Mä haluaisin oppii snoukkaa mut mutsi ei anna se ei edes ostaa lumilautaa eikä mennä snoukkakouluun haluaisin joskus tulevaisuudes half pipes olla mut en usko ku ei nytkää oo siihenkää mahiksii.....
Snoukkaa
4
1760
Vastaukset
- snögee93
No sun pitää sanoo äitilles et haluut menna lautailu kouluu! ja jos ei se usko ni sano sille et ois tyytväine ku lapset tahtoo harrastaa muutaki kompuutterin pelailuu!!...Nii ja toi half pipe juttu...kyl se on mahollista kovalla harjottelulla. itte alotin lautailun 6-vuotiaana
- pro
eikä siihen välttämättä mitään koulua tarvita..sen kun yrität vaan itse opetella. Suostuttelepa sitä mutsias vielä..onnea yritykselle
- SnoukkaSorsa
juuh ei se oo vielläkään suostunut vituttaa suorastaan pitää ite ostaa se lauta ja tolleen sit mennä johki treenaan tai sinne kouluun.harmi kun kukaan mun frendi ei tykkää snoukast eikä niil oo lautaa niin muuten olis hyvä nilt oppii mut eipä sit...
- Anonyymi
Mä haluiisin snoubbaa, paippii snoubbaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1044440BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003657- 2022991
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome722832Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602737- 831371
- 601246
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381082- 60988
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120983