Minkä ikäisenä peli pelattu?

ikisinkkumies

Minkä ikäisenä tajusitte että peli on osaltanne pelattu ja ette tule koskaan saamaan omaa perhettä?

Itse aloin aavistella tälläistä ensimmäistä kertaa joskus vähän alta 30-vuotiaana. Todenteolla asia valkeni minulle joskus 32-vuotiaana kun isäni sanoi minulle suoraan, että peli on osaltani pelattu.

Nyt vähän vajaa nelikymppisenä asiat on jo hyväksynyt. Usein vain kelaa, että olisipa silloin 20-vuotiaana asiat tehnyt toisin.

87

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön_ätmi

      Noin 30 v. kanssa.

      • oiujhy

        40v. Luovutin. Akattomaksi jäin :(


      • ouiyh

        Ja 50-vuotiaana menetin järkeni.


    • Vepa31

      Mä tajusin jo tosi varhain että en tule ikinä saamaan tyttöystävää, ehkä noin 90% varmuudella jo 12 vuotiaana, sitten kun tuli baari-ikä 18 vuotiaana niin toivo rupesi elämään ja prosenttiluku jopa hieman väheni ehkä noin 80%iin, sitten 21-22 vuotiaana ja kymmenien pakkien jälkeen se oli noussut taas 90%iin, 28 vuotiaana ja satojen pakkien jälkeen se oli jo 99.99% ja nyt 31 vuotiaana se on täydet 100%. Kertaakaan en ole saanut naista ellen ole maksanut siitä, enää edes yritä, ei tulisi edes mielenkään, olisi pitänyt tajuta ja hyväksyä tosiasiat jo viimeistään 18 vuotiaana ja mennä säännöllisesti maksulliselle

      Todella sikaruma mies ei kelpaa edes rumalle tai lihavalle naiselle, se on 100% absoluuttinen fakta, jopa muuta väittää ei tiedä mistä puhuu.

      • Naisasialooseri1

        Pitää kutinsa, lihava ja rumakin nainen haluaa vähintään KT-miehen, mielummin YT-miehen


      • 6plus10
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Pitää kutinsa, lihava ja rumakin nainen haluaa vähintään KT-miehen, mielummin YT-miehen

        Ja lukuisat KT- ja YT-miehet pitävät huolen siitä, että lihava ja ruma nainen sellaisen myös saa...


    • IEastPussyForBreakFast

      Viiskymppisenä ja kuuskymppisenä voi vielä hyvin perustaa perheen mukavan kolmikymppisen naisen kanssa!

      • ikisinkkumies

        Juu, jos on Vladimir Putin tai Sauli Niinistö. Harva on.
        Ja ne viisi-kuusikymppisenä perheitä perustavat miehet ovat pääsääntöisesti kokeneistä miehiä joilla on jo entuudestaan perhettä. Vaihtavat vain nuorempaan.


    • Mitä muuta olette tehneet asian eteen kuin haaveilleet teinineitseistä?

      • Naisasialooseri1

        Luitko kommentteja ollenkaan?


      • Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Luitko kommentteja ollenkaan?

        Minä luulen edelleenkin, ettei rimaa ole laskettu tarpeeksi, jos naista ei ole löytynyt.


      • jokuulostanutpaskan

        Siis tarkoitat ei ole löytynyt "naista".

        Kun tarpeeksi laskee rimaa niin ei niitä oikein naisiksi voi enää sanoa.


      • SoliterniuM1977_
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä luulen edelleenkin, ettei rimaa ole laskettu tarpeeksi, jos naista ei ole löytynyt.

        Jokaisella ihmisellä on omat kriteerinsä, jotka potentiaalisen kumppanin on täytettävä. Ei ihmistä voi vaatia alentamaan kriteereitään. Se olis vähän sama, jos pyytäisit ihmistä alentamaan omanarvon tuntemustaan.

        Minä henkilökohtaisesti en ikinä laske kriteereitäni. Olen sitten yksin jos en hoikkaa ja lapsetonta naista voi saada. Piste.


      • SoliterniuM1977_ kirjoitti:

        Jokaisella ihmisellä on omat kriteerinsä, jotka potentiaalisen kumppanin on täytettävä. Ei ihmistä voi vaatia alentamaan kriteereitään. Se olis vähän sama, jos pyytäisit ihmistä alentamaan omanarvon tuntemustaan.

        Minä henkilökohtaisesti en ikinä laske kriteereitäni. Olen sitten yksin jos en hoikkaa ja lapsetonta naista voi saada. Piste.

        Ihan vapaasti, mutta turha on sitten itkeä, että naiset ovat hypergamisia huoria ja antavat vain väkivaltaisille jännämiehille, niin kuin tällä palstalla on tapana.


      • HarrasteetKunniaan4
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä luulen edelleenkin, ettei rimaa ole laskettu tarpeeksi, jos naista ei ole löytynyt.

        Olen ratikan kanssa samaa mieltä. Akka löytyy jos aloittaa siitä minkä sattuu saamaan. Aloittaa vaikka siitä ylipainoisesta tai lapsellisesta.

        Sama juttu työelämässä. Jos haluaa johtajaksi, niin pitää käydä koulut ja aloittaa perusduunista. Vasta töitä tekemällä pääsee johtajaksi.


      • HarrasteetKunniaan4 kirjoitti:

        Olen ratikan kanssa samaa mieltä. Akka löytyy jos aloittaa siitä minkä sattuu saamaan. Aloittaa vaikka siitä ylipainoisesta tai lapsellisesta.

        Sama juttu työelämässä. Jos haluaa johtajaksi, niin pitää käydä koulut ja aloittaa perusduunista. Vasta töitä tekemällä pääsee johtajaksi.

        Aivan. Siinä sitä kokemusta ja itsevarmuutta karttuisi ennen pitkää saisi tasokkaampiakin naisia.


      • xbxv
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Aivan. Siinä sitä kokemusta ja itsevarmuutta karttuisi ennen pitkää saisi tasokkaampiakin naisia.

        Idiootti!


      • xbxv kirjoitti:

        Idiootti!

        Kiitos hyvistä perusteluista. :-)


      • SoliterniuM1977_
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Ihan vapaasti, mutta turha on sitten itkeä, että naiset ovat hypergamisia huoria ja antavat vain väkivaltaisille jännämiehille, niin kuin tällä palstalla on tapana.

        En ole enkä tule koskaan ketään naista haukkumaan enkä ole katkera naisille saati vihaa naisia.

        Pelkän seksin takia en naista halua ja pystyn rakastumaan vain jos nainen mielluttää ulkonäöllisesti ja toki luonteensakin puolesta. Lihavuus ja yksinhuoltajuus ovat vain liian suuria esteitä.

        Näin se menee, ihan hyvin yksinkin.


      • ikuinenlaihduttaja
        SoliterniuM1977_ kirjoitti:

        En ole enkä tule koskaan ketään naista haukkumaan enkä ole katkera naisille saati vihaa naisia.

        Pelkän seksin takia en naista halua ja pystyn rakastumaan vain jos nainen mielluttää ulkonäöllisesti ja toki luonteensakin puolesta. Lihavuus ja yksinhuoltajuus ovat vain liian suuria esteitä.

        Näin se menee, ihan hyvin yksinkin.

        Mä itse asiassa arvostan tollasta asennetta. Vaikka ite oonki paksu likka. En mä haluais, että joku mies "huolii mut kun ei parempaakaan saa" ja olisin joku helkkarin "harjoitteluväline", jotta mies saa kokemusta ja paremman naisen. Mieluumin niin päin, ettei mua huoli kukaan kuin että hyväkskäyttöö.
        Mun mielestä kriteereitä saa ja pitääkin olla, eikä niin että vaan hyväkskäytetään naisia. Miehen pitää tietää mitä tahtoo, eikä vaan sohia sokkona joka suuntaan, kuten suurin osa valitettavasti tekee. Toivon sulle upean ja hyväluontoisen naisen!
        Olispa tuollasia suoraselkäisiä miehiä enemmän.


    • Neitsytsetä

      n. parikymppiseksi asti uskoin että saan vielä tyttöystävän, ainakin joskus tulavaisuudessa. Lopulta usko katosi. Siitä reilu kolmekymppiseksi hyväksyin ettei naista ole eikä tule. Sitten muutama nainen osoitti kiinnostusta ja oli uskottava toisin. Nyt uskon ja tiedän olevani pariutumiskelpoinen mies josta mahdollisesti eräs "lapsentekoiässä" oleva nainen on kiinnostunut.

      ...en kylläkään ole suunnittelemassa perheen perustamista, mutta ihan vain osoituksena ettei peli ole pelattu vanhempanakaan jos vaan riittää halua oppia ja draivia jahdata naisia.

    • ikisinkkumies
      • hlkjiuo

      • Neitsytsetä

        Tuo ensimmäinen on kuvaava, ja kovin totta :/

        Kyllähän se niin tuppaa olemaan että naisen aloitteet on sellaisia ettei kiinnostusta tehdä selväksi. Siksihän aloitteen tekeminen onkin vaikeaa, kun pitää osoittaa kiinnostus ja riskeerata ettei toinen olekaan kiinnostunut.


      • senytvaanonniin

    • Larzza

      Tavallisella miehellä peli on pelattu jossain siinä 30-vuotiaana.

      Sitten on näitä suuria neroja, jotka pääsevät lisääntymään iästään riippumatta: Chaplin, Bryan Adams, Mooses Lipponen, Jope Ruonansuu etc.

    • Eiköhän se elämä ole kaikinpuolin finaalissa kun täyttää 40v..

      • Voihan elämänsä niinkin elää.


    • Wantenough

      Omalla kohdalla tuo meni asteittain. Joskus 25 v sitä alitajuisesti alkoi huomaamaan että oma markkina-arvo ei ollut parasta a-ryhmää. Mutta sitä vaan ei halunnut itselleen tunnustaa. Siis että niihin tyttöihin joista itse oli kiinnostunut, ei ollut mitään realistisia mahdollisuuksia. Kymmenen vuotta siinä meni ihmettä odotellessa mutta sitten oli vaan pakko myöntää tosiasiat. Ainoa mahdollisuus perheeseen olisi yksinhuoltaja tai tuntivaimo Aasiasta, Itä-Euroopasta.

    • yksinainajaikuisesti

      Miehellä se ikä taitaa olla siinä 40 paikkeilla. Jos ei ole siihen mennessä ollut suhdetta niin ainoa mahdollisuus perustaa perhe on hakea nainen Aasiasta.

      Tosin itsellä kun tuli 35 vuotta täyteen ilman ensimmäistäkään naiskokemusta, tajusin että juna meinaa mennä ohi...silti edelleen haaveilen perheestä ja parisuhteesta. Jotain pitäisi tehdä mutta mitä?

      Kunpa voisi elää nuoruuden uudelleen...itse en parikymppisenä edes tajunnut mikä on pelin henki parisuhdemarkkinoilla. Olin niin hölmö että uskoin kohtaloon. Että jostain vain ilmestyy minulle sopiva nainen. Just. Ei todellakaan ilmesty. Naisten passiivisuus on jotain ihan käsittämätöntä. Aloite on miehen tehtävä ja näistä pitää etsimällä etsiä.

      Sitten se naisten taso. Voi helvetti. Niillä perusnäteillä ja fiksuilla naisilla on sormus sormessa viimeistään 25 vuotiaana. useimmat saa ekan lapsen 20 vuotiaana. Kun katselee esim 30 vuotiaita vapaita naisia, se taso on aivan järkyttävä. Ei edes kiinnosta tutustua...

      Se on aivan älytöntä miten eri viivalla naiset ja miehet ovat parisuhdemarkkinoilla.

      • pinnallllista

        Onneksi minä taas tajusin jo nuorena naisena, että miehet rakastuu ensi sijaisesti ulkonäköön. Kun ulkonäkö rupsahtaa, niin mies katoaa. Mutta tämä on vaan maailman menoa..ei voi mitääh,,


      • 10plus11

        "Se on aivan älytöntä miten eri viivalla naiset ja miehet ovat parisuhdemarkkinoilla. "

        Joo-o, se ero on aivan absurdin iso mutta naiset silti yrittävät itsepintaisesti väittää suurinpiirtein että kuka tahansa voi saada kenet tahansa melkeinpä tasapuolisesti. Miettisivät nyt vähäsen ennen kuin puhuisivat skeidaa. Rumakin nainen voi saada yhden illan aikana 10x enemmän miehiä kuin mitä ruma mies saa koko elinikänsä aikana


      • Onnellinenyksin
        pinnallllista kirjoitti:

        Onneksi minä taas tajusin jo nuorena naisena, että miehet rakastuu ensi sijaisesti ulkonäköön. Kun ulkonäkö rupsahtaa, niin mies katoaa. Mutta tämä on vaan maailman menoa..ei voi mitääh,,

        Samoin itse tajusin. Siks en koskaan ottanut miestä ja nyt kun oon vanha, oon tosi kiitollinen itselleni. Kaikki kaverit ovat eronneet, suurin osa siks että mies petti.
        Mun ei ole tarvinnut kokea sitä ja traumatisoitua miessotkujen takia, vaan oon saanut olla ihan rauhassa.
        Nää mun kaverit epätoivoisesti etsivät uutta miestä, mutta itse kun en koskaan päästänyt itseäni miesten makuun niin pärjään kyllä ilmankin.
        Eikä mulla onneks koskaan ollut mitään hinkua lapsiakaan saada, mutta nehän voi nykyään hankkia ilman miestäkin, kuten yhä enenevässä määrin naiset tekevätkin ja se on fiksua.


      • MRAmies
        pinnallllista kirjoitti:

        Onneksi minä taas tajusin jo nuorena naisena, että miehet rakastuu ensi sijaisesti ulkonäköön. Kun ulkonäkö rupsahtaa, niin mies katoaa. Mutta tämä on vaan maailman menoa..ei voi mitääh,,

        Yhtä lailla naiset on pinnallisia. Jos miehet ei pidä lihavista naisista niin ei naisetkaan pidä lyhyistä ja pulloharteisista luuviuluista. Ja naisillehan ratkaisee rahat ja status, että mies näyttää ulospäin semmoiselta jota muut kahdehtii.


      • SoliterniuM1977_
        pinnallllista kirjoitti:

        Onneksi minä taas tajusin jo nuorena naisena, että miehet rakastuu ensi sijaisesti ulkonäköön. Kun ulkonäkö rupsahtaa, niin mies katoaa. Mutta tämä on vaan maailman menoa..ei voi mitääh,,

        Sama homma se on naisilla. Jos et ole komea mies, et kelpaa vaikka miten kiva olisit. Romanttisuus, hellyys, lempeys...ei riitä. Ovat nössön merkkejä. Joten peli on pelattu. Ei voi mitään. Elämme kovien aevojen maailmassa. Parempikin ehkä olla yksin.


      • Ensisynnyttäjien keski-ikä on 30 vuotta, joten tuo on vain omaa pessimististä kuvitelmaasi.


      • 2322

        Mitä meinaat, yksinäänkö ne parhaat ja halutuimmat naiset on sillon parikymppisenä avioituneet ja lisääntyneet??? Eiköhän se ole niin, että parhaat on viety jo päältä _molemmista sukupuolista_ kun tullaan 30-35 ikäluokkaan. Voit ihan itse miettiä miksi sinua ei ole viety. Vinkki: olet samaa tasoa niiden haukkumiesi jämänaisten kanssa.


      • Naisasialooseri1

        Myönnät siis tasojen olemassa olon? En kyllä usko alkuunkaan, että hän on samaa tasoa niiden jätösnaisten kanssa, hän on niiden halutuimpien naisten tasoa ja vaikka ei olisikaan niin hän haluaa sellaisen ihan samalla tavalla kuin halutumpikin mies.


      • voiitkujaparkutaas
        MRAmies kirjoitti:

        Yhtä lailla naiset on pinnallisia. Jos miehet ei pidä lihavista naisista niin ei naisetkaan pidä lyhyistä ja pulloharteisista luuviuluista. Ja naisillehan ratkaisee rahat ja status, että mies näyttää ulospäin semmoiselta jota muut kahdehtii.

        Ihmiset ON suurin osa pinnallisia paskiaisia, ei se mikään sukupuoleen sidottu seikka ole.
        Itse en halua seurustella just siks etten usko ihmisten väliseen rakkauteen. Ihmisen rakkaus sisältää aina ehtoja. Ehdotonta rakkautta saa ainoastaan eläimiltä, siks tykkään eläimistä enemmän ku ihmisistä. Eläimet ei välitä ootko lyhyt vai pitkä, työssä vai työtön, rikas vai köyhä, ruma vai kaunis, fiksu vai tyhmä, terve vai vammainen, hiljainen vai sosiaalinen jne.
        Ihmiset on suurimmaksi osaksi ihan perseestä ja häpeän omaa lajiani.

        Eli vanhapiikuus kissojeni kanssa tulee kestämään loppuun asti. Saatte miehet tapella niistä käytetyistä naisista vaan, tai sitten opettelette kiltisti itsekin nauttimaan elämästänne yksin.
        On ihan älytöntä, ettei muka vois yksinki elää. Se on monin tavoin jopa parempaa elämää kuin parisuhdesotkuissa ryvettyminen.


    • dfdjfdjf

      Nyt 45v ikäisenä ja vain kerran pari vuosikymmentä sitten seurustelleena en vielä osaa ajatella että peli olisi täysin pelattu.
      Mutta sitä mietin, että toisen puoliskon elämästä voisi käyttää eri tavalla kuitenkin. Yhteys naiseen löytyy sitten jos on löytyäkseen.
      Ensimmäinen puoli elämästä on tullut liikaa tavallaan surtua naisettomuutta (ja siis tehtyä liikaa töitä tuskan unohtamiseksi), sitä paskaa ei enää jaksaisi.

      • ikisiki

        Tuo on tervehenkistä ajattelua. Tuollaisen miehen minäkin voisin haluta. Liikaa tulee vastaan vaan niitä katkeruuden myrkyttämiä naisvihaajia. Olen paria peräkammarinpoikaa tapaillut ja olivat ihan hirveän vihantäyteisiä ihmisiä. Täynnä vihaa kaikkea kohtaan, yhteiskuntaa, ihmisiä.. Synkkä pilvi pään päällä koko ajan.
        Ei sellaista jaksa, Tuntui että mun piti olla joku hiton terapeutti.
        Olen itsekin vain kerran seurustellut 12v sitten ja en silti ole antanut itseni muuttua miksikään ihmisvihaajaksi.


    • En muista, että koskaan olisin vakavissani miettinyt jotain perheen perustamista.

    • ikisiki

      Peli on pelattu siinä vaiheessa kun katkeruus alkaa ottaa vallan ihmisestä.
      Jos katkeruuden ei anna tulla, on aina mahdollisuus rakkauteen.
      Rakkaus ei tule katkeralle.
      Itse olen aktiivisesti pyrkinyt taistelemaan katkeruutta vastaan, vaikka kyllä se koko ajan ovella kolkuttaakin.

    • Peliohi

      Silloin kun sanot jotain ja toinen ei noteeraa

    • PalstanRuminMies

      Pikkuhiljaa parinkympin paremmalla puolen kun sosiaalisena ihmisenä kaikki kaverit pariutuivat, erosivat, löysivät uuden, saivat lapsia, erosivat, löysivät uuden.........Ja samaan aikaan itse yritän ja yritän enkä saa mitään aikaiseksi. Aloin vertaamaan peilikuvaani kavereihini ja tajusin myös muutamien naistenkin toteamana että olen ruma ja näinollen parisuhdekelvoton. Jatkoin vielä sinnikkäästi viimevuoteen täytettyäni 35 joka oli viimeinen rajani lasten ja edes sen naisen saamiseksi. Sitten annoin periksi 20 vuotisen pään seinään lyömisen. Kun asian on tiedostanut mahdottomaksi on elämään tullut suuri helpotus. Itseasiassa kaikki henkoht elämässäni ovat jatkuvassa noususuhdanteessa kun lopulta hyväksyin ja psyykkasin itseni ulos siitä katkeruudesta että olen liian ruma naisille mutta olen tarpeeksi täydellinen ihminen henkilökohtaiseen elämääni ystävieni yms seurassa.
      Vinkkinä teille muille rumille: Lopettakaa stressaaminen. Kun ette kelpaa ette kelpaa ja päätänne vaivaamalla ette saa itsellenne muuta kuin psyykkisiä propleemia. Te olette silti ainutlaatuisia persoonia vaikka ette nykyisiin ulkoisiin kriteereihin naisille kelpaa. Tehkää muusta elämästänne sitten täydellistä!

      • "sosiaalisena ihmisenä kaikki kaverit pariutuivat"

        Entäs jos vika onkin tuossa sosiaalisuuden ja supliikin puutteessa eikä ulkonäössä?


      • Naisasialooseri1

        Ei ole. PRM on montaa kertaa kertonut olevansa sosiaalinen ja suosittu ihminen kavereidensa ja muiden ihmisten keskuudessa.


      • PalstanRuminMies
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "sosiaalisena ihmisenä kaikki kaverit pariutuivat"

        Entäs jos vika onkin tuossa sosiaalisuuden ja supliikin puutteessa eikä ulkonäössä?

        Ilmaisin asian väärin. Tarkoitin että sosiaalisena ihmisenä tunnen paljon kavereita.


    • gentlemanstadi

      Mä täytän kohta 50v ja suurimpia ongelmia on että miten välttää enempi lisääntyminen kun en viitsisi nipsauttaa letkuja poikkikaan ja naimisissa olevat naiset eivät ole ihan ykköskohderyhmää.

      • 2322

        Iske ikäisiäsi naisia, eiköhän heillä ole jo luonto hoitanut nuo hommat kuntoon. Lisääntymisikäinen sinkku toivoo yleensä omaa perhettä.


    • kuudenlapsenFaija

      Amikset lisääntyy parikymppisinä, akateemiset 30-40-vuotiaina, jos ovat lisääntyäkseen.

      Terve mies haluaa lisääntyä niin saatanasti joka ikävaiheessa! Mies haluaa pumpata tuoretta siittiöpiimää hedelmällisiin naisiin niin usein kuin mahdollista. Miehen tehtävä on maksimoida jälkikasvunsa määrä.

      • akateeminen.supermies

        Pillua vaan. Vittu mä mitään lapsia haluu, enhän mä nyt hullu ole


    • rumilusmies

      Ruman miehen pelihän on pelattu heti alusta pitäen. Eri asia on se, koska sen itse ymmärtää. Keskimäärin varmaan 30-40 vuotiaana. Toiset sitten pystyvät keskittymään muihin asioihin ja sietämään itseään, toiset ei.

      Itse kuulun jälkimmäisiin, olisin halunnut perheen nuorempana. Kun sitä ensin tappaa unelmansa ja toiveensa yksi kerrallaan, niin elämän tapahtumilla ei ole enää väliä. Oman käden kautta tulen lähtemään, kun hetki on.

      • Naisasialooseri1

        Oikea päätös. Oman käden kautta lähteminen on kunniakas ja arvokas teko. Mitä ruma mies tekee sellaisella elämällä, jossa ei rumuutensa takia voi edes saada biologisia perustarpeitaan tyydytettyä ja muutkin unelmat sitä mukaa kuolevat. Ruma mies on siis jo henkisesti kuollut, ruumis vain vielä elää.


    • toinenikisinkku

      No yhyy, no yhyy, voi sentään.......Siinä ei paljon menetä jos ei perhettä perustakkaan. Onko elämänne ollut niin tavattoman upeaa, että pitäis välttämättä elää yhä uudelleen ikäänkuin toisessa sukupolvessa. Paskan marjat..Elellään tämä elämä vittuun mahdollisimman helpolla sinkkuna. Nussitaan kun pilluja eteen kaatuu ja välillä parikymmpistä huoranpilluakin voi käydä panemassa ja jos ei paneta niin ei tartte panna sitä yhtä ja samaa mätästä seuraavaa 40vuotta, hurraa, siinäpä vasta riemu naida samaa pillua 40vuotta, hurraa. Paremminkin koen väistäneeni luodin tässä sinkkuna eläessäni. Jos haluan parisuhteen, niin sellaisen saan kyllä minkä ikäisenä tahansa vaikken ole koskaan vakavissaan seurustellu ja se on saatanan tosi.

      • Supermiezz

        Amen!


    • kurjahylkiö

      Noin 12 vuotiaana, kun olin luokkani ainoa poika, joka ei saanut kirjoittaa tyttöjen ystävävihkoihin.

    • tunkiontaustaja

      Van sekseistä parhainta on jos nuorena tuuheapartaisena amispoijanpiruna taipuu itsesuuseksiin.

    • Poikamies46

      Ei tässä mikään ole pelattu. Teini-ikä vain jatkuu pitempään kuin useimmilla.

    • Noin 30 vuotiaana. Siinä vaiheessa kannattaa tehdä reissu ulkomaille ja tuoda itäaasialainen nainen Suomeen kun ei ole suomalaisille naisille kelvannut. Sen jälkeen pitää elää velkavankeudessa ja kehuskella loppuelämän ajan sinkkupalstalla miten on äärettömän rikas suunnilleen keskituloisena, saa pillua ja maksaa kaksiota loppuelämän ajan.

    • työ_hullu

      Noin 35 vuotiaana havaitsin että peli on pelattu. Sen jälkeen olen keskittynyt pelkästään työelämään ja sillä puolella olen arvostettu. Tosin äärimmäinen miesvaltaisella alalla.

    • Peli pelattu jo 20 vuotiaana ja hävisin sata nolla. Tiesin jo nuorena että en koskaan tule saamaan tyttöystävää. Jo nuorena näin että naiset rakastuu väkivaltaisiin jännämiehiin eikä se meno ole muuttunut mihinkään.

    • isämallipyllystä

      On aloittajalla kyllä kannustava isä. Ei ihme jos on tuollainen vätys pojasta tullut, kun isäkin vaan vittuilee omalle pojalle, eikä usko tähän ja kannusta.

      • Naisasialooser1

        Isänsä on rehellinen pojalleen, tosin isälle on yleensä kova paikka myöntää pojan alempitasoisuus, joka tekee hänen isänsä sanomisista vieläkin kunnioitettavampia.


      • Naisasialooser1 kirjoitti:

        Isänsä on rehellinen pojalleen, tosin isälle on yleensä kova paikka myöntää pojan alempitasoisuus, joka tekee hänen isänsä sanomisista vieläkin kunnioitettavampia.

        Miten sun isäsi on suhtautunut sun alempitasoisuuteesi? Eikö sun isäsi tai äitisi ole koskaan ihmetellyt ja kysynyt sulta mitään siitä, että mikset ole koskaan tuonut ketään tyttöystävää kotiisi heidän luokse kylään??

        Vai tietääkö sun vanhempasi edes sitä, että sulla on vakavia mielenterveysongelmia ja kärsit naisvihasta ja itsetuhoisuudesta?

        Epäilen vähän, etteivät taida edes tietää.


    • Primadonnanen

      Kyllä rumakin voi saada vaikka lihavankin naisen, jos minäkin tämmöinen nätiksi haukuttu olen ottanut mieheksi "ei niin kiiltokuvamaisen" miehen. Se mikä hänessä viehätti ja sytytti oli hyvä huumorintaju ja itsevarmuus, ei todellakaan ulkonäkö. Hän oli mies, joka ei koskaan uskonut saavansa kaunista naista. Mutta seurusteltiin me jokunen vuosi, kunnes tiemme erkanivat hänen mustasukkaisen exänsä takia. Kolmas suhteessa oli ihan liikaa. Jos katson mieshistoriaani taaksepäin, niin ei minulla ole yhtään kiiltokuvapoikaa koskaan ollut. Ihan tavallisen näköisiä, mutta heissä on ollut jotain kaunista sisällä. Nyt olen 4v. ollut sinkkuna. Olisin tahtonut suhteeseen hiljattain yhden "lievästi ylipainoisen ja vähemmän komean" miehen kanssa, mutta hän ei halunnut suhteeseen. Että näinkin päin käy usein. Kyllä me nätit tytöt kamppaillaan enempi siitä, ettei meidän kykyyn olla parisuhteessa luoteta. Meistä halutaan ottaa useinmiten vain se silmänilo ja kokeilu "onnistuisko". Sitten tosipaikan tullen juostaan karkuun. Me ollaan ulkonäöstä huolimatta ihan samanlaisia naisia sisältä, kuin muutkin naiset.

      Mutta jos haluatte tehdä naiseen vaikutuksen niin youtubesta löytyy videotolkulla jenkkiläisten terapeuttien videoita, "miten saada nainen". Tässä yksi esimerkki: https://www.youtube.com/watch?v=jPBKEBY5Y34

      Ja voin kertoa, että tuo vinkki on täyttä totta. Noin me tyhmät naiset toimitaan. Teidän pitää tehdä itsenne itsevarman oloiseksi, niin kyllä alkaa natsaamaan. Ne itsevarmat miehet on markkinoilla kysyttyä tavaraa. Itsesääli näkyy naamasta ja on todella luotaantyöntävä piirre.

      Ja oma vinkki on, että älkää koskaa sanoko naiselle, että hän on kaunis. Mieluummin "Olet ihana" tai "Olet minulle täydellinen". Minulle itselle se kauniiksi haukkuminen on vaivaannuttavaa kuulla ja siitä myös loppuu kiinnostus heti. Minun ensimmäinen ajatus on, että tuo on vain minun ulkonäöstä kiinnostunut.

      • Naisasialooseri1

        Ei hän oikeasti kaunista naista todellakaan saanutkaan. Etkai oikeasti kuvittele olevasi kaunis?


      • 121212121212

        Ongelma vain on siiinä että viestissäsi piilee itsepetos. Todellisuudessahan nainen ei halua kiiltokuvamaista miestä, vaan geneettisesti maskuliinisen miehen jonka kuuluukin olla vähän "karhea".

        Katsotaanpa uudestaan:

        - pituus
        - hartioiden muoto
        - koko: onko isot kädet jne
        - lauan muoto, jykevä = paras
        - kasvojen piirteet
        - hiusten ja ihon värien kontrasti
        - matala ääni

        Ja tietysti jätät kertomatta sen toisen tekijän: miehen statuksen.


    • tomhunks

      Kuuskymppisenä se selvisi Juha Tapiollekin ettei kelpaa kellekään.

    • Karvamuna-

      Jos minä olen saanut naisia niin saa kukia tahansa naisia. Minä olen lihava ja ruma mies. Olen karvainen kun ron jeremy ja yhtä iso maha

      • 20plus16

        Naisen provo!


    • PeliPelattu

      Noin 10-vuotiaana, siis heti kun aloin ajatella asiaa, niin ja en ole todellakaan homo.

      • Vedit paremmaksi. Respect!


    • elämänalkujaloppu

      Tuohon on helppo vastata. Peli loppuu silloin kun äänimerkki sen osoittaa. Se on yleensä puusta tehdyn laatikon muodossa. Väliaika on tehty suurinta puuskutusta varten.
      Nainen ei ole itsetarkoitus elämässä ilman sitäkin voi tulla toimeen tai oikeasti paljon paremmin. Nainen ei ole pyhä lehmä vaan lihaa ja verta niinkuin kaikki muutkin. Sitä sattuu, se paskantaa ja kusee siinä missä mieskin. Sen veri ei ole parempaa kuin muidenkaan. Halut sillä on ihan samat kuin miehelläkin.
      Haluatteko te elää jonkun toisen ehdollla vai oman itsenne ehdoilla.

    • noumään

      Kun katkeruus otti niskaotteen kolmenkympin hujakoilla niin ei auttanut kuin myöntää, käsitellä ja hyväksyä asia sitten oli taas kevyempi olo.

    • 12cm

      Minä ymmärsin heti murrosiän jälkeen, kun ei mitään merkittävää ns. kasvupyrähdystä tapahtunut. Jäin lyhyeksi ja pienimunaiseksi "mieheksi".

      Ja tyhmäkin olen, ei tullut minusta maisteria, vaan varastomieheksi jäin. En tosin edes yrittänyt. Se nyt on ihan sama, onko lyhyt ja pienimunainen maisteri vai lyhyt ja pienimunainen varastomies. Maisterin rahoilla olisi ehkä päässyt aisurin asemaan, mutta se ei paljon lohduta, kun ne olennaiset asiat ovat silti samat: lyhyt mies ja pieni muna.

    • Ujoatm27v

      Ehkä noin 16-vuotiaana kun tajusin että olen niin ujo etten uskalla edes mennä puhumaan naisille.

      • No kyllä sä ehdit vielä oikein hyvin sen naisen löytämään, kun oot vielä nuori mies ja sullakin on vielä ne parhaat nuoruusvuodet edessäpäin. Joten ei todellakaan kannata nuorena turhaan masentua ja alkaa väittämään itseään joksikin atm-mieheksi, kuten monet tämän palstan miehet ovat tehneet.


    • Äitini kerran tokaisi, ettei taida niitä lapsen lapsia siunaantua. Olen vanhempieni ainut lapsi. Ei ole minulla sisaruksia, jotka jatkaisi tätä sukuhaaraa.

    • Sammutitkokipinän

      No jokainen ajattelee mitäkin. Kukas se nyt myöntäsi, että
      20-40 v. menee elämä ohi. On sitten mies, nainen, ätmi tai ytmi, ihas miten vaan.

      Elämä on sanoo dna, mut se ei ole niin. Elämä voi olla ihanaa, olet minkä ikäinen tahansa. Ikäero voi olla kuin Dannylla ja Ericalla tai vähän vähemmän.

      Miksi tämä miesten viha naisiin, mitä pelätään? Onko oma itsetunto tai epävarrmuus, kotiolot, mikä aiheuttaa moisen.

      Kyllä voi nauttia, värkki voi olla elämää kokeneella paremmassa kunnossa kuin 20v. tytön huitakkeella. Julkisivukaan ei monella tänä päivänä ole lainkaan huono itsestään huolehtivalla. Kyllä vaan ikä on numeroina kukaan ei nuorru, ei ätmit, ytmit tai muutkaan.

      Ihanaa hyväksyä itsensä sellaisena kuin olet ja nauttia elämästä. On sinulla mies-, nais-, parisuhde tai ns. panokaveri. Nauti, kerran täällä eletään:)

    • fvsefv

      no ompa helvetin kannustava isä ; / oisit vaan vetässy turpaan ja mukiloinu hengiltä

    • Miesnainenen

      Arka mies ei saa kaunista naista. Näin sanoi wanha kansa. Nyt arkuus pois!

      • Ujoatm27v

        Miten? Kaikki kivet on jo käännetty.


    • 1säpappa

      Mä en oo tuollaista vielä tajunnut. Tällä viikolla tulee 48v mittariin.

    • wwrrr

      Hyvä kysymys sinällään ja vaihtelee varmasti eri ihmisten kesken..

      Omalta osaltani voisin tuon merkkipaalun laittaa siihen kohtaan kun jotenkin konkreettisesti luovutin haaveilun ja aloin harrastaa maksullisissa naisissa käyntiä.

      Aikaisemmin en olisi voinut edes harkita moista mutta tilanteen toivottomuus ajoi siihen pisteeseen. Tietenkin olen tuostakin harrastuksesta luopunut ajat sitten sillä siinä jos missä huomaa miten rahat menevät kankkulan kaivoon ja vastine rahalle ei todellakaan ole tyydyttävä mutta se oli yksi vaihe elämässäni.

      Kuitenkin n99% naisista sanoo ehdottomana turn-offina miehessä jos hän on harrastanut maksullista seksiä. Se jäljelle jäävä 1% lienee niitä naisia jotka sitä maksullista seksiä tarjoaa.

      mielenkiintoista kuitenkin kun keskustelin joidenkin näiden "opiskelijatyttöjen" kanssa asiasta niin he kertoivat että suurin asiakasryhmä on naimisissa olevat miehet, ei siis suinkaan miehet jotka eivät ilmaiseksi seksiä saa. Tuo oli pieni yllätys itselleni.

      Tuostakin on jo yli 10v aikaa eikä mikään ole muuttunut mutta onneksi koko asian tematiikka on poistunut suurimmaksi osaski mielestäni koska olen mielestäni jo liian vanha joka tapauksessa.

      Vanhasta muistista kurkistin tänne palstalle. Kenties jouluaaton aamuna on liian tylsää.

      • Naisasialooser1

        Tottakai maksullisten suurin asiakasryhmä on naimisissa olevat KT ja YT miehet, joita ei huvita enää panna kurppavaimojaan. Parisuhteessa oleva jyystärikaverinikin kävi maksullisissa tuossa vähän aikaa sitten vaikka saa ilmaiseksikin jatkuvasti, naisella oli kuulemma jo pillu kipeänä kun koko päivän olivat miehet panneet. Myös toinen lähes 50v naimisissa oleva kaverini kävi panemassa maksullista, joka oli nuorempi kuin hänen tyttärensä, sai vielä heittää mällit naamalle.

        Harva totaalikokematon HC-ATM huoriin menee, koska se on se viimeinen lopullinen sinetti sille, että ei saa kuin maksusta ja ruma HC-ATM tietää, että se maksullinenkin nainen pitää häntä kuvottavana rumiluksena. Varattuja miehiä se maksullinen saattaa jopa pitää viehättävinä.


    • Peli on aikalailla pelattu jo syntyessä..

      Ei elämästä selviä hengissä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      629
      20583
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      103
      17356
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      393
      9610
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      106
      7874
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      24
      5307
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      235
      4724
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      135
      2513
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1575
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      115
      1520
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      39
      1330
    Aihe