Keetokaas joitain suolaisia, vähäkalorisia herkkuja, joita voisi napostella. Makeita herkkujahan laihduttajalle löytyy vaikka kuinka, mutten pidä mistään makeasta.
Oon lihottanut itseni juurikin syömällä kaikkia ihania juustoja, mausteisia barbeque pihvejä ja kaikkea tuollaista. Nyt kun oon aloittanut dieetin, kyllä tekee tiukkaa! Ois ihana katsella sarjaa netistä ja syödä juustokuutioita, friteerattuja mozzarella tikkuja sekä suolattuja kanatikkuja. Miten ihmeessä tyydyttää suolan himo?!
Ehkänyös tuliset tsi mausteiset herkut kävisi.
Nyy syön yhden paketin kyllä keittokinkkua, kun en muutakaan keksi, mutta jos huomiselle ois jotain vinkkejä saanut.
Suolaisia herkkuja?
7
119
Vastaukset
- hpv13
Popcorn on suhteellisen vähäkalorista. Ilmapopcornmasiinoilla ei tarvitse käyttää lisärasvaa lainkaan. Itselle riittää noin 40 g ja kun itse jyvissä on vain 354 kcal/100 g niin energiaa ei tule kauheasti vaikka teenkin nuo mikroaaltouunissa Lekuen poksuttimella.
- hpv13
Myös erilaiset etikkavihannekset ovat suhteellisen vähäkalorisia. Kävisikö säilötty paprika, herkkukurkut, hillosipulit ym. ?
- Mayja-70
Minä olen harrastanut etikkakurkkua ja-punajuurta, oliiveja.
Mutta niissä on liian paljon SOKERIA!
Olen tehnyt omiani lisäämällä liemeen etikkaa ja suolaa ja uutta
avomaankurkkua, raastettua valkokaalia, porkkanaa, joko kiehautettuna tai raakana.
Sillipala kananmunalla on myös "hätävarani". - hpv13
Mayja-70 kirjoitti:
Minä olen harrastanut etikkakurkkua ja-punajuurta, oliiveja.
Mutta niissä on liian paljon SOKERIA!
Olen tehnyt omiani lisäämällä liemeen etikkaa ja suolaa ja uutta
avomaankurkkua, raastettua valkokaalia, porkkanaa, joko kiehautettuna tai raakana.
Sillipala kananmunalla on myös "hätävarani".Itse käyttäisin sokerin sijaan keinomakeutusainetta ja vähemmän kuin ohjeissa on sokeria jos tekee itse. Sitten noiden valmiiden laimentamisessa kannattaa ottaa osa alkuperäisestä liemestä ja korvata vähäsokerisemmalla. Pelkkä suolan ja etikan lisäys ei sitä sokeria vähennä.
Kannattaa toki vilkaista muutenkin tuoteselosteet. Monesti ulkomaisissa on vähemmän tai enemmän sokeria kuin kotimaisissa. - Mayja-70
hpv13 kirjoitti:
Itse käyttäisin sokerin sijaan keinomakeutusainetta ja vähemmän kuin ohjeissa on sokeria jos tekee itse. Sitten noiden valmiiden laimentamisessa kannattaa ottaa osa alkuperäisestä liemestä ja korvata vähäsokerisemmalla. Pelkkä suolan ja etikan lisäys ei sitä sokeria vähennä.
Kannattaa toki vilkaista muutenkin tuoteselosteet. Monesti ulkomaisissa on vähemmän tai enemmän sokeria kuin kotimaisissa.Mieluummin käytänsokeria kuin keinoa. Stevia oli kitkerää.
Laitan kaupan liemeen jatkosta laiskuuttani.
Suolakurkkuja tulisi säilöä itse,eikä valittaasokerista... - hpv13
Mayja-70 kirjoitti:
Mieluummin käytänsokeria kuin keinoa. Stevia oli kitkerää.
Laitan kaupan liemeen jatkosta laiskuuttani.
Suolakurkkuja tulisi säilöä itse,eikä valittaasokerista...Karppisokeri on osoittautunut aika hyväksi. En vaan ole saanut aikaiseksi tilata sitä Saksan Ebaystä.
- Suolaalisaasuolaaa
Kiitokdia vinkeistä! Popcorneja olenkin koittanut. Mun lähikauppa myy rasvattomia micropopcorneja. Yksi pussi on 70g = 230kcal.
Nuo etikkaiset kasvikset ovat hyvä vaihtoehto siinä mielessä, ettei tarvitse niinkään suolaa, mutta menevät ns. suolaisista herkuista. :)
Kiitti vinkeistä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569