Karppaus.info

voinyyh

Mihin sivut ovat kadonneet, onko sulkeutunut lopullisesti, onko kellään tietoa?

18

267

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mantelileipää

Minä ihmettelen samaa. En karppaa , mutta tarvitsen karppi ruokaohjeita.
      Mantelileipä

• ihmettelijä-2

Sivustot tukee vieraiden ihmisten solvaamista. Sivistymättömiä moderaattoreita tai puolueellisia.

• 1678

Voitteko tarkentaa? Kuka solvaa ja ketä?

• näin-on-

Jaa, kun en tiedä nimiä. Mutta jos et ole huomannut, niin huono juttu.

• Eileseitä

Onko vastaavaa sivustoa . En kaipa keskustelua , mutta reseptejä kaipaan , tarvitsen tärkkelysvapaan ruoka-ja leivonta ohjeita.
      Karppaus sivusto oli oiva apu siihen , kun vielä hieman muokkasi reseptejä.

• Laihis

HEI. mIkä on se lääke nimeltään, jonka lääkäri voi halutessaan kirjoittaa, jos
        Karppaa, ja on todettu munuaisten vajaatoimintaa?

• Pahpoh

Muoti-ilmiö on ohi, karppauksella ei enää tienaa rahaa

• Arto-Heikki_kertoo

Heikkilä sun muut keittokirjailijat eivät saa enää humpuukkiaan kaupaksi VHH-pelleily on tullut tiensä päähän ja tekee hidasta kuolemaa.

• OnSeHyvä

Kaikki tarvitsevat ovat kirjansa ostaneet ja nyt nauttivat sen tuomasta hoikasta ja terveestä olemuksestaan!!

• Arto-Heikki_tietää

Hahahahahaaa edes kirjakauppias itse ei ole hoikka vaan varsin vatsakas kaveri.

• pekan-akka
        Arto-Heikki_tietää kirjoitti:

Hahahahahaaa edes kirjakauppias itse ei ole hoikka vaan varsin vatsakas kaveri.

Joo, mutta sun akkas ei tiedä mitään. Koita hyvä iminen järkiintyä

• pekka_kakkonen

Ainakaan se ei ole lihava kuten eräs vuosikausia karpannut jnttimainen sairaanhoitaja.

• Arto-Heikki_tietää
        pekka_kakkonen kirjoitti:

Ainakaan se ei ole lihava kuten eräs vuosikausia karpannut jnttimainen sairaanhoitaja.

Mutta hieman tyhmä, kun ei osaa hoitaa sairasta miestään ottamalla selvää vaihtoehtoisista hoitomuodoista.

• minun-mielipide-----

Pekalle sopivia ohjelmia tulee sunnuntaiaamuisin. Siellä on samanlaisia sairaita, jotka luulevat lääkkeiden olevan ainoa autuaaksi tekevä voima.
      Koska käsityskyky puuttuu, niin kritisoidaan henkilöitä, jotka ovat ottaneet terveellisemmän elämän vaihtoehdon.
      Kanadassa vastaavasti sunnuntai aamuisin tuli VHH ohjelmia, jotka Suomessa on lähes kiellettyä kamaa. Pitää saada enemmän Pekan kaltaisia lääkkeiden käyttäjiä.
      Seuraamalla näitä suomalaisia sairas-ohjelmia, niin varmasti masentuu. Suomessa masennus-ja niitä vastaavia lääkkeitä käyttääkin yli miljoona ihmistä.
      Lääkkeitä lääkkeitä.

• Jalaa

Kokeilin huvikseni, niin olihan tuo sivusto pystyssä. Saattanut vaikka olla palvelin hajalla. Sivusto ei tosin ole täydellisesti palautunut.

• MarjaOrvokki

Katsokaapa Heikkilän Facebook sivulta miltä hänen vaimonsa todellisuudessa näyttää kun ei olekaan photoshopattu "anti aging" mainoskuva. Ei ole yhtään sen nuoremman näköinen kuin muutkaan ikäisensä (n. 65 v) naiset.

• JASSOO-

Kateellinen vai?
        Kaikki vanhenee käsittääkseni. TERVEYS ON TÄRKEIN

• rautalauka

Kateellinen lähes 7-kymppiselle akalle??? :D

älä hulluja puhu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1182
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 71
      557
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe