Snoukkaa

SnoukkaSorsa

Mä haluaisin oppii snoukkaa mut mutsi ei anna se ei edes ostaa lumilautaa eikä mennä snoukkakouluun haluaisin joskus tulevaisuudes half pipes olla mut en usko ku ei nytkää oo siihenkää mahiksii.....

4

361

Vastaukset

• No sun pitää sanoo äitilles et haluut menna lautailu kouluu! ja jos ei se usko ni sano sille et ois tyytväine ku lapset tahtoo harrastaa muutaki kompuutterin pelailuu!!...Nii ja toi half pipe juttu...kyl se on mahollista kovalla harjottelulla. itte alotin lautailun 6-vuotiaana

• eikä siihen välttämättä mitään koulua tarvita..sen kun yrität vaan itse opetella. Suostuttelepa sitä mutsias vielä..onnea yritykselle

• juuh ei se oo vielläkään suostunut vituttaa suorastaan pitää ite ostaa se lauta ja tolleen sit mennä johki treenaan tai sinne kouluun.harmi kun kukaan mun frendi ei tykkää snoukast eikä niil oo lautaa niin muuten olis hyvä nilt oppii mut eipä sit...

• Mä haluiisin snoubbaa, paippii snoubbaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mielipiteitä amk pääsykokeesta?

Itselle englanti ja eettiset taidot oli vaikeimpia... Jäikö teillä paljon vastaamatta kysymyksiin? Minulla joka osiossa jäi johonkin vastaamatta.
      Pääsykokeet
      181
      6686
    2. Kulmuni saavutti puolueen luottamuksen

Juuri kun Kulmuni on saavuttanut täyden luottamuksen Keskustapuoleen todellisilta johtajilta hän ilmoittaa 5 minuutin kuluttua erostaan ministerin pes
      Suomen Keskusta
      162
      4440