Olen tavannut pari kertaa ihanaa tinderissä tapaamaani miestä. Mielestäni klikkasi tosi hyvin, pusutteluakin oli ja vaikutti olevan molemminpuolista. Seuraava tapaaminenkin sovittu. Tuntuu että tähän mieheen voisin todella ihastua. Siksi tuntuukin pahalta että huomasin hänen käyttävän yhä tinderiä.
Oletteko te jatkaneet tinderin tms nettideittipalvelun käyttöä jos klikkasi jonkun kanssa vai pitääkö tästä tulkita ettei hän ole niin kovin kiinnostunut vaan katselee josko löytyisi parempi?
Miksi vielä Tinderissä
22
8984
Vastaukset
- Vääränlainennainen
Sellaista se nykyään on, miehillä jatkuva haku päällä jos löytys parempi poka. Olen saanu miehistä aikalailla tarpeekseni tämän nykyisen tinder- ym kulttuurin takia, etsikööt kaltaisensa vosun niin varmaan natsaa paremmin ja ymmärtävät hyvin toisiaan. Tällaiset parit voi vierekkäin istua sohvalla tindereitään näpläten jos se tekee heidät onnellisiksi. En oikein sovi nykymaailmaan ja en ymmärrä ihmisten arvomaailmaa kaikkine tasoteorioineen.
- Ieuryt
Olen tapaillut pari kuukautta Tinderin kautta tavattua naista. Meistä molemmat ovat vielä Tinderissä, koska emme ole sopineet Tinderin tilien sulkemisesta.
En ole itse käyttänyt Tinderiä 6 viikkoon. Enkä meinaa käyttää.
Ei ole puheiden mukaan nainenkaan käyttänyt.
En halua painostaa Tinderin tilin lopettamisen kanssa. Haluan edetä pienin askelin. Mutta siinä vaiheessa, kun virallisesti päätämme/ilmoitamme että seurustelemme. Tinder tili pitää poistaa.
Muuten lopetan itse seurustelun lyhyeen. En halua kuulla kommentteja muualta, että naisystäväsi on edelleen tinderissä.
Suosittelen alkuun olemaan maltillinen mutta jossain vaiheessa pitää vetää raja, jotta suhde voi edetä uudelle tasolle.- alkuperäinen_kirjoittaja
Kiitos tosi asiallisesta ja hyvästä vastauksesta.
Ja sitä on jotenkin naiivi kun haluaisi ajatella että kun tapaa toisen jo sen muutama kerran ja leimahtaa niin muut jää.. ehkei se vaan toimi niin.
Olette kuitenkin puhuneet Tinderin käytöstä? Ja puhuneet ettette kumpikaan nyt käytä?
Tapaamme neljännen kerran nyt lauantaina ja jos sillon on yhtä hyvä meininki meidän välillä niin ajattelin kysyä että meinaako jatkaa nettideittailua vielä, mutta tuohon pariin kuukauteen nähden meidän tapailu on kyllä vielä aika alussa. Mutta silti.. - Ieiryt
alkuperäinen_kirjoittaja kirjoitti:
Kiitos tosi asiallisesta ja hyvästä vastauksesta.
Ja sitä on jotenkin naiivi kun haluaisi ajatella että kun tapaa toisen jo sen muutama kerran ja leimahtaa niin muut jää.. ehkei se vaan toimi niin.
Olette kuitenkin puhuneet Tinderin käytöstä? Ja puhuneet ettette kumpikaan nyt käytä?
Tapaamme neljännen kerran nyt lauantaina ja jos sillon on yhtä hyvä meininki meidän välillä niin ajattelin kysyä että meinaako jatkaa nettideittailua vielä, mutta tuohon pariin kuukauteen nähden meidän tapailu on kyllä vielä aika alussa. Mutta silti..Jollain leimahtaa heti, jollain kestää oman aikansa.
Muista, että et voi ahdistaa toista nurkkaan. Teidän juttu on alkuvaiheessa. Ota rennosti, pidä hauskaa. Älä hosu.
Me miehet ei tykätä hosumisesta.
Ainakin itsellä menee jonkin aikaan, kun mietin mihin juttu voisi johtaa. Arvion kumppania.
Olen itse valmis menemään loppuun asti. Sitoutua: Parisuhde, yhdessä asuminen, lapsia ja naimisiin. Mutta kaikki aikanaan.
Parisuhteen rakentaminen vie aikaa. Eikä siihen auta hoputtaminen.
Jos teidän juttu jatkuu ja muuttuu vakavammaksi tapailuksi. Silloin hyvä ottaa asia puheeksi. Koska ennen pitkään toisen pitää tietää mitä hän haluaa.
Olemme puhuneet Tinderin käytöstä. Sanoin itse, että en aio käyttää sitä. Haluan katsoa mihin meidän juttu johtaa. Enkä halua ulkopuolisia häiritsemään suhdetta. Sama asenne on naisella.
Jotta suhde voi toimia niin toiseen pitää osata luottaa. Sanaa ja lupaukseen pitää osata luottaa. Olemme puhuneet luottamuksesta ja siitä mitä se tarkoittaa.
Meillä takana yli 30 tapaamista. 15 yötä yhdessä. Olemme viettäneet jopa 3 päivää ja yötä yhdessä putkeen.
Seksi tuli kuvioihin mukaan viidennellä tapaamisella.
Sen jälkeen on peitto heilunut mukavasti.
Tätä kannattaa myös miettiä, jos seksin aloittaminen alkaa kestämään. Niin kyseessä voi olla vain kaverisuhde.
Edellinen Tinder deitti oli mukava. Tapasimme 3 kertaa. Mutta en tuntenut häneen seksuaalista vetoa, joten homma kaatui siihen.
Nykyisen kanssa kaikki toimii.
- Eijatkuvaahakuasilti
Itse siksi vielä tinderissä, että käynyt niin, että olen tavannut kiinnostavan naisen. On tavattu pari kertaa, suukoteltukin. Nainenkin on vaikuttanut kiinnostuneelta ja on sovittu seuraavasta tapaamisesta. Sitten tapaamispäivänä nainen on laittanut viestin, et sori, en haluakaan tavata enää. Siksi käytän tinderiä vielä jonkin aikaa tavattuani mukavan naisen, jos kumminkin tulee pettymys. En vastaa muille silti, he eivät kiinnosta, jos ko. nainen tulee sovituille treffeille. Älkää siis pelästykö, vakkei mies heti tiliään sulkisi. Muuten voi menettää jotain hyvää.
- Gknlbv
Minä tein sen virheen että luovuin tinderistä kun tapailin naista. Nainenkin sanoi ettei käytä itsekkään vaikka ei tiliä poistanukkaan. No lopulta naisen yhdeyden pito rupes hiipumaan..
Jälkeen päin selvis että hänellä oli sutinaa kymmenien muidenkin kanssa ja piti yhteyttä heihin whatsappien ja mesejen kautta.
Harmitti pudota kokonaan tyhjän päälle kun ei enää ollut tinderpareja, enkä niitä enää takas saanut ja ei tullut myöskään hyviä uusis kun palasin.
Ennen kuin sovitaan että ollaan parisuhteessa niin pitkään miehen pitää pelata kaikkien kanssa- worthlesss
Tuo on hyvä asia oppia.
Miehen ei kannata koskaan luottaa naiseen tuolla tavalla.
- 41-sinkkumies
Naiset tapailee pelimiehiä ja pettäjiä. Se etsii panoseuraa sieltä etkö tajua. Jos annat sille pillua niin se jättää sinut.
- 40v-sinkkumies
Eihän sieltä kukaan oikeesti etsi mitään vakavaa ellei mies ole todella komea ja varakas. Tinder on vain hauskanpitoa ja sitä varten että naisetkin näkee onko suosittu ja onko kysyntää.
- rohkeuttajasitkeyttä
Älkää yleistkö 4-kymppiset sinkkumiehet. Kyllä osa hakee tosissaan kumppania. Tunnen Tinderissä tutustuneen parin. Heillä jo lapsikin.
Seksiähän sieltä lähinnä haetaankin ja sen tietää, että ne jotka sitä sieltä saa, niin se ei todellakaan tule loppumaan nyt eikä myöhemminkään kun siihen on kerran opittu. Saattaa mennä jonkin aikaa parisuhteessa ilmankin, mutta kyllä nämä on pettämiseen taipuvaisia ihmisiä nämä tinder Heikit ja Tiinat. Sen tietää sanoa ihan tästä näin vaan ja joka ei sitä itse tajua, niin saa syyttää itseään sitten myöhemmin, mutta en usko sinunkaan olevan yhtään parempi koska tinderiin olet liittynyt. Sen tietää kyllä mikä olet "naisiasi"
- sinkkumies--
Tinder naiset ei ole parisuhteen arvoisia. luultavasti ne on jonkun paskan miehen exiä joita on petetty ja kohdeltu huonosti. Ei naiset halua muita miehiä kun niitä jotka kohtelee huonosti. Nainen katsoo naamavärkkiä ja siinä se on unelma mies ja sitten se kohteleekin huonosti. Montako kertaa olette pettyneet siihen komeaan mieheen?
- Tinderinjustpoistin
No aika epätoivosta on Tinderistä mitään selväjärkistä löytää. Seksiä ne jäbät siellä vaan vonkaa..Löysin sattumalta tän blogin ja tyttö tietää srlvästi mistä puhuu: http://pokamun.blogspot.fi
Mun kokemukset on just tollasii. - wtgs
Minusta tuo klikkaaminen ei ole mikään sitoumus olla tapaamatta muita (olen nainen) ja kyllä, olen jatkanut tinderin käyttöä ja olen sopinut tapaavani kolmea kiinnostavaa miestä. Minä haluan tutustua ihmiseen kunnolla, ennen kuin alan suunnittelemaan mitään sen ihmeempää, eli ihan kaveripohjalla. Ja miksi en saisi tavata useampia kavereita kerralla?
Minusta on hieman outoa, jos saa niin vahvat tunteet aikaan kerran-kahden tapaamisella, että pitäisi heti alkaa tapailemaan vakavasti. Ottaisin itse jalat alle tuossa vaiheessa.
Sitten kun ollaan useampi kuukausi tapailtu ja merkkejä, että selkeästi tästä alkaa suhde kehittyä, niin minusta pitää jättää muut sivuun.- qwdcvb
Samaa mieltä. Parin tapaamisen perusteella ei voi tuollaista odottaa toiselta.
Ei olisi ensimmäinen kerta, kun liika hosuminen pilaa kaiken.
Pari kuukautta ja toistakymmentä tapaamista. Niin ehkä silloin on tervettä ottaa asia puheeksi. - panoNainenTiedähyi
joo..... sitten kun useampi kuukausi nu..ittu, niiin sitten pitää jättää muut kikkelit sivuun, jooo
- seonpanomies
Ei ole selvästi kiinnostunut toisesta. Se panomies halua tavata useampia naisia kerralla
- kemiaton_mies
Se mies, joka on parin tapaamisen jälkeen tosi ihana, on tosi ihana usean muunkin naisen mielestä. Harvat miehet pystyvät vastaamaan naisten vaatimukseen välittömästi roihahtavasta kipinöinnistä. Ne jotka pystyy, eivät raaski asettua aloilleen. Siinä se nettideittailun juoni.
- n-27-hki
Itseäni rupesi ahdistamaan kun pari miestä jo muutaman deitin jälkeen rupesi vihjailemaan että tapailtaisiin vain toisiamme. Meillä oli ollut ihan kivaa mutten kokenut että omat tunteet oli yhtä vahvoja kuin heillä joten lopetin siinä kohtaa heidän tapailun kokonaan. Todellakin aion jatkaa muiden tapailua vaikka jonkun kanssa synkkaisi siihen asti että ollaan suhteessa mutta jos mies oikeasti saa sukat pyörimään jaloissa tuskin etsimällä etsin uusia deittikumppaneita ellei mies ole super kiireinen ja nähtäisiin vain pari kertaa kk. En suosittele toisen painostamista vaan ota chillisti ja pohdi itsekin voisiko tuo olla sinulle sopiva vai olisiko jotain parempaa tarjolla.
- adsdsaadsdas
Tilanne on vain todella epätasa-arvoinen miesten ja naisten kanssa.
Pariutuminen on miehille niin paljon isompi haaste kuin naisille koska valinnanvaraa ei ole. Ei mies saa treffejä läheskään niin paljon mitä nainen eikä varsinkaan niitä 2. treffejä.
On ihan luonnollista, että mies haluaa sitoutua herkemmin koska hän arvostaa sitä vähää mitä hänellä on.
- Asiantuntija-
Aina löytyy paremman näköinen
- M46v
Mitä väliä sillä Tinderillä on, jutteleehan hän livenäkin mahdollisten potentiaalisten kumppanien kans edelleen vai onko hän lopettanut kaikkien muiden miesten kans puhumisen kokonaan? Jos et voi luottaa siihen, että olet myös siellä Tinder maailmassa hänelle se paras vaihtoehto, niin miten voit luottaa, että olet sitä myös livemaailmassa? En tiedä tekeekö jotkut asioista liian vaikeita vai ajattelenko itse vain asiat liian mustavalkoiseksi, mutta ainakin minulla on mukava ja helppo elämä, kun en revi stressiä siitä tapaileeko joku tapailemani nainen työssäään tai Tinderissä jotain muutakin miestä.. jos hän löytää paremman, niin eikait se minulta pois ole ja siinähän vain säästää molempien aikaa, jos se tapahtuu heti eikä 10v päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713