Onko kenellekään muulle sattunut myyjäksi sellainen nuori mies, erittäin hyökkäävä ja tyly. Kävin asioimassa kyseisen herran kanssa ja vaikka lapseni eivät mitenkään erityisen arkoja ole, hekin säikähtivät kyseisen herran uhkaavaa pakkomyyntiä ja äänen korottamista.
Ilmoitin herralle monta kertaa, että en ole vaihtamassa liittymää, vaan asioin muun asian takia. Hän kovaan ääneen haukkui liittymäni ja korotti ääntä vihaisena ja jankkasi ja jankkasi. Siinä muutkin asiakkaat kyllä kuulivat, että minulla on kuulemma huono liittymä ja on typerää pitää sellaista.
Keräsin äkkiä pesueeni kasaan ja päätin, että koska liittymäni on huono, niin on varmaan muitakin firmoja, joista liittymän saan.
Melkoinen myyntitykki tosiaan, jos asiakkaiden pitää pelätä myyjää.
Revontulessa elisan myymälä
20
1086
Vastaukset
Hei, ikävä kuulla, että myymälässä asioinnista oli jäänyt sinulle kurja mieli. Laitoin palautteesi eteenpäin kyseiseen myymäläämme, se käydään siellä läpi henkilökunnan kesken. Mukavaa syksyn alkua sinulle ja perheellesi!
Anna-Kaisa / Palstatiimi
http://elisa.fi/palsta- Kunnonpalvelua
Olen kuullut muidenkin suusta, että siellä on huono palvelu. Kesällä siellä oli ollut nuori tyttö myyjänä. Oululainen mies oli käynyt lapselleen ostamassa kännykkää. Nainen oli ollut tympeä ja ei yhtään halukas esittelemään/palvelemaan. Mies oli sanonut ja lähtenyt, että ompahan niitä muitakin liikkeitä ja mennyt viereiseen liikkeeseen DNA, jossa oli sitten kännykän ostanut. Onneksi ei ole yhden liikkeen varassa!!!
- palstattimilleasiaa
Tämä varmaan sama kyseessä oleva naishenkilö sattui meille myös" palvelemaan", kun kävimme puhelimen ostossa ja tyhmät vielä ostimme sen sieltä ja purskahdimme nauruun kun selvisimme ulos sieltä. Kaikki meni suht hyvin siihen asti, kun myyjä lopuksi kertoi, että nyt heillä on tällainen asiakaskysely menossa ja sen jälkeen : osaako teistä jompikumpi lähettää tekstiviestin puhelimella. Emme meinanneet uskoa korviamme, kaksi täysijärkistä ja sen näköistäkin aikuista ihmistä. Aattelimme ekaksi palata takaisin käytävästä kysymään, et kysyikö hän tosiaan noin, vaan sit päätimme, et olkoot, eihän kaksi voi kuunnella samalailla väärin ja nyt kyllä pysymme pois sieltä ja suoraan DNa:lle muille asioille silloin ja sen jälkeen.Siellä on aina hyvä palvelu ja asiakas ei ole välttämättä tyhmä.
- Sannamuori
Pari vuotta sitten siellä oli tosi hyviä asiakaspalvelijoita. Minä vanhempi rouvashenkilökin kehtasin kysyä tyhmiä kysymyksiä ja sain pojilta aina hyvät vastaukset ja neuvot. Mutta nyt on tänä kesänä jotain muuttunut. Entisiä myyjiä ei näy, vaan näitä tiuskivia, ylimielisiä myyjiä. Onko elisalle tullut uusi myynti-idea. Kohtele asiakasta alentuvasti, tyrkytä ja jos ei onnistu, ivaa asiakasta ja julkisesti pane hänet naurunalaiseksi.
Luuleeko elisa todellakin, että sillä tavalla saa asiakkaita lisää. Nuoret voivat luulla, ettei keski-ikäiset rouvat tiedä mistään mitään. Voi olla, ettei tiedäkään kaikkea, koska siksi sitä neuvoa kysytään. Mutta kun nolataan ihan kaikkien kuullen ja ivallisesti hymähdellään, niin se keski-ikäinen rouva, kenellä on varaa maksaa palvelustaan, hakee palvelun jostain muualta. Voi maksaa hiukan kalliimman liittymän ja puhelimen, koska elämä ei ole parista eurosta kiinni. Mutta maksaa siitä hyvästä palvelusta. Onneksi valinnanvaraa on liikkeissä ja liittymissä.
Kaipaan niin niitä parinvuoden takaisia kivoja myyjiä, joiden kanssa oli helppo asioida. Nyt kierrän kyseisen liikkeen todella kaukaa. - kyykkyyn.ylös
Pitääpä käydä huomenna ihan testimielessä muka katselemassa puhelimia. Minuahan ei joku ylimielinen nulikka kyykytä!
- 1516152617526
kerrohan sitten miten kävi.
- kyykkyyn.ylös
Kerrotaan! Toivottavasti kyseinen persläpi on huomenna töissä.
- kilpailuttaja
Elisa/Saunalahdella ylihintaiset puhelinliittymät.
- Satakieli-liittymä
Elä höpötä. Minulla ainakin on kyseisen operaattorin liittymät ja kilpaileville operaattoreille olen sanonut liittymiä tarjottaessa, etteivät he pysty samoihin hintoihin. Ovat joutuneet myöntämään, etteivät pysty. Palveluun liikkeessä olen tyytyväinen. Ja jos en olisikaan, en alentuisi täällä haukkumaan.
- TavallinenNainen78
Varsinkin ne J**i ja O**a on nämä ylimieliset. En ikinä enään osta tuolta mitään
- Sutkeja.riittää
Asioin Elisan liikkeessä muutama vuosi sitten. Minulla oli vanhanaikainen simpukka Nokia-kännykkä. En osannut itse ottaa puheviestimahdollisuutta pois ja menin sen vuoksi liikkeeseen. Siinä sellainen poika alkoi tutkia liittymääni ja myi minulle salaa tabletin. En nähnyt edes tablettia, koska se oli piilossa muka esitepapereiden alla olevassa laatikossa. Minua huijattiin oikein kunnolla. Kyseinen tabletti oli Samsung ja täynnä ongelmia. Sain sen lahjoitettua tyttärelleni. Itse olisin ostanut IPadin, jos tabletin ostaisin.En ole enää Saunalahden asiakas ja muutenkin jos menen johonkin puhelin tai kodinkonelikkeeseen otan kaverin mukaan, jotta ei huijattaisi. Kaikenlaisia vakuutuksia ja luottokortteja tukitaan ja valehdellaan minkä keritään. Täytyy olla tosi tarkkana, jotta ei tule jymäytetyksi. Jopa muutaman kympin kahvinkeittimeen tukitaan vakuutusta. En halua tapella vakuutusyhtiöiden kanssa ja pidän itselläni vain pakolliset vakuutukset.
Kerronpa tässä samaan syssyyn tositarinan Iffin vakuutusakasta. Menin kysymään tapaurmavakuutusta. Hyvin lipevän näköinen myyjä alkoi esitellä minulle jotakin kirjekuorimallia, johon kuului tapaturma-,sairaus-,eläkejuttuja. Sitten aikoi pyytää Oulusta asiantuntijaa puhumaan minulle. Säikähdin todella, kun tämä myyjä sanoi lopussa:"Olisiko teillä heti maksaa 8000€ tämän vuoden puolella. " Silloin elettiin marraskuuta. Kyllä pitää olla tosi varovainen näiden sutkien kanssa.. - mitz
Myyjä oli vain jonkin verran peloissaan.
Asiakaskin oli kirjoituksesta päätellen aika hyökkäävä.
Anteeksi vain.- tattaddaaaa
Jaaha, myyjä löysi palstan
- HankiElämäTajuatko
Yksi ja sana henkilö keksii täällö satuja. Hanki elämä!
- palstattimilleasiaa
Elisan myyjien kommentti tuo edellinen
- pööökki
Sopii kyllä myyjien tyyliin. Asiakas on aina väärässä
- tyylilläpalveltu
Asioin Roin liikkeessä 5.9.2016. Minua palveltiin asiantuntevasti ja asiakasta arvostaen. Myyjä puhui selko suomea. Ymmärsin jopa kaiken, mitä hän selitti. Asioin liikkeessa takuulla seuraavankin kerran, enkä poukkoile liittymäni kanssa sinne tänne.
- palstattimilleasiaa
Toivotaan, että he ovat saaneet asiakaspalautteen tämän palstan sekä Elisatiimin kautta ja parantavat palvelua ennekuin lähdöt valkenevat. minua ei vaan saa enää siihen liikkeeseeen takaisin eikä myöskään Elisalle yleensä. En myöskään poukkoile, pysyn DNA:lla
- Iljettävää
Ei ole hienoa, jos asiakaspalvelussa oleva myyjä purukumia mäiskyttää, kun asiakas asioi. Käytöstavat kadoksissa myyjällä.
- TEPSII
Olen joskus käynyt katselemassa puhelimia.Heti hyökkää joku kimppuun,että mikä liittymä sinulla on ja jne.jne. Kun ilmoitan,että en voi vaihtaa liittymääni,kun minulla on luottotietohäiriö,saan olla ihan rauhassa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850