Miksi kirkkohäät on ateisteille niin tärkeitä

takkikovaimikä

On jotenkin huvittavaa seurata miten paljon ateistit ja muut esim kirkkoon kuulumattomat ovat käyttäneet viime aikoina palstatilaa sihen miten tärkeää homoille on saada kirkkohäät :D

Ei jää paljon epäselväksi mikä tässä asiassa nyt on se ydinkohta .........

13

<50

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivaantepsi

He ajattelee ttä kristillisyys loppuu jos he saa kirkkolaitoksen laimennettua vettä kaatamalla silloin tällöin viinin joukkoon

• ateistit.tyhjiä

Miksi yleensäkin ateistit matkivat kristittyjä? Mikäs se rippikoulun korvikeleirikin on missä lapsille opetetaan vasemmistolaista elämäntapaa?

• Vasemmistolaisuus on silti kiljuuna kertaa parempi kun minkään luokan hihhulointi/huuhaa jumaluuksiin uskominen: se perustuu ihan oikeasti olemassa oleviin asioihin toisin kun uskontohihhulointi.

• KTS--
        MrMorden_ kirjoitti:

Vasemmistolaisuus on silti kiljuuna kertaa parempi kun minkään luokan hihhulointi/huuhaa jumaluuksiin uskominen: se perustuu ihan oikeasti olemassa oleviin asioihin toisin kun uskontohihhulointi.

Noin puhuu kunnon kommunisti, HYVÄ!

• >> Ei jää paljon epäselväksi mikä tässä asiassa nyt on se ydinkohta ......... <<
      No kerro jos tiedät. Etpä taida tietääkään.

• etkömukatiedä

Ydinkohta on kirkon ja kristittyjen hajonta. Ei mikään homojen liittoasia

• etkömukatiedä kirjoitti:

Ydinkohta on kirkon ja kristittyjen hajonta. Ei mikään homojen liittoasia

Muista en tiedä, mutta itse toivon kirkon menettävän jäseniä ja sitä kautta yhteiskunnallista valtaansa. Tuo tasa-arvoinen avioliittolaki ja kirkko sattui sopivasti eli voisin kuvitella pienen konservatiivisen vähemmistön jättävän kirkon, kunhan muutama miespari on vihitty kirkossa.
        Pelkään, ettei konservatiiveilla tosin ole rohkeutta kuin uhkailla kirkosta eroamisella.

• sinäsensanoit
        qwertyilija kirjoitti:

Muista en tiedä, mutta itse toivon kirkon menettävän jäseniä ja sitä kautta yhteiskunnallista valtaansa. Tuo tasa-arvoinen avioliittolaki ja kirkko sattui sopivasti eli voisin kuvitella pienen konservatiivisen vähemmistön jättävän kirkon, kunhan muutama miespari on vihitty kirkossa.
        Pelkään, ettei konservatiiveilla tosin ole rohkeutta kuin uhkailla kirkosta eroamisella.

No niinhän raamattukin sen kertoo tapahtuvan. Portto porttoontuu ja aitojen uskovien joukko tulee lopussa olemaan pieni mutta yhtenäisempi

• sinäsensanoit kirjoitti:

No niinhän raamattukin sen kertoo tapahtuvan. Portto porttoontuu ja aitojen uskovien joukko tulee lopussa olemaan pieni mutta yhtenäisempi

Et taida vielä aavistaakaan, kuinka pieni pieni voi ollakaan. Mutta siinä olet oikeassa, että kyllä teille loppu tulee. Denialismi ei nyt vaan jaksa kiinnostaa kuin yhä harvempia.

• mitäseteillekuuluu
        sinäsensanoit kirjoitti:

Mitä se luulis kirkkoon kuulumattomille kuuluvan, mitä siellä kirkossa tapahtuu. Jokainen seurakunta, yhdistys, puolue voi lainpuitteissa itse määrätä tehtävästään ja tarkoituksestaan.

• räyh-röy-räyhikselle
        mitäseteillekuuluu kirjoitti:

Mitä se luulis kirkkoon kuulumattomille kuuluvan, mitä siellä kirkossa tapahtuu. Jokainen seurakunta, yhdistys, puolue voi lainpuitteissa itse määrätä tehtävästään ja tarkoituksestaan.

Niin kauan kun kirkko ja valtio ovat yhtä kirkon tekemiset kuuluu jokaiselle veronmaksajalle.

• mitäseteillekuuluu

• sinäsensanoit kirjoitti:

>> No niinhän raamattukin sen kertoo tapahtuvan. <<
        Oliko kyse lopunajan merkeistä?
        Jos oli, niin ihan vinkisi sulle, että edes teidän pääguru Tapio Puolimatka ei usko kohta koittavaan lopunaikaan. Tapio kun sanoi, että tulemme näkemään spn-lain negatiiviset vaikutuksen 100-200 vuoden kuluessa.

>> Portto porttoontuu ja aitojen uskovien joukko tulee lopussa olemaan pieni mutta yhtenäisempi <<
        Jos te testaisitte toistenne uskomukset vähänkään tarkemmin, niin vaikkapa sinne sinun uskomaasi taivaaseen ei pääsisi tuon seulasi läpi kuin yksi ainoa ihminen eli sinä itse.
        Pertsan taivaaseen mahtuu vain pertsa jne.
        Tuosta se ei oikeauskoisten seurakunta enää voi paljon pienentyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      62
      773
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      157
      743
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      740
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      712
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      626
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      516
    12. 39
      455
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      76
      431
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    17. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      419
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      412
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      408
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe