Armeija on ehdoton!

LadyJanenMielipide

Ihanteeni on a) armeijan käynyt mies, joka b) jaksaa nostaa normipainoisen naisen syliinsä. Tässä järjestyksessä. Armeijan käynti mieluiten pidemmällä kaavalla eli 6 kk ei ole mikään suosite. Ulkonäkö on toissijainen, kunhan on suht koht ehjät hampaat ja painoa alle 100 kg.

Lisäksi ihailen miehisiä harrastuksia kuten metsästystä, moottorilla kulkevista asioista kiinnostuneisuutta sekä pikkiriikkisen remonttireiskaa kodin perusasioihin liittyen. Lisäksi huomaan, että esimerkiksi koiran omistavat miehet ovat kiinnostavia. Ehkä tämä vihjaa siitä, että mies on kykenevä kiinnostumaan ja huolehtimaan myös muusta kuin vain itsestään.

En pidä rastatukkaisista hipeistä, joilla on pää täynnä ideoita ja ideologiaa mutta tyhjät taskut. En voisi sietää ajatusta, että sivari mies olisi elättini. Muutenkin liiallinen määrä mielipiteitä ja teoriaa miehessä ahdistaa. Metsässä ja luonnon helmassa syntyneitä ajatuksia sen sijaan kuuntelee mielellään!

25

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Youjustgotrekd
    • Kyllkyll-

      Juu sivarista ei kunnon miestä ikinä tule, jotain ihme hiippareita epäluotettavia patalaiskoja kädettömiä nahjuksia, eli omaavat kaikki miehen huonot puolet.
      Poislukien heidät joilla on joku ruumiillinen vamma tai sairaus joka estää armeijan käymisen.

      • ehkä_

        Miksei LadyJane itse
        ei mene armeijaan, kuntosalille tai liity metsästysseuraan?
        Sieltähän löytyy varmasti paljon miehekkäitä miehiä...
        (itse en niin pienimunaisista tykkää, mutta makunsa kullakin)


      • Ooskohansenäin
        ehkä_ kirjoitti:

        Miksei LadyJane itse
        ei mene armeijaan, kuntosalille tai liity metsästysseuraan?
        Sieltähän löytyy varmasti paljon miehekkäitä miehiä...
        (itse en niin pienimunaisista tykkää, mutta makunsa kullakin)

        Nisti hipeillä tunnetusti on isot munat. Tuhkamunia täynnä tauteja.


    • res.alik

      Itse olen armeijan käynyt, mutta tavatessani naisen, jolla uskon olevan samankaltainen ajatusmaailma kuin aloittajalla, saatan pokkana sanoa olevani sivari. On hauska katsella, kun eukolla naama venähtää, eikä tarvitse sen jälkeen mokomaa kanaa tavata.

    • 41-sinkkumies

      Olen kersantti sotilasarvoltani, olen alle 100 kg , nostan penkistä just sata kiloo, omistan moottoriveneen. Mennäänkö nyt naimisiin??????

    • Talvisodanhenki

      Terveet arvot kunniaan. Ituhipit ja aisankannattelijat eivät tätä maata pysty pitämään pystyssä.

    • InttiPentti

      Kerrankin kunnon aihe. Juuri näin.Armeija tekee miehestä MIEHEN! Luuserisivarimössykät on epämiehekkäitä homoja! Itsekin kävin armeijan koska haluan olla MIES!!!!!

      • MiettiiHän

        Armeija tekee naisista miehiä ja pojista pikkupoikia.


      • ytrfgh

        Kyllä se on niin että nykymiehet on aivan vitun nössöjä vaikka oli käyny kymmenen armeijaa ihan luusereita hanki elämä säkin lässyttäjä,älkää nyt saako traumoja tästä tekstistä paskahousut.


    • kyllälähteeee

      Muistuttaa huomattavasti mun yhtä tapailuexää, sitä, joka löi kerran vahingossa mun pääni kattoon (kun ei sitä aina niin jaksa keskittyä). Varsinkin tuo, että on PIKKIRIIKKISEN remonttireiskaa, koska en muista että jatkuvasta korjaamisesta huolimatta se olisi koskaan saanut mitään kuntoon. Mikä ei tosin minua haitannut. Muuten itsekeskeinen ja parisuhdetta arvostamaton henkilö, ja varsinkaan naisista ei ymmärrä hölkäsen pöläystä (kun ne ei ole miehiä). Haluatko yhteystiedot?

    • edetäänasiassa

      minä en ota töihin muita kun Armeejaan-käyneitä.(jo minun aikana ei armeejaan päässyt ( vajaaälyiset hintit) sairaat esim.lättäjalat joka oli monelle kovaisku halu olisiollut kunnon kouluun,Hintit taas olisi olleet saunavuorolla vaaraksi kunnon hetoromoiehille muuten neuvostoliitosssa hintit laitettiin mielisairaalaan niin pitäis suomessakintehdä.

    • C-paperit

      no et oo kyllä turhan vaativainen olen itse C-mies koska minulla polvivamma
      mutta se ei tee miehistä homoja jos ei oo käyny armeijaa sivarit on asia erikseen jokku ny vain saa valtion vapautuksen

    • hiuyjg

      Armeijan käyneet miehet ovat juuri tuollaisia akkoja kuin yllä olevat kirjoittelijat. Nostavat itsetuntoa muita arvostelemalla. Ei miehekästä.

    • OmaMielipideSusta

      Kuulostat jo ihan vitun ääliöltä etten voi muuta toivoa kuin että : Pysy sinkkuna :) ikisinkkuna.... miksi ei? xP Säästät päätäsi lyömästä mäntyyn...

    • ghytr

      Itsetunto tuhottu armeijassa, niin pitää pullistella.

    • mennäänkö.naimisiin

      Minä kävin armeijan heti amiksen jälkeen 90-luvun alussa. Oli suunnitelmissa hankkia korkeampi ammattikoulutus seuraavaksi, rakennusalan inssi oli mielessä. Olin armeijan jälkeen töissä vajaa 6kk, otin lopputilin. Päätin etten enää tee päivääkään töitä, enkä jatka opiskelujakaan. Seuraavan kerran olin töissä 2004, olin siinä välissä ehtinyt istua linnassakin. Pääasiassa selvin päin tehtyjä väkivaltarikoksia. Vuoden 2004 jälkeen en ole tehnyt päivääkään töitä, enkä tee.
      Armeija teki minusta väkivaltaisen henkilön. En epäile yhtään käyttää väkivaltaa toista ihmistä kohtaan, jos siihen annetaan pienintäkään syytä. Ikä ja sukupuoli ei vaikuta asiaan yhtään.

      • Vedäsnykäteentaijotain

        Sanoo ituhippi joka ei ole armeijoita käynytkään. Sinä riisikeppi et saisi edes itseäsi tyrmättyä saati jotakin toista.


    • panzer

      Pioneeriaselaji on kenttäjoukoista parhaimpia. Etulinjaa maastossa ja alueiden haltuunottoa! stalingrad hans...

    • natsat

      toisaalta armeijan yleisissä suihkuissa ne piilohomot tulee esiin

    • juurisellainemies

      mistä aloittajan kaltaisen ladyjanen löytää??!?

    • richarddeananderson

      terve! Minkä takia täällä Suomi24:llä haetaan aina ääripäitä joko sotilaskoulutuksen tai minkään muun suhteen? Missä ovat ns. Normaalit ihmiset jotka ovat käyneet sotilaskoulutuksen (eli armeijan käyneet). Aina kaikki asiat pitää kärjistää äärimmilleen! Täällä on normaalia ihmisiä, miehiä sekä naisia jotka haluavat elää kuin normaali ihminen! Ei kaikki tässä elämässä ole kiinni siitä mitä "haluan olla" tai "minä olen sitä jotain nönnönnöö". Päästäkää irti egoistanne ja pääsemme paljon pitemmälle

    • Armeijaonkylläkäyty

      Itse palvelin armeijassa sen minimiajan eli 6 kuukautta. Ei todellakaan kiinnostanut jäädä sinne pidemmäksi aikaa, kun sen koko touhun ehti näkemään jo siinä 6 kuukaudessa aivan tarpeeksi ja halusin päästä siviilielämässäni eteenpäin. Ihan sama, mitä joku nainen ajattelee 6 kuukauden palvelusajastani, ei kiinnosta ollenkaan. Paljon enemmän minä hyödyn siviilielämässä saamistani opeista ja koulutuksista kuin jostain pidemmästä palvelusajasta armeijassa.

    • NtiKomentaja

      Minä olen samaa mieltä aloittajan kanssa prikulleen. Lisäisin estolistalle myös kaikki Iron Maiden - ym. "kova" -paitaiset keskenkasvuset ituhipit. Miehiset miehet: Riviin järjesty!

    • vitun.luuviulut

      Alle satakiloiset on joko nistejä tai homoja. Kyllä lihasmassaa pitää sen verran olla ettei vaaka jää alle satasen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      318
      2957
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1661
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      190
      1571
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1263
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe