Kotihoito menossa nurin....
Hoitajille mobiiliseuranta käyttöön.
Työntekijöitä seurataan ja kytätään hulluna...
niin että joka sekuntti on täyttä työtä...
alkaa mennä hulluksi..
Missä yksityisyys??
Mitä miltä ootte onko ihan laillista???
pxrkxlxxn nykyaika
2
113
Vastaukset
- työpaikkaavoivaihtaa
Hoitoalalla on muitakin vaihtoehtoja työpaikaksi kuin kämänen kotihoito!Kenenkään ei ole PAKKO olla kunnan kotihoidossa töissä. Työpaikkaa voi aina vaihtaa!
Mobiiliseurannan tarkoituksena lienee lisätä kunnissa asiakkaan luona tehtävää hoitotyötä ja vähentää luppoaikaa? Kotihoidon terveydenhoitajat ja sairaanhoitajat käyttävät joissakin kunta-alan työpaikoissa huomattavan paljon palkallista työaikaa toimistolla "kirjaamiseen". Jos hoitaja istuu tuntikausia tietokoneella kunnan keskustassa toimistolla, se on suoraan pois asiakkaan luona tehtävästä asiakastyöstä.
Mobiiliseurannalla nähdään, kuka on asiakaskohteissa mihinkin aikaan ja mihin hoitajan palkallinen työaika kuluu. Samoin hoitotyön kirjaaminen voidaan tehdä suoraan asiakkaan luota - ilman, että työntekijä notkuu toimiston tietokoneilla tuntikausia. - mhjd
Niin tai ottaa päivänokosia autossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076