Revontulessa elisan myymälä

nytsoneralla

Onko kenellekään muulle sattunut myyjäksi sellainen nuori mies, erittäin hyökkäävä ja tyly. Kävin asioimassa kyseisen herran kanssa ja vaikka lapseni eivät mitenkään erityisen arkoja ole, hekin säikähtivät kyseisen herran uhkaavaa pakkomyyntiä ja äänen korottamista.
Ilmoitin herralle monta kertaa, että en ole vaihtamassa liittymää, vaan asioin muun asian takia. Hän kovaan ääneen haukkui liittymäni ja korotti ääntä vihaisena ja jankkasi ja jankkasi. Siinä muutkin asiakkaat kyllä kuulivat, että minulla on kuulemma huono liittymä ja on typerää pitää sellaista.
Keräsin äkkiä pesueeni kasaan ja päätin, että koska liittymäni on huono, niin on varmaan muitakin firmoja, joista liittymän saan.
Melkoinen myyntitykki tosiaan, jos asiakkaiden pitää pelätä myyjää.

20

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei, ikävä kuulla, että myymälässä asioinnista oli jäänyt sinulle kurja mieli. Laitoin palautteesi eteenpäin kyseiseen myymäläämme, se käydään siellä läpi henkilökunnan kesken. Mukavaa syksyn alkua sinulle ja perheellesi!

      Anna-Kaisa / Palstatiimi
      http://elisa.fi/palsta

    • Kunnonpalvelua

      Olen kuullut muidenkin suusta, että siellä on huono palvelu. Kesällä siellä oli ollut nuori tyttö myyjänä. Oululainen mies oli käynyt lapselleen ostamassa kännykkää. Nainen oli ollut tympeä ja ei yhtään halukas esittelemään/palvelemaan. Mies oli sanonut ja lähtenyt, että ompahan niitä muitakin liikkeitä ja mennyt viereiseen liikkeeseen DNA, jossa oli sitten kännykän ostanut. Onneksi ei ole yhden liikkeen varassa!!!

    • palstattimilleasiaa

      Tämä varmaan sama kyseessä oleva naishenkilö sattui meille myös" palvelemaan", kun kävimme puhelimen ostossa ja tyhmät vielä ostimme sen sieltä ja purskahdimme nauruun kun selvisimme ulos sieltä. Kaikki meni suht hyvin siihen asti, kun myyjä lopuksi kertoi, että nyt heillä on tällainen asiakaskysely menossa ja sen jälkeen : osaako teistä jompikumpi lähettää tekstiviestin puhelimella. Emme meinanneet uskoa korviamme, kaksi täysijärkistä ja sen näköistäkin aikuista ihmistä. Aattelimme ekaksi palata takaisin käytävästä kysymään, et kysyikö hän tosiaan noin, vaan sit päätimme, et olkoot, eihän kaksi voi kuunnella samalailla väärin ja nyt kyllä pysymme pois sieltä ja suoraan DNa:lle muille asioille silloin ja sen jälkeen.Siellä on aina hyvä palvelu ja asiakas ei ole välttämättä tyhmä.

    • Sannamuori

      Pari vuotta sitten siellä oli tosi hyviä asiakaspalvelijoita. Minä vanhempi rouvashenkilökin kehtasin kysyä tyhmiä kysymyksiä ja sain pojilta aina hyvät vastaukset ja neuvot. Mutta nyt on tänä kesänä jotain muuttunut. Entisiä myyjiä ei näy, vaan näitä tiuskivia, ylimielisiä myyjiä. Onko elisalle tullut uusi myynti-idea. Kohtele asiakasta alentuvasti, tyrkytä ja jos ei onnistu, ivaa asiakasta ja julkisesti pane hänet naurunalaiseksi.
      Luuleeko elisa todellakin, että sillä tavalla saa asiakkaita lisää. Nuoret voivat luulla, ettei keski-ikäiset rouvat tiedä mistään mitään. Voi olla, ettei tiedäkään kaikkea, koska siksi sitä neuvoa kysytään. Mutta kun nolataan ihan kaikkien kuullen ja ivallisesti hymähdellään, niin se keski-ikäinen rouva, kenellä on varaa maksaa palvelustaan, hakee palvelun jostain muualta. Voi maksaa hiukan kalliimman liittymän ja puhelimen, koska elämä ei ole parista eurosta kiinni. Mutta maksaa siitä hyvästä palvelusta. Onneksi valinnanvaraa on liikkeissä ja liittymissä.
      Kaipaan niin niitä parinvuoden takaisia kivoja myyjiä, joiden kanssa oli helppo asioida. Nyt kierrän kyseisen liikkeen todella kaukaa.

    • kyykkyyn.ylös

      Pitääpä käydä huomenna ihan testimielessä muka katselemassa puhelimia. Minuahan ei joku ylimielinen nulikka kyykytä!

      • 1516152617526

        kerrohan sitten miten kävi.


      • kyykkyyn.ylös

        Kerrotaan! Toivottavasti kyseinen persläpi on huomenna töissä.


    • kilpailuttaja

      Elisa/Saunalahdella ylihintaiset puhelinliittymät.

      • Satakieli-liittymä

        Elä höpötä. Minulla ainakin on kyseisen operaattorin liittymät ja kilpaileville operaattoreille olen sanonut liittymiä tarjottaessa, etteivät he pysty samoihin hintoihin. Ovat joutuneet myöntämään, etteivät pysty. Palveluun liikkeessä olen tyytyväinen. Ja jos en olisikaan, en alentuisi täällä haukkumaan.


    • TavallinenNainen78

      Varsinkin ne J**i ja O**a on nämä ylimieliset. En ikinä enään osta tuolta mitään

    • Sutkeja.riittää

      Asioin Elisan liikkeessä muutama vuosi sitten. Minulla oli vanhanaikainen simpukka Nokia-kännykkä. En osannut itse ottaa puheviestimahdollisuutta pois ja menin sen vuoksi liikkeeseen. Siinä sellainen poika alkoi tutkia liittymääni ja myi minulle salaa tabletin. En nähnyt edes tablettia, koska se oli piilossa muka esitepapereiden alla olevassa laatikossa. Minua huijattiin oikein kunnolla. Kyseinen tabletti oli Samsung ja täynnä ongelmia. Sain sen lahjoitettua tyttärelleni. Itse olisin ostanut IPadin, jos tabletin ostaisin.En ole enää Saunalahden asiakas ja muutenkin jos menen johonkin puhelin tai kodinkonelikkeeseen otan kaverin mukaan, jotta ei huijattaisi. Kaikenlaisia vakuutuksia ja luottokortteja tukitaan ja valehdellaan minkä keritään. Täytyy olla tosi tarkkana, jotta ei tule jymäytetyksi. Jopa muutaman kympin kahvinkeittimeen tukitaan vakuutusta. En halua tapella vakuutusyhtiöiden kanssa ja pidän itselläni vain pakolliset vakuutukset.
      Kerronpa tässä samaan syssyyn tositarinan Iffin vakuutusakasta. Menin kysymään tapaurmavakuutusta. Hyvin lipevän näköinen myyjä alkoi esitellä minulle jotakin kirjekuorimallia, johon kuului tapaturma-,sairaus-,eläkejuttuja. Sitten aikoi pyytää Oulusta asiantuntijaa puhumaan minulle. Säikähdin todella, kun tämä myyjä sanoi lopussa:"Olisiko teillä heti maksaa 8000€ tämän vuoden puolella. " Silloin elettiin marraskuuta. Kyllä pitää olla tosi varovainen näiden sutkien kanssa..

    • mitz

      Myyjä oli vain jonkin verran peloissaan.
      Asiakaskin oli kirjoituksesta päätellen aika hyökkäävä.
      Anteeksi vain.

      • tattaddaaaa

        Jaaha, myyjä löysi palstan


    • HankiElämäTajuatko

      Yksi ja sana henkilö keksii täällö satuja. Hanki elämä!

    • palstattimilleasiaa

      Elisan myyjien kommentti tuo edellinen

    • pööökki

      Sopii kyllä myyjien tyyliin. Asiakas on aina väärässä

    • tyylilläpalveltu

      Asioin Roin liikkeessä 5.9.2016. Minua palveltiin asiantuntevasti ja asiakasta arvostaen. Myyjä puhui selko suomea. Ymmärsin jopa kaiken, mitä hän selitti. Asioin liikkeessa takuulla seuraavankin kerran, enkä poukkoile liittymäni kanssa sinne tänne.

    • palstattimilleasiaa

      Toivotaan, että he ovat saaneet asiakaspalautteen tämän palstan sekä Elisatiimin kautta ja parantavat palvelua ennekuin lähdöt valkenevat. minua ei vaan saa enää siihen liikkeeseeen takaisin eikä myöskään Elisalle yleensä. En myöskään poukkoile, pysyn DNA:lla

    • Iljettävää

      Ei ole hienoa, jos asiakaspalvelussa oleva myyjä purukumia mäiskyttää, kun asiakas asioi. Käytöstavat kadoksissa myyjällä.

    • TEPSII

      Olen joskus käynyt katselemassa puhelimia.Heti hyökkää joku kimppuun,että mikä liittymä sinulla on ja jne.jne. Kun ilmoitan,että en voi vaihtaa liittymääni,kun minulla on luottotietohäiriö,saan olla ihan rauhassa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1835
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      75
      1513
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1402
    4. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      29
      1337
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      307
      1337
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1142
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1069
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      987
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      949
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      858
    Aihe