Maastamuutto

4

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvot-kunniaan

Olen samaa mieltä, joka pakenee hätää omassa maassaan hätää kärsivät naiset ja lapset. autamme heitä, sotilaskarkurit takaisin, heidän kuuluu taistella vääryyttä vastaan,ei ole meidän asia laittaa kaikkien asioita kuntoon , ja ottaa tänne elintasopakolaisia, näin on meitäkin autettu aikoinaan. Meidän päättäjät vaan on kieroja,että tekevät VOKILLA bisnestä kantaväestön kustannuksella. Muista seuraavissa vaaleissa ketä olivat valmiita ottamaan näitä MATUJA ja samalla heikentämään vanhusten ja vähävaraisten kantasuomalaisten etuja, sieltä leikataan vielä, nämä hyväntekijät elää mitä suurimmassa sympioosissa tästä MATU jutusta.

• apin

Ei ole Suomea autettu mistään . Sotien aikana saatiin ruokaapuna USA:ta sianläskiä , sanottiin Wilssonin pinnaksi . Omat päättäjämme auttoivat Suomen kansaa silloin ja nyt samallalailla . Kansalta kerätyt kultaesineet , kuten vihkisormukset vietiin Tukholmaan piiloon , joilla piti hankkia aseita vihollistamme vastaan . Nykyään viedään konttikaupalla suomalaisten verorahoja kaiken maailman saarille .

• vbnmbmkfkfjldlkddfpfgf

Lukekaa ihmeessä Pauli Vahteran kirjoitus, siinä miettimistä monelle, varsinkin päättäjille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2159
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1360
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1308
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      914
    9. Riittääkö 50 euroa jos mennään syömään treffeillä

Ja haluaa tarjota?
      Ikävä
      122
      797
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82