En jaksa tätä enää... Mulla on ollut seksisuhde jo yli kolme vuotta mieheen, jonka kanssa seksi on tosi ihanaa ja toimii hyvin... Mutta kun haluaisin niin paljon enemmän.. Olin niin hyvällä mielellä viime viikolla, mutta kun tapasin taas miehen, niin jäi armoton kaipaus ja jotenkin paha mieli... Kysyin muutama viikko sitten miestä ihan suoraan mukaan matkalle, josta hän oli kyllä kiinnostunut ja kyseli ajankohtaa... Luulin jopa, että tämä mies olisi tästä kysymyksestäni tajunnut, että olen kiinnostunut hänestä enemmänkin, odotin jopa vasta kysymystä tai että mies tajuaisi muuten viedä suhdetta eteenpäin, mutta ei...
Mies ei joko välitä minusta yhtään tai on sitten ihan tumpelo tunneasioissa ja asioiden eteenpäin viemisessä.... Nyt olen vakavasti harkinnut suhteen lopettamista vaikka seksi niin ihanaa onkin tämän miehen kanssa... En tiedä kannattaako edes enää ottaa mitenkään puheeksi asiaa ja sanoa suoraan, että olen ihan ihastunut mieheen, etten pysty tähän enää.... Miehellä ei ole ollut koskaan pitkää parisuhdetta ja alkaa näyttää pahasti siltä, ettei hän sellaiseen taida edes pystyä... Mies on myös sulkeutunut, ujo ja hiljainen... Ollaan jo melkein nelikymppisiä, ei tästä tule hevonpersettäkään.......... Taisin rakastua väärään mieheen!!!!
Mä heivaan ton helkkarin panomiehen!!!!!
28
282
Vastaukset
- Harmissaan
Kolme vuotta on jo todella pitkään... Itse ottaisin ainakin asiat vakavasti puheeksi. Minäkin olen satunnaisesti tapaillut erästä miestä puolisen vuotta ja turhauttaa jo nyt, kun suhde ei tule etenemään luultavasti mihinkään. Taidan vain jatkaa eteenpäin.
- lklklklklllll
Se jatkaminen eteenpäin onkin helpommin sanottu kuin tehty ainakin omalla kohdalla. Niin olen samaa mieltä, että pitäisi ottaa härkää sarvista ja todellakin puhua asiat selväksi perinpohjin. Joko mies ei todellakaan ymmärrä, että olen enemmänkin kiinnostunut tai hän on armoton pelimies tai sitten hän on ikuinen vanhapoika. Minusta alkaa kohta tuntumaan, että hän on ihan onneton naisten kanssa. Pelkään pahoin, ettei hän ehkä kykene muuhun kuin seksiin naisten kanssa ehkä hän on jollain tavalla jäänyt jälkeen tässä asiassa. Tosi surullista, en ole tiennyt, että tuollaisia miehiä on olemassa.... Harmittaa vaan paljon kun minulla on tosi paljon tunteita tätä miestä kohtaan, niitä ei hetkessä saa pyyhittyä pois..... : (
- tgbvfr
Ihan mielenkiinnosta. Oletteko viettäneet aikaa yhdessä.
Esim. treffi-iltoja, liikuntaa tai muuten pitkää yhdessäoloa, pari-kolme yötä yökylässä toistenne luona?
Vai onko kyseessä pelkkää seksiä, jonka jälkeen toinen häipyy. Kunnes tapaatte taas vain seksin merkeissä?
- hbnm
Pelkästään sitä s:llä alkavaa.... Onhan se toki parempi, että on tuttu ja turvallinen kumppani niihin puuhiin, ei tarvi ketään humalaista baarista raahata......
- Kannattastarkistaa
Ja olet varma että on vapaa mies? Ettei vaan ole kuule varattu. Sinä vain saat hetken hurman ja kotonasi? Aijai ettet vaan ole ukkoni kakkonen? Kannattaa tarkastaa taustat. Sokea olet kyllä jos noin kauan olet tyytynyt pelkkiin käynteihin. Yöks jos olet se kakkonen.
- enmyy
tuli pani meni, OLET TEKOPILLU.. ei välitä sinusta.. sinä ei todellakaan ymmärrä
sinun kanssa on onneton, sulkeutunut - ei halua sun kanssa keskustella, inhoa sua, miksi olet niin tyhmä, koska olet vain tyhmä - lfkhlfhkl
No, kyllä naisetkin hyvää seksiä haluaa... On meillä naisillakin tarpeet, vaikka ollaankin niin helkkarin tyhmiä.... = DD
Kysyt ja vaadit suoran vastauksen siihen tahtooko jotain enemmän ja jos tahtoo niin sitten se pitää myös näyttää. Ei ihan turhaan kannata roikkua pelkkänä panona jos itse haluaa enemmän..
- maikkimatkustajao
Onko mies varattu?
Jos ei ole esitellyt kotiaan eikä kerro juuri mitään itsestään!
Tarkasta itse kaikki!
Itse tapailin miestä joka valehteli koko elämänsä!
Vaimo ja lapset odotteli kotona kun mies kävi luonani puhumassa sontaa ja
tyhjentämässä pussit!
Alko olemaan miehet puheet niin että oli itse alkaa selvittämään
missä ongelma!- hevonpersestätrolli
Mulla on ollut seksisuhde jo yli kolme vuotta
Mulla on ollu seksisuhde jo yli kolme vuotta
Mulla on ollut seksisuhde jo yli kolme vuotta ja aivossa kasvaa penis ei haittaa
vaikka mies olisi varattu
.
- öflöflh
Totta kai olen ottanut kaikki vaihtoehdot huomioon äijän suhteen... Eli en ole missään vaiheessa kokonaan erehtynyt rakentamaan pilvilinnoja miehestä. Olen tässä jo miettinyt kaikki mahdolliset vaihtoehdot varatusta ikuiseen vanhaan poikaan... Mutta onhan tuo toki outoa, ettei koskaan pyydä luokseen.. Tiedän miehestä työpaikan, osoitteen, puhelinnumeron jotain harrastuksista.. Eikä minua sinänsä haittaa vaikka mies olisi varattu, mutta olisi paljon reilumpaa, jos olisi sen kertonut jo alussa ihan suoraan... Mutta on ollut usein juhlapyhinä luonani ja matkustelee melko paljon.. Ei varattu mies pääse juhlapyhinä mihinkään, toisaalta tuo kyllä selittäisi sen, kun mies lähtee aina hommien jälkeen kotiinsa, no suhteen alussa nukkui pari yötä luonani... Millähän konstilla voisin selvittää onko mies varattu???
- varattuhantuoonselvästi
Etkö sä koskaan ole käynyt miehen kotona? Tiedätkö missä hän asuu? Jos tiedät, niin rohkeasti vaan ovikelloa soittamaan. Sillä se selviää. Mä pahasti pelkään, että varattu sua pyörittää. Siksi suhde ei etene mihinkään. Kyllä varattu mieskin juhlapyhinä sun luona voi olla. Nimittäin jos puoliso viettää ne vaikkapa sukulaisissa tai jossain reissussa.
Kyllä mua haittaisi harrastaa seksiä varatun miehen kanssa. Sanot ettei sua sinänsä haittaa vaikka olisi varattu. Eli säkin haluat vaan seksiä. Et mitään muuta vaikka niin väität että tunteita on tullut. - klklkl
Niin ja voi puoliso olla vaikka töissä, tehdä yövuoroja tms. Tästä on aika pitkä matka miehen luo ja en kyllä kehtaisi mennä ilman lupaa ovikelloa soittelemaan.. Ja olen pahasti jäänyt koukkuun tähän seksiin tämän miehen kanssa.. Alussa meni tosi kauan ennen kuin tunteita tuli, ajattelin, että ollaan liian erilaisia... Ja koko ajan etsin kunnon suhdetta... Mutta voiko tällaista intohimoa löytyä kenenkään muun kanssa????
- Salapanottuleeilmi
Etkä ole tuona kolmena vuotena muka tavannut hänen sukulaisiaan tai ystäviä. Miten on mahdollista elää suhteessa kolme vuotta tuntematta missä esim. Vanhemmat asuu? Entä onko sisaruksia? Selkeä varattu mies kyseessä. Ikävä kyllä sillä voi olla joku kämppä jonka vuokrannut jonka osoitteen antaa. Ja jos et ole käynyt edes siellä miksi se sitä salaa? Nyt Seuraavaksi ehdotat sen kotiin tapaamisen. Siitä se lähtee. Jos sanoo ettei ole siivonnut sano että sinä osaat sen homman. Älä anna kieltäytyä tulemasta kotiin. Voi olla että järkytyt mutta parempi saada totuus asiassa kuin jatkaa tuollaista suhdetta mikä todennäköisin varattu mies.
- enmyy
Synnyttää ! Onko panomiehellä lapsia ympäri maailmaa ?
- isomunaaaaah
Olet pelkkä pillu. Miksi mies haluaisi leikkiä kotia pillun kanssa?
- soitaovikelloa
Nimi oli Matti tai Kari. Tämmöinen epeli oli minullakin vuosia sinkkuna. Ei vaineskaan.
- isopeniksinenkö
onko tällä miehellä iso penis johon olet jäänyt koukkuun?
- kfhkhkg
Tämä mies vieraili taas viikko sitten luonani.. Nyt kävi niin, että eka seksisessio oli mahdottoman ihana ja toinen sitten vähän latteampi, eikä homma enää toiminutkaan.. Tällaista on tapahtunut viimeksi kauan aikaa sitten.. No, hommat kun lopahti mies vaan nousi ylös ja lähti kotiinsa... Olisihan se ihan eri tilanne oikeassa parisuhteessa, jossa tällaisessa tilanteessa ehkä keskusteltaisiin asiasta tai ainakin oltaisiin hellästi toisten kainalossa... Ymmärrän kyllä tämän suhteemme laadun, enkä ole enää juurikaan edes haaveillut mistään muusta.. Siitä olen melkein varma, että mies on yksinäinen poikamies, jolla ei ole juurikaan kokemusta naisista... Nimittäin sen verran sulkeutunut ja estynyt hän on, että voi olla, ettei edes kykene tuntemaan tai muodostamaan kunnon parisuhdetta... Mutta ehkä tämä meidän homma alkaa tulla tiensä päähän tai ainakin ihan kaikesta pitäisi vihdoin jutella miehen kanssa, koska tämä puhumattomuus alkaa kohta tulla esteeksi ja jännitteeksi meidän välille seksin aikana... Ainakin me naiset ollaan sen verran monimutkaisia ja tunteellisia, että ihme, kun seksi on näinkin pitkään toiminut ilman kunnollista keskusteluyhteyttä...
- kesämies-71
Kerro miehelle että haluaisit perustaa perheen ja sinulla tunteita miestä kohtaan! Miehellä voi olla ikävä sua jatkuvasti mutta ehkä henkisesti lukossa tunteidensa kanssa...kuten mä...seksi kelpaa mut ajatus seurustelusta pelottaa.
- ghjjk
Kiitos kommentista. Miten sinulla ilmenee tuo, että olet lukossa henkisesti...? Miten käyttäydyt naisen kanssa? Ja osaatko neuvoa miten tulisi naisen toimia tällaisen miehen kanssa?? Mun mielestä tämä alkaa olla jo aika surullista ja mieskin oli viimeksi jotenkin alakuloisen oloinen.. Itsekin sitten ujostelen miestä, kun toinen tuntuu olevan niin jumissa..
- kesämies-71
Minulle kävi niin että rakastin erästä naista sokeasti...mutta rakkaus ei ollut aitoa. Olin läheisriippuivainen. Eron jälkeen olen harrastanut irtosuhteita. Eli seksiä ilman omatuntoa koska pelkään että mut jätetään taas. Silti kaipaan aitoa parisuhdetta eli yhdessäoloa. Voithan pyytää miestä jäämään yökylään sanomalla kaipaavasi juttuseuraa seksin jälkeen, monesti mulla on seksin jälkeen kiire pois omaan kotiin vaikka haluaisin jäädä yhdessä katsomaan telkkaria.
- llfflh
No, ei taida teillä miehilläkään olla sitten yhtään helpompaa... Olen pyytänyt miestä joitain kertoja jäämään, mutta hänellä on myös kiire kotiin. Tämä on juuri se syy miksi luulen, että mies haluaa pelkkää seksiä kanssani ja kohta tulee pian hyväksikäytetty olo.. Suhteen alussa mies oli muutaman kerran luonani yötä, mutta itsekään en osannut nukkua ja jännitin aika paljon eli kovin hankalaa oli nukkuminen vieraan ihmisen vieressä. Jos mies ei lähtisi seksin jälkeen pois, niin olisi luultavasti avannut suuni jo kauan aikaa sitten, tunnen itseni ihan hölmöksi, jos alan puhumaan tunteistani ja toinen onkin vaan leikkinyt, en haluaisi saada siipeeni.
Joskus mies puhui matkoista siihen sävyyn, että luulin hänen vihjailevan, on myös maininnut, että hänen taloonsa voi rakentaa lisätiloja ja joskus puhui erään huvipuiston kiertämisestä eli nämä olisi voinut tulkita jonkinlaisiksi epäsuoriksi aloitteiksi. Mutta tämä tilanne alkaa käydä aika sietämättömäksi, ajattelen miestä paljon, eikä oikein kukaan muu kelpaa, olen jotenkin sitonut itseni tähän mieheen..
Miten ihmeessä voisin selvittää tilanteen menettämättä kasvojani ja olla säikäyttämättä miestä? Niin ja kysyisin vielä kesämieheltä, että miksi kiirehdit seksin jälkeen kotiin vaikka haluaisit jäädä? Koska pois lähteminen seksin jälkeen on melko varma signaali naiselle, ettei mies ole oikeasti kiinnostunut... - kesämies-71
Ehkä vika on mun.Kiihkeän rakastelun jälkeen en osaa oikein puhua. Saada sanaa suusta koska olen saanut sitä mitä haluan :tyydytetyn olotilan itselleni. Haluaisin olla muutakin kuin panokumppani naiselle! Jotenkin monet pakit antavat signaalin minulle...nyt sait sitä mitä halusit. Kaipaus on suuri mutta vastuunjakaminen elämästä pelottaa toisen kanssa .Haluaisin olla rakastettu puoliso naiselle ,mutta minua pelottaa loppuelämän rakkaus...entä jos en osaa olla hyvä rakastava puoliso naiselle.
- enmyy
joo oikea panomies olet
- öflhölhl
En ole osannutajatellekaan, että mies voisi ajatella noin, jostain ihmeen syystä olen pitänyt tietynlaisia miehiä vaan itsekkäinä pelureina, jotka eivät halua naisilta muuta kuin seksiä.. Mutta tosiaan voihan miehelläkin olla taustalla vaikka minkälaista sitoutumiskammoa tai huonoja kokemuksia... Niin ja itselläni on nuoruudessa muutama tosi huono kokemus miehistä eli ehkä nämä asiat ovat vääristäneet käsitystäni miehistä. En sitten tiedä voisinko kertoa miehellä näistä huonoista kokemuksista, ymmärtäisi ehkä minua paremmin.
Eihän sitä voi tietää osaatko olla hyvä kumppani naiselle, jos et koskaan kokeile, olet sitten ainakin yrittänyt. Voiko mies ajatella naisenkin haluavan pelkkää seksiä, olen luullut, että vain naiset ajattelee miehistä niin.. Mutta luulisi, että tämä mies ymmärtäisi kiinnostukseni, kun olen kuitenkin pyytänyt jäämään yöksi... Ehkä se ei kuitenkaan riitä kiinnostuksen osoitukseksi pelkästään, jos vastassa on epävarma mies??? - sinkkumä
MIKSI aikuinen nainen EI YMMÄRRÄ, mitä ON panomies ????????????????
ja tapailee muitakin miehiä. Panomies etsii Naista, joka ei harrasta yhden illan juttuja,
ei likaista naista, vain hyvän Naiseen PARISUHTEESEEN !!!!!!!!!!!!!
Panomies on "sulkeutunut ujo"- hän I N H O A sua, mutta haarat on auki, tervetuloa
niin ku alkoholisti inhoa viinaa, mutta kauppa on auki, tervetuloa
. - Ilminetuleekuitenkin
Nyt ihan tosissaan menet sen kotiin. Otat sen riskin että loppuu suhde. Teet vain itsellesi tuon huonon olon jos et toimi. Kyllä 3 vuodessa pitäisi olla muutakin kuin seksiä. Jos kolmeen vuoteen ei ole kyennyt puhumaan mitään ja aina panon jälkeen lähtee ei sillä ole aikomustakaan aloittaa kunnon suhdetta. Muista jos olet todella se pelkkä pano sille ja se olisi varattu mitä sulle jää? Kun sitten kaikki tulee ilmi niin voi tämä suhde olla esteenä seuraavan kanssa jos tieto kulkee sinun tekemisistä. Olet kolme vuotta jo elänyt pelkkää panoa mitä se kertoo muille? Nyt selvitä asia kunnolla ja jos se on todella vapaa mies joka ei osaa puhua joutuu se sen tekemään pakolla. Pelkäät että lopettaa suhteen sinuun kun haluat muutakuin seksiä tämän sinun pitää itse selvittää. Muista että meni miten meni niin jatkossa kannattaisi ajatella ettet vaaranna sitä oikeaa suhdetta jos sen oikean löydät. Nyt vain kerrot että haluat myös muuta muutoin joudut olemaan tuo niin sanottu salapano loppuelämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949