Olen "jussi juttu" Aiheita keskustelunavaukseen!

jussijuttu

Mistäs keskusteltaisiin, . Kommenttejaen ole täällä ennen ollut On viikonloppu ja mullakin viihdettä päällä, muutama siideri, olutta, viinipullo. Tuleeko sillä kommenttia. Vai pitääkö mennä nukkumaan? Minä vastaan, kunhan kommentoit. Tää on mun eka kerta tälläpalstalla, Juttuu kehiin, vaikka huumorilla.

30

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erittäin.Rasisti

      Eka....Älä valehteleä! Toka, siitä lähetään!

    • Raa-järvi

      Keskusteluaiheita Kemijärvellä:

      1. Suomun kehitys ja Suomun toimintakeskus
      2. Kunnallispolitiikassa riitakysymykset
      3. Uusi sellutehdashanke paikallisien voimien tuella
      4. Ufo-havainnot
      5. joulunavauksen ohjelman suunnittelu
      6. keksikää lisää..
      7. erikoiset kylät, kuten Tonkopuro ja Misi

      • jussijuttu

        Minä keksin. Keitin aamulla kananmunia. Miten ne tulisi keittää? Pitääkö laittaa kiehuvaan vai kylmään veteen. ? Miksi kuori ei irtoa helposti keitetyistä kananmunista?


    • Syyspäivä

      Komia on syyspäivä Kempassa.

    • dghyujjh

      Talvi on tulossa

      • syrjitäänkö

        Keskustellaan vaikka siitä, pitäisikö jatkossa Kemijärvellä vaalipaneeleissa kutsua ehdokkaat tasapuolisesti vai saako syrjiä syntyperäisiä ehdokkaita kutsuissa? Kannatatteko reilua oikeutta vai ihmisten eriarvoisuutta?


      • alkakaapuhua

        Joko keskustellaan hei!


    • ufo-suomu-tehdas

      keskustellaan vaikka Suomusta, ufoista tai paikallispoliitikkojen tehtaasta!

      • jussijuttu

        Uskooko joku ufoihin? En minä ainakaan. Ihan naurattaa.


      • Suomun-lähetti

        Kemijärvellä ufo ei tarkoita välttämättä avaruuden asukkaita, siis ulkopuolelta Maa-planeetan. Kyse on mystisestä kulttuurista, tunnemme yhteyden kosmokseen. Suomulla voisi olla paranormaalit ufopäivät yms., ei oikeasti ole täällä mitään humanoideja käynyt, se on satua, mutta kaunis uni, UFO-unelmia tarjoaa sinulle ystävä, Kemijärven kaupunki. Ihmisen rajojen etsintää, voimautumista, Kemijärven laidoilla, laitakaupungillakin. Mene Suomulle, huuda ilmaan juostessasi UU-UU, OLENKO MINÄ UFO? Se on vertauskuva, iloitse siitä, että meidän kaupungin voima on sen outous. Ufo elää jokaisessa meissä, hulluus on voima Kemijärven.

        HOX! Avaruusmiehiä ei ole nähty Kemijärvellä tms., ne ovat satua, huu-haata, mutta se on osa meidän tarinaa ja hyvä bisnes! En ole ufo-hörhö, en ole nähnyt humanoideja enkä usko niitä käyvän täällä jne.


    • yksiainakin

      On Kempassa se mäskisäkki joka uskoo ufoihin.

      • Misintapaus

        Misin kylässä oli ufohavainto ja kymmeniä näkijöitä. Nuoria sotilaita, ei mätisäkkejä! Lukekaa kunnolla! Googlaa Misi ja Ufot! ONKO JUSSI JUTTU käynyt Misissä? Mystinen kuin Tonkopuro!


    • Kuusenlatvatähtijokielle

      Ruotsin liikennevirasto kieltää joulukadut
      Ruotsin televisio on ilmoittanut Ruotsin liikenneviraston kieltävän katujen adventti- ja jouluvalot. Tänä vuonna ympäri Ruotsia monet pienet kaupungit pysyvät pimeinä.
      Miten suomessa?

      • ootkohullu

        No uskotko ufoihin, vai joulupukkiin ?


      • joulujapukki

        Joulunavauksesta oli keskustelua, kuka vastaa järjestelyistä? Kenen tehtävä on päättää, kuka puhuu avauksessa? Onko poliittinen viesti?

        Ken tietää - Häh? Mikä laulu?


    • onko.tässä

      Hei Jussi Juttu!
      Minä olen Hassu Hattu!

      Esitän, että keskustelemme kysymyksestä: Miten Kemijärvestä tulee matkailun suurkohde.

      Tähän asti palstalla on esitetty seuraavia asioita:
      1. Ent. sellutehtaan paska-allas toi harvinaisten lintujen bongaajia paikalle
      2. Tonkopuron kylä on mystinen ja sinne tulee ihmisiä (ei selitetty tarkemmin)
      3. Suomun keskus (aloitetta ei löydy kaupungin kotisivuilta)
      4. Ufojen katseluretkiä (paikallinen ufotutkija ilmoitti, ettei ole esittänyt)
      5. Juujärven ihmeelliset maisemat

      Onko tässä Kemijärven matkailun tulevaisuus?

      • jussijuttu

        Hei Hassu Hattu!

        Joku totesi aikaisemmin ufoista, että ne eivät ole käveleviä olentoja ulkoavaruudesta. Ufohavainto voi hyvinkin olla yhteydessä mystiseen kulttuuriin. Mutta mikä on mystinen kulttuuri? Ne ovat kertomukset ympäristöstä, luonnosta, hiljaisuudesta, maisemista. Siitä, mitä ihminen kokee kyseisessä ympäristössä, oli kyse sitten vaikka Tonkopuron kylästä.

        Ja matkailun tulevaisuus? Paljon riippuu siitä, miten matkailua kehitetään. Uskoisin, että matkailun kehittämisen valtteina on tuo luonnon mystisyys.

        Ikävä kyllä, monissa matkailunkehittämis suunitelmissa ei ole otettu huomioon luonnonarvoja, vaan ympäristö ja tuo mystisyys on uhrattu, sanoisinko massaturismille, joka kestää hetken ja on ohi, kun luonto ja sen ympäristö on tuhottu, sanoisinko "raiskattu"

        Matkailua voi aina kehittää, mutta kehittämisen suunittelijoilta unohtuu se luonnonmystisyys. Kun lähdetään suurilla rahoilla ja suunitelmilla toteuttamaan, niin helposti käy, että luonnonarvot ja se ,mitä ihmiset ovat tulleet etsimään unohtuu. Pitää olla jotain erikoista, ja se on matkailussa, että luonnonarvot ja se mystisyys on aistittavissa. Ei minua ainakaan kiinosta suuret matkailukeskukset tuhansine turisteineen ja palveluineen, ne on moni jo nähnyt. Pitää olla vähän yksinkertaisempaa ja vaatimattomampaa, kuitenkaan palveluja unohtamatta. Mystisyys on valtti tulevaisuudenmatkailussa, jos ei sitä uhrata kerskakulutukselle matkailussa.


      • uusia.aiheita

        Jussi Juttu, Hassu Hattu... Tuleeko vielä Pentti Pettu tai Ville V**** mukaan keskusteluun? Jutellaan niitä näitä, eiks je?

        Kemijärven palstalla ennen puhuttiin valtuuston riidoista ja massaliikkeestä, sitten Nurmikummun ufoista ja Harjula Suomu-jutuista. Nyt ei puhuta niistäkään. On mennyt vähän ankeaksi palsta. Joku välissä hokee vaalipaneelista, jossa syrjittiin paikallisia tai demari huusi "turpa tukkoon". Alkavat olla aiheet jo loppuun puhutut.

        Mitä seuraavaksi? Uusia ideoita Kemijärven kehitystyöstä. Vai onko Kemijärven kehityksen kehittäminen jo lopetettava?


    • Irvintiesijosilloi
    • Totuustänäpäivänä
      • jussijuttu

        Pitkät ovat leipäjonot ja aina vain pitenevät. On leivällä kysyntää. Kyllä niitä verojakin joutuu nostamaan, että tarvittavat palvelut säilyvät laajalla sektorilla.


    • monenmoistaherkkua

      Persut halusivat lopettaa leipäjonot, nyt ei ole persuilta niistä mitään enää kuultu.
      Löytykö niiltäkin se ymmärrys, että leipäjono on onnellinen asia nälkäisille.

    • meneemuutamavuosi

      Kohta niitä leipäjonoja nähdään tälläkin, kun Trump pääsee sotkemaan maailmantalouden.

    • 4-tuulen-väki

      Jussi Juttu
      Hassu Hattu
      Pentti Pettu
      Ville V****

      Tässäkö on Kemijärven keskustelijat? Kansanraati? Kyllä kansa tietää... Puhutaanko politiikkaa, ufoja, vai haukutaanko paikalliset yrittäjät, vai ideoidaan Suomun hiljaista keskusta? Mitä muita asioita täällä palstoilla puhutaan?

      Neljä keskustelijaa: 4 tuulen väki ? Lapin rajoilla, ihmisiä, elämän syviä kokemuksia ja voimallisuutta ???

      • IHMISHAHMO

        MÄ EN OO MIKÄÄN PASKAPÄÄ

        Olen tavallinen kemijärveläinen
        Haluan äänestää ensi kerralla valtuustoon IHMISEN

        Perustetaan IHMISYYS PUOLUE. Ei enää politiikkaa, vaan IHMISIÄ: Haluan tavata ihmisen.

        Sanot, MÄ OON PASKAPÄÄ. En oo, oon vaan ihminen, tavallinen KANSAN IHMINEN:

        En puhu ufoista enkä Suomun rahoista

        Juujärvi on se, jonka matkailua edistetään, jos IHMISYYS tulee valtuustoon pääkohdaksi.

        EI POLITIIKALLE


      • neljäkovaa

        Ketä ovat nämä erikoiset nimimerkit: Jussi Juttu, Hassu Hattu, Pentti Pettu ja Ville V----?


      • Anonyymi
        neljäkovaa kirjoitti:

        Ketä ovat nämä erikoiset nimimerkit: Jussi Juttu, Hassu Hattu, Pentti Pettu ja Ville V----?

        He ovat tavallaan me kaikki.


    • Hautausurakoitsija

      Ei-valkoiset terroristit ovat tappaneet yli 230 ihmistä pelkästään Ranskassa viime vuoden alusta lähtien. Näihin lukeutuvat ne 130 henkilöä, jotka kuolivat Pariisin koordinoidussa ase- ja itsemurhaiskussa vuonna 2015.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jussi Juttu, Hassu Hattu, Pentti Petti ja Ville V**** miettivät, mistä saadaan kaupunginjohtaja? Ei he osanneet sitä sanoa. Kenelläkään heistä ei koulupohja riittänyt. He koettivat löytää jonkun uskollisen koulutetun, mutta kukaan ei halunnut tehtävää. Sitten he lähtivät kalaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2559
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      199
      2274
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      61
      2254
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1752
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1278
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe