Olen tavannut pari kertaa ihanaa tinderissä tapaamaani miestä. Mielestäni klikkasi tosi hyvin, pusutteluakin oli ja vaikutti olevan molemminpuolista. Seuraava tapaaminenkin sovittu. Tuntuu että tähän mieheen voisin todella ihastua. Siksi tuntuukin pahalta että huomasin hänen käyttävän yhä tinderiä.
Oletteko te jatkaneet tinderin tms nettideittipalvelun käyttöä jos klikkasi jonkun kanssa vai pitääkö tästä tulkita ettei hän ole niin kovin kiinnostunut vaan katselee josko löytyisi parempi?
Miksi vielä Tinderissä??
ihastunut__
4
199
Vastaukset
- eioleei
ei ole kiinnostunut
- Ihaan.sama
Miten sitä Tinderiä voi tutkia jos ei itse ole siellä? Tarkoitan, että taidat olla itsekin. En tiedä miten tinderi toimii, mutta eipä minua kiinnostakaan että onko treffikumppanini siellä vai missä. Ihan sama.
- pelleseon
tai parisuhteessa
- etsiitavallista
Siksi et hän on ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668