Moi!
Mistä saa lävistysneuloja / injektioneuloja????
Paljonko maksaa??
KIITOS!!!!!
Mistä saa lävistysneuloja??
10
8539
Vastaukset
- neulanen
Apteekista, hinnoista en tiedä.
- neula
Kun ei ne myy ilman reseptiä! =(
- ...
neula kirjoitti:
Kun ei ne myy ilman reseptiä! =(
kyllä mulle ainakin möi, kun sanoin että tarvitsen kosmeettisiin tarkoituksiin desinfioituja neuloja. hinta oli sillon joku 70 pennii (ohuemmat vähemmän, paksummat enemmän)
- neulanen
... kirjoitti:
kyllä mulle ainakin möi, kun sanoin että tarvitsen kosmeettisiin tarkoituksiin desinfioituja neuloja. hinta oli sillon joku 70 pennii (ohuemmat vähemmän, paksummat enemmän)
Kyllä ne on ennen ainakin myynyt? Mee kysymään toisesta apteekista ja sano mihin niitä tarvitset. Joissain apteekeissa ne ei myy tietyn ajan jälkeen (illalla) jne.
- Violet
neulanen kirjoitti:
Kyllä ne on ennen ainakin myynyt? Mee kysymään toisesta apteekista ja sano mihin niitä tarvitset. Joissain apteekeissa ne ei myy tietyn ajan jälkeen (illalla) jne.
Kyllä ne niitä myy, eikä tarvi selitellä. Itse ostin 'vaaleanpunaisia' neuloja hintaan 20 senttiä kappale.
- nomorejesse
Violet kirjoitti:
Kyllä ne niitä myy, eikä tarvi selitellä. Itse ostin 'vaaleanpunaisia' neuloja hintaan 20 senttiä kappale.
USKOKAA HUVIKSENNE !!!
Apteekissä myytävät 20sentin neulat eivät ole lävistysten tekoon tarkoitettuja !
Toki itse olen niillä tehnyt itselleni snakebitesin , mutta kuten huomattu on neula on aivan liian ohut , kunnolliseen lävistämiseen.
Toki sen lävitse saa , mutta koru nyt sit taas on jo eri juttu . Saa nekin siitä läpi pienoisella tunkemisella , todella kipeästi . Jälkiseurauksia ovat kipeä turvotus.
Näitä apteekki neuloja en suosittele , neulat kannattaa hankkia mieluummin kunnollisen kokoisina.
Mistään tyyliin 'käykää ennemmin lävistäjällä'
en ala saarnaamaan , koska niinkuin sanottu , on tuota itsestään lävistämistä jo kokeiltu .
- temarsi
Moikka sulle..
Olen itse ammattitaitoinen lävistäjä. Ja toivon toki että sulla olis todella joku kurssi käytynä tästä aiheesta kun neuloja halajat.. siis sehän ei suomessa ole mitenkään laissa vaadittua mutta kuitenkin.. koska lävistäminen oka tapauksessa on sen vastuulla joka niitä muille tekee.
No anyway tässä on eräs Yhtiö joka niitä läväri neuloja myy suomessa sekä muitakin läväri tarvikkeita ja tatuointi tarvikkeita (ilman sen kummallisempia selityksiä) tosin heiltä s. postitse oudut tietty pyytämään verkkokauppaan tunnuksia "rekisteröitymään" joka ei sinällään iso homma ole. eli googleta sellainen mesta kuin: temarsi
siellä löytyy eri kokoiset ja laatuiset lävärineulat,hanskat,pihdit,puhdistusvälineet/koneet ja myös tatuointi vehkeet a-ööhön.
Ei kai näitä voi estää kenenkään ostaman mutta sopii toivoa hyvää kokemusta mikäli muille läväreitä teet?jne..
Temarsilta saa myös laskulle kun olet ensimmäisen pakettisi maksanut ja ´jos luotot on kunnossa.. ainakin minä sain noin vuosi sitten, tarkista ielä asia.. ollos hyvä
p.s jos kielitaitoa löytyy niin ulkomailta oi myös halvalla tilata esim, jenkit ja hollanti kun etsit googlesta englannin kielellä.- temarsi2
sori kirjoitusvirheet näppis ei oikein skulaa! :)
Edellisestä unohtui vielä mainita että:
Mikäli harjoitat lävistysten tekoa etkä ole vielä ammattilainen niin voit ottaa yhteyttä minun s. postiini niin saat lisä tietoa siihen liittyvistä asioista =)
[email protected]
- niina-liisa
http://a-ilusion.com/shop/product_details.php?p=784
siellä näytti olevan myös kertakäyttöpihtejäkin - Anonyymi
En tiiä kattooks kukaa enää näit, mut kävin kysyy apteekist neulaa ja se myyjä sano et ne ei myy mulle sitä vaikka selitin että "tarviin puhtaan neulan että saan mun vanhasta korva reijästä lapi" mut silti ei myyty. Joten tein mun rustokorun hakaneulalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812426- 1832004
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731851Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1211681Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311595- 1211476
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781199Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,611103