Kyllä oli karmea ohjelma äsken AamuTVssä, kun kahta selvästi kapinapappia haastateltiin. Lupasivat vaan alkamaan vihkimään homoseksuaaleja liittoihinsa, vaikka kirkko tunnustaa vain miehen ja naisen avioliiton. Ovat varmaan tässä vihkimistilaisuudessa silloin jonkinlaisia virkamiehiä kuten maistraateissa. Kirkon piispojen toive, että muutokset tehdään yhdessä ei nyt selvästikään toteudu, vaan näiden "mitä pappeja nyt sitten olivatkaan" kertoman mukaan yli puolet papeista ovat valmiita vihkimään virkamiehen ominaisuudessa homoja liittoihinsa. Näyttää siltä, että kulttuurimarksistit ovat pitemmällä kirkon tuhonnassa kuin olemme luulleetkaan. Näin kirkko saadaan hajalle sisältäpäin erittäin tehokkaasti.
Tämä asettaa vapaiden suuntien uskoville valtavan vastuun kristillisyydestä, kun kirkko mahdollisesti ei ole enää kristinuskossa mukana, vaan sotkeutuu riitoihinsa ja repiviin taisteluihin kapinoivien kanssa. Koko kristillisyys ja Jeesuksen julistama kristinusko sälyttyy meidän harteillemme, vaikka uskon, että kirkon piiristä saamme myös uskovaisia mukaan tähän uuteen kristillisyyden vaiheeseen Suomessa. Myös pappeja lienee tulossa tähän uskovien yhteyteen. Tuonelan portit näköjään sitten voittaa luterilaisen kirkon, mutta Kristuksen seurakuntaa tuonelan portit eivät voita. Amen. Jumala meille tässä työssä voimaa antakoon ja meitä yhä niin ihanasti johdattakoon, kun Suomen kristillisyys näin voimakkaasti uutta suuntaa nyt ottaa. Ehkä tämä on Jumalan tahto ja päämäärä, että luterilainen kirkko hajaantuu toisiaan vastaan taisteleviin osiin. Voisi jopa sanoa, että Suomeen on tulossa uusi uskonpuhdistuksen ja herätyksen aikakausi. Tätä rukoilkaamme - Jeesuksen nimessä. Amen
Katsoin pappeja AamuTVssä
94
<50
Vastaukset
- is.mail
AVIOLIITTO
on edelleen minusta ainoastaan kirkon vihkimä miehen ja naisen välinen liitto.
Maistraatissa sama käytäntö. Muut parisuhteet kulkekoot edelleen omilla tunnetuilla nimityksillään; susipari, avopari, lesbopari, homopari...
Raamatussa Abraham esitteli Saaran sisarenaan ja Ismail vanhin orjattaren kanssa siitetty!!- OletHomoseksuaali
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Maistraatissa sama käytäntö.
Niin on, mutta vain 1.3.2017 saakka.Hyvä. Pääset viimeinkin miehesi kanssa naimisiin.
- SalliikoKirkkoSisarparit
Onhan se kiva kuulla että Saarai olo Abramin sisar, siitti sitten lapsia siskonsa kanssa, tai jos kyse on neitsyssyntyisyydestä niin ei abram ole silloin mikään patriaakka vaan täysin mitätön isäpuoli.
- Tietämätön_
OletHomoseksuaali kirjoitti:
Hyvä. Pääset viimeinkin miehesi kanssa naimisiin.
Mistä sinä kommentoija voit tietää, kumpi niistä on mies? Tietänevätkö itsekään?
- kukaan.ei.tiedä
Tietämätön_ kirjoitti:
Mistä sinä kommentoija voit tietää, kumpi niistä on mies? Tietänevätkö itsekään?
Ovat Marja-Sisko klooneja!
OletHomoseksuaali kirjoitti:
Hyvä. Pääset viimeinkin miehesi kanssa naimisiin.
Totta, Räyhis. Pari ongelmaa toki on: pitäisi löytää mies ja erota vaimosta. Pojan kirkkohäätkin on helmikuussa, mikä vaatii panostusta. Hyvinhän tässä kyllä muuten ehtii. :D
- vagabondiin.mars
Totta, Räyhis. Pari ongelmaa toki on: pitäisi löytää mies ja erota vaimosta. Pojan kirkkohäätkin on helmikuussa, mikä vaatii panostusta. Hyvinhän tässä kyllä muuten ehtii. :D
Mene Vagabondin pileisiin kyllä sinulle sieltä joku sekasikiö löytyy!
vagabondiin.mars kirjoitti:
Mene Vagabondin pileisiin kyllä sinulle sieltä joku sekasikiö löytyy!
Mitä selitän Rouvalle?
- vagabondiin.mars
Mitä selitän Rouvalle?
Samaa kun edellisellä kerrallakin.
vagabondiin.mars kirjoitti:
Samaa kun edellisellä kerrallakin.
Millä edellisellä?
MiIloin olet tyrkyllä Vagabondissa? Mikä sen osoite on?- ymmällään
Sepäs tässä nyt vähän sekoittaa päätä kun ei enää tiedä kuka on mies ja kuka on nainen ja kuka menee kenenkin kanssa naimisiin. Kuka on sulhanen ja kuka morsian.
Meneekö poikasi vihille tytön vai pojan kanssa. Onko hän morsian vai sulhanen vai onko poika ollenkaan.
Tuleeko kaikille virallisiin papereihin kysymys onko puoliso mies vai nainen kun se on ennen ollut itsestään selvää? ymmällään kirjoitti:
Sepäs tässä nyt vähän sekoittaa päätä kun ei enää tiedä kuka on mies ja kuka on nainen ja kuka menee kenenkin kanssa naimisiin. Kuka on sulhanen ja kuka morsian.
Meneekö poikasi vihille tytön vai pojan kanssa. Onko hän morsian vai sulhanen vai onko poika ollenkaan.
Tuleeko kaikille virallisiin papereihin kysymys onko puoliso mies vai nainen kun se on ennen ollut itsestään selvää?Eihän sinun tarvitsekaan tietää onko jonkun puoliso mies vai nainen, mitä sinä sillä tiedolla teet? Tai mitä viranomainen sillä tiedolla tekee?
- soittakaa.Pasille
ymmällään kirjoitti:
Tuleeko kaikille virallisiin papereihin kysymys onko puoliso mies vai nainen kun se on ennen ollut itsestään selvää?Pölvästi, ihmisen sukupuoli selviää sotusta.
ymmällään kirjoitti:
Tuleeko kaikille virallisiin papereihin kysymys onko puoliso mies vai nainen kun se on ennen ollut itsestään selvää?Ei sinun sekopään tarvitse mitään tietääkään.
- totuustulesa
Uudestisyntymättömät "papit" ,jonka (uudestisyntymisen) Jeesus edellyttää Taivaaseen pääsemisen ehdoksi. Johannes 3luku jae 3 " Totisesti, totisesti minä sanon sinulle, joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
Eihän sokea voi sokeaa taluttaa? Eivätkö molemmat lankea kuoppaan? Luukas 6:39 - atteboi
En ole koskaan ymmärtänyt mitä nuo homot sekä lesbot tuolta kirkosta haluavat ??
Yhtä hyvinhän pääsisivät yhteiskunnan etuisuuksiin käsiksi Väestörekisterinkin kautta !
Mutta jos nyt väkistenkin haluavat mennä alttarille valkoisessa, sekä tummassa puvussaan persreikä arkana, sekä pallit paskassa, niin siitä vaan.
Samoin lesbot voisivat nuoleskella vaikka koirien perseitä jossain kenneleissä ennen kirkkoon menoaan, olisi edes jonkun kunnon "luojanluoman pelivehkeet"
puhtaina.
Tuntuu niin jotenkin kaksinaismoraaliselta sekoittaa uskonto kirkon myötä koko paskaiseen seremoniaan, jossa on vain taloudellisesta kriteeristä kyse.- huvittaa
Mä luulin että uskikset ovat tämän palstan pahimpia jeesustelijoita mutta sä, atteboi, viet homofobioinesi jeesustelun korkeimman kruunun. :)
En usko että sulla on huono päivä, atteboi, vaan esität itsesi sellaisena kuin olet aina ollut.
- atteboin.fantasiat
Atteboilla on kovat fantasiat menossa. Oikeat persreikien, paskan ja eläinseksin karkelot. Tulitko jo?
- onneksi.olen.eronnut.jo
Katsoin myös ja voi hyvänen aika mikä "haastattelu". Tuo nainenhan oli kuin hirnuva tamma :D ja mielipiteet kuin suoraan setan käsikirjasta.
Miksi näihin ohjelmiin ei kutsuta niitä jotka edustavat kirkon virallista kantaa?
http://areena.yle.fi/1-3064067- toistakinnäkökulmaa
Sitä itsekin ihmettelen, miksi näihin haastatteluihin aina otetaan liberaalin ja Helsingin seurakunnan piispoja ja pappeja,vaikka ne ei edusta kirkon virallista linjaa ja sellaisia, jotka tuovat asiaa Raamatun pohjalta. Sehän se lienee kirkon tehtävä.
Ei Helsingin seurakunta edusta kaikkia hiippakuntia Suomessa. - vauvana.liitetty.k
Onneksi älysin erota jo vuosikymmeniä sitten kirkosta, enkä ole koskaan haikaillut takaisin. Miksi syytää rahojansa luopiokirkoille.
Nainen oli kyllä mainio tyyppi. On asian kanssa sinut ja osaa esittää asiat reippaalla tyylillä. Kirkko ei ole enää tasapaksu ja jähmeä.
- Oletoikeassa
torre12 kirjoitti:
Nainen oli kyllä mainio tyyppi. On asian kanssa sinut ja osaa esittää asiat reippaalla tyylillä. Kirkko ei ole enää tasapaksu ja jähmeä.
Tarkoittanet, että kirkko ei ole enää kirkko. Olet oikeassa.
Toisaalta minusta tuntuu, että haastatellut henkilöt eivät enää kovin pitkää aikaa edusta kirkkoa olipa kirkko sitten entisensä tai ei. Oletoikeassa kirjoitti:
Tarkoittanet, että kirkko ei ole enää kirkko. Olet oikeassa.
Toisaalta minusta tuntuu, että haastatellut henkilöt eivät enää kovin pitkää aikaa edusta kirkkoa olipa kirkko sitten entisensä tai ei.Tarkoitan vain sitä, että kirkko ei ole enää jäykkä, vaan rennompi meininki. Eihän Jeesuskaan ollut mikään hiljainen hiippailija.
- jighg
Olen nähnyt sellaisia mustia nahkarannekkeita, jotka naispapilla oli molemmissa ranteissaan, sadomasokisteilla. Puuttui vain niittipanta kaulasta.
- valinnanvaikeus_
jighg kirjoitti:
Olen nähnyt sellaisia mustia nahkarannekkeita, jotka naispapilla oli molemmissa ranteissaan, sadomasokisteilla. Puuttui vain niittipanta kaulasta.
Oli varmaan joutunut valitsemaan sokeripalan ja niittikaulapannan välillä.
toistakinnäkökulmaa kirjoitti:
Sitä itsekin ihmettelen, miksi näihin haastatteluihin aina otetaan liberaalin ja Helsingin seurakunnan piispoja ja pappeja,vaikka ne ei edusta kirkon virallista linjaa ja sellaisia, jotka tuovat asiaa Raamatun pohjalta. Sehän se lienee kirkon tehtävä.
Ei Helsingin seurakunta edusta kaikkia hiippakuntia Suomessa.Eivätkä ne seurakunnat jotka ajattelevat asioista sinun laillasi edusta kaikkia seurakuntia. :-)
- Ugga.Bugga.Niggq
Sitten kai se vihkiminen ei ole kirkon silmissä voimassa, jos papit toimivat vastoin piispaa. Miksi sitten ylipänsä vihkiä? Tämä kai johtuu siitä, että Suomen luterilaisessa kirkossa kaikki tapahtuu huutoäänestyksessä. Kun tarpeeksi pappeja vihkii homja ja tekee tes mitä, niin se on sitten Suomen luterilaisen kirkon kanta ja piispojen mielipide.
- eihinteille
Se pulipää naispappi on nykyisen ev.lut.kirkon mannekiini.
Proclaim sanoi :
Kyllä oli karmea ohjelma äsken AamuTVssä, kun kahta selvästi kapinapappia haastateltiin. Lupasivat vaan alkamaan vihkimään homoseksuaaleja liittoihinsa, vaikka kirkko tunnustaa vain miehen ja naisen avioliiton.
Kati Niemelän väitöskirjan mukaan vain 17% "naispapeista" on valmis noudattamaan perinteisiä arvoja esim. homoseksuaalisuuden kohdalla ja miehistä noin puolet , joten väittämä vaikuttaa oikealta.
___
"Tämä asettaa vapaiden suuntien uskoville valtavan vastuun kristillisyydestä, kun kirkko mahdollisesti ei ole enää kristinuskossa mukana,"
Ev.lut. kirkko on nykyisin siis antikristillisten voimien pesäpaikka ja tyyssija aivan todistetusti.
Esim. 10 käskyäkin ovat väärentäneet totaalisesti - kuvainpalvelukielto puuttuu jne. ,,,!
___
"mutta Kristuksen seurakuntaa tuonelan portit eivät voita. Amen."
Kristuksen seurakunta koostuu elävistä kivistä ja se temppeli ei ole käsin tehty vaan Jeesus Kristus pystytti sen kolmessa päivässä.- Kirjakääröt
Matt.16:18. Biblia. Mutta minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tämän kallion päälle tahdon minä rakentaa minun seurakuntani, ja helvetin portit ei pidä häntä voittaman.
- SDFASDFADSDF
PERTSA 2012 MÄTÄ PASKA ON TAAS JAKELEMASSA MOSKAANSA!!!!!!!!!!!!!!!
TYPERÄ MIES ALUSTA LOPPUUN VUODESTA TOISEEN SUOLTAA TUOTA SAMAA SONTAA!!!!!!!!!!! SDFASDFADSDF kirjoitti:
PERTSA 2012 MÄTÄ PASKA ON TAAS JAKELEMASSA MOSKAANSA!!!!!!!!!!!!!!!
TYPERÄ MIES ALUSTA LOPPUUN VUODESTA TOISEEN SUOLTAA TUOTA SAMAA SONTAA!!!!!!!!!!!Kuullostaa tutulta :-)
pertsa2012 kirjoitti:
Kuullostaa tutulta :-)
SDFASDFADSDFN todistaa, että sinä olet vahva uskossasi pertsa2012!
Daavidintähti kirjoitti:
SDFASDFADSDFN todistaa, että sinä olet vahva uskossasi pertsa2012!
Jumala on minulle tuon uskon antanut ja minä olen vain ottanut vastaan.
Totta kai on selvää ettei saa*tanan omille evankeliumien totuus ole "kovin"
mieleistä.
Mutta hekin voivat päästä irti tuosta otteesta jos Jumala kutsuu Ristin juurelle.pertsa2012 kirjoitti:
mieleistä.
Mutta hekin voivat päästä irti tuosta otteesta jos Jumala kutsuu Ristin juurelle.Amen!
pertsa2012 kirjoitti:
mieleistä.
Mutta hekin voivat päästä irti tuosta otteesta jos Jumala kutsuu Ristin juurelle.Harmi kun et vaan lue Raamattua siten kun asiat on sinne kirjoitettu vaan yrität muuttaa Raamatun tekstin oman mielipiteesi mukaiseksi.
pertsa2012 kirjoitti:
mieleistä.
Mutta hekin voivat päästä irti tuosta otteesta jos Jumala kutsuu Ristin juurelle.Olen seurannut pertsaa sen kuusi vuotta. Hänellä on valtavasti pahoja ajatuksia, josta osittain johtuu hänen heikko onnistumisensa tehtävässään.
Pahat ajatukset olivat toinen syy, miksi Jumala julmistui, ja tuhosi vedenpaisumuksella kaiken elävän. Siitä olisi siis tehtävä parannus välttämättä. Saatat tuolla saada Jumala vihan Suomea kohtaan.YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Harmi kun et vaan lue Raamattua siten kun asiat on sinne kirjoitettu vaan yrität muuttaa Raamatun tekstin oman mielipiteesi mukaiseksi.
"Harmi kun et vaan lue Raamattua siten kun asiat on sinne kirjoitettu vaan yrität muuttaa Raamatun tekstin oman mielipiteesi mukaiseksi."
Esimerkiksi missä jakeessa??YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Harmi kun et vaan lue Raamattua siten kun asiat on sinne kirjoitettu vaan yrität muuttaa Raamatun tekstin oman mielipiteesi mukaiseksi.
"Harmi kun et vaan lue Raamattua siten kun asiat on sinne kirjoitettu vaan yrität muuttaa Raamatun tekstin oman mielipiteesi mukaiseksi."
Esimerkiksi missä jakeessa??pertsa2012 kirjoitti:
Esimerkiksi missä jakeessa??No tämä on käyty jo läpi. Kuvittelet että Raamatun ohjeet jotka on annettu Isrealilaisille koskisivat sinua joka et ole Israelilainen, tai että Roomalaisille annetut ohjeet koskisivat sinua vaikka et ole Roomalainen.
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
No tämä on käyty jo läpi. Kuvittelet että Raamatun ohjeet jotka on annettu Isrealilaisille koskisivat sinua joka et ole Israelilainen, tai että Roomalaisille annetut ohjeet koskisivat sinua vaikka et ole Roomalainen.
Minä "kuvittelen" kuulevani Herrani äänen Raamatun sivuilta.
Johanneksen evankeliumi:
10:27 Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Ketä sinä seuraat??pertsa2012 kirjoitti:
Minä "kuvittelen" kuulevani Herrani äänen Raamatun sivuilta.
Johanneksen evankeliumi:
10:27 Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Ketä sinä seuraat??Kuten sanoin nimenomaan kuvittelet.
Kuten sanoin nimenomaan kuvittelet.
Minun Herrani on puhunut minulle korvin kuultavalla äänelle 2 kertaa runsas 10
vuotta sitten.
En kuvittele mitään.pertsa2012 kirjoitti:
Minun Herrani on puhunut minulle korvin kuultavalla äänelle 2 kertaa runsas 10
vuotta sitten.
En kuvittele mitään.Tai sitten vain kuvittelit tuonkin. Se puhuja voi olla joku ihan muu, oma mielikuvituksesi tai saatana. Vaihtoehtoja löytyy.
Tai sitten vain kuvittelit tuonkin. Se puhuja voi olla joku ihan muu, oma mielikuvituksesi tai saatana. Vaihtoehtoja löytyy.
Sinä et voi olla siitä varma ja joudut potemaan jatkuvaa epävarmuutta sen asian suhteen.
Siksi tuon tuota asiaa myös silloin tällöin esiin ja siksikin , kun muutkin uskovat ovat kokeneet samankaltaisia asioita.
Kun Herra kutsuu ihmistä Hän tekee sen toisinaan yllättävän selkeästi.pertsa2012 kirjoitti:
Sinä et voi olla siitä varma ja joudut potemaan jatkuvaa epävarmuutta sen asian suhteen.
Siksi tuon tuota asiaa myös silloin tällöin esiin ja siksikin , kun muutkin uskovat ovat kokeneet samankaltaisia asioita.
Kun Herra kutsuu ihmistä Hän tekee sen toisinaan yllättävän selkeästi.Tai sitten sinä vaan olet kuvitellut koko jutun.
Se on se todennäköinen vaihtoehto.
:-)YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Tai sitten sinä vaan olet kuvitellut koko jutun.
Se on se todennäköinen vaihtoehto.
:-)Siltä sen haluat näyttävän omalta oksaltasi katsottuna , mutta kun perimmäisen
totuuden olemus on joka tapauksessa irrationaalinen.pertsa2012 kirjoitti:
Siltä sen haluat näyttävän omalta oksaltasi katsottuna , mutta kun perimmäisen
totuuden olemus on joka tapauksessa irrationaalinen.Ei minä vaan ihmettelen miksi ne jotka väittävät lukevansa Raamattua kuten se on kirjoitettu eivät kuitenkaan tee niin.
:-)
Minä hyväksyn sen että Raamattua tulkitaan, mutta silloin kuka tahansa saa tulkita eikä yksi tulkinta ole sen oikeampi kun toinenkaan.- homot_roviolle
Pertsa muistuttaa kyllä ihan asiallisesti siitä, ettei Raamatun sana vanhene erilaisten poliittisten suhdanteiden ja muotivirtausten mukana.
Homoushan ilmoitetaan Raamatun sanassa kauheaksi teoksi, ja sellaista harjoittavat pitäisi surmata Jumalan ilmoituksen mukaan.
Samalla Roomalaiskirjeessä muistutetaan, ettei laki ole kadonnut minnekään, koska se muistuttaa meille, mitä synti on. Yhtä lailla Jeesus toteaa, ettei yksikään lainpiirto ole kadonnut minnekään.
Joten ei homoudelle ja homostelulle. homot_roviolle kirjoitti:
Pertsa muistuttaa kyllä ihan asiallisesti siitä, ettei Raamatun sana vanhene erilaisten poliittisten suhdanteiden ja muotivirtausten mukana.
Homoushan ilmoitetaan Raamatun sanassa kauheaksi teoksi, ja sellaista harjoittavat pitäisi surmata Jumalan ilmoituksen mukaan.
Samalla Roomalaiskirjeessä muistutetaan, ettei laki ole kadonnut minnekään, koska se muistuttaa meille, mitä synti on. Yhtä lailla Jeesus toteaa, ettei yksikään lainpiirto ole kadonnut minnekään.
Joten ei homoudelle ja homostelulle.Älä sotke asioita. Pärjäätkö missään ajattelua vaativassa tehtävässä?
"Homous" ei ole ilmoitettu kauheaksi TEOKSI. Se on, jos mies makaa miehen kanssa, tai kuukautistilassa olevan naisen kanssa.torre12 kirjoitti:
Älä sotke asioita. Pärjäätkö missään ajattelua vaativassa tehtävässä?
"Homous" ei ole ilmoitettu kauheaksi TEOKSI. Se on, jos mies makaa miehen kanssa, tai kuukautistilassa olevan naisen kanssa.Oletko muuten se "Jeesus tule pian" joka ilmaisi järjenvastaisen toiveensa: "Homot roviolle ja sitten hirteen"?
Mitä hirteen panemista roviolla palaneessa on?
- outo.kirkko
En kyllä voi mitenkään kuvitella, että nais(- tai lesbopappi?)pappi voisi mitenkään tehdä parannusta ja miksi hän niin kummallisesti uikutti välillä?
- ärinää.ala.Määäkinen
Kertoi epätasapainosta muussakin kuin omassa seksuaalisuudessaan.
ärinää.ala.Määäkinen kirjoitti:
"Epätasapainosta". Jos on räiskyvä tyyppi, niin ei se välttämättä kerro mitään henkilön epätasapainosta.
- kauheeta.katsottavaa
ärinää.ala.Määäkinen kirjoitti:
Kyllä, epästabiilius purkautui jatkuvana päällepuhumisena ja eläimellisinä hallitsemattomina ääntelyinä.
- outoa.on
kauheeta.katsottavaa kirjoitti:
Kyllä, epästabiilius purkautui jatkuvana päällepuhumisena ja eläimellisinä hallitsemattomina ääntelyinä.
Toimittajakin oli jotenkin peloissaan ja neuvoton noiden ihmisten edessä. Kirkko levittää nyt voimalla moniäänisyyttään.
- kauheaa.katsottavaa
outoa.on kirjoitti:
Toimittajakin oli jotenkin peloissaan ja neuvoton noiden ihmisten edessä. Kirkko levittää nyt voimalla moniäänisyyttään.
Joo, se oli tosiaan ihan jäykkänä eikä ilmiselvästi uskaltanut kysyä mitä paperissaan oli merkitty kysyttäväksi!
kauheaa.katsottavaa kirjoitti:
Joo, se oli tosiaan ihan jäykkänä eikä ilmiselvästi uskaltanut kysyä mitä paperissaan oli merkitty kysyttäväksi!
Toimittaja kyllä sai kysyttyä ja kysyipä vielä uudestaankin, jos vastaus meni vähän eri suuntaan.
- Hyi.olkoon
kauheaa.katsottavaa kirjoitti:
Rekkalesbopappi oli pelottava. Oli kuin lapsia Molokille uhraava saatanapappi.
- aikojen-loppu
Oliko hän buddhalainen? Siinä oli sekoitettu vähän kaikkea pakanuutta. Buddhalaiset kuitenkin pukeutuvat kaapuun j a hänellä oli hihaton. Onneksi hänellä oli edes tuon verran vielä vaatteita päällä, vaikka ilmeisesti oli tarkoitus näyttää myös gnostilaiselta ja new agelaiselta. Papin kaulus oli laitettu siksi, että luultaisiin papiksi, mikä hän ei tietenkään ollut, siis kristinuskon. Vai väittääkö joku, että haluaa tuollaisen siunaavan itsensä tai sukulaisensa hautaan?
- pelkoa.ilmassa
aikojen-loppu kirjoitti:
Oliko hän buddhalainen? Siinä oli sekoitettu vähän kaikkea pakanuutta. Buddhalaiset kuitenkin pukeutuvat kaapuun j a hänellä oli hihaton. Onneksi hänellä oli edes tuon verran vielä vaatteita päällä, vaikka ilmeisesti oli tarkoitus näyttää myös gnostilaiselta ja new agelaiselta. Papin kaulus oli laitettu siksi, että luultaisiin papiksi, mikä hän ei tietenkään ollut, siis kristinuskon. Vai väittääkö joku, että haluaa tuollaisen siunaavan itsensä tai sukulaisensa hautaan?
Pelottavia ihmisiä olivat ohjelmassa. Kyllä nyt monen silmät ovat avautumassa mihin ollaan menossa.
pelkoa.ilmassa kirjoitti:
Pelottavia ihmisiä olivat ohjelmassa. Kyllä nyt monen silmät ovat avautumassa mihin ollaan menossa.
Ai. Minusta nainen oli piristävä tapaus. Häntä varmaan vähiten pelkäisin.
- mnbmnb
aikojen-loppu kirjoitti:
Ei ole. Puhdasverinen mäkisaskolalainen kromosomiruusu hän on.
- oletan.näin
mnbmnb kirjoitti:
Ei ole. Puhdasverinen mäkisaskolalainen kromosomiruusu hän on.
Varmaan dikkaa Mäkistä ja Askolaa
Hyi.olkoon kirjoitti:
Rekkalesbopappi oli pelottava. Oli kuin lapsia Molokille uhraava saatanapappi.
Räyhis pelkää naisia. :D
- kiiskivastarannalta
Sattuipa silmiini tämmöinen kohta Raamatusta. Vaikka siinä puhutaan Israelin luopumuksen ajasta, sopii teksti oikein hyvin tämän päivän menoon Suomessa.
Hoosea:
4:1 Kuulkaa Herran sana, te israelilaiset, sillä Herralla on oikeudenkäynti maan asukasten kanssa; sillä ei ole uskollisuutta, ei laupeutta eikä Jumalan tuntemusta maassa.
4:2 Vannotaan ja valhetellaan, murhataan, varastetaan ja rikotaan aviot, murtaudutaan taloihin, ja verityö verityötä seuraa.
4:3 Sentähden maa murehtii, ja kaikki siinä asuvaiset nääntyvät, metsän eläimet ja taivaan linnut; myöskin kalat merestä katoavat.
4:4 Älköön vain kukaan nuhdelko, älköön kukaan ojentako, vaikka sinun kansasi on kuin pappien nuhtelijoita!
4:5 Niin sinä kompastut päivällä, myös profeetta kompastuu yhdessä sinun kanssasi yöllä; ja minä hävitän sinun äitisi.
4:6 Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on taitoa vailla. Koska sinä olet hyljännyt taidon, hylkään minä sinut, niin ettet saa olla minun pappinani. Koska olet unhottanut Jumalasi lain, unhotan myös minä sinun lapsesi.
4:7 Niin paljon kuin heitä on, niin paljon he ovat tehneet syntiä minua vastaan. Minä muutan heidän kunniansa häpeäksi.
4:8 Minun kansani synnistä he saavat ruokansa, heidän pahoja tekojansa heidän sielunsa himoitsee.
4:9 Mutta papin on käyvä niinkuin kansankin: minä rankaisen häntä hänen vaelluksestansa ja kostan hänelle hänen tekonsa.
4:10 He syövät, mutta eivät tule ravituiksi, he harjoittavat haureutta, mutta eivät lisäänny, sillä he eivät ole tahtoneet ottaa vaaria Herrasta.
4:11 Haureus ja viini ja rypälemehu vievät järjen.
4:12 Minun kansani kysyy puultansa, ja sen sauva sille vastaa; sillä haureuden henki on eksyttäväinen: haureudessa he ovat luopuneet tottelemasta Jumalaansa.- sitten.pakanat
Juutalaisille aina ensin myös pahassa!
- näkykadonnut
Miksei tv:saa tuoda kirkonvirallista kantaa selkeämmin esiin ja perusteita sille?
Miksi annetaan näiden vääristyneiden ja virheellistä tietoa antavien pappien jatkuvasti manipuloida kansaa?
Kirkko on kirkko ja valtio on valtio.
Kirkolla on oma sanomansa ja sen sanoman tulisi olla se ensisijainen argumentti tässäkin asiassa.
Mihin se Jumalan kunnioittaminen on hävinnyt?
Ennemin tulisi kirkon totella Jumalaa kuin ihmistä. - VoiSuomineitoavoi
Kaikki nämä ristiriidat alkoivat kun ateistiarkkipiispamme änkyttäen tiedotti eduskunnalle miten pitää äänestää neutraaliavioliiton puolesta. Tässä sitä nyt ollaan hämmenyksen ja hajaanuksen tilassa.
Tähän soppaan lisättäköön ateiprofessori Heikki Räisäsen luennot ja oppitunnit teologisessa tiedkunnassa vuosikymmenien ajan. Sitä saa mitä tilaa !
Kun piispat ja papit olisivat pysyneet Raamatun totuudessa,niin mitään tällaista sotkua ei olisi syntynytkään>Kun piispat ja papit olisivat pysyneet Raamatun totuudessa,niin mitään tällaista sotkua ei olisi syntynytkään
Piispoja ei juuri olisi ja pappejakin vähän, kun liksanmaksajat olisivat häippässeet Helvetin tulta julistavasta kirkosta.Onko tuosta Mäkisen eduskuntajutusta mitään tarkempaa?
Eduskuntahan sai uskovilta tuhansia viestejä ja sähköposteja, joissa manattiin Jumalan kostoa, jos kansanedustajat eivät äänestä kuten he haluavat.- Fundis
torre12 kirjoitti:
Onko tuosta Mäkisen eduskuntajutusta mitään tarkempaa?
Eduskuntahan sai uskovilta tuhansia viestejä ja sähköposteja, joissa manattiin Jumalan kostoa, jos kansanedustajat eivät äänestä kuten he haluavat."Eduskuntahan sai uskovilta tuhansia viestejä ja sähköposteja, joissa manattiin Jumalan kostoa, jos kansanedustajat eivät äänestä kuten he haluavat."
No tuossa ovat oikeassa, että länsi-Eurooppa ja myös Suomi kapinoi suoraan Jumalaa vastaan eikä tällaisesta kapinasta ole vielä kukaan hengissä selvinnyt. Se on sitten eri asia kuinka pitkään Jumalan kärsivällisyys odottaa, mutta meidän fundamentalistien rukous on, että mahdollisimman pitkään. Näin saamme hyvää aikaa julistaa evankeliumia. Fundis kirjoitti:
"Eduskuntahan sai uskovilta tuhansia viestejä ja sähköposteja, joissa manattiin Jumalan kostoa, jos kansanedustajat eivät äänestä kuten he haluavat."
No tuossa ovat oikeassa, että länsi-Eurooppa ja myös Suomi kapinoi suoraan Jumalaa vastaan eikä tällaisesta kapinasta ole vielä kukaan hengissä selvinnyt. Se on sitten eri asia kuinka pitkään Jumalan kärsivällisyys odottaa, mutta meidän fundamentalistien rukous on, että mahdollisimman pitkään. Näin saamme hyvää aikaa julistaa evankeliumia."Näin saamme hyvää aikaa julistaa evankeliumia. "
Tai siis teidän ymmärrystänne evankeliumista. Joka voi olla oikea tai väärä.
:-)- Aaameen
"Näin saamme hyvää aikaa julistaa evankeliumia. "
Tai siis teidän ymmärrystänne evankeliumista. Joka voi olla oikea tai väärä.
:-)Jeesus on tie, TOTUUS ja elämä. Amen
Aaameen kirjoitti:
Jeesus on tie, TOTUUS ja elämä. Amen
Niin, tosin välttämättä se tie jonka sinä kuvittelet olevan oikea ei ole se oikea.
Fundis kirjoitti:
"Eduskuntahan sai uskovilta tuhansia viestejä ja sähköposteja, joissa manattiin Jumalan kostoa, jos kansanedustajat eivät äänestä kuten he haluavat."
No tuossa ovat oikeassa, että länsi-Eurooppa ja myös Suomi kapinoi suoraan Jumalaa vastaan eikä tällaisesta kapinasta ole vielä kukaan hengissä selvinnyt. Se on sitten eri asia kuinka pitkään Jumalan kärsivällisyys odottaa, mutta meidän fundamentalistien rukous on, että mahdollisimman pitkään. Näin saamme hyvää aikaa julistaa evankeliumia.Kylläpä olettekin olleet tehokkaita evankeliumin julistajia. Eduskunta pani teidät maan rakoon. Niikkokin on ollut hiiren hiljaa.
Mutta sille ei löytynyt varmuutta, että Mäkinen olisi ollut eduskuntaan yhteydessä.
- se.totuus
"Kun piispat ja papit olisivat pysyneet Raamatun totuudessa,niin mitään tällaista sotkua ei olisi syntynytkään"
Yksi on Sana, mutta tulkintoja miljoonia. Pitäisi vaan pysyä yhdessä Sanassa, Jumalan Sanassa.Korjaus: sinun mielestäsi tulisi pysyä siinä Sanassa joka vastaa sinun ymmärrystäsi oikeasta Sanasta.
- Aaameen
Korjaus: sinun mielestäsi tulisi pysyä siinä Sanassa joka vastaa sinun ymmärrystäsi oikeasta Sanasta.
Ei vaan siitä Sanasta, joka on kirjoitettu :) - ei siis tulkittu.
Aaameen kirjoitti:
Ei vaan siitä Sanasta, joka on kirjoitettu :) - ei siis tulkittu.
Kirjoitettu sana ei esim. kiellä samaa sukupuolta olevien avioliittoa, eikä varsinkaan kiellä kahden naisen välistä seksiä.
Hienoa että olemme samaa mieltä.- Aaameen
Kirjoitettu sana ei esim. kiellä samaa sukupuolta olevien avioliittoa, eikä varsinkaan kiellä kahden naisen välistä seksiä.
Hienoa että olemme samaa mieltä."Kirjoitettu sana ei esim. kiellä samaa sukupuolta olevien avioliittoa, eikä varsinkaan kiellä kahden naisen välistä seksiä."
Mitä sitten? Ei Jumalan Sana kiellä identiteettivarkauksiakaan eikä kansanmurhia. Aaameen kirjoitti:
"Kirjoitettu sana ei esim. kiellä samaa sukupuolta olevien avioliittoa, eikä varsinkaan kiellä kahden naisen välistä seksiä."
Mitä sitten? Ei Jumalan Sana kiellä identiteettivarkauksiakaan eikä kansanmurhia.Eikä autoja eikä tietokoneita.
Ne ovat täysin sallittuja Raamatun mukaan ja sinäkin varmaan niitä käytät.
Joten Raamatun kirjoitettuun sanaan vedoten sinä et voi vastustaa samaa sukupuolta olevien avioliittoja tai kahden naisen välistä seksiä, vai mitä?
Kirjoitetusta sanastahan tässä oli kyse eikös vain?- kirjoitettu.sana
Eikä autoja eikä tietokoneita.
Ne ovat täysin sallittuja Raamatun mukaan ja sinäkin varmaan niitä käytät.
Joten Raamatun kirjoitettuun sanaan vedoten sinä et voi vastustaa samaa sukupuolta olevien avioliittoja tai kahden naisen välistä seksiä, vai mitä?
Kirjoitetusta sanastahan tässä oli kyse eikös vain?"Älä himoitse!"
Tämän unohdit :) kirjoitettu.sana kirjoitti:
"Älä himoitse!"
Tämän unohdit :)Perustelehan miten tuo liittyy kommenttiini.
kirjoitettu.sana kirjoitti:
"Älä himoitse!"
Tämän unohdit :)"Älä himoitse" toisen omaisuutta. Tämä on ainoa mitä Raamatusta löytyy.
Ei siis tosiaan liity homojen eikä muidenkaan avioliittoihin.
- Lisäälaatua
Riivatun oloisia ihmisiä liberaalit. Onkohan heissä paljon riivaajia?
- Vääryyden.vallassa
En tiedä, mutta kauhea henki oli tuossa naisessa ainakin.
- MinnaHerranomaon
uskovissa pitää olla ainoastaan Pyhä Henki, miten kauhea henki voisi olla uskovassa?
eikö tuo nainen ole uskova? ylläammetun linkin hirnuvaa tammaa imitoiva nainen. Vääryyden.vallassa kirjoitti:
En tiedä, mutta kauhea henki oli tuossa naisessa ainakin.
"Kauhea henki". Minusta nainen oli ihana, mies vähän syrjäänvetäytyvä.
- Vääryyden.vallassa
MinnaHerranomaon kirjoitti:
uskovissa pitää olla ainoastaan Pyhä Henki, miten kauhea henki voisi olla uskovassa?
eikö tuo nainen ole uskova? ylläammetun linkin hirnuvaa tammaa imitoiva nainen."Miten kauhea henki voisi olla "uskovassa?"
Siten, että "uskova" hylkää Herran sanan:
"Sillä tottelemattomuus on taikuuden syntiä (KJV 'sin of witchcraft'), ja niskoittelu on valhetta ja kuin kotijumalain palvelusta. Koska sinä olet hyljännyt Herran sanan, on myös hän hyljännyt sinut," 1. Sam. 15:23
- Lörtsy2016
Vihaan kaikkia ja olen ainoastaan omasta mielestäni oikeassa. Raamatusta vetelen jakeita vaikka en ymmärrä edes asiayhteyttä. Olen lisäksi tyhmä ja ruma mölönaama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924657
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843882Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1443534Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152625Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292554- 432151
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881699