Olen kokeillut mustaa kullia ja ihan mukavaa se oli. Miehellä oli pitkä, mutta ei hirveän paksu. Mies sanoi, että hänellä oli parasta ikinä ja näytti olevankin. "Nice, nice." Mutta ei mulla ole ikävä jäänyt. Se oli sellaista panoa, hinkkausta, rynkytystä. Eipä siinä tosin valittamista. Nätti poika kikkarapää.
Täytyy vaan sanoa, että kyllä ne kolme suomalaista vetävät silti pidemmän korren, joiden kanssa on tullut aikaa vietettyä. Yhdellä oli jättikokoinen, mutta homma loppui siihen, kun ei ollut miehellä oikein ymmärrystä muista asioista. Toinen taas oli muuten vaan levoton. Uusi nainen jo ovella, kun entinen oli menossa ovesta ulos. Paras nainti silti ikinä. Ja olihan se kyllä eräs muukin suomalainen, jota olen muistellut jälkikäteen. Aivan ihana. Nopea ja kärsimätön, suloinen. Riittävän paksu, mutta melko lyhyt.
Silti, tämä rakkaus ja hyvänkokoinen jorkke ja kaikki muu ihanuus. En vaihtaisi.
Mukavaa siellä täällä
6
<50
Vastaukset
Oliko yhtään, Askon mielestä normaalia, lyhyen ja ohuen omaavaa suomalaista miestä panojesi joukossa?
Heillä kun on ne parhaat rakkauden ja rakastelemisen taidot. Mitä normaali- tai isomunaiset rakastelemisesta tietäisivät. Iso muna kun ei seiso, silti sattuu jostain kumman syystä ja se on jumalauta nääs saatana väärin mitattukin.- CarlLewissons
No ei se ainakaan Usain Bolton ollut jos kerta pitkä kalu oli.
- KulliTohtori
Jospa Bolt saanut Puman sponsoroimaan kissamaisen peniksenkin johdosta.
- rgergegh
Bolt on jo 30v. Jos kisojen jälkeen lopettanut testosteronit niin voipi olla aika heikolla seisokit. Testo on vienyt pallit jokatapauksessa niin tämä nainen ei tainut pitää näkemästään.
rgergegh kirjoitti:
Bolt on jo 30v. Jos kisojen jälkeen lopettanut testosteronit niin voipi olla aika heikolla seisokit. Testo on vienyt pallit jokatapauksessa niin tämä nainen ei tainut pitää näkemästään.
Voi vittu tuota tietämyksen tasoa.
Testo ei vie palleja. Muutenhan miehet olisivat pallittomia.
Ylimääräinen testosteroni taas löytyy perusdopingtestissä, joten sellaista ei Usain edes miettisi harrastavansa.
Normaalille miehelle testosteronia määrätään lääkärin toimesta ainoastaan hypogonadismiin. Joskus myös haluttomuuteen. Tai todettuun, haittaa aiheuttavaan teston alentuneisuuteen, jota voi olla luukato yms.
Mutta toki hyvälle urheilijalle voi olla kateellinen monesta syystä. Ei taitu oma jalka sadalla metrillä alle kympin, ja muutenkin vituttaa kaikki paremmin pärjäävät.
Tuleva kokeilemaan,,,on kokoa ja kestävyyttä,,,Espoonaikuisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä252583- 911014
- 58881
- 66855
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26837Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63772Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75704Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135688