Tekikö kaverini väärin?

Pohdiskelija.2

Kertokaapas että mitä mieltä olette hyvän kaverini toiminnasta.

Tapasin naishenkilon(Tiina) noin seitsemän kuukautta sitten netin välityksellä. Puhuimme noin kuukauden vain netissä kunnes päätimme nähdä. Tapailimme tytön kanssa suunnilleen kahden viikon välein. Pari kuukautta ensitapaamisemme jälkeen oli jo melko selvää, että olimme suhteessa tai ainakin säädimme. Olimme olleet tässä säätösuhteessa noin kuukauden, kunne Tiina innostui snäppäämään kaverilleni(jarkolle). Tiina snäppäsi Jarkolle hyvin paljon, jopa silloin kun olin itse Tiinan seurassa. Tuohon aikaan vielä uskoin, että mitään ei tule tapahtumaan. Tätä jatkuvaa snäppäämistä oli jatkunut jo kuukauden kunnes sovimme jo Tiinan että olemme suhteessa, mutta snäppääminen senkuin jatkui. Olin kyllä ilmaissut Tiinalle, että minua häiritsee asia hieman. Suhteemme jatkui Tiinan kanssa vielä pari kuukautta. Suhteessamme oli kyllä paljon vastoinkäymisiä. Parin kuukauden jälkeen Tiina ilmoitti minulle, että ei halua olla enään kanssani suhteessa, ja päätimme lopettaa jutun siihen. Tiina jatkoi kuitenkin snäppäämistä Jarkolle. Tiina ja Jarkko kuulemma halusivat olla vain kavereita minun ja Tiinan eron jälkeen. He siis tapailivat. Noin viikko sitten minulle kävi ilmi, että Tiina ja Jarkko ovat suhteessa. Asia kävi ilmi minulle sillä tavalla, että olimme tehneet jarkon kanssa sopimuksen, että hän ei ala suhteeseen Tiinan kanssa. Jarkko tuli siis ja sanoi minulle, että sopimus ei ole enään voimassa. Tämän jälkeen kuulin, että Jarkko ja Tiina ovat olleet suhteessa jo pari viikkoa.

Oliko Jarkko mielestänne huono kaveri minulle?

9

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laattakuvio

      No, ei. Onhan se parempi, että T ja J ovat avoimesti yhdessä kuin että säätäisivät sinun selän takana. Nyt varmasti sattuu mutta aikanaan kohdallesi osuu joku sinulle sopiva.

    • ole_mies

      Ei. Heidän kemiansa toimivat paremmin kuin sinun ja Tiinan. Jarkko kiinnostaa Tiinaa enemmän kuin sinä ja heidän suhteestaan voi tulla jotain, toisin kuin sinun ja Tiinan.

      On parempi, että tuon asian tiedostaa ja sisäistää heti eikä vasta vuosien jälkeen.
      Sinä olet huono kaveri, jos et pääse asian yli.
      Ihmistä ei voi pakottaa rakastamaan ketään. Ole mies ja kestä pettymys miehen tavoin ja ole onnellinen siitä, että kaverisi löysi avullasi kivan naisen.

    • Suhdesotkuja

      Säätää aina kannattaa eikö tule hyvä olo kun toinen antaa ensin ymmärtää sitten ei ymmärrä antaa.

    • Illanjatkot

      Itsehän sä kaverisi valitset, kaipa tuollainen vähän ituttaa jokaista, mutta nainenhan se jutun on aloittanut kirjoituksesi perusteella ja anna olla kumpaisenkin, jos et heidän suhdettaan hyväksy.

    • näintulkitsen

      Olisi he kyllä voineet olla snäpäämätä silloin kun sinulla ja Tiinalla oli keskinäinen sutina päällä. Tavallaan Tiina oli sinua kohtaan uskoton ja Jarkko kiilasi väliin. Tuskin Tiinasta kovin uskollista kumppania kukaan saa ja ei Jarkkokaan ole kaverina niitä reiluimpia.

    • entinenjuttu

      Ei ole häävi kaveri, kun päästää naisen väliinne. Eli en ainakaan itse laskisi tuollaisen käytöksen jälkeen tyyppiä kaverikseni.

      Mutta huoli pois, tuo suhde tuskin kauaa kestää ja mimmi kuolaakin jo kohta muualle. Kaveruutta ei tosin enää tuosta pelasta oikein mikään, hän on karvansa näyttänyt.

    • näinnäen

      suurin ongelma tuossa on kyllä tuo akka. ei riitä yksi kerrallaan. unohtaisin kummankin. eniten väärin tekee muija joka jakaa kahdelle yhtäaikaa.

    • kemiatpielessä

      Ap:hän sanoo, että he tsättäilivät muutaman kuukauden ja tapasivat silleen kasvokkain vain pari kertaa kuukaudessa muutaman kuukauden ajan = siis about 10 krt ton tyttelin kanssa. Kertoo myös, että jo ihan alussa siinä näkemisen aikana, siis mitä ilmeisimmin parin-kolmen tapaamiskerran jälkeen oli säätämistä, eli tytteli teki silloin jo eroa.
      Ei tuossa kovinkaan vakavasta suhteesta ole ollut kyse.

      Mitä ilmeisimmin apllä ja Tiinalla eivät kemiat kohdanneet ja sehän oli hyvä kun se selvisi heti eikä vasta sitten kun oltaisi oltu yhdessä vuosi tai kaksi.

      Sen sijaan apn kaverilla ja tyttelillä natsasi heti.

      Mitä ilmeisimmin ap ei ole ollut niin kiinnostava luonnossa kuin palstoilla. Mietipä sitä tykönäsi ap mistä se johtuu. Oletko antanut virheellistä kuvaa itsestäsi vai mikä siinä mätti, ettei kipinää teidän välillenne syntynyt.

    • loppumikäloppu

      Se on aina entinen kaveri joka kaverin naista alkaa kuksimaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3155
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2381
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1730
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1573
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1087
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      866
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      811
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      784
    Aihe