Löi, ei katumusta

äitylihjk

Olen perheenäiti joka on yleensäottaen hyvässä parisuhteessa jossa mies esim auttaa lasten kanssa ja kotitöissä.

Joskus kuitenkin on ollut hieman kovakourainen ja jokin aika sitten suuttui turhasta asiasta, läimäytti ja kaatoi minut lattialle vaikka olen raskaana. Tilanne oli absurdi ja ehkä tapahtui "vahingossa" ylilyöntinä. Huolestuttavaa minulle on että mies ei osoittanut katumusta ja jos hänelle sanon asiasta kuten tänään niin hän alkaa osoittamaan mieltään ja mököttämään jne.

???

14

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ereee

      Väkivaltainen mies..on vaarallinen
      Jokukerta voi käydä vielä hullummin..
      Ole vajavainen sen suhteen

    • OnneksiVoiErota

      Juu sitä kutsutaan kulissiliitoksi kun sisältä on pelkkä tuhnu....

    • lopetatommonen

      Sun virhe alkaa tossa: " ja ehkä tapahtui "vahingossa" ylilyöntinä."

      Alat selitellä miehen käytöstä ja ymmärtää.
      Sun kuuluisi viedä mies parisuhdeneuvojalle tai erota, mutta älä lähde tolle ymmärrän pientä raukkaa linjalle.

    • Kiljupönttö

      Pelottavinta on, ettei mies kadu, tai syyttää naista omista teoistaan. Eräskin alkoholisoitunut perheellinen mies syyttää lastensa äitiä omasta alkoholismistaan, vaikka alkoholisoituminen enteili jo heidän tavatessa ensimmäistä kertaa.

      • äityligjgj

        Minua pelottaa nyt juuri tuo katumuksen puute koska ylilyöntejä voi pitkässä suhteessa tapahtua. Valitettavasti olen jälleen pahassa tilanteessa sillä mies vaaransi lapsemme ja minut liikenteessä, kirjoitteli tekstareita ja lopulta otin puhelimen vihaisena pois kun oli todella jo ajamassa ulos koko ajoradalta.

        Mies räyhää yhä siitä että anna olla viimeinen kerta kun kosket hänen puhelimeen ja minä huudan että vaarannat koko perheen ja onko se puhelin tärkeämpi kuin lasten henki... Jälleen miehellä ei mitään katumusta, ei näe toimineensa väärin ja on just puolestaan MULLE niiiiin vihainen kun kehtasin ottaa puhelimen.

        Tämä mua juuri huolestuttaa että joku vaarantaa meidät ja meidän terveyden mutta ei kadu, eihän silloin opi virheistään?

        Mitä ihmettä pitäisi tehdä?

        -ap


      • kävelemään
        äityligjgj kirjoitti:

        Minua pelottaa nyt juuri tuo katumuksen puute koska ylilyöntejä voi pitkässä suhteessa tapahtua. Valitettavasti olen jälleen pahassa tilanteessa sillä mies vaaransi lapsemme ja minut liikenteessä, kirjoitteli tekstareita ja lopulta otin puhelimen vihaisena pois kun oli todella jo ajamassa ulos koko ajoradalta.

        Mies räyhää yhä siitä että anna olla viimeinen kerta kun kosket hänen puhelimeen ja minä huudan että vaarannat koko perheen ja onko se puhelin tärkeämpi kuin lasten henki... Jälleen miehellä ei mitään katumusta, ei näe toimineensa väärin ja on just puolestaan MULLE niiiiin vihainen kun kehtasin ottaa puhelimen.

        Tämä mua juuri huolestuttaa että joku vaarantaa meidät ja meidän terveyden mutta ei kadu, eihän silloin opi virheistään?

        Mitä ihmettä pitäisi tehdä?

        -ap

        Mitäkö tehdä? Ota lapset ja lähde kävelemään. Mene ensin turvakotiin, sieltä he ohjaavat sua miten toimia jatkossa. Miehesi läimäytti sinua, kaatoi lattialle ja olet vielä raskaana. Ei ole normaalia käytöstä eikä mitenkään puolusteltavissa. Ei kadu=ei halua parantua väkivaltaisuudestaan.
        Mitä sä vielä odotat? Sitäkö päivää, jolloin hän hakkaa sut sairaalakuntoon vai sitä päivää, jota et enää näe pahoinpitelyn seurauksena? Ei koskaan, ei ikinä väkivalta ole toisen syy. Ajattele lopultakin edes lapsia.


    • Pahoinpidelty.lapsesta

      En totisesti ole koulutusta saanut asiantuntija parisuhteessa, mutta
      menee kauhusta kylmäksi, kun lukee tuollaisesta suhteesta.

      Onko teillä taloudellisia huolia, joka saa miehen ali/tajuisesti toivomaan, ettei sitä uusinta lasta olisi tullut laitettua alulle?
      Sehän oli suoranainen sikiön tappoyritys!
      Järkytävää, kun puhutaan "ylilyönneistä"!
      Pidätkö lyöntejä asiaankuuluvina? Sitenkö selvitätte asianne?
      Minkä opetuksen annatte lapsillenne?
      Pilaatteko tahallanne lastenne tulevaisuuden, kuten omanne?

      Joillekin ei pitäisi lapsia syntyä lainkaan.
      Jos lapset eivät ole tervetulleita suhteeseenne, liian raskaita jostain syystä, rajoittavat omia mahdollisuuksianne, niin ehkäisyvälineitä löytyy tänä päivänä! Tiedättekö, mitä ehkäisyvälineet ovat?
      Käy sääliksi lapsia, jota pakotetaan todistamaan "ylilyöntejä"!
      Kuka pitää huolta lapsistanne, kun sinä olet invalidiksi "ylilyöty",
      tai haudassa ja miehesi vankilassa?
      Minä en jaksaisi, haluaisi hoitaa toisten lapsia, jotka ovat opetettu
      ratkaisemaan erimielisyydet lyömällä ja huutamalla.
      Naisen omanarvontunto voidaan helposti polkea pohjaan monella tapaa.
      Sinulle se on jo käynyt, koska hyväksyt jopa "ylilyönnit" lyöntien lisäksi.

      Minä näin äitini raskaana lattialla isän potkiessa hänen vatsaansa yrittäen tappaa sikiön. Mies raivoa ja vihaa täynnä.
      Äitini huusi: "Tätä lasta et tapa, kuten aiemman!"

      Mitäkö minä tein? Yritin estää 5:tä sisarusta näkemästä tappoyritystä,
      mutta 9-vuotiaan selkä ei ollut tarpeeksi leveä peittämään esitystä.
      Kun yritin hakea aikuisten apua, se käännettiin minun syykseni.
      Minä halusin kateudesta saada vanhempani eroamaan!
      Siten vanhmpani olivt syyttömiä selvittäepikku riitansa.
      Yhteiskunta säästi 6:n lapsen sijoituksen vaivat.

      Kun lapsesi kasvavat ja ymmärtävät, miten te toimitte heitäkin kohtaan, niin älä odota heiltä rakkautta ja kunnioitusta.
      Älä odota mitään halua kanssakäymiseen teidän kanssanne,.
      Niin pian kuin he kynnelle kykenevät he pakenevat niin kauas kuin pääsevät. Mikäli ovat elossa. Mies hakkaa ensin vaimon,sitten lapset.

      • Klsieba

        Tosi hyvin kirjoitettu. Itsekin näin ja koin lapsuuden väkivaltaa täynnä ja nyt aikuisena en pidä yhteyttä "vanhempiini".

        Mitä järkeä on kasvattaa rikkinäisiä ihmisiä jotka aikuisena tulevat vihaamaan teitä teoistanne?


    • toivoaelämään

      Ap:lle, miehelläsi on taipumus agressiiviseen käytökseen ja teidän täytyy selvittää asia
      heti ensimmäisen kerran jälkeen, koska se huono käytös voi jatkua. Parisuhde terapia on hyvä keino, koska paikalla on ulkopuolinen ihminen. On paljon ihmisiä, joilla on sisällään kaikenlaisia patoutumia, vihaa, silti ihminen voi olla myös hyvä. Jos asian jättää sikseen, annat viestin, että asia on ok, käsitelty, mutta ongelma on yhä olemassa. Monessa tapauksessa väkivallankäyttö jää yhteen kertaan, jos se hoidetaan.
      Miehelle apua, älä syyllistä itseäsi tästä.

    • äiti2017

      Muhun mies käyny kans käsiksi 3-4 kertaa 8 vuoden aikana. Kiistänyt aina kaiken ja syy minun.

      Miten muilla? Onko väkivaltainen isä saanut lapset luokseen vai tapaamiset hoidettu muulla tavoin? On käynyt muihinkin ihmisiin käsiksi.

    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      Olet idiootti. Vahingossa tapahtumaa lyöntiä tai tönimistä ei ole olemassa. Se on aina tahallista. Naiset rakastaa väkivaltaisia miehiä

    • herkistynytkatse

      Ole tarkkana ettei tule lisää. Lisää nimittäin ei pitäisi tulla. Mies on harmissaan tapahtuneesta ja siksi hiljenee mököttää, kun se tuntuu pahalta, eikä ole tapoja korjata tehdä tekemättömäksi.
      Katso ettei se toistu.
      Oletko itse ollut fyysisesti väkivaltainen? Lyönyt tai potkinut?
      Se kun saattaa porvosoida miestäkin. Usein unohtuu se oma osuus asioista.
      Ihmiset tekee virheitä. Niistä pitäisi oppia ja virheitä ei pidä hyväksyä.
      Katso ettei tule toistumaan. Sitten se ei ole enää virheellisyyttä vaan syy alkaa katsomaan uutta elämää jostakin.

    • IlmanSyyllistämistä

      Hmm.. Potkaisin lasteni äitiä kerran, hän oli lyönyt minua usein vuosien varrella. Hän löi poikaanikin kerran ilman syytä. Kainenlaista tapahtui ja molemmat provosoivat.

      Eron jälkeen ainakin itse tulin järkiini ja uskon exänikin rauhoittuneeen. Eivät kaikki väkivaltaa käyttäneet ihmiset pahoja ole. Joillakin herätys tai terapia auttavat, toisilla ei. Toistuva väkivalta ilman katumista on kyllä vaarallista.

    • ruu-su

      Minun entinen mieheni löi ja kuristi minua kun vartuin viimeisilläni perheemme toista lasta. Ero tuli...kun hänellä oli vieläpä toinen nainen siinä vaiheessa. No, kaksikymmentä vuotta jälkeenpäin hän pyysi anteeksi! Annoin anteeksi, mutta en tietenkään hyväksy hänen tekojaan ikinä. Onneksi on nyt ihana mies joka pitää kuin kukkaa kämmenellä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2098
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1637
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1237
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe