55v on aikaa kun ihastuin ja rakastuin neitoseen, hän jäi minun muistoihin voimavarana! Olemme jutelleet joskus, mutta tietoa tykkäsikö hän yhtään, tai minkä verran, en riskeerannut sanoilla nautin suunnattomasti hänen katseesta, äänestä, tuskin kättelyä enempää koskettiin. Olin silloin köyhä ja se vei itsetunnon, nyt on toisin. En tietenkään yhteiselosta haaveile, vain tieto se olisi hunajaa mielelle..
Kuinka voi kysyä, tykkäsikö hän
3
205
Vastaukset
- eppel
Jos olette keskenänne tekemisissä, niin ehkä voisit sanoa, että olin silloin nuorena vähän ihastunut sinuun... Jos on tuntenut samoin, niin todennäköisesti myöntää sen. Miksei sitä nimittäin voisi myöntää, että on 50 vuotta sitten ollut ihastunut? Ja mistä sitä koskaan tietää, ehkä teistä voisi vieläkin tulla pari. Kannattaa kokeilla kepillä jäätä, ei kai siinä mitään enää menetä.
- Huaveilija
Ulkopuolinen sotki totaalisesti välimme ja kävi kertomassa, että neito on hänen morsian? Selvisi vasta tänä vuonna , että oli puhunut minusta hyvin pahoja olemattomia asioita..
Olisi vaan niin mukava keskustella, enempää en tarvitse kuin oikaista asioita..
Kertoa, miten sydän hakkasi, eikä köyhänä poikana ollut luuloja rikkaan tyttäreen..
Olen hiukan kokeillut kepillä(puhelimella), tein liki 50 säkeistön runon aiheesta, mutta ei muka ole tietsikkaa lukeakseen sen..
Ei tullut sotkijastakaan miestä tytölle..- 5040
No onko tämä neito mennyt avioliittoon näinä vuosikymmeninä? Entä onko hänellä lapsia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010