Poikavauvan kakkuohjeita kaivataan..

milla

Kertokaa parhaimmat ideanne synttärikakun mallista ja jos on jotain tosi hyvänmakuisia täytevaihtoehtoja, ettei tulis taas laitettua vaan hilloa ja kermavaahtoa.

11

2331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -W-

Osta kaupasta sellainen juna, johon laitetaan kakkukynttilät. Tee kääretorttu ja tee sen päälle esim. sokeri-vesi kuorrutuksella rautatie ja laita juna siihen. 1v synttäreillä laitat kynttilän vain veturiin. Juna riittää 6v synttäriin asti, mutta kynttilöitä pitää ostaa jossain vaiheessa lisää.

1v ei yleensä vielä kovin paljon perusta kakusta, joten jos vieraina on lähinnä aikuisia, sen kakun voi hyvin tehdä aikuiseen makuun sopivaksi ja tarjota lapselle keksejä yms, mistä lapsi tykkää.

• apuvva

Keille kestit pidetään?
        Vauvahan elää vielä äidinmaidolla.

• milla
        apuvva kirjoitti:

Keille kestit pidetään?

yksivuotiaasta pojasta on kyse, unohtui ..

• äiti
        apuvva kirjoitti:

Keille kestit pidetään?

sukulaisille ja kummeille tietysti.Meillä sitä pidetään perinteenä.

• juna

tietääkö kukaan mistä näitä junia saa
        olen soitellut paikalliset marketit ja konditoriat/leipomot läpi eikä löydy, tuntuu et eivät ole koskaan edes kuulleet mistään junasta

• me laitetiin kakkuun pilttiä, ei kovin makeeta omaa omena hilloa, banaania ja ananas murskaa omassa mehussa. tietty kaikkea ei samaan väliin .yhtä "hilloa" ja hedelmää yhtee välii.

meidän 1v tykkäs ainakin. kakku oli myös aikuisten makuun,ei ollu hirveen ällö.
      kun vielä vuokaan käytin manteli rouhetta ja kookos hiutaleita, antovat ne kivan aromin.

Ulkonäkö ei vielä lasta taida kiinnostaa...mutta meillä tehtiin vain iso korkea kokoelma ja valk vaal, pun kermaa. nasu tikkari päälle.
      MITES pojalle vaalsin kermaa? ja muita pehmeitä hahmo tikkareita.
      MUOTO käärme...mopon rengas...kummitus linna..

• Milla.M

Jos hyppysissä riittää taitoa niin joku ajankohtainen sarjishahmo on oikein hyvä idea. Meillä lapsilla oli pahimman Pokemon-villityksen aikaan Pikachun mallinen ja näköinen tätskäri ja oli tosi hieno! Itse en sitä kyllä alusta loppuun tehnyt, eräs leipuriystävä oli auttamassa, mutta nyt saattaisin osata vääntää sellaisen itsekin kun ei se niin hirmuisen vaikealta ainakaan näyttänyt.

Kakkupohja tehtiin uunipellillä paistetuista kakkulevyistä, jotka oli helppo leikata muotoonsa. Erilaiset värit ja kuorrutuksen yms. pystyy tekemään esim. kaulitusta marsipaanista,silmät yms. karkeista ja täytteenä oli muistaakseni mansikkahilloa, banaania ja kermavaahtoa.

• pinja
    • pinja

Nimipäiviksi teen välillä lapsille kirjainkakun kääretortusta. Koko suvulle esim M-kakku kolmesta kääretortusta ja päälle kermavaahto-rahkaseosta sekä lapsen lempikarkkeja tai hedelmiä.Helposti kääretortuista syntyy myös E, T, A, F, H, L, V, N, 4 tai 7. Ainakin nyt nämä. Kääretorttuun väliin lapsen lempihilloa: esim. omenaa, mansikkaa, lakkaa tai mustaviinimarjahyytelöä.

• milla

Kyllä pitäis jo jotain syntyä noilla ideoilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe