Persujen uusi ministeri Pirkko Mattila näyttää pahaksi onneksi olevan suvakki. Soini haluaa eroon maahanmuuttokriitttisyydestä.
Mattilan kommentti lauantain 27.8.2016 paperisessa Kalevassa:
"– Minulla ei ole mitään henkilökohtaista turvapaikanhakijoita vastaan, ja minä luotan Suomen viranomaisiin. Meidän on myös myönnettävä se, että olemme osa länsimaista eurooppalaista yhteisöä ja meitä ohjaavat kansainväliset sopimukset. Uskon, että myönnetyille turvapaikoille on olemassa taustansa."
"Mattilan aviomies näkee työssään erilaisia ihmiskohtaloita. Hän työskentelee maahanmuuttokeskuksen johtajana SPR:n Otanmäen vastaanottokeskuksessa Kajaanissa.
- Hän on ollut siellä johtajana kuusi kuukautta. Meillä on paljolti samat käsitykset maahanmuuttoasioista, Mattila sanoo."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016082222211930_uu.shtml
Pirkko Mattila on suvakki
8
<50
Vastaukset
- Ammu-vainaa
Vai että suvakki! Oletko itse mansikki vai muurikki?
- päinpersettätämäkinvalin
Vituksi meni tämäkin,ois pitänyt ottaa selvää mikä on tausta tällä ämmällä.
- rahaamulle
Raha ratkaisee. Mamu tuo rahaa Mattilan perheeseen ja huijaaminen Mäntylän. Mikään ei muutu
Jotenki sitä kuitenkin ajattelee, että persu on persu - vaikka voissa paistais.
- satasen.akka
AIKA MIHEKKÄÄN NÄKÖINEN PERSU.
Myös Arto Satonen(kok) on aika seksikäs. - Kumma_juttu_tämä
On se kumma miten näitä kansanedustajien sukulaisia on niin paljon mukana tässä pakolaisbisneksessä tavalla tai toisella?
- HerätkääJo
Maahanmuuton pysyminen keskusteluissa on yksi persujen kannatuksen kivijaloista. Siksi persut ovat kansaa ärsyttääkseen haalineet maahanmuuttajia kymmenkertaisesti enemmän kuin edellisen hallituksen aikana.
Persut ovat säälittäviä opportunisteja, joille politiikan tarkoituksena on vain julkisten puoluetukien yksityistäminen Soinin hoville. - eiuutinen
Vain persulinja...yli 32th mamua toi persut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5210405Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1376377"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn744598Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul133468Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1433250Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2833065Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1512833Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota672776Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma52232Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait342154