Mä haluaisin oppii snoukkaa mut mutsi ei anna se ei edes ostaa lumilautaa eikä mennä snoukkakouluun haluaisin joskus tulevaisuudes half pipes olla mut en usko ku ei nytkää oo siihenkää mahiksii.....
Snoukkaa
4
1779
Vastaukset
- snögee93
No sun pitää sanoo äitilles et haluut menna lautailu kouluu! ja jos ei se usko ni sano sille et ois tyytväine ku lapset tahtoo harrastaa muutaki kompuutterin pelailuu!!...Nii ja toi half pipe juttu...kyl se on mahollista kovalla harjottelulla. itte alotin lautailun 6-vuotiaana
- pro
eikä siihen välttämättä mitään koulua tarvita..sen kun yrität vaan itse opetella. Suostuttelepa sitä mutsias vielä..onnea yritykselle
- SnoukkaSorsa
juuh ei se oo vielläkään suostunut vituttaa suorastaan pitää ite ostaa se lauta ja tolleen sit mennä johki treenaan tai sinne kouluun.harmi kun kukaan mun frendi ei tykkää snoukast eikä niil oo lautaa niin muuten olis hyvä nilt oppii mut eipä sit...
- Anonyymi
Mä haluiisin snoubbaa, paippii snoubbaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54738Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434598Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1553683Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063496Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313490Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm492978Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121080Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap81938Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63839- 93772