Olimme lomamatkalla ja kävelimme yhtä katua siinä olisitten lastenlelukauppa. Anoppi tokaisi" Sovitaanko, että Anna, (nimimuutettu eli minä)olisi meidän lapsi. Olimme matkalla minä, mies, anoppi ja hänen mies. Myöhemmin tuli taas kohdalle lastenmekkoja ja anoppi sanoi" eli nämä ovat Annalle, eikös me sovittu että Anna on meidän lapsi..
Myöhemmin tein ostoksia ja miehen äiti sanoi miehelleni" Käy tekees Annalle ostokset" ja osaan suht hyvin englantia.
Mun mielestä vähän kummallista.. Olen 25-vuotias niin eikö mua voisi ihan aikuisena kohdella? vaikka anoppi kuinka on itse 50
Pitääkö anoppini minua lapsellisena?
piikikässiili
1
128
Vastaukset
- meni_yli_hilseen
Siis mitä, Ostiko anoppisi oikeesti sinulle pienten lasten leluja ja vaatteita ja appiukkosi auttoi niiden valitsemisessa?
Mitä miehesi sanoi noiden episodien aikana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102