Meni sitten näin

Sotkumetelisoppa

Jokin aika sitten aloin taas yksinäisyydestä liikkumaan pois päin ja tapasin 30v naisen. Luulin että ihan kaveripohjalla ollaan. Tänään kuulin että toinen puhunut että olemme suhteessa kun tuli onnittelu viestejä ?? Perjantaina kun joimme niin mitään ei tapahtunut ja sanoin silloin että haluan olla vielä vapaa sielu... pitää vissiin ottaa huomenna taas puheeksi ja tiedän että varmasti menee aikaa tän sotkun setvimiseen ja yllättäen luulen saavani paskaa niskaan... mutta mitenkähän kohteliaimmin tässä voisi edetä...?

2

436

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muriar

Siis haluatko olla sen naisen kanssa vai et? Entä mistä se on saanut sen kuvan, että olette yhdessä? Koskettelusta yms saattaa ymmärtää niin, ei mulla esim.ole kavereiden kanssa tapana helliä toisiamme.

Jos et halua naista, kerro se naiselle ja kerro että ymmärrät nyt miksi hän on ymmärtänyt tilanteen niin, mutta että et ole tarkoittanut. Pyydä anteeksi, kerro että arvostat kaveruuttanne, äläkä enää koskaan koske häneen.

• ystävyydenymmärrys

Olet ilmeisesti taas yksi noita perä edellä puuhun menijöitä. Tai sitten oma käytöksesi on täysin ristiriidassa ajatusmaailmasi kanssa: ajattelet yhtä - teet aivan toista. Sanot yhtä - teet aivan toista.

Onko sinulla lainkaan käsitystä kuinka kohdellaan ystäviä/kavereita? Tajuatko mitä reilulla ystävyydellä tarkoitetaan? Kerrotaan se nyt tässä sinulle:

siihen EI liity kännäily, juopuminen missään muodossa, alkuvaiheessa yksityisten asioiden tunkeminen toisen kuultavaksi.

Ystävyyteen liitty eri asioista keskustelu, maailman parantaminen, ehkä yhteinen ateria, kahvikupponen, yhteinen harrastus, toisen kunnioittaminen ja yrittäminen ymmärtää hänen katsontakantaansa. Siis aivan normaali kanssakäynti toisen ihmisen kanssa.

Ystävyyden tasolta - vasta sitten kun tuntee toisen - saattaa tulla tilaisuus haluta jatkaa tämän ystävän kanssa pidemmällä tähtäimellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      71
      920
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      813
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      67
      748
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      568
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      533
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      507
    8. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      26
      504
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      499
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      489
    Aihe