Helmi Nails Ruoholahti kokemuksia ( En suosittele)

Kauhistunut432

Kävin Helmi Nails Ruoholahdessa tekemässä kestopigmentointia. Tekijä joka oli paikan omistaja Helmi oli myöhässä 15 minuuttia. Myöhästyminen ei minua haittanut , koska kelle nyt ei tällaista satu, mutta hän ei edes pahoittelut asiaa.

Itse salonki on likainen ja asiakaspalvelu ei ole sitä mitä pitää olla. Tekijä tuskin edes ymmärtää mitä hänelle puhuu suomeksi. Tämän lisäksi kun tekijä oli myöhässä niin hän myös puhui puhelimessa omia asioita.

Tuntu että hänellä oli kokoajan kiire. Lopputulos pigmentoinissa oli se, että kulmat eivät ollut samanlaisia, kun yksi oli toista vaaleampi eikä se johtunut minun omista kulmakarvoista vaan väri oli toista tummempi. Tekijä lupasi että kulmat vaalenee, kuten ne vaalenivatki mutta kyllä ovat edelleen huomattavasti erinäköisiä. Ei ole ammattilaisen tekoa.

Piti mennä toisen kerran vahvistaa 2 viikon päästä ensimmäisestä, mutta en todellakaan mene pilaaman uudestaa , vaan lähden korjaaman tilanteen toiseen Salonkiin. Huomioikaa ne jotka käy siellä niin teidän kuvat ilmestyy sinne facebook sivuille ilman mitään lupaa. Ei toisten kuvia saa julkaista ilman lupaa. Ei mulle ole kerrottu, että ne menevät nettiin. Joo eli tämä oli mun eka ja viimeinen kerta kun menen sinne. Onko keneläkkään ollut myös samanlaista kokemusta tästä paikasta?

63

10871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsepalvelu

      Unohdin vielä lisätä minun ensimmäiseen viestiin, että minähän jouduin sitten ihan itse pyyhkiämään värit kulmista, koska tekijä lähti tekee jollekin toiselle henkilölle kynsiä. .. ihme mistä mä maksoin, kun on itsepalvelu ? :D

    • Jenmon

      EN SUOSITTELE! Ostin offerillta lahjakortin. Rupesin vasta oston jälkeen lukemaan kokemuksia facebookista ja heti rupesi epäilyttämään. Se että hinnat ovat "liian" edullisia kertoo jo että työntekijät tekee varmaan pimeenä duunia. Palvelu oli huonoa ja kielimuuri ei auttanut asiaa. Tilat olivat epäsiistit ja ja työntekijä oli myöhässä. Minulle laitettiin haiseva tunkkanen kaapu päälle(raidoitus ja leikkaus oli kyseessä siis). Työntekijä käsitteli hiuksis erittäin kovakouraisesti. Pyysin erittäin vaaleaa kylmää sävyä, mutta tulos oli keltainen kuin itsevärjätty kaupan värillä. Foliot mitkä käytettiin raidoituksessa olikin varmaan jo kerran käytetty ja ne pestiin ja otettiin varmaan uudestaan käyttöön. Ei kovin hygienistä. Hoitoaine levitettiin ja pestiin heti pois, ei annettu vaikuttaa ollenkaan. Tulikuumalla föönillä revittiin huikset harjalla pesun jälkeen. Leikkaus oli ihan ok, aika paljon ottivat toki latvoista. Yleinen tunnelma liikkeessä oli huono ja kuulin kun toinen asiakas vieressä valitteli kun hänelle tehtiin kestopigmentointia, että olivat tosi rumat ja epätasaiset. Liikkeen omistaja oli myöhässä eikä pahoitellut asiaa. EN SUOSITTELE!

      • Anonyymi

        offetilla-palvelu on melko halpa, joten kokemus ei ole odotusten mukainen.. koin palvelun kynsin täällä he ovat melko ystävällisiä ja pitävät hyvää huolta asiakkaistaan ​​😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        offetilla-palvelu on melko halpa, joten kokemus ei ole odotusten mukainen.. koin palvelun kynsin täällä he ovat melko ystävällisiä ja pitävät hyvää huolta asiakkaistaan ​​😃

        Täältä saa aina aivan ihanat hoidot, oli sitten kyseessä geelit, rakennekynnet tai ripset. Suosittelen 100%


    • NaurattaaKovasti

      Onko kukaan käynyt ottamassa takkua? Onko pysynyt hyvin?

      • Anonyymi

        Lash
        I recently had the pleasure of getting my eyelash extensions done by Nina, and I am absolutely thrilled with the results! Not only did they give me a beautiful set of lashes, but they were also incredibly professional and attentive throughout the entire process. Nina was very gentle and careful, and I felt completely comfortable the entire time. And once the extensions were done, the result were truly stunning! Overall, I would highly recommend Nina to anyone looking to get eyelash extensions


    • Mielensäpahoittaja53248

      Omg. Huonoo palvelua. Älä mene

      • Anonyymi

        Once again Bella did an amazing job ...


      • Anonyymi

        Erinomaisen hyvä palvelu ja ripset pysyy hyvin. Olen kokeillut monia eri yrityksiä ja helminails on paras.


    • eienääkoskaan

      Ostin Lets Dealin kautta kestopigmentointi 3D (200eur norm hinta) ja 99eur diili. Omistaja sekoili ajanvarauksen kanssa ja puhui niin huonoa suomea ettei mitään ymmärtänyt. Itse työn lopputulos oli kyllä ihan ok vaikka epäsiisti paikka. Ennen vuoroani tuli eräs nainen joka oli ollut kulmien vahvistuksessa, kiinnitin huomiota kun hän ei ollut varma kuinka paljon pitää maksaa, niin omistaja sanoi 50eur riittää eikä lyönyt kassaan kun asiakas antoi 50eur. Tässä heräsi epäilykseni mutta työ tehtiin. Tämän jälkeen kysyin että koska on tämä vahvistus ja siinä kohtaa tuli tunne on pakko varmistaa kuuluuhan diiliin. Mutta eipäs kuulunut!! Hän totesi enkö ole lukenut diiliä ja vahvistus ei kuulu. Ihmettelin koska yleensä vahvistus kuuluu kun vielä mainittiin normaalihinta 200eur, niin kysyin kuinka paljon vahvistus sitten erikseen maksaa. Omistaja vastasi että riippuu kulmista ja kuinka paljon niihin menee väriainetta ei hän nyt pysty sanomaan mikä minun kulmien vahvistuksen hinta olisi. No kysyin mikä voisi olla hän vastasi 50eur tai 70eur tai 100eur!!! Aivan uskomatonta! Otin useasti Lets Dealiin yhteyttä ja asia oli lopulta sotkussa myös heillä. Ensin totesivat Diili oli muuttunut elokuusta ja ehkä hintoja muutettu(outoa?) ja Helmi Nails oli sanonut Diilin sopimus oli tehty heillä elokuussa toimistolla ja vain siellä oli paperihinnastossa 3D kestopigmentoinnin hinta sitä ei ole netissä. Niin ihme selityksiä(tässä vain muutama) että nauratti ihan kuin olisi tyhmälle noita selityksiä sanonut. Kävin heidän Facebook sivuillaan joista löytyi sama mainos kuin on tässä Naurattaakovasti henkilön jo kopioima Facebookista jossa ilmenee selvästi kuuluu vahvistus hintaan.
      Omistaja siis on huijannut kaikkia niitä maksamaan vahvistuksesta jotka ovat Lets Dealin kautta ostaneet 3D kestopigmentoinnin. Uhkasin rikosilmoituksella jos en saa hyvitystä. Lopputulos on että Diilini hyvitettiin kokonaisuudessaan. Pitäkää puolenne!
      Uudelleen en koskaan mene.

    • Ihanokpaikka

      Itse olen käynyt heillä laittamassa volyymiripset ja huoltanut monta kertaa ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Tosin kielimuuri on ajoittain suuri:/

      • Anonyymi

        Käynyt täällä viimeiset puoli vuotta kollegan suosittelemana laittamassa ja huoltamassa rakennekynnet. Nopea palvelu laadusta tinkimättä. Suosittelen!


    • Alma12

      En suosittele minäkään. Avomies osti lahjaksi Offerilla-tarjouksena manikyyrin ja geelilakkauksen mutta kun menin paikalle kynsien laittaja oli myöhässä. Omistaja soitti 10 minuutin kuluttua ja selitti, että hän oli jotenkin sotkenut työvuorot ja tekijä tulisi puolisen tuntia myöhässä, ja oli myös pahoillaan. No, eipä siinä mitään, lähdin käymään kahvilla ja tulin puolen tunnin kuluttua takaisin. Ketään ei vieläkään näkynyt joten istuin vielä 20 minuuttia odottamassa kunnes en enää jaksanut ja tunsin oloni ihan naurettavaksi ja myös päänsärkyiseksi siinä kauheassa käryssä odotellessa. Paikalla oli yksi asiakaspalvelija, joka ei juuri suomea puhunut ja sanoin hänelle lähteväni jo muille asioille koska olin mielestäni jo odotellut tarpeeksi. Mitään yhteydenottoa ei ole paikasta sen jälkeen tullut, ei mitään ehdotusta uudesta ajasta, ei uutta pahoittelua tai mitään. Minun mielestäni myöhässä oleva työntekijä olisi voinut ilmoittaa, että hän myöhästyy edelleen jolloin olisin voinut vielä odottaakin, mutta nyt en saanut mitään tietoa, onko kukaan tulossa seuraavan tunnin sisällä. Ei enää ikinä uudestaan tuonne.

      • pettynyttarjoushaukka

        Joo nyt tulee kitkerää palautetta, mutta ei stna! Ostin Offerillasta lahjakortin pedikyyriin ja geelilakkaukseen. Menin paikalle ja liikkeessä tosiaan hirveä käry, josta tuli todella huono olo. Liiketila oli likainen, samoin laitteet. Mietin monesti siinä "rentoutuessani", että saankohan noista välineistä jalkasienen tai vastaavan...
        Pedikyyrin tekijä ei tosiaan osannut suomea eikä englantia. Itse pedikyyri sisälsi jalkojen liotuksen ja sen jälkeen nopean ja aika kivuliaan kantapäiden raspauksen. Muuten jalkoja ei hoidettu lainkaan. Kynnetkin pyysin erikseen leikkaamaan ennen lakkausta. Lakkaus oli nopea operaatio (aiemmin geelejä ottaneena epäilyttävän nopea), ja työnjälki ei todellakaan hyvää. Osa kynsistä oli lakattu voin osittain. Lisäksi kynsiä ei leikkauksen jälkeen muotoiltu, joten ne eivät näyttäneet siisteiltä. Yritin operaation lopuksi antaa palautetta sanomalla, etten ole tyytyväinen työn jälkeen, mutta työntekijä ei ymmärtänyt, mitä yritin sanoa.
        Kaiken kaikkiaan käynnistä jäi huono maku suuhun ja epäilys työntekijän ammattitaitoa kohtaan. En todellakaan suosittele!


      • Anonyymi
        pettynyttarjoushaukka kirjoitti:

        Joo nyt tulee kitkerää palautetta, mutta ei stna! Ostin Offerillasta lahjakortin pedikyyriin ja geelilakkaukseen. Menin paikalle ja liikkeessä tosiaan hirveä käry, josta tuli todella huono olo. Liiketila oli likainen, samoin laitteet. Mietin monesti siinä "rentoutuessani", että saankohan noista välineistä jalkasienen tai vastaavan...
        Pedikyyrin tekijä ei tosiaan osannut suomea eikä englantia. Itse pedikyyri sisälsi jalkojen liotuksen ja sen jälkeen nopean ja aika kivuliaan kantapäiden raspauksen. Muuten jalkoja ei hoidettu lainkaan. Kynnetkin pyysin erikseen leikkaamaan ennen lakkausta. Lakkaus oli nopea operaatio (aiemmin geelejä ottaneena epäilyttävän nopea), ja työnjälki ei todellakaan hyvää. Osa kynsistä oli lakattu voin osittain. Lisäksi kynsiä ei leikkauksen jälkeen muotoiltu, joten ne eivät näyttäneet siisteiltä. Yritin operaation lopuksi antaa palautetta sanomalla, etten ole tyytyväinen työn jälkeen, mutta työntekijä ei ymmärtänyt, mitä yritin sanoa.
        Kaiken kaikkiaan käynnistä jäi huono maku suuhun ja epäilys työntekijän ammattitaitoa kohtaan. En todellakaan suosittele!

        Hei !
        Olen kanta-asiakas kokemukseni mukaan, tarvitsen halpaa nöin 30 € /pedikyyri sisti ja nopeaa palvelua, koska minulla on paljon kiirettä pienten lasten kanssa, 😁joten en voi tehdä pedikyyriä 1-2 tunti 😅ja hinta tupla 50-60 €


      • Anonyymi

        Olen todella tyytyväinen ripsiini. Näytin kuvan ja teki juuri samallaiseit ripset minulle. 5/5! Tulen ihan varmasti uudestaan.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä asiakaspalvelu monella eri kielellä. Ja ammattitaitoinen kädenjälki 😊 Siistit tilat ja hygieenia kunnossa.


    • eviraan3233

      Eviraan vaa tietoa koko paikasta, ei toimi lain mukaan, kun laitteet ja paikka on likainen. Ihmiset saavat vielä pöpöjä. Paljonkohan on oikeesti näitä epätyytyväisiä asiakkaita. Nettii menee kuvat ilman lupaa..

      https://www.facebook.com/www.helminails.fi/

      • Anonyymi

        Sain täydelliset ripset juuri sellaiset mitä halusin!!! Huolellista jälkeä, ehdottomasti tulen uudestaan <3 Kiitos EmiLash <3


    • eienääkoskaan

      Mulla oli turkkilaisen näköinen nuori nainen vaalentamassa tyvikasvun. Todella mukava ihmisenä, mutta ammattitaito olematon! Hiuksista tuli KELTAISET!

      • Anonyymi

        Olen ollut Helmillen asiakas monta vuotta, .. hän eikä tekee kynsiä ja ripsiä, ja kampaajat näyttävät olevan lähellä... en tiedä :)


    • Eitänne

      Olin jo ostamassa Offerillan tarjousta, onneksi luin kokemukset! Ostamatta jää.

    • Lounatuuli22

      Mietin uskallanko ostaa Offerillan lahjakorttia Volyymiripsiin, niistä täällä vain yksi kirjoittanut (oli ok). Onko muita kokemuksia? Toki muutenkaan ei houkuttele tuo asiakaspalvelu mitä täältä on nyt lukenut....

      • Käynyt

        Ripset osaa laittaa tosi hyvin, muusta en tiedä.


    • Useinkäynyt

      Olen käynyt usein Helmillä. Ajat tosiaankin lähes aina sekaisin / myöhässä. Olen kuitenkin ollut oikein tyytyväinen ripsiin ja kynsiin. Muita palveluja (esim. kampaamoa) kannattaa ehdottomasti välttää 😟

    • Eikäynyt

      Tekeekö ne hyvin ripsienpidennykset koska jos tekee niin ehkä uskaltaisin mennä

      • Anonyymi

        Emily oli tekijänä tarkka, nopea ja ystävällinen! Kuunteli tarkkaan toiveet, otti ne huomioon ja lisäksi käsitteli kynsiä hellävaraisesti. Tuli ihana french ombre! Tulen ehdottomasti uudestaan! :)


    • Turhapaikka

      Kävin ottamassa helmillä rakenne kynnet ja ne kynnet lähtivät yksitellen kaikki kahen viikon sisällä. Kynnet olivat aivan huonolaatua en mene koskaan enään udestaan.

      • Anonyymi

        Mukava ja taitava työntekijä. Poistatin geelikynteni ja tämä hoitui todella nopeasti ja kivutta. Aikaisemmin muissa paikoissa kynsien poisto on polttanut hirveästi ja kynnet viilattu liian ohuiksi. Nyt oli erittäin hyvä kokemus.


    • Enkäyenää

      Hirve asiakas palvelu epäkohtelias ei yhtä pahoitellut siitä et on myöhässä lisäksi ilmoiti samalla et ei voi laita ripset ja hänen meis joka laita minulle kyynet vaikka aika oli sovittu kuukausi siten ja mähän sanoin hänellä et maanantaina menossa matkalla. EN suosittele tää oli viiminen kerta onneksi löysin toisen paikassa seuraavan päivällä aika. Mun mielestä hänen pitäisi käydä koulutuksen oppimaan miten kohdella asikasta.

    • Anonyymi

      Omistaja todella törkeä ja epäammattimainen . Kävin kaksi kertaa Helmi Nailsissa ja ensimmäisen kerran palveli joku nainen joka osasi todella huonosti suomea mutta oli todella mukava ja hoiti työnsä hyvin ja nopeasti. Seuraavan kerran kun menin huoltoon palveli sitten tämän paikan omistaja Helmi joka valitti aivan kaikesta minulle ja teki todella hitaasti työnsä ja näpräsi puhelinta vähän väliä.En tähän paikkaan astu enään jalallanikaan.

    • Anonyymi

      Olen käynyt muutaman kerran ottamassa geelikynnet, myös jalkahoidon ja varpaiden geelikynnet kokeiltu. Mielestäni omistaja ja työntekijät ovat ystävällisiä. Olen iloinen, että saan kynnet kuntoon nopeasti ja edullisesti ja laatu on hintaan nähden erinomainen. Onhan niitä paikkoja, joissa hoidot kestää kauemmin ja hieronnat ym on kivoja, mutta ei minulla ole aikaa istua tunteja pelkkien kynsien vuoksi😄
      Kulttuuriero näkyy ehkä vähän rennompana meininkinä, mutta se ei häiritse minua, kunhan homma tulee hoidettua. Tämän tyyppiset paikat ovat maailmalla tavallisia...
      Voin siis suositella, jos haluaa nätit kynnet ilman turhaa hifistelyä ja rahastusta👍👍👍
      Lisäksi olen päässyt usein lyhyellä varoitusajalla joustavasti, mikä sekin auttaa kiireistä naista😊

      • Anonyymi

        Teen myös kynsiä täällä pienessä paikassa.. .....En näe heidän tekevän hiuksia, se on varmaan vuokratuoli tai muu kauppa, hämmentynyt nimestä 😅


    • Anonyymi

      En älynnyt katsoa kommentteja.. Mutta se paikka on kamala. Kävin tekemässä rakennekynnet, pedikyyri ja se oli hirveetä.
      - Siellä ei ole yhtään hygieenista, ne käyttävät samoja välineitä kaikkien ihmisten kanssa.
      - ne rikkoivat mun kynnet. Ne viilasivat liikaa . Ei käy niillä ole mitään taito tehdä niitä kynsiä.
      Ihmiset oikeesti älkää käykö ikinä siellä..

    • Anonyymi

      Ei ole touhu muuttunut aiemmista kommenteista. Olin varannut ajan puhelimitse ja sovitellut töissäni vapaata juuri varaamalleni ajalle. Saavuin paikalle hyvissä ajoin ja odoteltuani tovin minulle kerrottiin, että kestää vielä hetken, mutta pääsemme aloittamaan ripsihuoltoni lähes ajallaan. Odoteltuani edelleen tovin jälkeeni tulleelle kynsihuollolle annettiin minun aikani ja minulle sanottiin töykesäti, että aikaa ei ole!!! Minä joka olen kaikesta todella täsmällinen ja varmistin puhelimessa useaan kertaan sovitun ajan, jäin todella ennen kuulumattomaan tilanteeseen. Minulle ehdotettiin aikaa 1½ tunnin kuluttua!!! Ikään kuin minun aikani asiakkaana ei olisi minkään arvoista. Käytännössä minut heitettiin ulos paikasta ja minun jälkeeni saapunut asiakas otettiin tilalle. Aiemmin olin asioinut Nami nailsissa, josta olin siirtynyt Helmi nailsille vain työmatkan varrelle sijoittuvan hoitolan vuoksi. Varasinkin saman tien ajan Nami nailsiin, jossa sain nopeaa, hyvää ja täsmällistä palvelua. Siellä oltiin kauhuissan Helmi nailsin työnjäljestä, jota Nami nailisissa ripsihuollossa sitten korjattiin ( mm. hirveä määrä liimaa ja ripsiet kiinnitetty sikinsokin). En voi suositella kenellekään Helmi Nailsia , joka arvostaa edes hieman omaa aikaa ja täsmällisyyttä sekä hyvää asiakaspalvelua. Helmi nails menee boikotiin!! ( Ovat muuten blokanneet myös timmasta mahdollisuuden sanallisiin arviointeihin, joten varokaa tätä paikkaa !!!)

      • Anonyymi

        Onko kukaan saanut kuittia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan saanut kuittia?

        Mä en ainakaan saanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan saanut kuittia?

        Maksoin mobile payssa siellä korttimaksu ei ollut sallittu??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksoin mobile payssa siellä korttimaksu ei ollut sallittu??

        they pay by mobipay i like it fast 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ainakaan saanut

        !!!He maksavat mobipaylla, kuitti säilyy maksuhistoriassa , he ovat ulkomaalaisia, mutta erittäin ystävällisiä Helmi omistaja ja ahkeria. Minulla on ollut erittäin hyvä fiilis jonkin ajan käy kynsieni tekemisestä täällä, ehkä siksi, että kieli ei ole hyvä, on virheitä, jotka eivät ole tyytyväisiä, kokemukseni on antaa kohteliaisuuksia, koska he ovat ystävällisiä 😀👍


      • Anonyymi

        Pretty nails! Athmosphere a bit rushy ,But afterall good, professional service.


      • Anonyymi

        Very good, very professional! Helmi nails


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan saanut kuittia?

        Mimi ❤️🧡❤️ she is the best ever. Thank you so much my dear. Perfect lashes like always


    • Anonyymi

      Mulla oli samanlainen kokemus silmät kirvelivöt kun otin pidennykset lisäksi pidennykset näyttivät ihan erilaiswlta kun mitä pyysin.

      • Anonyymi

        Minulla sama homma ripset myös lähtivät todella nopeasti n. viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama homma ripset myös lähtivät todella nopeasti n. viikossa.

        Tämä! Minullakin ripset lähtivät viikossa ja nyt kun yritän saada takuuta niin minulle ei vastata….


      • Anonyymi

        Tulin paikalle etuajassa ja pystyttiin heti aloittamaan ripsien teko. Tekijä oli hellävarainen eikä teko sattunut yhtään, toisin kuin aiemmissa paikoissa. Ripsistä tuli tosi kivat, juuri sellaiset kuin halusin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama homma ripset myös lähtivät todella nopeasti n. viikossa.

        An exceptionally skilled professional. The work is always very good, and fast! The lashes also last for over 3 weeks!


    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu oli todella huonoa ja tekijät olivat todella ilkeitä. Halusin minun omaisuuden takaisin, mutta tekijät eivät antaneet niitä ja väitteli kokoajan vaan vastaan.

      • Anonyymi

        Emily is professional with gel nails, and I really like my nails. Good that many new colors are now available in salon 😍


    • Anonyymi

      Helmi nails forum en suosittele alussa homma toimi hybin about 5kk tämän jälkeen on tullut uusia tekijöitä, jonka myötä ripset tippunut 1-2viikon jälkeen. Ei ole takuuta vaan keksivät ihme selityksiä. Sekä joutuu kahden viikon jälkeen maksamaan täyden hinnan vaikka lupailevat hyvittävänaä alennuksella!!

      • Anonyymi

        Nopea tekijä ripsia ja hyvää jälkeä :)


    • Anonyymi

      kävin juuri laittamassa lash liftin ja tehovärjäyksen ripsiin. Tärkeintä oli ripsien taivutus, ettei tarvitsisi itse joka päivä taivuttaa ja rikkoa ripsiä.
      Yllätykseksi ripseni eivät taipuneet milliäkään ylöspäin. Hirveä kirvely silmissä niistä kemikaaleista ettei mitään pysty näkemään ilman että silmät vetistyy…
      En ajatellut mennä enää uudestaan samaan paikkaan.

    • Anonyymi

      Olen käynyt täällä 10 vuotta, heidän ripsien ja kynnet ovat täällä, he tekevät halvat kynnet nopeasti, ripset ovat hyvät, heillä ei ole kampaajaa, kampaaja näyttää olevan lähellä salonki.. 😀

    • Anonyymi

      Hyvä extempore 30 min jalkahoito kesken ostosten. Mukava hierova tuoli extraa! Voin suositella.

    • Anonyymi

      Tarvitsin nopeasti ajan ja sain 2 h sisällä. Ei ollut myöhässä ja teki nopeemmin kuin aikaarvio varatessa sanoi👍🏼 teki juuri sellaiset kun pyysin ja tuli todella hienot. Suosittelen☀️

    • Anonyymi

      Taas kerran kivat kynnet ♥️ Kiitos Helmi!

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe