Mä haluaisin oppii snoukkaa mut mutsi ei anna se ei edes ostaa lumilautaa eikä mennä snoukkakouluun haluaisin joskus tulevaisuudes half pipes olla mut en usko ku ei nytkää oo siihenkää mahiksii.....
Snoukkaa
4
1787
Vastaukset
- snögee93
No sun pitää sanoo äitilles et haluut menna lautailu kouluu! ja jos ei se usko ni sano sille et ois tyytväine ku lapset tahtoo harrastaa muutaki kompuutterin pelailuu!!...Nii ja toi half pipe juttu...kyl se on mahollista kovalla harjottelulla. itte alotin lautailun 6-vuotiaana
- pro
eikä siihen välttämättä mitään koulua tarvita..sen kun yrität vaan itse opetella. Suostuttelepa sitä mutsias vielä..onnea yritykselle
- SnoukkaSorsa
juuh ei se oo vielläkään suostunut vituttaa suorastaan pitää ite ostaa se lauta ja tolleen sit mennä johki treenaan tai sinne kouluun.harmi kun kukaan mun frendi ei tykkää snoukast eikä niil oo lautaa niin muuten olis hyvä nilt oppii mut eipä sit...
- Anonyymi
Mä haluiisin snoubbaa, paippii snoubbaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2663834Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188733446Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1442459- 562246
- 1541832
- 341667
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v301248- 201178
- 231116
- 281038