Koira työpaikalla

Siivooja

Meidän työpaikalle muutamat kollegat tuovat koiriaan työpaikalle. Olen pyytänyt pari kollegaa pitämään koiriaan kytkettynä kun kulkivat vapaasti ilaman mitään valvontaa.
Sitten eilen huomautin yhtä kun hänen koira kulki osastolla vapaasti ilman valvontaa 20 min. Tämä kyseinen työntekijä sanoi että hanellä on lupa olla vapaana täällä ja että se käyttäyttyy hyvin.
Siis nämä koirat käyvät nuuskimassa kuolleineen ja työntävät kuononsa jalkojeni ja seuraavat ja että omistajat eivät ole näköpiirissä sitä arsyttää minua.
Olen nyt ottanut asian puheeksi esimehelleni.
Mutta mitä tässä laki sanoo. Kun koirat saavat olla vapaana vain koirapuistoissa, koiratarhoissa ja omalla pihalla.

5

262

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenkähän_tämäkinon

Ei kai tuo nyt oikeasti voi olla sallittua, luulisin. Onhan jotkut koirille aika pahasti allergisiakin.

• pomotonkoiria

Oletko varma et se on koira.Entisessä työpaikassani konepajalla pomot käyttäytyvät noin.

• ihanat.koirat

Koirat lisäävät työn tehokkuutta, joten sen vuoksi niitä kannattaa pitää työpaikalla.

• erkkipoika

Työn tehokkuden lisääntymisestä en tiedä, mutta ei ainakaan kannata ottaa koirista
      mallia esim. kusemalla nurkkiin...

• heh_hee4

Tuokaa itse sinne työpaikalle kissanne myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      188
      3151
    2. 94
      1425
    3. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      128
      1122
    4. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      248
      1122
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      86
      975
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      96
      831
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      111
      694
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      55
      685
    9. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      108
      658
    10. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      592
    Aihe