Hävettää laiskojen kemijärveläisten puolesta!

Junttien.Pääkaupunki

Kyllä kemijärveläiset ovat laiskoja; torirasistit eritoten erittäin laiskoja.

Kävelkääpä peilin eteen veltot kemijärveläiset!

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsä/3-000-thaipoimijaa-kerää-enemmän-marjoja-myyntiin-kuin-kaikki-viisi-miljoonaa-suomalaista-1.160098

10

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapuri11

Jätkä availee palstoja samanlaisilla aloituksilla! Lääkkeet näköjään yhä apteekissa! Olet pahin rasisti!

• huithai

Orjuus kaiketi pitäisi olla jo ohitettu, etenkin marjanpoimintaorjuus

• Voihyvänenaika

Jaaha, onpa taas ammatti suvakilta erikoinen aloitus. Mitä ihmettä thai poimijoiden marjastus liittyy Kemijärveläisiin, myös sinuun, paljonko olet itse poiminut. Toivottavasti pääset piakkoin laitoshoitoon, se on varmaan parasta niin sinulle kuin yhteiskunnalle. Pyydä heti vahvin mieliala lääkitys niin on edes jokin mahdollisuus päästä täysjärkisten joukkoon, mutta epäilen kyllä, että niin vahvoja lääkkeitä edes löytyy.

• Kas, kas, tyhjäkin nuppi kiehahtaa yli. Ilmeisesti siellä rusina etsii paikkaansa pääkopan sisällä ja meinaa kadota tyhjyyteen.

Säälittävää, etten sanoisi ja sanonkin: säälittävää!

• säälittävää

Onkohan Hällä kaikki Muumit laaksossa??

• Toramo

Viestin aloittaja ei ole kyllä mikään järjenjättiläinen.Aivan sääliksi käy,haukkuu kemijärviläiset ja sitten koko suomen kansan.Onko tämä ääliö käynyt itse marjassa,vaan taitaa olla niitä sossun vakiasiakkaita.minä ainakin olen kerännyt hilloja n.50kg,mustikoita 120kg ja puolukkasouvi alkaa nyt.En voi muuta kuin todeta että typerä ja laiska sossun syöttiläs on viestin aloittaja.

• LäskitPaukkuu

Tukihan läski turpasi!

Ja ennenkaikkea lopeta valehtelu!

• Sipilänlahkolaisia

Italia kävi taas hakemassa 6500 laitonta siirtolaista Libyan rannikolta!
      Seuraavaksi Italia vaatiikin sitten taakanjakoa.

Voisi olettaa, että rannikkovartiosto vartioi maan omaa rajaa, mutta Italian tapauksessa vartiosto vartioi Libyan rannikkoa ja poimii kyytiin kaikki halukkaat.

Italian rannikkovartiosto teki 24 tunnin aikajaksolla 40 eri pelastustehtävää, joiden aikana se sai ilmoituksensa mukaan “pelastettua” noin 6500 laitonta siirtolaista, jotka ovat lähtöisin muun muassa Eritreasta ja Somaliasta.
      Refugees RL

Afrikasta eivät tulijat kesken lopu.

Italia uskaltautui peräti alle 20 kilometrin päähän Libyan rannikosta poimimaan matkalaisia kyytiin.

Italia ei ollut “pelastamassa” laittomia siirtolaisia yksin, vaan apuja tuli muun muassa Euroopan rajavartiolaitokselta Frontexilta, joka oli myös innolla mukana poimimassa afrikkalaisia veneistä vietäväksi Eurooppaan, samoin kuin lääkärit ilman rajoja -organisaation alus.

Pelkästään Italiaan on tänä vuonna tullut tai käyty Afrikan rannikolta hakemassa noin 105 000 laitonta siirtolaista.

Lähde: Daily Express

• kväävääk

MIelialalääkkeet tuntuvat olevan tuttuja kaikille näillä palstoilla riekkuvilla.
      Hyvä se on, että neuvovat toisiaan lääkkeen otossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2968
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2874
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2683
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      55
      2542
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2448
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      46
      2418
    7. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2128
    8. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2121
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2028
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2022
    Aihe