millanen testeri on tuo

kannatatteko

Merilapin katsastusasema, onko millaisia pilkun nussijoita kun tuli tuo katsastustarjous 49€,a katsastus päästömittauksineen.

22

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juueihänsiinä

ei ole varmaan kukaan käynyt siellä kun ei ole tietoa.

• Jukko4

Kävin viikko sitten - aivan asiallinen paikka - ei mitään pilkunviilausta ainakaan minun 10 vuotta vanhan auton osalta.

• juueihänsiinä

mie olen taas kuulu ko nämä samat katsastaa Ylitorniollakin että on varsin pirullisia, ajokieltoon auto kun oli öljytippa puonnu hallin lattialle, öljyvuoto moottorissa, no yks esimerkki mutta monia muitakin.

• Poikaporukalla läpi menee.

• mitähänsemeinasi

mitäs allajoen hintti tarkottaa että poikaporukalla?

• Fhbjl
        mitähänsemeinasi kirjoitti:

mitäs allajoen hintti tarkottaa että poikaporukalla?

Kun antaa pakoputkea.

• sitäkösemeinasi

jaaa no joo sitäkös se

• sinnevainen

vittu mie en sinne mene, menen A katsastukseen niin ko ennenki.

• vakiasiakas

Kyllä on A katstus paras kaikinpuolin, asiallinen palvelu ja ammattinsa osaavat katsastumiehet ja hinta kohdillaan.

• kaikkieiosaa
        vakiasiakas kirjoitti:

Kyllä on A katstus paras kaikinpuolin, asiallinen palvelu ja ammattinsa osaavat katsastumiehet ja hinta kohdillaan.

Vähän riippuu kuka sattuu olemaan katsurina.
        Lähes kaikki tuolla on ammattitaitoisia, ja hoitavat hommansa esimerkillisesti ilman turhaa pilkun hässintää, jotku jopa kerrassaan kiitettävästi, mutta... tuohonkin joukkoon mahtuu eräs virkaintoinen mustalammas, jolla on käsittämätön mielikuvitus takertua mitä ihmeellisempiin asioihin.
        Jos satut tuomaan hänelle yli 10-vuotta vanhan auton, niin aina löytää mitä ihmeellisemmän syyn antaa hylätty. Myös asiakaspalvelu muuttuu täysin ylömieliseksi, kun alkaa selittämään kuinka hän ajaa vain uusilla autoilla.

• suutarila

Ei resuja kannata katsastuttaa missään. Romuttamolle ne kuuluu jos pitää noin alkaa venkoileen katsastuksenkin kanssa

• kylläseontärkeää

kyllä se on katsottava tarkoin vähätuloisen missä autonsa katsastaa, ensinnäkin että näyttö on ilmainen ja että ei joka pikkuasiasta tehdä isoa, vikaa löytyy joka autosta hakemalla, se on varma, katsastusmies voi viasta mainita jos siitä ei ole haittaa eikä vaaranna liikenneturvallisuutta ei välttämättä hylkää autoa, moni joka on käyttänyt näillä merilapin ukoilla on kertonut kuinka vika lähes keksittiin, sellaisiakin joita on autossa ollut usean käytön ajan, eräälläkin on ollut lämpöhalkeama tuulilasin alaosassa vuosia, tämä on monessa autossa, niin nyt joutui ostamaan uuden lasin autoon kun käytti siellä, eli usean satasen juttu.

• Järkikäteen

Älä ole pösilö,aivan sama missä sieki sen osamaksu lintan käytät.

• kylläsetärkeääon

mulla ei ole koskaan osamaksulla autot kuten sinulla se mopedi, minä ostan varojeni mukaan en yli, ja siksi myös olen tarkka kaikesta kuten juuri missä käytän katstuksella, varaan aleajan, maksan etukäteen ja jos määrätään näyttö sen voi tehdä samaan hintaan, toisin kun teillä on siitäkin maksettava kalliiden osien lisäksi.

• juuuuuuuiiiiiii

Akatsastuksen alemaksu 29€ 22€ päästömittaus, jälkitarkastus ilmainen, muilla 20€.

• autoilijaman

mikähn linta tuola yhelä "järkikäteen" on onko se polkupyörän ostanu osamaksulla kun ei ymmärrä näistä autojutuista mitään.

• Poikasethiljaa
        autoilijaman kirjoitti:

mikähn linta tuola yhelä "järkikäteen" on onko se polkupyörän ostanu osamaksulla kun ei ymmärrä näistä autojutuista mitään.

Sökö söö mie olen perruutanu enemmänkö sie ajanu ethenpäin.

• autoilijaman
        Poikasethiljaa kirjoitti:

Sökö söö mie olen perruutanu enemmänkö sie ajanu ethenpäin.

molen menny sivuluisua yhdistemäajoneuvollakin enemmän ko si ole niitä nähny, ja ajanu niin isoja autoja että sie olet puolirenkaan korkunen, ja omia autoja on ollut yhtäaikaa neljää kerralla, aina maksettuja kaikki ja kunnossa.

• Anonyymi
        autoilijaman kirjoitti:

molen menny sivuluisua yhdistemäajoneuvollakin enemmän ko si ole niitä nähny, ja ajanu niin isoja autoja että sie olet puolirenkaan korkunen, ja omia autoja on ollut yhtäaikaa neljää kerralla, aina maksettuja kaikki ja kunnossa.

En mene enää koskaan sinne. Korjaamolla evät löytäneet kyseistä vikaa. Ihan mielivaltaista puuhastelua

• Anonyymi
        autoilijaman kirjoitti:

On muuten helkatin vaikeaa ajaa neljää rekkaa yhtäaikaa? No, amatimees on aina amatimees ja meidän äiti tekee teidän ruoat; ettäs tiedätte.

• Anonyymi

Hanakasti tulee punainen lappu eli ajokielto kuluneista kesärenkaista talveakin vasten. Haluavat uusintamaksua , no se

• Anonyymi

4 kertaa olen nyt käynyt, tosin ei aina samalla autolla. Joka kerta auto meni läpi. Yhden kerran tuli aivan aiheesta korjauskehoitus, mutta meni silti läpi. Ei siis tarvinnut mennä uusintakatsastukseen. En voi muuta sanoa, että edullinen ja hyvä paikka. Palvelukin ystävällistä. Noilla hinnoilla ei tule mieleenkään mennä muualle. Olen toki kuullut ilkeät puheet, että rahastavat uusinnoilla. Em.ei minun autojen kohdalla pitänyt paikkaansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3705
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      2990
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2898
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      1961
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      209
      1112
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      929
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      921
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      904
    Aihe