Aivan ihana nainen

Ihannenainen

23

425

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prkleen_äijät

      Senkin pedofiili! Toivottavasti et bongaa koskaan mun tytärtäni tai oot päätä lyhyempi äijä!

    • Luolasukeltaja

      Kaartissa on sellainen misu kirjoilla, että valo kalpenee.

      Joe Bob

      (Reps)

    • Ei..ole..söpö

      Jotenkin noin "isoa" naista ei voi sanoa söpöksi. Söpö on esim. kissanpentu, ei iso ja lihava nainen. Tuo on pikemmin näyttävä.

      • OooWau

        Jos tuo on sinulle iso ja lihava, kannattaa ehkä yrittää vähän kasvattaa omaa massaa.

        Kerrankin oikea nainen, eikä mikään hernekeppi.


      • Ei..ole..söpö
        OooWau kirjoitti:

        Jos tuo on sinulle iso ja lihava, kannattaa ehkä yrittää vähän kasvattaa omaa massaa.

        Kerrankin oikea nainen, eikä mikään hernekeppi.

        No jos se on malli, niin luultavasti pituus huitelee siellä 180cm paikkeilla kuten niillä hoikilla ja siroillakin malleilla. Lisäksi tuo on ruumiinrakenteeltaan roteva ja vielä ylipainoinen, että joo - kyllä se on iso. Itse olen muuten nainen ja naisena tiedän senkin että ne on jotkut muut asiat jotka tekee naisesta "oikean naisen" kuin kilot ja sentit. Yhtälailla joku pienistä naisista pitävä voisi sanoa tuon olevan jo miehekkäissä mitoisssa, kun pituutta tosiaan on, ja painokin varmaan lähempänä 100 kg kuin 60 kg... Ja ennen kuin alat haukkua pieniä naisia toiveenasi loukata minua, niin en ole pieni. Olen pitkä.

        Ja mitä varten noin vittumaiseen tyyliin vastaat? Minähän sanoin vain, ettei söpöksi yleensä mielletä mitään isoa, vaan pieni olento tai asia. Vauvat ja kissanpennut on söpöjä eikä isokokoiset aikuiset ihmiset. Kaunis, seksikäs ja näyttävä hän varmasti on, muttei missään nimessä söpö.


    • Ihmettelyävaannyt

      Nimimerkille prkleen_äijät...mikä pedofiili ketjun aloittaja on muka? Ashely Graham on syntynyt v. 1987 eli on jo lähes 30v!

      • fghzgzfg

        Ikääntyvän suomifemakon mielestä alle viisikymppisistä naisista pitävät ovat pedoja.


    • ottaisin.panokaveriksi

      Täydellinen.

      • Voisinkatellaloputtomiin

        On se kyllä,mä en voi lakata tuijottamasta hänen kuvia. Jospas saisikin tuollaisen viereen joskus. lempeän, pehmeän.Uus tuttavuus mulle julkkiksena ja kyllä enempi kuin tervetullut. Siis vau.


    • Ihanatmuodot
    • hghghgjh

      Upean näköinen, eikä kait päässäkään pahemmin viiraa, arvot tuntuu olevan mimmillä kohillaan. Aivan fantsu NAINEN! Tuollanen naisen pitää olla, onpa luonnonki sanelema juttu että sopivasti pehmeyttä tarvii emännästä löytyä. Mun ihannenaisesta käy ulkoisesti, kyllä maar!

    • fjfjfjfjf

      En nyt sanoisi söpöliiniksi muutoin kuin kasvojen osalta...

      Ruumiinrakenteeltaan näyttää olevan melkoinen justiina, iso ja roteva emäntä. Mallina pituutta on varmaankin päälle 180, joten tuolla kropalla painoa löytyy takuulla lähemmäs 100 kiloa.

      • pyöreäjapehmeä

        Makunsa jokaisella, itse alkanut pitää vähän pyöreämmistä naisista.
        Kuvat saatta olla muokattujakin, sitä tehdään lähes poikkeuksetta kaikille julkaistaville kuville.


      • uijkhjgh
        pyöreäjapehmeä kirjoitti:

        Makunsa jokaisella, itse alkanut pitää vähän pyöreämmistä naisista.
        Kuvat saatta olla muokattujakin, sitä tehdään lähes poikkeuksetta kaikille julkaistaville kuville.

        Mä pidän kanssa pyöreämmistä. Iha kun se olisi jokin synti nykyään. Miks? En mitään superläskejä ihannoi,mut juuri tuollanen kuin kuvissa on TERVETTÄ. Naisessa pitää olla vähä ylimäärästä. Kysykää vaiks evoluutiolta taiks 1800-luvun alussa eläneiltä..


    • Sulotar-
      • Tekniikkasukeltaja

        Kieltämättä hieno kuva ja hieno malli.

        Ihan tässä itsekin innostuu.

        (Hihitystä)


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Kieltämättä hieno kuva ja hieno malli.

        Ihan tässä itsekin innostuu.

        (Hihitystä)

        Naisessa pitää olla monenlaista voimaa löytääkseen voimakkaan miehen niin kuin Joe Bob.

        (Reps)


      • Rocinante

        Surely, different strokes for different folks and I'll bet she's a fine lady...butt...

        ( Scratching head )


    • Ykkönen_

      Upee Nainen,on mistä ottaa kii ja itseluottamusta. Mun makuun!!!

      • Tekniikkasukeltaja

        Kyllä.

        En nyt kuitenkaan ihan heti lähtisi "ottamaan kiinni", vaan antaisin ensin silmieni tottua jo kohta perin arkiseksi käyvään näkyyn.

        Joe Bob on sen verran kokenut jamppa, että hän ei tee näissä asioissa virheitä.

        (Naurua)


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Kyllä.

        En nyt kuitenkaan ihan heti lähtisi "ottamaan kiinni", vaan antaisin ensin silmieni tottua jo kohta perin arkiseksi käyvään näkyyn.

        Joe Bob on sen verran kokenut jamppa, että hän ei tee näissä asioissa virheitä.

        (Naurua)

        Joe Bob ei myöskään liioittele. Nainen on muusa, ei lopputyö. Ja kaiken tämän taiteellisia sfäärejä hakevan oppisuunnan keskiössä on elämä itse. Se on esillä.

        Jos elää, näkee ja kokee.

        Toisinaan Joe Bobista tuntui, että vain hän ja hänen kehonsa olivat todellisia, sillä niissä molemmissa asui miellyttävä henki.

        (Naurua)


    • kotoperäisiä

      Laura Ruohola ja Kerttu Kotakorpi on samaa sarjaa, kauniita hyvillä muodoilla varustettuja hottiksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe