rumat miehet ei onnaa sori siitä.
Lyhyet miehet hyi, kaljut miehet yi. rahtattomat ei.. autottomat, ei.. työttömät ei...
Ei oo montaa jotka kelpaa...
miesten pitää lryhdistäytyä jos meinaa saada kauniin naisen, rumat miehet valtaa kaiken, eikä komeuksille oo tilaa.
Nainen isketään vain kun on komea mies
3
146
Vastaukset
- tykbvcv
Tai jos on omaperäiset aivot...
- bnmuou
Olen salaa tarkkaillut, miten se tapahtuu ja yllätävän helppoa tuntuu olevan. Nämä ihan lankevat puolisoni jalkoihin, hauska suorastaan seurata. Ihan tyrkyttävät itseään tietynlaiset naiset, juuri sen huomasin eräässä yleisötapahtumassa ja puoliso vain seisoo jöpöttää. Tässä on sellainen hauskajuttu, että olen häntä reilusti nuorempi ja nämä naiset eivät ilmeisesti huomaa, että olen puoliso, sillä en roiku käsikynkässä, vaan seisomme hieman erillämme toisistamme, koska ei olla liimautujia. Ilmeisesti tuo aiheuttaa sen viestintävirheen, että alkavat yrittää puolisoani ihan silmieni alla. Näkisittepä ne anovat katseet, joita nämä hänen oman ikäisensä naiset häneen luovat, kun tulevat yleisötapahtumiin etsimään seuraa itselleen.
- sdflkjsdlfkj
Voi, mikään ei ole ihanampaa kuin olla oman miehen kanssa käsikynkkää jossain yleisötilaisuudessa, halailla ja pussailla ja näyttää koko maailmalle että me ollaan yhtä. Jäät paljosta paitsi kun tuollaisen vanhan jörrikän kanssa olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096