Kun ohitatte koiria lenkillänne, ettehän huido sauvoilla miten sattuu. Tänään toinen koirani sai sauvasta naamalleen, eikä edes anteeksipyyntöä tullut, vaikka kyseinen ihminen käntyi katsomaan että mihin se sauva osui. Mekään emme vie koko tietä, vaan koirat kulkevat pientareella, kokeintaan vieressäni tiellä, eli ei ole tilanpuutettakaan.
Katsottehan siis, että hieman varotte koiria!
Mekin otamme teidät huomioon, sekä muut ulkoilijat.... Suurin osa sauvailijoista ottaa kyllä koirat huomioon, kiitos siitä! Mutta ihan vaan kaikille muistutukseksi.
Hei sauvailijat!
4
1437
Vastaukset
- ihan
asiallinen kommentti, mutta muistetaanpa me koirailijatkin pitää nuo karvanaamat kurissa ja Flexit riittävän kireällä katumaisemissa
- Minkeli
Ei ole meillä ainakaan flexissä, mutta näitäkin löytyy, jotka antavat koiransa pomppia miten sattuu. Hyvin ikävää, koska pilaavat muidenkin koirailijoiden maineen, aivan kuten itse suutahdin ulkona sille tädille joka ei voinut edes anteeksi pyytää. Mutta sitä se elämä on.
- kun
Minkeli kirjoitti:
Ei ole meillä ainakaan flexissä, mutta näitäkin löytyy, jotka antavat koiransa pomppia miten sattuu. Hyvin ikävää, koska pilaavat muidenkin koirailijoiden maineen, aivan kuten itse suutahdin ulkona sille tädille joka ei voinut edes anteeksi pyytää. Mutta sitä se elämä on.
hiihtoladulla jossa selvästi kyltein kielletään koirien ulkoiluttaminen kaaduin alamäessä kun jonkun pässin hurtta ryykäsi eteen.. kyseistä elikkoa ihan väärässä paikassa ulkoiluttanut rupesi huutaa vouhottamaan minulle, jolta katkesi hiilikuitusauva (ei kovin halpa, sopii katsoa katalogeista mitä maksaa), että ei saa hiihtää niin kovaa! Kyllä on syytä koiran omistajien katsoa peiliin ja miettiä miksi monet ihmiset eivät voi sietää näitä ihmisen parhaita ystäviä pöljiä omistajiaan.
terv. kilpahiihtäjä, itsekin koiran omistava
ps. minun koirallani ei ole lupa paskoa jalkakäytäville jos vahinko sattuu luonnollisesti siivoan sen.. enkä myöskään änkeä hiihtoladuille tai pururadoille mustiani lenkittämään.. polkuja on metsät täynnä! - Hep
Minkeli kirjoitti:
Jostain se koulutus on aloitettava ja pennulle on niin pirun vaikee sanoo et koita pysyy siinä tien reunassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6258247Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3483168Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4142223- 1281347
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151245Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081155- 931103
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46933