Meidän työpaikalle muutamat kollegat tuovat koiriaan työpaikalle. Olen pyytänyt pari kollegaa pitämään koiriaan kytkettynä kun kulkivat vapaasti ilaman mitään valvontaa.
Sitten eilen huomautin yhtä kun hänen koira kulki osastolla vapaasti ilman valvontaa 20 min. Tämä kyseinen työntekijä sanoi että hanellä on lupa olla vapaana täällä ja että se käyttäyttyy hyvin.
Siis nämä koirat käyvät nuuskimassa kuolleineen ja työntävät kuononsa jalkojeni ja seuraavat ja että omistajat eivät ole näköpiirissä sitä arsyttää minua.
Olen nyt ottanut asian puheeksi esimehelleni.
Mutta mitä tässä laki sanoo. Kun koirat saavat olla vapaana vain koirapuistoissa, koiratarhoissa ja omalla pihalla.
Koira työpaikalla
Siivooja
5
193
Vastaukset
- Mitenkähän_tämäkinon
Ei kai tuo nyt oikeasti voi olla sallittua, luulisin. Onhan jotkut koirille aika pahasti allergisiakin.
- pomotonkoiria
Oletko varma et se on koira.Entisessä työpaikassani konepajalla pomot käyttäytyvät noin.
- ihanat.koirat
Koirat lisäävät työn tehokkuutta, joten sen vuoksi niitä kannattaa pitää työpaikalla.
- erkkipoika
Työn tehokkuden lisääntymisestä en tiedä, mutta ei ainakaan kannata ottaa koirista
mallia esim. kusemalla nurkkiin... - heh_hee4
Tuokaa itse sinne työpaikalle kissanne myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996562KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3656133Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603023Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112484Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082145- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341285- 731237