Tapasin jokin aika sitten kosovolaisen miehen jonka kanssa olen käynyt pari kertaa ulkona ja kuulisin mielellään muiden kokemuksia kosovolaisten tapailusta mahdollisista kulttuuriyhteentörmäyksistä.
Mies on asunut pitkään suomessa, puhuu hyvää suomea, on hyvässä työssä jne ja vaikuttaa ihan tasapainoiselta ja kypsältä tapaukselta. Silti arveluttaa myös se, että mies on muslimi ja tulee hyvin erilaisesta kulttuurista.
mies kosovosta - kokemuksia?
19
176
Vastaukset
- kysyvä_ei_eksy
kysyppä mieheltä hänen toiveistaan mm. haluaako sinun vaihtavan oman kulttuurin mukaisesti eri kirkkoon jne vaatetukseen.
- aloittaja-
Vaatetuksesta ollaan puhuttu, vaikka kosovo onkin muslimimaa naiset pukeutuu siellä paljastavammin kuin suomessa, jopa juhlissa kuten häissä naiset pukeutuu kuin olisivat menossa yökerhoon joten vaatetuksesta tuskin ainakaan tulee mitään sanomista.
Juuri nyt olemme tapailuasteella, emme seurustele joten en myöskään halua liikaa tässä vaiheessa tentata miestä kaikesta vaan mieluummin pitää keskustelun vähän kevyemmissä asioissa.
- Mafiaprinsessa
Kannattaa tarkistaa se ammatti, siviilisääty. Kurkata netistä, kuinka monta naista pyörityksessä. Ja lopuksi pidä tavaroista ja rahoista. Seikkailuhan se vaan on. Ei niistä muuhun ole. Moraali niin erilainen.💄💄
- aloittaja-
ammatin olen tarkistanut, mies tienaa huomattavasti enemmän kuin minä vaikka minulla on amk tutkinto, joten rahasta hänellä ei ole pulaa ja jos käymme ulkona hän automaattisesti maksaa, minun tavaroita hän ei tarvitse kun hänellä on hienompi koti ja hienompi auto :D
Emme ole parisuhteessa vaan tapailuasteella eli tällä hetkellä minä itsekin deittailen myös muita miehiä enkä oletakaan, etteikö hänellä olisi ketään muuta kuviossa. Haluan todellakin edetä hitaasti enkä tässä vaiheessa suostuisikaan parisuhteeseen, kun haluan rauhassa tutustua häneen ja kulttuuriin, josta hän tulee. - Raaka-_-Watson
aloittaja- kirjoitti:
ammatin olen tarkistanut, mies tienaa huomattavasti enemmän kuin minä vaikka minulla on amk tutkinto, joten rahasta hänellä ei ole pulaa ja jos käymme ulkona hän automaattisesti maksaa, minun tavaroita hän ei tarvitse kun hänellä on hienompi koti ja hienompi auto :D
Emme ole parisuhteessa vaan tapailuasteella eli tällä hetkellä minä itsekin deittailen myös muita miehiä enkä oletakaan, etteikö hänellä olisi ketään muuta kuviossa. Haluan todellakin edetä hitaasti enkä tässä vaiheessa suostuisikaan parisuhteeseen, kun haluan rauhassa tutustua häneen ja kulttuuriin, josta hän tulee.Tuo on erittäin älykästä. Kun muslimille valkenee että jaat pesää oikealle ja vasemmalle niin se loksahtaa Jihad moodiin hyvinkin äkkiä ja saatat löytää itsesi ns. nahkurin orrelta.
- aloittaja-
Raaka-_-Watson kirjoitti:
Tuo on erittäin älykästä. Kun muslimille valkenee että jaat pesää oikealle ja vasemmalle niin se loksahtaa Jihad moodiin hyvinkin äkkiä ja saatat löytää itsesi ns. nahkurin orrelta.
En ole harrastanut seksiä hänen enkä muiden kanssa joita tällä hetkellä tapailen eli en jaa pesää kellekään
- Raaka-_-Watson
aloittaja- kirjoitti:
En ole harrastanut seksiä hänen enkä muiden kanssa joita tällä hetkellä tapailen eli en jaa pesää kellekään
No se on pelkkää semantiikkaa. Musuloidin mielestä olet sen omaisuutta heti kun sen kanssa edes keskustelut. Ei se kummempaa syytä tarvitse ottaakseen sinut hengiltä. Sille yksinkertaisesti ei mene jakeluun että nainen voi vapaasti valita kenen kanssa on. Toivottavasti saat islamia koko rahalla.
- faktahuijareita
Naisia on pyörässä ehkä maksimissaan kaksi niin hienoja miehiä ovat.
Tiedän kokemuksella suurimmat valehtelijat tulevat albanimaista. - opitvielakatkerasti
Toivottavasti olet tarkistanut LUOTETTAVISTA lähteistä. Toivotan sinulle onnea. Henk.koht. en suostu enää koskemaan tikullakaan. Koskaan en toiv. Tule tapaamaan ihmistä, joka valehtelee ammattinsa, koulutuksensa ja asuinpaikkansa. Kannattaa tarkistaa myös ettei kuulu Albanian kymmeneen mafiaperheeseen. Siellähän se on ihan tavallista. Lista löytyy netistä.
- ggffggfg
suosittelen unohtamaan koko homman, miksi sen ex nainen lähti kysyppä siltä niin pääset jyvälle siitä mitä kuuluu nyrkin ja hellan väliin
- Hoxi
Tutustu avoimin mielin mutta kantsii olla varovainen niinkuin kenen tahansa kanssa. Tunnen paljon kosovolaisia, niissä on paljon hyviä ja luotettavia ihmisiä mutta myös täysiä kusipäitä niinkuin missä tahansa ihmisissä.
Ovat aika maallistuneita muslimeja suurin osa. Perhe on tärkeä.
- Oppeliini1
Pidä häntä ystävänä ja tutustu hänen työkavereihinsa ja muihin kosovolaisiin. Käutä aikaa hyvin tutustumiseen, sitä kutsutaan seurusteluksi.
Kyllä kuukausien tapailujen jälkeen sinulla on jo parempi kuva hänen ajatusmaailmastaan, taustastaan , arvomaailmastaan jne.
Varmista ettet laske seurusteluanne intiimille tasolle. Silloin sinä menetät KAIKEN arvon hänen silmissään!!!!!!- Veronmaksajat
Pistä se ukko opettelmaan kieli ja ammatti.
- mikävitsi
Hän häh. Älä laske suhdetta intiimille tasolle. Kyllä niin avoimesti Kosovon naiset esittelevät pakkasta pintaa netissä, että jos ei irtoa täältä niin varmasti sieltä. Näillä "menestyjillä" on varmasti varaa ostaa lentolippu entiseen kommarimaahan.
- Ympyräpyörii
Ja kyllä ne miehetkin seksiä haluavat, jos ei tänään, niin huomenna. Eikä lopu rakkaus, jos sitä on ollakseen siihen, vaikka antaisitkin. Harhapuhetta.
En tiedä miksi Kosovolaisista naisista koitetaan tehdä niin siveellisiä.
Heilläkin ( kuten monella miehelläkin) parit feikki profiilit facessa jne. lirkuttelevat muiden ukkojen kanssa oman selän takana. Onko kulissi pidettävä yllä, ettei miehen ylpeys kärsi, vai ovatko tosiaan niin kieroja, etteivät jää kiinni.
- Ettäsillee
Oletko käynyt hänen kodissaan?
Asuvat usein vaimon tai äidin luona.
Töitä tekevät, mutta kuinka rehellisesti, googleta. Tai tarkista luottotiedot.(Omistaako nimellään mitään jne.)
Soiko puhelin, mutta ei vastaa siihen? Joku soittaa muka töistä jne. On kohtelias sinulle, kun ei vastaa. Todellisuus voi olla toinen,
Puhuvat niin hyvin, että sulje korvat ja tutki itse vastaukset muualta.
Hyviä tyyppejäkin on, mutta useimmiten inhottavaa kyllä, ovat varattuja. Nuoremmat (alle20v) ovat jo Suomalaistuneempia ja rehellisempiä. - Miamamma
Juokse. Perheet haluavat oman maan vaimon. Ja kysymättä naittavat. Mulle kävi köpelösti ja 9v meni kaivoon. Älä usko sanaakaan
- eimyähyvi
Mitä huonompi mies, sen isompi rakkaus.
- tiedääntarkkaan
Kosova miehet ovat täysin juntteja, ei herroja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004827140- 262551
- 2272548
- 1571844
- 1141728
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21055Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01054