Paras kosto exälle on oman ikävän unohtaminen

Oblivion99

Lopetetaan exien perään ikävöinti, nouskaa omille jaloillenne ja tuhotkaa se toinen unohtamalla se täysin. Alla ohjeet. Korostan alkuun, että MITÄÄN tunteita ei saa ilmaista: ei vihaa, kaipuuta. katkeruutta, ei mitään. Alla siis tarkemmin.


Unohdetaan ne täysin, ei mitään kontaktia tai vielä parempi, jos kontaktia on niin superrasiallisesti ja ollaan huomaamatta niiden flirtit jne. Etenkin vanhaa suolaa janoavat naiset menee todella hajalle tällaisesta. Paljon tehokkaampaa kuin minkäänlaisten tunteiden, kuten vihan tai kaipuun, osoittaminen. Erityinen teho naiisiin kohdistettuna johtuu siitä, että iän karttuessa naisen markkina-arvo vähenee todella voimakkaasti suhteessa miehiin, joilla se tietenkin vastaavasti nousee suhteessa naisiin.

9

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paluumenneisyyteen

      En halua kostaa exälleni mitään enkä unohtaa häntä koska en koe sille mitään syytä. Ei erottu kovin hyvissä väleissä ja riitelyäkin oli ja sitten vain lopetettiin keskustelut ja siinä se. Oli siinä vähän muitakin läheisiä eroa auttamassa. Nykyisin on uusi elämä mutta voisi olla kiva joskus kuulla hänestä tai jopa tavata. En ryve tuskassa ja kadu eroa enkä myöskään vihaa häntä. Eron aikaan en halunnut kuulla hänestä mitään mutta miksi ajatella niin loppu elämä. Vuodet on kulunu ja kumpikin on kasvanut ja muuttunut ja voisi olla mukava tavata taas. Ja tämä ei tarkoita että nyt täytyisi päästä uudelleen suhteeseen. Silkkaa mielenkiintoa mitä nykyisin kuuluu henkilölle joka joskus oli tärkeintä elämässä. Miksi pitäisi kostaa? Sille ei ole tarvetta eikä sillä mitään saavuttaisi. :) Terveisiä sinulle sinne vähän kauemmas jos tämän luet. :) Toivon ettet sinäkään enää ajattelisi minusta negatiivisesti.

    • annaitsellesiaikaa

      Toivottavasti pääset joskus irti tuosta katkeruudestasi ja olet armeliaampi itsellesi sekä muille.. ei kuulosta tuon mukaan kovin hyvältä.

      • iytityity

        Jeesustele sinä siinä vitun Annaitsellesiaikaa-apina


      • annaitsellesiaikaa

        Ateistina en "jeesustele", mutta oikein loistavaa tulevaisuutta vain sinullekkin, etenkin noilla hermoilla ja kielenkäytöllä huomaa miten ja missä se on saavutettavissa :)


      • iytityity
        annaitsellesiaikaa kirjoitti:

        Ateistina en "jeesustele", mutta oikein loistavaa tulevaisuutta vain sinullekkin, etenkin noilla hermoilla ja kielenkäytöllä huomaa miten ja missä se on saavutettavissa :)

        Ymmärtänet, ettei jeesustelu viittaa uskonnollisuuteen... oikein pikaista loppuelämää, tuolla järjenkäytöllä huomaa miten ja missä se on saavutettavissa :)


      • annaitsellesiaikaa

        jeesustella = hurskastella (termi raamatusta), mutta miksipä minä sinun kanssasi enää kinaisin kun tuo ihan omien lauseiden muodostaminen näyttää teillä tuottavan sen verran huomattavia vaikeuksia.


      • iytityity
        annaitsellesiaikaa kirjoitti:

        jeesustella = hurskastella (termi raamatusta), mutta miksipä minä sinun kanssasi enää kinaisin kun tuo ihan omien lauseiden muodostaminen näyttää teillä tuottavan sen verran huomattavia vaikeuksia.

        Olin juuri sanomassa samaa Teistä. Etymologian asiantuntijana varmasti ymmärrätte, että arkikäytössä sanan merkitys saattaa olla toinen, kuin sen kirjaimellinen merkitys. Esimerkiksi ilmaisu "haista paska" ei merkitse konkreettista kehotusta mennä haistamaan ulostetta, vaan ilmaisee halveksuntaa toista ihmistä kohtaan. Tällaisten vivahteiden ymmärtäminen on osoittaa esimerkiksi sisälukutaitoa, joka useimmilla ihmisillä on kehittynyt ainakin tälle alkeelliselle asteelle.


    • ettäsilleen

      Paras kosto exälle on näyttää, että on paljon onnellisempi ilman sitä luuskaa.

      • unohdusonparaslääke

        Tarvitseeko sitä kostaa tai näyttää yhtään mitään, kun on heti ensi hetkestä lähtien ollut selvää, että on onnellisempi ilman sitä luukasaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe