Meni sitten näin

Sotkumetelisoppa

Jokin aika sitten aloin taas yksinäisyydestä liikkumaan pois päin ja tapasin 30v naisen. Luulin että ihan kaveripohjalla ollaan. Tänään kuulin että toinen puhunut että olemme suhteessa kun tuli onnittelu viestejä ?? Perjantaina kun joimme niin mitään ei tapahtunut ja sanoin silloin että haluan olla vielä vapaa sielu... pitää vissiin ottaa huomenna taas puheeksi ja tiedän että varmasti menee aikaa tän sotkun setvimiseen ja yllättäen luulen saavani paskaa niskaan... mutta mitenkähän kohteliaimmin tässä voisi edetä...?

2

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muriar

Siis haluatko olla sen naisen kanssa vai et? Entä mistä se on saanut sen kuvan, että olette yhdessä? Koskettelusta yms saattaa ymmärtää niin, ei mulla esim.ole kavereiden kanssa tapana helliä toisiamme.

Jos et halua naista, kerro se naiselle ja kerro että ymmärrät nyt miksi hän on ymmärtänyt tilanteen niin, mutta että et ole tarkoittanut. Pyydä anteeksi, kerro että arvostat kaveruuttanne, äläkä enää koskaan koske häneen.

• ystävyydenymmärrys

Olet ilmeisesti taas yksi noita perä edellä puuhun menijöitä. Tai sitten oma käytöksesi on täysin ristiriidassa ajatusmaailmasi kanssa: ajattelet yhtä - teet aivan toista. Sanot yhtä - teet aivan toista.

Onko sinulla lainkaan käsitystä kuinka kohdellaan ystäviä/kavereita? Tajuatko mitä reilulla ystävyydellä tarkoitetaan? Kerrotaan se nyt tässä sinulle:

siihen EI liity kännäily, juopuminen missään muodossa, alkuvaiheessa yksityisten asioiden tunkeminen toisen kuultavaksi.

Ystävyyteen liitty eri asioista keskustelu, maailman parantaminen, ehkä yhteinen ateria, kahvikupponen, yhteinen harrastus, toisen kunnioittaminen ja yrittäminen ymmärtää hänen katsontakantaansa. Siis aivan normaali kanssakäynti toisen ihmisen kanssa.

Ystävyyden tasolta - vasta sitten kun tuntee toisen - saattaa tulla tilaisuus haluta jatkaa tämän ystävän kanssa pidemmällä tähtäimellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe