Avoimessa suhteessa kokeillaan huoraa

Ripidirop

Hei!
Olen avoimessa suhteessa miehen kanssa, mikä oli fine molemmille. Nyt selvisi, että lomallaan mies oli kokeillut useampaa maksullista naista.

Vaikka molemmilla on lupa harrastaa seksiä toisten kanssa, tämä jotenkin pysäytti. En tiedä, miten pääsisin kuvotuksesta eroon.

Onko muilla ollut tällaista, olisiko vinkkejä, miten tästä pääsisi yli?

10

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soffffiia

      Onko sillä nyt mitään merkitystä onko se maksullinen vai ei? Itseäni ärsyttäisi rahallinen tappio.

    • kikkeliskokp

      elä anna ukolle ...tuu mun luo pannaa kunnolla,,,

    • kolkokolkolkoowkö

      sellasii ne avoimet suhteet on...käydää missä vaa...:DDD kyl miekin voisin sua panna..tuukko

    • Oppeliini1

      Miksi sinua harmittaa miehen maksaessa huorille. Sinä itse edustat tuota huoraammatia, tyhmyydessäsi vain et älynnyt vaatia ammattisisartesi käypää maksua!
      Oleppa seuraavalla kerralla viisaampi, vaadi maksu ensin ja sitten vasta ehdota " vapaata palkallista suhdetta"!
      Käytä ainakin tuohon yläpäätäsi!

    • peilinääreen

      Juuri näin, mikä siinä kuvottaa?
      Maksullinen elättää itsensä seksillä, maksaa vuokraa, ostaa ruokaa ja muotivaatteita tai huumeita tai maksaa parittajalleen, mihin ne nyt rahansa käyttääkään.
      Sinä annat antamisen ilosta tai siksi että saisit orgasmin tai läheisyyttä.
      Ei mitään eroa, sinulla on omat syysi, maksullisilla omansa.
      Mies ottaa ilman ja ostaa kun kerran voi ja on rahaa.

    • En minäkään oikein ymmärrä. Ensin sovitaan vapaasta suhteesta, mutta sitten halutaankin asettaa sille rajoituksia.

    • Kuvottavatsuhteet

      Olet kyllä tekopyhä paska luonteeltaan. Jos kerta avoimessa suhteessa olet ja arvostelet ketä kumppani käyttää suhteisiinsa. Onko se maksettu huora tai varattu salainen nainen kyseessä niin pitäisi sinun silloin tuntea sitä kuvotusta molempiin eikö niin? Kenen kanssa kumppanisi pitäisi sitten nussitaan että et voisi pahoin? Yhdessä höyläätte varattuja niinkö? Silloin se ei sinua kuvottaisi. Ihmeellinen periaate ja mielipide asiasta. Eli jos nussii jotain ketä tahansa oli sitten varattu tai sinkku kunhan ei siitä rahaa ota niin sulle käy tuo käytäntö? Ei ole teillä kyllä hyvä suhde milläänlailla.

    • ahaöfaifaänaäiin

      Mitä sinulle yleensäkään kuuluu ketä avoimen suhteesi mies sinun lisäksesi nai tai ollut naimatta?
      Miksi kysyit asiasta, miksi edes puhutte siitä, tehän olette avoimessa suhteessa?
      Sehän on täysin miehen oma asia, vaikka panisi toisia miehiä tai pumpattavaa barbaraa, ei se sinulle kuulu.

      Tässä vinkki, älä ole enää jatkossa kenenkään kanssa avoimessa suhteessa, jos sinua kuvottaa se, että miehesi nai muita naisia.

    • Avoimestikaikille

      Opettelee ensin tuo avoinsuhde ja sitten vasta arvostele ketä käyttää. Meillä toimii hyvin. Emme salaa mitään. Me emme salaa olevamme naimisissa ja emme muutakaan. Avoimessa suhteessa on oltava avoin kaikille. Meillä taas tahtoo olla vaikeuksia ukon hoitojen kanssa. Se näkyy tökkivän jollakinlailla kun joudun niille selittelemään. Muutoin on aivan sama ketä nai kunhan kertoo sen. Tähän asti ne jotka ovat käräyttäneet ovat olleet tiedossani.

    • MarkkinaHaara

      Levitä ja ota maksu.... tienaat ! Sillähän se on kuitattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe