55v on aikaa kun ihastuin ja rakastuin neitoseen, hän jäi minun muistoihin voimavarana! Olemme jutelleet joskus, mutta tietoa tykkäsikö hän yhtään, tai minkä verran, en riskeerannut sanoilla nautin suunnattomasti hänen katseesta, äänestä, tuskin kättelyä enempää koskettiin. Olin silloin köyhä ja se vei itsetunnon, nyt on toisin. En tietenkään yhteiselosta haaveile, vain tieto se olisi hunajaa mielelle..
Kuinka voi kysyä, tykkäsikö hän
3
239
Vastaukset
- eppel
Jos olette keskenänne tekemisissä, niin ehkä voisit sanoa, että olin silloin nuorena vähän ihastunut sinuun... Jos on tuntenut samoin, niin todennäköisesti myöntää sen. Miksei sitä nimittäin voisi myöntää, että on 50 vuotta sitten ollut ihastunut? Ja mistä sitä koskaan tietää, ehkä teistä voisi vieläkin tulla pari. Kannattaa kokeilla kepillä jäätä, ei kai siinä mitään enää menetä.
- Huaveilija
Ulkopuolinen sotki totaalisesti välimme ja kävi kertomassa, että neito on hänen morsian? Selvisi vasta tänä vuonna , että oli puhunut minusta hyvin pahoja olemattomia asioita..
Olisi vaan niin mukava keskustella, enempää en tarvitse kuin oikaista asioita..
Kertoa, miten sydän hakkasi, eikä köyhänä poikana ollut luuloja rikkaan tyttäreen..
Olen hiukan kokeillut kepillä(puhelimella), tein liki 50 säkeistön runon aiheesta, mutta ei muka ole tietsikkaa lukeakseen sen..
Ei tullut sotkijastakaan miestä tytölle..- 5040
No onko tämä neito mennyt avioliittoon näinä vuosikymmeninä? Entä onko hänellä lapsia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393