No joo, tämä on aika naurettava ongelma, ainakin jos ajattelee miehisestä näkökulmasta =)..
On nainen, jota olen treffaillut jo kolme kertaa, joko minun luonani tai hänen. Jokaisella kerralla päädyimme sänkyyn. Nainen sitä kieltämättä halusi, vaikka sanoikin sen olevan periaatteitaan vastaan.
Kun yritän kysellä häntä ihan tavallisille treffeille, hän valittaa kiireitään. Mutta jos alan kirjoitella tuhmempia viestejä tai puhun tuhmia puhelimessa, tulee pian kutsu tulla hänen luokseen.
Miehenä en tietenkään voi valittaa.. Mutta en vain ole törmännyt hänenlaisiinsa naisiin ennen, siis naiseen, joka haluaakin enemmän seksiä kuin mitään "turhaa" treffailua.
Eli mitähän naisen mielessä oikeasti on? Kyllä tunteita taitaa olla pelissä, mutta voisikohan tuosta tulla koskaan mitään sen vakavampaa?
Nainen haluaa vain seksiä!
16
4800
Vastaukset
- friidu
On se tietenkin aika onnetonta, jos ei voi keskustella asianomaisen kanssa moisesta ongelmasta.
- Porskuttelija
Eipä siinä paljon ehdi keskustella, jos arki-iltana tulee käsky tulla käymään kymmenen aikaan, ja aamulla nainen on jo lähdössä töihin, kun herään. Ja muutenkin tämä kaikki on tapahtunut nopeasti, viimeisen puolentoista viikon aikana, joten emme ole vielä ehtineet paljon jutella..
Tosin olemme kyllä tunteneet toisemme jo viime syksystä asti ja jutelleetkin suht paljon ennen ensimmäisiä varsinaisia treffejä. Olimme jopa hyviä ystäviä..
- akak
Voi j-liste mikä ongelma. Pane nyt niin paljon kuin jaksat kun kerrankin saat. Ei sitä aina saa.
- Porskuttelija
Juu, minähän tästä ongelman teen, kun etsin joka paikasta niitä =).. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ole provoilla, vaan kysellä vaan, missä mennään. Parempi kuitenkin kysyä seuraavalla kerralla, ehkä nainen ei nyt nukahda melkein heti seksin jälkeen..
- kylmiä koneita
nykyaikaa teollistuneessa yhteikunnassa
- Hohoo
...oikein kunnolla ja taidat antaakkin kun hän oikein vonkaa sitä sinulta. Olet varmaan oikea panomies:-) Positiivisessa mielessä, sun nainenkin on varmaan onnellinen ja kävelee aamulla vaikeasti kiemmurellen:-)
- näkee taas
Hohoo kirjoitti:
...oikein kunnolla ja taidat antaakkin kun hän oikein vonkaa sitä sinulta. Olet varmaan oikea panomies:-) Positiivisessa mielessä, sun nainenkin on varmaan onnellinen ja kävelee aamulla vaikeasti kiemmurellen:-)
yks saatanan tappijaakko pistää naisen halua halvalla.ite on tietty neitsyt vielä.ja pysyykin.
- kummallista
kun nyt vasta aikamiehena alkaa sulle valkenemaan että nainenkin on seksuaalinen olento.eikä vaan kohde.haloo.nainen on seksuaalisempi kuin mies.mies vaan ei osaa käsitellä naista.se on saatanan laiska.mies.
- porvoo
tässä haiskahtaa feminismi..
- n85
ei kaikki naiset oo kylmiä ja koneita..mua ei ainakaa semmonen kiinnosta...vai johtuuko siitä et miehet oli vaan koneita yhtee aikaa ja naiset oli kilttei kunnes miehet teki meist sitte kylmiä koneita..!?? ei tietenkää kaikist mut kumminki, et silleen
- heh
n85 kirjoitti:
ei kaikki naiset oo kylmiä ja koneita..mua ei ainakaa semmonen kiinnosta...vai johtuuko siitä et miehet oli vaan koneita yhtee aikaa ja naiset oli kilttei kunnes miehet teki meist sitte kylmiä koneita..!?? ei tietenkää kaikist mut kumminki, et silleen
Tollo! Väittämällä, että miehet ovat tehneet naisista jotain, viet samalla naisilta kyvyn ajatella itse!
Oletko sitä mieltä, että naiset eivät kykene ajatteluun? - Porskuttelija
Ei tosiaan oo mikään provo vaan vakava postaus!
Nainen on jälleen tulossa yökylään, mutta tällä kertaa aion sanoa: "Ennen kaikkea muuta, meidän pitäis keskustella hetkosen vakavasti".. Mä vaan haluan tietää, tuleeko meidän välille ihan vaan seksisuhde vaan jotain muutakin.
Miehisesti ajatellen kumpikin kyllä käy =).. - mau..
n85 kirjoitti:
tiedän,että ei ole olemassakaan kylmiä ja konemaisia naisia.
se on miehestä kii,miten vehkee laulaa.
naisille vain parasta.
- Poika
No shit...
- jos ollut tarpeessa kauan
On se sexikin silloin aikas tärkeetä.Eiks olis ihanaa.et teil alkais synkkaa sit muutenki.Yritä nyt ymmärtää sitä naista,eiköhän se koht "tasaannu"
- Mister
Kannattaa vähän varoa ainakin pidempää suhdetta. Taitaa jakaa kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211