Onko se niin vaikeaa?

inhaa

Kunnioittaa varatun suhdetta ja perhettä?

Tuntuu aika monelle olevan mukava harrastus tehdä kiusaa ukkomiehille. Ilmeisesti maailma on täynnä empatiakyvyttömiä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä hyvän käytöksen mallia, eivätkä osaa arvostaa ihmisten hyvinvointia ja parisuhteita. Itsekkyys kukoistaa maailmassa, ikävä kyllä.

40

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö sinua kiusaa ajatus, että ainoa syy ukkomiehen (tai kenen tahansa parisuhteessa olevan) uskollisuuteen on pettämismahdollisuuden puute?

Toki tiedostan, että syylliseksi on helpompaa projisoida se vieras, kun itse halittu kultsipuppeli.

• PetturitNettiin

Jos kakkosiksi ehdoin tahdoin ryhtyviä naisia ei olisi, olisi kultsipuppeleillakin hankalampaa.
        Se on kuitenkin toiselta varastamista, kuin kävisi toisen ruokakaapilla tai pankkitilillä ottamassa vähän omiin tarpeisiin.
        Vastenmielistä.

• PetturitNettiin kirjoitti:

Jos kakkosiksi ehdoin tahdoin ryhtyviä naisia ei olisi, olisi kultsipuppeleillakin hankalampaa.
        Se on kuitenkin toiselta varastamista, kuin kävisi toisen ruokakaapilla tai pankkitilillä ottamassa vähän omiin tarpeisiin.
        Vastenmielistä.

Minusta ajatus toisen ihmisen "omistamisesta" on vastenmielinen.

Minä kun ajattelen, että jos joku onnistuisi Rouva Ratikan vokottelemaan, niin se olisi RR:n vika, koska hänhän se on luvannut minulle uskollinen olla, ei se toinen mies. Ja sen jälkeen minä ennemminkin antaisin lisää vauhtia kuin yrittäisin kiinni pitää. En minä halua elää ihmisen kanssa, joka ei halua minua. Eikös olekin simppeliä?

Tosin niinhän sitä ennenkin pantiin akka kesäksi paksuksi ja talveksi piilotettiin töppöpset...

• PetturitNettiin
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minä kun ajattelen, että jos joku onnistuisi Rouva Ratikan vokottelemaan, niin se olisi RR:n vika, koska hänhän se on luvannut minulle uskollinen olla, ei se toinen mies. Ja sen jälkeen minä ennemminkin antaisin lisää vauhtia kuin yrittäisin kiinni pitää. En minä halua elää ihmisen kanssa, joka ei halua minua. Eikös olekin simppeliä?

Tosin niinhän sitä ennenkin pantiin akka kesäksi paksuksi ja talveksi piilotettiin töppöpset...

Aika ontolta kuulostaa tuo aina esille tuotava "omistussuhde" vänkääminen.
        Käytännössä olen havainnut, että kaikilla, joilla on asiasta jotain nokan koputtamista, on myös oma lehmä ojassa.

Aika ontolta kuulostaa tuo aina esille tuotava "omistussuhde" vänkääminen.
        Käytännössä olen havainnut, että kaikilla, joilla on asiasta jotain nokan koputtamista, on myös oma lehmä ojassa.

Tarkoitat vissiinkin omaa uskottomuutta? Jos näin, niin olet pahasti väärillä jäljillä. Minä olen taatusti niin nopea käänteissäni, että ehtisin jättää ennen kuin pettää. Tosin eipä ole moiseen ollut 16 vuoteen tarvetta.

• PetturitNettiin
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tarkoitat vissiinkin omaa uskottomuutta? Jos näin, niin olet pahasti väärillä jäljillä. Minä olen taatusti niin nopea käänteissäni, että ehtisin jättää ennen kuin pettää. Tosin eipä ole moiseen ollut 16 vuoteen tarvetta.

Oman vastuunsa ulkoistavat ihmiset samalla logiikallaan rullaisivat ratikallaan kaikki kanssaliikkujat "Ei ole mun kakara, opettaisivat omansa paremmin."

Minä en ole se, joka kusee muitten muroihin, enkä halua ollakaan.

Oman vastuunsa ulkoistavat ihmiset samalla logiikallaan rullaisivat ratikallaan kaikki kanssaliikkujat "Ei ole mun kakara, opettaisivat omansa paremmin."

Tästä asiasta tuskin koskaan tulemme olemaan samaa mieltä.

Jäi puolet viestistä pois.

Minusta vika on ratikkakuskin, sinusta myös ratikalla, koska oli osallisena onnettomuuteen.

• "Eikö sinua kiusaa ajatus, että ainoa syy ukkomiehen (tai kenen tahansa parisuhteessa olevan) uskollisuuteen on pettämismahdollisuuden puute?"

Noh..noh.. Eipäs yleistetä tai projisoida omaa persoonaa/luonnetta kaikkia koskevaksi.. ;P

• Ratikkakuski kirjoitti:

Tämä kommentti taas oli Viimetteen päälle asiaa.. tosin riippuu hieman tilanteesta ja asianyhteydestä miten asiat ovat menneet.. joskus myös voi olla tilanteita, että se toinenkin osapuoli voisi olla enemmän tai vähemmän palautteen tarpeessa.. vaikka vain sanallisen sellaisen.. vaikka mitään konkreettista Äksöniä ei olisi vielä tapahtunutkaan.. eikä se aina konkreettista Äksöniä tarvitsekaan, jos/kun huomaa, että tämä taisi olla tässä ja on parempi puhaltaa peli poikki.. ;P

• HyvinValittuHermanni

Kun ottaa pettäjän kumppanikseen, pettäjän myös saa. Eikä ihminen siitä muuksi muutu.

• vaikeaa

Eikös se ole tasan yhtä vaikeaa kuin pihtaaminen. Onko se niin vaikeaa olla pihtaamatta?

• Luolasukeltaja

Varaus sanana on suhteellisen ontto. Ihminen voi varata jotain jostain. Ja kun hän sitten (joskus) saapuu hakemaan sitä, se on jo myyty.

Aika yleistä.

Taas jos esittää halukasta marttyyriä on kuin Liisa, joka tipahti kesken korttipelin saluunaan.

(Hihitystä)

• Juupatijuup

Mitä kunnioittaa varattu joka häiriköi sinkkujen palstalla? Normaali elämässäkin se tunkee alueille mitkä ei sille kuulu. Ja ihan ykkönen sen täytyy loistaa kalifina sillä narsisti on heti kateellinen jos muut pitävät hauskaa. Et. Pysykää nasset siellä omissa suhteessanne älkää häiriköikö muita, jos kuitenkin on ongelmia nii menkää terapeutille älkääkä muille ongelmianne jakako. Nolot itsetyydyttäjät.

• JotainRajaaaHei

Siis täh, ei mua vittujakaan kiinnosta seurustelevien ongelmat haha! :)

• Ikis__M

Kylläpä luulen että useimmiten noissa varattujen sortumistapauksissa ne on juuri ne varatut jotka tekee aloitteen sinkun suuntaan. Voihan se ukkosi selitellä ihan mitä vaan lämpimikseen mutta fakta on se että se siinä on porttia avannut ensiksi jos on ryhtynyt sinkun kanssa vehtaamaan.

• marmelaadia73

Onko se niin vaikea kunniottaa sinkkujen valinnan vapautta? Mitä mulle kuuluu jonkun tuntemattoman ihmisen asiat jos mulla ja panokaverillani on halu luoda hyvä seksisuhde. Se on meidän juttu, ei kuulu muille. Hoitakaa te oma juttunne.

• KollektiivinenMoraali

Moraali puuttuu kehittymättömiltä ihmisiltä, normaalisti se kehittyy teini-iän jälkeen, kaikilla ei milloinkaan.
        Siksi maailma on niin paska paikka, selkäänpuukottajien paratiisi.

• Luolasukeltaja
        KollektiivinenMoraali kirjoitti:

Moraali puuttuu kehittymättömiltä ihmisiltä, normaalisti se kehittyy teini-iän jälkeen, kaikilla ei milloinkaan.
        Siksi maailma on niin paska paikka, selkäänpuukottajien paratiisi.

Höpö höpö

Moraali on synnyinlahja. Itse katselin Teemalta dokkaria, jossa testattiin pikkulasten (3v) moraalia. Hekin erottivat oikean väärästä ja epäoikeudenmukaisen vääryydestä.

No ei siinä mitään, mutta kun simpanssitkin.

(Naurua)

• KollektiivinenMoraali
        Luolasukeltaja kirjoitti:

Höpö höpö

Moraali on synnyinlahja. Itse katselin Teemalta dokkaria, jossa testattiin pikkulasten (3v) moraalia. Hekin erottivat oikean väärästä ja epäoikeudenmukaisen vääryydestä.

(Naurua)

Olen myös nähnyt dokkarin, jossa todettiin rotilla olevan empatiaa enemmän kuin ihmisillä.

Siksi maailmalla käytetään lapsisotilaita, koska moraalinsa ei ole vielä TÄYSIN kehittynyt.

Sen höpöhöpön osaat itse paremmin.

• valtakunta
        Luolasukeltaja kirjoitti:

Höpö höpö

(Naurua)

Voin kertoa sen että tutkimukset todistaa väestöliiton sivulta että moraali kasvaa lapsen kasvun myöhemmässä vaiheessa. Sen vuoksi kasvatus on tärkeä. Poikkeuksia aina on lapsissa kun toisilla kasvaa jo aikaisemmin. Näin sivulta.

• Mitäs_Jos

se ukkomies ei itse tajua arvostaa omaa perhettään, vaan flirttailee ympäriinsä. Onhan siinä miehessäkin jotakin mätää. Omassa suhteessa luotan enemmin muihin naisiin, kuin omaan mieheeni.

• ToredadooriAinaValmisOn

Mutta joskus on vaan niin jännää saada vierasta pillua..se on uutta..!! Se kairaa palleista spermat ulos kuin höyryvasara!! Uusi pillu on miehelle kuin punainen vaate!!

• Eiluottamusta

Moraalitonta puhetta. Rappiolla olevien mielettömyyttä.

• FLÖewlfefsdkmklsdf

Minulla ukkomiehenä on loistava vastaus tähän. Jätän naisen ennenkuin tutustun uuteen. En jaksa katsella kovin kauaa törttöileviä ja omistushaluisia naisia jotka rajoittavat elämääni vaan laitan heidät kiertoon ENNEN kuin tapaan sen nuoremman ja kauniimman ja fiksumman joka olisi vaarassa "vampata" minut huonolta kumppanilta.

Tällä tavalla säästän kumppaniltani kaikenlaiset pettämisahdistukset (kun jättää ei petä. Tosin sivuoireena jotkut menneet tapaukset eivät ole vieläkään kartalla miksi suhde oikeastaan loppui.) - sekä myös tutustuminen siihen uuteen on mukavampaa koska ei ole "kolmatta pyörää" kotona sekoilemassa.

Tällä tavalla toimimalla välttää pettämisen kaikki negatiiviset piirteet ja pystyy nauttimaan uuden kumppanin kautta saavutettavista hyödyistä :) Jotkut varmaan kaipaa jotain "jännitystä" - itse en sellaisesta paljoa perusta.

Hyvää syksynalkua sinnekin.

Terveisin,
      Umpi-Uskollinen Totaali-Kusipää

• Kakkoneneiosaalukea

Jos toiselle ei kerrota rehellisesti mikä on oma tausta ei ole kakkosen syy että alkaa suhteeseen. Mutta jos kakkonen tietää esim. Fb naimisissa ja siitä huolimatta alkaa suhteeseen yleistä on että ei kunnioita toisen suhdetta ja jatkaa kiusaamista.

• ex-sönkkö

No jollain se kiusaaminen voi tulla siitä, että sitä yksinkertaisesti vituttaa kun ei saa itselleen sitä mitä toisella on. Jonkinlaista kateutta ja halua härkkiä kiusaksi suhde nurin. Mutta sittenkin vastuu jää varatuille osapuolille. Ne voi tehdä siitä lopun, kiusaajat ulos elämästä ja huomiotta.

• Jjkliyygghjk

Ymmärrän kyllä pahan mielesi,mut mies se on sun aviomiehesikin. Jos hottis sinkku tulee vastaan rappukäytävässä esim treenivaattessa ja itelläsi on naama norsunvllä ja/tai viistoista kiloa ylipainoa, niin voitko oikeastaan sinkkua syyttää,jos kuola valuu?
      Jotkut toki pokailevat tinderissä varattuja ja hehän ovat täysin sitä itteensä,siinä olen samaa mieltä,en ite koskis varattuun,enkä ees flirttaile kenet tiedän varatuksi. Usein kuitenkin ihan normaali sosiaalinen käytöskin on uhka parisuhteessa elävälle.
      Ihan turha kuitenkaan yleistää tai syytellä. Sitä,et miehet tykkää katella kauniita naisia varattuinakin,et voi estää. Voit ainoadtaan tehdä itsestäsikin katseen kohteen.

• Kukinvalitsee

Kannattiko norsua ottaa katkera ukkomies!

• Kukinvalitsee kirjoitti:

Kannattiko norsua ottaa katkera ukkomies!

Moni on ottanut keijukaisen, joka muuttuu norsuksi. :-)

• ex-sönkkö

Lähtisin miettimään, että miksi se varattu kokee tarvetta pettämiseen. Eikä osaa arvostaa omaa suhdettaan ja perhettään. Ja jos sille syylle ei ole mitään korjaavaa tehtävissä, varattu edelleen mielii pettämään niin eiköhän sen silloin kannata päästää ihan suosiolla vapaaksi. Menköön, jos kerran tekee mieli mennä.

Itse ainakin kaikesta pettymyksestä huolimatta antaisin semmoisen mennä, joka ei kykene olemaan mulle uskollinen eikä arvosta meidän suhdetta helpon pillun vertaa enempää. Se on helpponsa silloin ansainnut, mutta ei minua.

• Mistä muualta sinkkunaiset miehiä itselleen voisivat saada, koska kaikki sinkkumiehet on joko sitoutumiskyvyttömiä tai kelvottomia?

• valtakunta

Noh jos lähtee matkaas niin lähtee toisenkin sinkkunaisen. Mutta totuus on ettei sinkkumiehet palstalla mitä olen nähnyt on enemmänkin itsekkäitä muutaman parisuhteen itsekkään miehenkin nähnyt.🤣 on täällä muutama jonka voisin ottaa parisuhteen markkinoihin "nuuskamuikkunen" yksi mutta luulen että sekin nähnyt arvonsa ettei kenenkään moraalittoman sinkkunaisen mukaan lähden.

Lihavia arvioidaan miten ihmeessä sitten normiäijää voi ihastella jos käytöstavat ovat kuin huonosti käyttäytyvä "jännämiehen".
        Kyllä minullekin riittäisi oma personatraynerin mutta meillä ukolla ei ole aikaa eikä rahaa. Mutta esim niin kuin minä kuolen aiemmin painon takia kun sairaudet vie hengen.

• muaniinvihastuttaa

Joka palstalla saa lukea tuota paskaa että sinkut tunkee toisten parisuhteeseen. Kai sä fiksuna tajuat, ettei kenenkään parisuhteeseen pääse väliin ellei se suhteessa oleva näytä vihreää valoa? Tehdä kiusaa ukkomiehille? Mykäksikö ne miehet muuttuu avioliiton myötä jos eivät saa sanottua, että mä olen varattu, jätä mut rauhaan?
      Mua ottaa päähän vaimojen viksutus, että ukko petti vaikka ei olisi halunnut. Ja että käryn käytyä se kakkonen vaan roikkuu ukossa, ei ymmärrä päästää irti. Jokainen ihminen pettää ihan omasta halustaan. Mikä siinä on vaikeaa tajuta? Se vieras kyllä päästää varmasti irti kiusaamatta tai muutoin häiriköimättä, jos se ukkomies tekee selväksi että tää oli tässä. Vituttaahan se tietenkin tajuta, että elää pettäjän kanssa. Mutta turha siitä on vieraita syyttää. Toru sitä ukkoasi. Ja pyydä, että jättää meidät sinkut rauhaan. Pyydä myös, että on rehellinen kohtaamalleen vieraalle naiselle. Pyydä kertomaan suoraan oma siviilisäätynsä. Kerro myös hänelle, ettei ole sopivaa viksuttaa huonosta liitosta, pihtaavasta muijasta kotona. Seksiähän se sunkin ukkosi kerjää tuolla ruikutuksella.
      Mä kerran erehdyin luottamaan mieheen, jolla olikin jo puoliso. Vakuuttavasti kertoi olevansa eronnut. Tapailtiin hyvin pitkään ennenkuin mentiin sänkyyn. Mä olin onneni kukkuloilla että nyt löysin aarteen, tuosta en päästä irti. Kunnes paljastuikin, että miehellä oli puoliso. Hirvittävä pettymys minulle. Ajattelin kuitenkin, että mitä tuosta, itseppähän tietää mitä tekee ja tapailu jatkui.
      Sitten kävi käry. Mies kertoi mulle tapahtuneesta ennenkuin sain vaimolta viestin. Mä luulin, että tää oli tässä. Meni kauan aikaa kun mies taas otti yhteyttä. Mä olin hyvin hämmästynyt. Mies selitteli, että piti antaa pölyn laskeutua ja saada puoliso rauhoittumaan.
      Mitä tästä opimme? Pettäjä ei karvoistaan pääse eikä edes halua päästä. Ihan turhaa puolisoiden natista, että kakkoset roikkuu ja kiusaa. Pettäjät selittelee vaan asiat kotona niin. Avaahan silmäsi ennekuin syytät meitä sinkkuja kaikesta.

• valtakunta

Noh omani mies kokee muut naiset ei sopivina ja oli viime yönä lauennut 2 kertaa kerran aktilla sanoi "melkein kolme eli 2.5 kertaa". koki taas ihanaksi 5minuutin aktiksi. Joudun poikkeaa suihkussa ei halunnut että heti menen.

Olen taas ihan kiimoissa -huh

Mutta nythän pystyn tekee meidän 6lapsen kun on tietoinen.otin hampaat pois karvahirviöltä😍

• mahtavahomma

Miten se sinkku sitä miestä kiusaa? Flirttailee, tekee sopimattomia ehdotuksia? On siinä miesparka pulassa kun vieraat naiset ahdistelee. Ilmeisesti mitä ihanin mies kun kaikki naiset siitä tykkää? Ole ylpeä hänestä.
      Mutta tuossahan on sinkuille uusi velvollisuus entisten lisäksi, pitää huolta ukkomiesten moraalista. Aivan mahtavaa.

• valtakunta

Ei se auta kuin soittaa poliisille ahdistelijasta🤣

• Aisurintekijä

Onhan se nyt aivan erityinen lisäbonus siihen pillunsaantiin, kun tietää tehneensä jostain "varatusta" pellestä aisankannattajan. Ja voi panna paljaalla, koska ei tarvi elatusmaksuja maksaa, vaikka ämmä lipsahtaisi tiineeksi, koska aisuri luulee pentuja omikseen.

• onpirunvaikeaa

On se pirun vaikeaa, etenkin kun ne parisuhteessa olevat eivät itse muista mikä on sopivaa käytöstä heille ja mikä ei. Vihreää valoa näyttävät. Ja mikäs siinä, seksistähän noissa jutuissa on enimmäkseen kysymys. Saa sinkkukin joskus. Ja tuskin kukaan siinä aktin aikana ajattelee toisen puolisoa tai perhettä. Puolisot ja perhe unohdetaan, samoin kuin se parisuhteessa oleva tekee. Se on pelkkää intohimoa.
      Lähtökohtaisestihan sun kysymys on osoitettu ihan väärälle kohderyhmälle. Eikö olisi järkevämpää lähteä purkamaan asiaa parisuhteessa olevan kanssa? Miksi hän ei kunnioita eikä arvosta puolisoaan niin ettei anna kenenkään viekoitella ja kiusata itseään. Onko parisuhteessa olevat niin idiootteja, etteivät osaa sanoa että älä kiusaa mua?
      Tietenkään ne eivät ole. Ne nauttii siitä ulkopuolisten huomiosta. Käry kun käy niin johan on kiusaajien kohteeksi joutunut. Niinkö se sunkin puoliso sulle sanoi?

• Vitustako sitä tietää että onko joku naaras rengastettu vai ei?

En tiiä välittäsinkö.

Ei mulla ole tarvetta varastaa kenenkään naista..

Semmoset tarpeet kertoo lievästä alemmuuskompleksista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      600
      2136
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1078
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      19
      1008
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      887
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      79
      795
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65