä päättäjätkin saa palkkioksi kovapalkkaisia eu-laiskanvirkoja niin niiden kannattaa jankata eu-mantraa vaikka tietävätkin että toimivansa omaa kansaansa vastaan.
- 1319
Ikis__M kirjoitti:
Haluat itse vain "kepeästi seurustella".
Juuri tuon takia useimmat tänne postaamasi jutut tuntuvat tosi korneilta. Sinähän olet ottanut elämäntehtäväksesi haukkua maasta taivaaseen kaikki naiset, jotka haluavat "vain kepeästi seurustella".
Meni taas uskottavuutesi täysin alle arvosteluasteikon. - Ikis__M
1319 kirjoitti:
Haluat itse vain "kepeästi seurustella".
Juuri tuon takia useimmat tänne postaamasi jutut tuntuvat tosi korneilta. Sinähän olet ottanut elämäntehtäväksesi haukkua maasta taivaaseen kaikki naiset, jotka haluavat "vain kepeästi seurustella".
Meni taas uskottavuutesi täysin alle arvosteluasteikon.Pitänee vähän selittää tuota ilmausta kun tietenkään et naisena ymmärrä mitä sillä tarkoitan, naisellehan tuollaisesta "kepeästi" varmaan tulee mieleen että tapaillaan muitakin, flirttaillaan ja paneskellaan edelleenkin ketä huvittaa mutta minulle "kepeästi seurustella" on sitä että kyllä 100%:sesti sitoudun siihen ihmiseen sekä henkisesti että fyyisesti, en edes ajattele muita MUTTA en materiaalisella tasolla ole kovin innokas laittamaan lusikoita samaan laatikkoon koska jos jossain vaiheessa huomataankin ettei olekaan hyvä olla molempien, nainenhan voi alkaa kaipaamaan jotain muuta elämäänsä (80% avioerohakemuksista tulee naisilta) niin on sitten helppo jatkaa kummankin tahoillaan kun on omat asunnot jne. ei tule riitaisaa eroa kun taloudellisesti ei ole liian isoja sitoumuksia tehty.
Minusta tuo em. kuvailemani "kepeä" on mukava ja riskitön molemmille mutta naisillahan monasti on ihmehinku pistää salamana kaikki hynttyyt yhteen, myydä asunnot ja hankkia uutta ym. niin ymmärrän ettei se kaikille sovi kun näkevät sen ikäänkuin ikuisena seurusteluna ilman todellista sitoutumista. - jamppahh
onkoparempi kirjoitti:
Tää on kyllä totta. Huomaan ikisinkkukavereistani, että heistä tulee koko ajan ehdottomampia, kaavoihinsa kangistuneempia ja jääräpäisempiä. Viimeistään kun ikä menee yli kolmenkympin, se alkaa ihmisessä näkyä.
Parisuhde ei ole kokeneemmallekaan mikään helppo juttu. Siinä joutuu antamaan periksi, joustamaan, luopumaan, opettelemaan uutta, muuttumaan, olemaan muille mieliksi, jne.
Että kyllä se valitettavasti niin vaan on, ettei koskaan seurustellut oo mikään potentiaalinen kumppani.
Kyllä sen huomaa tällä palstallakin mikä asenne ikisinkuilla on. Ei osata keskustella vaan ollaan jääräpäisiä ja jankataan samaa loputtomiin, mitään uutta ei omaksuta.
Kuka sellasen kanssa haluaisi seurustella? Jopa kaverina olo on usein aika ahdistavaa, mutta sitä koittaa vaan kestää kun lapsesta asti ollaan tunnettu.
- Fghklllhfdd
Facessa on paljon ryhmiä yksinäisille... monenlaista.... käypä tutustumassa! Liity niihin muiden yksinäisten joukkoon!
- Tursakas
Sitä ny mittää yksi tarvi olla ku suami o erillaisiit syrjäytyneit iha täynnänsä. Sielt vaa hakee uusia kavereita ja tuttavuuksia kuppiloista ja mestoilta.
- yksinäinennainenn
Syrjäytyneet eivät oikein tunnu kohtaavan kaltaisiaan. Se tässä on se ongelma. Varmaan sekin vaikeuttaa, että sitä omaa syrjäytymistä hävetään ja peitellään. Ei uskalleta myöntää, että "olen yksinäinen luuseri" vaan esitetään ulospäin, että kaikki on ihan hyvin ja elämä mallillaan.
Ei tosin mikään ihme, ettei sitä uskalleta myöntää suoraan koska siitä kiusataan niin helposti. Kiusaajathan aina käyvät juuri luuserien kimppuun.
Yksinäisyydessä on myös kokemattomuuden stigma, mikä tekee ihmisestä huijareille helposti hyväksikäytettävän ja siksikin sitä mieluusti peitellään, varsinkin naiset.
- JossainMuualla
No heipä hei!
Olen yli nelikymppinen nuorekas setä, joka on säästänyt itseään juuri Sinulle. Olen ikäisekseni erinomaisessa kunnossa, pystyn sitomaan kengännauhani ihan itse mahastani huolimatta.
Mielestäni sydämen kauneus on ihmisen parhaita puolia. Toivonkin että et ole pinnallinen ja ymmärrät että karummankin kuoren alla syvällä saattaa kenties uinua hyväkin sydän, ehkä.
Toivon myös, että olet eläinten ystävä. Pihvin pitää soljua alas kurkusta oluen tai punaviinin kera. Idut voidaan jättää märehtijöille. Sinun tulee tulla toimeen myös koirieni kanssa. Toisen kanssa on tuskin ongelmia, mutta vartiopeto on, hmmm, no peto.
Erityisesti arvostan naisellisisuutta. Pyykkiä on kertynyt luvattoman paljon ja tiskitkin on pesemättä. Roskapussin voin viedä, jos sidot siihen nätin rusetin ja muistutat aiheesta kolme kertaa.
Feminismi on nou-nou. Tässä talossa eivät ämmät määräile ja nalkuta, ainakaan sisällä. Verovarojen sijoittaminen tuulimyllyihin on myös ihan tyhmää ja goji-marjoille pitää määrätä vihervero.
Haluan että sinulla on myös hyvä tilannetaju. Voit osoittaa sitä juoksemalla tältä palstalta mahdolisimman kauas. Ihan vain oman itsesi vuoksi, ystäviä löytyy todennäköisemmin muualta.
Mikäli katsot palstalle uudestaan, muutut suolapatsaaksi.
Että tiedä sä se.- kukintyylillään
Haittaaks se.
- 202
Vähän huonosti sopivat yhteen: "Roskapussin voin viedä, jos sidot siihen nätin rusetin ja muistutat aiheesta KOLME kertaa." sekä "Tässä talossa eivät ämmät määräile ja NALKUTA"
Syy yksinäisyyteesi on hypergamia. Sinulle ei kelpaa kuin tasoasi parempi mies, sellainen jolle et kelpaa kuin enintään seksiin, et seurusteluun.
Syytä itseäsi.Yksin pitää elää koska naiset ei kelpuuta kunnollista miestä.
- yksinollaan
Atm32 kirjoitti:
Yksinäiset naiset ei halua meitä yksinäisiä miehiä
Mä oon yksinäinen nainen ollut koko ikäni ja oon treffaillut yksinäisiä miehiä. Kyllä se on pikemminkin niin päin, että minä en oo niille kelvannut. Tosi paskaa kohtelua oon saanut. En jaksa enää ottaa vastaan sitä, on niin kauheet traumat tullu. Helpommalla tosiaan pääsee olemalla yksin vaan.
Ja nyt kun ikääkin alkaa tulla, eli alan miesten silmissä muuttumaan kierrätysjätteeksi, mitä tässä enää mitään yrittämään?
Menee se elämä näinkin. Onneks on lemmikit ja työpaikka. - 41-sinkkumies
yksinollaan kirjoitti:
Mä oon yksinäinen nainen ollut koko ikäni ja oon treffaillut yksinäisiä miehiä. Kyllä se on pikemminkin niin päin, että minä en oo niille kelvannut. Tosi paskaa kohtelua oon saanut. En jaksa enää ottaa vastaan sitä, on niin kauheet traumat tullu. Helpommalla tosiaan pääsee olemalla yksin vaan.
Ja nyt kun ikääkin alkaa tulla, eli alan miesten silmissä muuttumaan kierrätysjätteeksi, mitä tässä enää mitään yrittämään?
Menee se elämä näinkin. Onneks on lemmikit ja työpaikka.Ei naiset ole jätettä vaan vähän nirsoja ovat. Ei kelpaa normi kunnollinen mies joka ei juopottele.
- poiminkomarjan
Samaa tekstiä voisi kynästäni lähteä. Vanhin veljeni ja eräs ikäkaverini on jo isoisä. Kämpillä myös vietän yksineloa. Teen työtä, harrastan mihin rahkeet ja ansiokkaasti. Tyttö vain puuttuu, pakit jo on.
- asiantuntija-
Ei kannata olla yksin. Kumppani antaa elämälle paljon sisältöä. En ymmärrä miksi jotkut haluaa elää yksin vuosiakin.
- SeijaRfom
Kyllä yksinolo on paljon parempaa elämää kuin olla jonkun kanssa, joka ei sovi itelle ollenkaa. Oon ite kerran seurustellu, ajattelin et kyllä se siitä, mutta paskat.. Jos on itselle ihan väärä ihminen niin ei siitä vaan tuu mitään, se tyyppi ärsyttää vaan.
Ei se riitä, että on joku vaan siinä, ei mulle ainakaan. Osaan kyllä olla yksinki.
- wegewfw
Naisena kyllä sitä seuraa löytyy. Ihan eri juttu miehillä.
- ikisinkkuakka
Joo, naiselta ei todellakaan hyväksikäyttäjät elämästä lopu. Se virta on ehtymätön.
- ätminki
Onko aloitaja ruma sillä kyllä nätti nainen löytää miehen helposti.
- aquarius23
Saan kyllä kehuja niin baarissa kuin treffisivustolla mutta en halua ketä tahansa. Miehen kanssa pitää olla enemmän kuin vain kivaa. Jos kemiaa ei ole, ei suhteesta vain voi tulla mitään.
- haistapitkävittu
aquarius23 kirjoitti:
Saan kyllä kehuja niin baarissa kuin treffisivustolla mutta en halua ketä tahansa. Miehen kanssa pitää olla enemmän kuin vain kivaa. Jos kemiaa ei ole, ei suhteesta vain voi tulla mitään.
"kemiaa ja fysiikkaa" ja yhtä ja samaa paskaa aina. Vittu oma syysi kun olet yksin. Viimeistään nuo kemia sitä ja tätä kertoo että syy yksinäisyyteesi on vain kranttuus miehiä kohtaan. Tavallinen ruma mies ei saa naisilta ikinä kehuja mutta sinä sentään saat. Mä olen niin saatanan kyllästyny aina näihin ämmien samoihin nillityksiin kun "en kelpaa kenellekään" lue "en kelpuuta kuin vain komeita miehiä. Juokse mutkille!!
- aquarius23
Valitettava tosiasia on se että miehen pitää edes hieman miellyttää silmää ja pitää kunnostaan huolta, en halua mitään rumaa ja epätoivoista miestä joka ottais kenet vaan. Luonne loppupeleissä ratkaisee, mutta kyllä siihen ulkonäköön ihastutaan. Mieluummin olen yksin kuin ihmisen kanssa joka ei tunnu mulle oikealta, ei tunteita voi kehenkään pakottaa.
- PalstaTrolli
No voi voi.
Hanki koira, dildo ja suklaata.
Kyllä se siitä.
- ktm28
Olet siis nainen, minä olen kanssa itä-suomesta :)
- meitämoneksi
Jos on huonoja kokemuksia esm.väkivaltainen tai alkoholisti ollut kumppanina myös tapapettäjä puolisona, silloin nauttii yksin elämisestä vaikka lopunikää.
- ertkh
Tää on varmaan iso syy siihen, miksei naiset kärsi yksinolosta niin paljon ku miehet. Kun lähes jokaisella naisella on miehistä huonoja kokemuksia.
Se yksinolo on tosiaan paljon helpompi hyväksyä kun tietää mitä paskaa parisuhteet enimmäkseen ovat. Koskaan seurustelemattomat ovat romantikkoja ja luulevat, että se on jotain ihanaa ja ihmeellistä. Tosi harva onnistuu löytämään sen oikean sielunkumppaninsa. Kyllä se on parempi yksin olla kuin ottaa epätoivossaan jonkun vaan.
- 41-sinkkumies
Tälleen vanhempana sitä jo haluaisi että olisi vakaa suhde jonkun mukavan naisen kanssa. Eilen olin terassilla ja katselin kun olin varmaan ainoa jolla ei ollut tyttöystävää
- ämmäyksin
Mulla ihan sama tilanne, mutta oon sua vanhempi. Valitettavasti tuo sun tilanne tulee vaan pahenemaan kun ne sun kaverit alkaa saamaan lapsia, sit ne ei enää ehdi sua tavata ja syrjäydyt entisestäsi. Niin mulle kävi.
Ei miehiä, ei ystäviä. Sosiaaliset taidot on ruostuneet täysin kun oon erakkona elellyt.
Mietin usein, etten enää varmaan osaisikaan seurustella, olisin vaan ihan paniikissa jos olis joku mies tässä. Sängyssäki olisin ihan surkee.Ei nainen ole surkee koskaan. Nainen kelpaa aina jollekkin miehelle, usein jännämiehet kelpuuttaa sunlaiset naiset ja sinä kelpuutat jännämiehen koska kiltti mies olisi tylsä kumppani.
- 10plus8
Naiselle riittää sängyssä vaan maata haarat levällään. Mieshän sen työn tekee joten hyppää järveen!!
Jos tuo nimimerkkisi 23 tarkoittaa ikääsi, kuolen kohta nauruun.
- Jälkiviisas
Kaverisi ovat siis jo aloittaneet seikkailunsa miehen kanssa, siis puolet ainakin eropolkunsa alussa! Vaikka tyytyväisiä esittävät, ongelmia on ja osa älyää erota pian, toiset sinnittelee parikymmentä vuotta onnettomana mutta ...ah, parisuhteessa! Älä huoli äläkä pidä kiirettä, harrasta mitä itse haluat tosin niin että mukana paljon myös nuoria miehiä niin eiköhän sinullekin onni ole myötä muutaman vuoden sisällä! Yhteinen hyvä arki on onnellisuuden salaisuus, heti alusta alkaen.
Joo sama juttu, ei tunnu kelpaavan naisille vaikka on pitkä ja ihan kivan näkönen.
- teenmistäpidän
"Olen niin yksin". En oikein ymmärrä näitä ruikutuksia. Mikäs vika yksinolossa on, ei yhtään mikään. Pitää tulla toimeen itsensä kanssa ja luottaa itseensä, siinä on se ydin. Ihan helppoa ja toimivaa.
Juu, ja horoskooppimerkki on jousimies. Vapautta rakastava ja siihen panostava. Eli olen siis tyypillinen.... Ainut mitä on pakko tehdä on työnteko ja tienata rahat elämiseen. Kaikki muu onkin sitten vapaaehtoista:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421