Snoukkaa

Mä haluaisin oppii snoukkaa mut mutsi ei anna se ei edes ostaa lumilautaa eikä mennä snoukkakouluun haluaisin joskus tulevaisuudes half pipes olla mut en usko ku ei nytkää oo siihenkää mahiksii.....
41849
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

No sun pitää sanoo äitilles et haluut menna lautailu kouluu! ja jos ei se usko ni sano sille et ois tyytväine ku lapset tahtoo harrastaa muutaki kompuutterin pelailuu!!...Nii ja toi half pipe juttu...kyl se on mahollista kovalla harjottelulla. itte alotin lautailun 6-vuotiaana

Äänestä
  • eikä siihen välttämättä mitään koulua tarvita..sen kun yrität vaan itse opetella. Suostuttelepa sitä mutsias vielä..onnea yritykselle

Äänestä

juuh ei se oo vielläkään suostunut vituttaa suorastaan pitää ite ostaa se lauta ja tolleen sit mennä johki treenaan tai sinne kouluun.harmi kun kukaan mun frendi ei tykkää snoukast eikä niil oo lautaa niin muuten olis hyvä nilt oppii mut eipä sit...

Äänestä

Mä haluiisin snoubbaa, paippii snoubbaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

SnoukkaSorsa kirjoitti:

Mä haluaisin oppii snoukkaa mut mutsi ei anna se ei edes ostaa lumilautaa eikä mennä snoukkakouluun haluaisin joskus tulevaisuudes half pipes olla mut en usko ku ei nytkää oo siihenkää mahiksii.....

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu