Mistä saa lävistysneuloja??

naula

Moi!

Mistä saa lävistysneuloja / injektioneuloja????

Paljonko maksaa??


KIITOS!!!!!

10

7579

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neulanen

      Apteekista, hinnoista en tiedä.

      • neula

        Kun ei ne myy ilman reseptiä! =(


      • ...
        neula kirjoitti:

        Kun ei ne myy ilman reseptiä! =(

        kyllä mulle ainakin möi, kun sanoin että tarvitsen kosmeettisiin tarkoituksiin desinfioituja neuloja. hinta oli sillon joku 70 pennii (ohuemmat vähemmän, paksummat enemmän)


      • neulanen
        ... kirjoitti:

        kyllä mulle ainakin möi, kun sanoin että tarvitsen kosmeettisiin tarkoituksiin desinfioituja neuloja. hinta oli sillon joku 70 pennii (ohuemmat vähemmän, paksummat enemmän)

        Kyllä ne on ennen ainakin myynyt? Mee kysymään toisesta apteekista ja sano mihin niitä tarvitset. Joissain apteekeissa ne ei myy tietyn ajan jälkeen (illalla) jne.


      • Violet
        neulanen kirjoitti:

        Kyllä ne on ennen ainakin myynyt? Mee kysymään toisesta apteekista ja sano mihin niitä tarvitset. Joissain apteekeissa ne ei myy tietyn ajan jälkeen (illalla) jne.

        Kyllä ne niitä myy, eikä tarvi selitellä. Itse ostin 'vaaleanpunaisia' neuloja hintaan 20 senttiä kappale.


      • nomorejesse
        Violet kirjoitti:

        Kyllä ne niitä myy, eikä tarvi selitellä. Itse ostin 'vaaleanpunaisia' neuloja hintaan 20 senttiä kappale.

        USKOKAA HUVIKSENNE !!!
        Apteekissä myytävät 20sentin neulat eivät ole lävistysten tekoon tarkoitettuja !
        Toki itse olen niillä tehnyt itselleni snakebitesin , mutta kuten huomattu on neula on aivan liian ohut , kunnolliseen lävistämiseen.
        Toki sen lävitse saa , mutta koru nyt sit taas on jo eri juttu . Saa nekin siitä läpi pienoisella tunkemisella , todella kipeästi . Jälkiseurauksia ovat kipeä turvotus.
        Näitä apteekki neuloja en suosittele , neulat kannattaa hankkia mieluummin kunnollisen kokoisina.
        Mistään tyyliin 'käykää ennemmin lävistäjällä'
        en ala saarnaamaan , koska niinkuin sanottu , on tuota itsestään lävistämistä jo kokeiltu .


    • temarsi

      Moikka sulle..

      Olen itse ammattitaitoinen lävistäjä. Ja toivon toki että sulla olis todella joku kurssi käytynä tästä aiheesta kun neuloja halajat.. siis sehän ei suomessa ole mitenkään laissa vaadittua mutta kuitenkin.. koska lävistäminen oka tapauksessa on sen vastuulla joka niitä muille tekee.

      No anyway tässä on eräs Yhtiö joka niitä läväri neuloja myy suomessa sekä muitakin läväri tarvikkeita ja tatuointi tarvikkeita (ilman sen kummallisempia selityksiä) tosin heiltä s. postitse oudut tietty pyytämään verkkokauppaan tunnuksia "rekisteröitymään" joka ei sinällään iso homma ole. eli googleta sellainen mesta kuin: temarsi

      siellä löytyy eri kokoiset ja laatuiset lävärineulat,hanskat,pihdit,puhdistusvälineet/koneet ja myös tatuointi vehkeet a-ööhön.

      Ei kai näitä voi estää kenenkään ostaman mutta sopii toivoa hyvää kokemusta mikäli muille läväreitä teet?jne..

      Temarsilta saa myös laskulle kun olet ensimmäisen pakettisi maksanut ja ´jos luotot on kunnossa.. ainakin minä sain noin vuosi sitten, tarkista ielä asia.. ollos hyvä

      p.s jos kielitaitoa löytyy niin ulkomailta oi myös halvalla tilata esim, jenkit ja hollanti kun etsit googlesta englannin kielellä.

      • temarsi2

        sori kirjoitusvirheet näppis ei oikein skulaa! :)

        Edellisestä unohtui vielä mainita että:

        Mikäli harjoitat lävistysten tekoa etkä ole vielä ammattilainen niin voit ottaa yhteyttä minun s. postiini niin saat lisä tietoa siihen liittyvistä asioista =)

        [email protected]


    • niina-liisa
    • Anonyymi

      En tiiä kattooks kukaa enää näit, mut kävin kysyy apteekist neulaa ja se myyjä sano et ne ei myy mulle sitä vaikka selitin että "tarviin puhtaan neulan että saan mun vanhasta korva reijästä lapi" mut silti ei myyty. Joten tein mun rustokorun hakaneulalla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe